abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 11:35:12 #1
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_22657335
Oei, vorige deel was weer vol: V&A Ervaringen-topic

Game on!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_22657943
Erg goede ervaring met H3rt0gJ4n.
De TV-Kaart werd thuisgebracht, tijdje gezellig zitten kletsen. Er zat zelfs nog een doos om de TV-Kaart.
Topic waar het over gaat: [GEZ] TV-Kaart

H3rt0gJ4an =
pi_22658266
Bedankt cutie

Jullie ook bedankt voor de lekkere koffie, altijd fijn als een verkoop gewoon hartelijk en vriendelijk verloopt.
-= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
  zondag 17 oktober 2004 @ 10:58:03 #4
92397 jantje112
Voor jan met de pet op..
pi_22676432
[TK] DVD's (5 films & Bergkamp!)

De TS in dit topic gaat accoord met mijn bieding en gaat vervolgens met een ander in zee.. Heb hier altijd een hekel aan, mensen die niet weten wat "ACCOORD" gaan betekent..
pi_22698160
Ik heb via dit topic de auto van Narrator gekocht: [TK] Rode Daihatsu Cuore uit '92

Afgelopen zaterdag opgehaalt. Alles is prima verlopen
En we zijn met de auto thuis aangekomen......
  woensdag 20 oktober 2004 @ 10:25:07 #6
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_22742744
Heb van Dennis121 een Compaq floppy drive gekocht (ja een floppy drive komt altijd van pas) en deze werd netjes verzonden en werkt perfect. Kudo's naar Dennis121 dus Gaat om deze topic: [TK] Wat laptop onderdelen
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
  woensdag 20 oktober 2004 @ 10:28:23 #7
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_22742780
En heb van Drukvout een Maxtor HDD gekocht met HDD Slede. Werd heel netjes in een stevige doos verstuurd en ziet er nog heel goed uit! De HDD nog niet getest (geen tijd voor gehad) maar daar maak ik me niet druk om, deze zit zelfs nog in de garantie Gaat om: [TK] Fireball 3 HDD en Removable Harddisk drive.
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_22821634
Erg goede ervaring met: Boes-boes uit [TK] Packard Bell Audiokey 128 mb, en Philips Ozeo GSM Ondanks allemaal problemen met TPG steeds goed mailcontact gehouden en tot een goede oplossing gekomen!
pi_22886827
Root 1980 is een prima verkoper

[TK] 3 PS2 Spelletjes
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_22907657
Danceplaza is ook een prima verkoper!
[TK] 4 kaarten voor SixFlags
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 18:26:17 #11
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_22938833
Steijn is te vertrouwen

[TK] Abercrombie & Fitch overhemd.

Vandaag kreeg ik 'm binnen, netjes verpakt in bubbelplastic, in originele verpakking en alle kaartjes etc. er nog aan. Prima deal.
pi_22960768
laptopje gekocht van Brad, ik tik er nu deze tekst op.
Dus pluim voor Brad, en zijn navigatiekunsten

[TK] laptop, oude 486 + meer
...
  maandag 1 november 2004 @ 11:55:17 #13
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_22994643
[TK] DVD The Great Escape, 2 Disc
[TK] DVD Se7en Digipack 2 disc
[TK] DVD Giftset ...Ing + aantal klassiekers

Uit deze topics 4 dvd's gekocht van Hare
Snel geregeld, mooie prijs, snel verstuurd, goed ingepakt, en de dvd's zijn in meer dan uitstekende staat.

Hulde
pi_23008695
Vorige week van VincentK 4 vliegers gekocht,, wegens klote verbinding en grote afstand erg netjes opgestuurd gekregen en alles in erg nette staat, er zat zelfs nog meer bij als dat er in de advertentie stond, prima deal

Nogmaals bedankt Vincent Als je het es niet meer ziet zitten kan je altijd nog een prima verkoper worden
pi_23043563
Goede ervaringen met PPL.
Ik heb, door omstandigheden, de singles die hij gekocht had schandalig laat verzonden.
Hij nam het prima op, er is steeds goed mail contact geweest.
Maar nu heeft hij eindelijk alles binnen en is helemaal tevreden.

PPL, bedankt!
pi_23060050
Zojuist de Megadrive set van Silverbolt ontvangen, ging lekker snel.

Hoogstens 3 mailtjes verstuurd, en het was al binnen
pi_23167802
Goede ervaring met superheist

CD van hem gekocht in [TK] Cd's: the darkness, korn, freestylers, soulfly ea.

Snel geregeld, goede staat
pi_23245756
quote:
Op maandag 8 november 2004 16:10 schreef Kwarkie het volgende:
Goede ervaring met superheist

CD van hem gekocht in [TK] Cd's: the darkness, korn, freestylers, soulfly ea.

Snel geregeld, goede staat
Kwarkie is ook te vertrouwen
pi_23284790
Ons eiger Tackleberry verzorgt zijn handel goed.

De DVD brander uit [TK] Lite-On LDW-851S 8x DVD+/-RW brander is in door, met bijbehorende schijfjes, door hem aan mij overhandigt. Niets dan lof over de communicatie en de staat waarin het product verkeert.

Ik zou zonder enige twijfel vaker zaken met hem doen.
pi_23295227
Ok, ik heb een minder positieve ervaring met -HOOLIE- . Het betreft: [TK] Compleet P4 systeem

Tot 2x toe heb ik een concrete afspraak met -HOOLIE- gemaakt over het kopen van het systeem.
De eerste keer mailde hij uit zichzelf dat we voor 530 euro een deal hadden, maar nadat er een paar minuten later in het topic 10 euro meer was geboden, trok ie de deal in, en wilde hij weer afwachten.

Toen ik hem mailde dat ik dat absoluut geen nette manier van handelen vond, zei ie dat ie nog een uur zou wachten, en zou er niemand meer reageren, dan zou ie alsnog naar mij gaan. Dat was om 14.08u gisteren.
Om 15.29u moest ik gaan werken, en was er niet meer gereageerd in het topic, dus mailde ik -HOOLIE- dat ik moest gaan werken, maar er dat ik er nu dus wel vanuit ging dat ik de computer kon kopen.

Vanochtend vond ik in mijn mailbox een mailtje dat ie toch ging voor een bod van 600 euro.

Wederom heb ik hem gemaild dat ik het van 1 kant wel begreep, maar het álles behalve netjes vond, aangezien ie zich nu voor de 2e keer niet aan zijn afspraak hield!
Dat vond ie gelul, omdat ik er zomaar vanuit ging dat iik de computer kon kopen. Dat terwijl hij toch echt zélf gemaild had dat ik na een uur geen reactie de computer zou mogen kopen.

Naja je snapt, ik ben hier alles behalve blij mee.

Ik zeg hiermee niet dat -HOOLIE- geen eerlijke verkoper is, maar in mijn ogen in elk geval niet netjes!
  zondag 14 november 2004 @ 09:06:20 #21
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_23301796
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 20:11 schreef Siegfried het volgende:
Ok, ik heb een minder positieve ervaring met -HOOLIE- . Het betreft: [TK] Compleet P4 systeem

Tot 2x toe heb ik een concrete afspraak met -HOOLIE- gemaakt over het kopen van het systeem.
De eerste keer mailde hij uit zichzelf dat we voor 530 euro een deal hadden, maar nadat er een paar minuten later in het topic 10 euro meer was geboden, trok ie de deal in, en wilde hij weer afwachten.

Toen ik hem mailde dat ik dat absoluut geen nette manier van handelen vond, zei ie dat ie nog een uur zou wachten, en zou er niemand meer reageren, dan zou ie alsnog naar mij gaan. Dat was om 14.08u gisteren.
Om 15.29u moest ik gaan werken, en was er niet meer gereageerd in het topic, dus mailde ik -HOOLIE- dat ik moest gaan werken, maar er dat ik er nu dus wel vanuit ging dat ik de computer kon kopen.

Vanochtend vond ik in mijn mailbox een mailtje dat ie toch ging voor een bod van 600 euro.

Wederom heb ik hem gemaild dat ik het van 1 kant wel begreep, maar het álles behalve netjes vond, aangezien ie zich nu voor de 2e keer niet aan zijn afspraak hield!
Dat vond ie gelul, omdat ik er zomaar vanuit ging dat iik de computer kon kopen. Dat terwijl hij toch echt zélf gemaild had dat ik na een uur geen reactie de computer zou mogen kopen.

Naja je snapt, ik ben hier alles behalve blij mee.

Ik zeg hiermee niet dat -HOOLIE- geen eerlijke verkoper is, maar in mijn ogen in elk geval niet netjes!
Even mijn kant van het verhaal....

We hebben niet 2x een concrete deal gemaakt.
Ik heb met Siegfried 1x wat afgesproken dat hij wat mij betreft de koper was.Op het moment dat ik de mail verzonden had wordt er over heen geboden.In eerste instantie een tientje op het forum ,maar per mail 70 euro meer.Dus heb ik tegen Siegfried gezegd Ik kijk het nog ff een uurtje aan ( was aan het werk en kon niet continue mijn mail in de gaten houden) en dan hoor je meer van mij. Na precies een uur mailt Siegfried weer dat het uur voorbij is en dat hij er van uitging dat de pc van hem was.( Dat was dus volgens Siegfried de tweede afspraak...)
Helaas voor hem was ik in onderhandeling met een andere koper via mail en msn en heb dus niet precies op het uur gereageerd..MEA CULPA...het spijt me ....SORRY!!! dat ik je valse hoop heb gegeven door 15 minuten later te reageren dan het afgesproken uurtje....

Wat een zielepoot ben je dan als je met de stopwatch ernaast een topic/mail in de gaten gaat houden...tis geen veiling hoor...

Maar goed ik hoop dat je met een klacht in dit topic je hart hebt kunnen luchten en dat je weer verder kunt gaan met je leven en dat je weer voldoende energie hebt om een andere pc te kunnen vinden.....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zondag 14 november 2004 @ 09:31:40 #22
33954 ElisaB
pi_23301874
quote:
Op zondag 14 november 2004 09:06 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik heb met Siegfried 1x wat afgesproken dat hij wat mij betreft de koper was.

[KNIP]

Wat een zielepoot ben je dan als je met de stopwatch ernaast een topic/mail in de gaten gaat houden...tis geen veiling hoor...

Maar goed ik hoop dat je met een klacht in dit topic je hart hebt kunnen luchten en dat je weer verder kunt gaan met je leven en dat je weer voldoende energie hebt om een andere pc te kunnen vinden.....
Een deal = een deal,
een man een man, een woord een woord...

Eerlijk weten wat ik ervan vind? Ik zou er ook de balen van hebben. Het is uiteraard je goed recht je terug te trekken (hoewel de wet daar anders over denkt trouwens, maar dat is hier verder niet aan de orde), maar ik vind het een beetje flauw om iemand met wie je de deal had dan een zielepoot te noemen en zo neerbuigend te doen over het feit dat hij / zij aangeeft ervan te balen.

Maar goed, jullie hebben allebei je zegje gedaan; tijd om door te gaan
  zondag 14 november 2004 @ 09:47:20 #23
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_23301945
quote:
Op zondag 14 november 2004 09:31 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Een deal = een deal,
een man een man, een woord een woord...

Eerlijk weten wat ik ervan vind? Ik zou er ook de balen van hebben. Het is uiteraard je goed recht je terug te trekken (hoewel de wet daar anders over denkt trouwens, maar dat is hier verder niet aan de orde), maar ik vind het een beetje flauw om iemand met wie je de deal had dan een zielepoot te noemen en zo neerbuigend te doen over het feit dat hij / zij aangeeft ervan te balen.

Maar goed, jullie hebben allebei je zegje gedaan; tijd om door te gaan
Dat zielepoot sloeg op die paar minuten meer dan het uurtje.....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zondag 14 november 2004 @ 09:54:51 #24
33954 ElisaB
pi_23301988
quote:
Op zondag 14 november 2004 09:47 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Dat zielepoot sloeg op die paar minuten meer dan het uurtje.....
Dat was me wel duidelijk hoor. Maar nog steeds vind ik het niet kies om iemand met wie je een deal had een zielepoot te noemen omdat hij / zij graag wil dat jij je aan je afspraak houdt. Beetje jammer. Maar nogmaals: jullie hebben beiden je zegje gedaan. Voor hier: klaar.

'Tijd om door te gaan' sloeg op... dat de discussie hier niet voortgezet dient te worden. Als jullie nog van gedachten willen wisselen, dan kan dat per mail of zo. Het ervaringentopic is daar niet voor bedoeld.
pi_23302164
* Siegfried reset zijn stopwatch en gaat op zoek naar de volgende mooie computer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')