ik ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Inderdaad, ik heb Orange.
Ja, ben ik met je eens!!! Was niet een al te gezellige aflevering!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:27 schreef Aventura het volgende:
Net de aflevering bekeken...Moest er wel weer even inkomen. Vinden jullie ook dat de serie dit seizoen veel grimmiger is geworden?
Vertel, zo uitgebreid mogelijk please...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:27 schreef Aventura het volgende:
Net de aflevering bekeken...Moest er wel weer even inkomen. Vinden jullie ook dat de serie dit seizoen veel grimmiger is geworden?
Maar wel tussen spoilertags, he, want sommige enthousiastelingen hebben het nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:23 schreef dutch-mamma het volgende:
Vertel, zo uitgebreid mogelijk please...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was idd een stomme,niet tranentrekkende zeer voorspelbare verhaallijn...ER onwaardig!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:55 schreef mitt het volgende:
Leuk die verhaallijn van het Kroatische jongetje?
Ik hoop dat het verder nog betekent anders heb ik echt nog nooit zo'n slechte verhaallijn in ER gezien
Toch was het weer goed om te zien, en weer veel te snel voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed hoor Brightquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, ik ben zo 'vrij' geweest je Openingspost wat aan te passen.
Ok, ik leg um apart voor het geval datquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Reese, het is dus echt fout gegaan.
Dus Aventura, ik hou me aanbevolen voor jouw tape. Mss ben ik van de week wel weer een keertje in A'dam...
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ok, ik leg um apart voor het geval dat
Natúúrlijk tussen spoilertags... dat begrijp ik wel...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:44 schreef Reese het volgende:
[..]
Maar wel tussen spoilertags, he, want sommige enthousiastelingen hebben het nog niet eens gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
quote:Op maandag 18 oktober 2004 04:39 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]Antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik weet, voor de rest moet maar iemand anders invallen.
Thanx! Kan ik eindelijk op vrijdag weer voor de buis hangen.*O*. Was voorheen nauwelijks wat leuks op t.v....quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:59 schreef gimme.shelter het volgende:
Yep, iedere vrijdag op NL 3!!
quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Antwoord:Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik weet, voor de rest moet maar iemand anders invallen.
En nou maar hopen dat de video het vrijdag wel doet... Zal extra de snoertjes checken...
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Tuurlijk niet, dat zou wel heel gek zijn. Eerst krijgen we weer voetbalquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:19 schreef mitt het volgende:
Wat krijgen we nu dan na de laatste twee afleveringen?
Toch niet meteen seizoen 10?
Hé, 1963 was toevallig wèl een erg goed bouwjaar!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:26 schreef Reese het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat zou wel heel gek zijn. Eerst krijgen we weer voetbalof een herhaling van 'Het gevoel van 1963'.
![]()
Over een aantal maanden wordt misschien seizoen 10 uitgezonden. Op Nederland 2 voor de afwisseling
Mensen, de spoilertags kunnen weer achterwege gelaten worden, hoor. Onze ER-beeb herself heeft de aflevering inmiddels ook gezienquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Reese!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carter is gearriveerd hoor!
Thanks ever so much!
En nu wil ik naar huis natuurlijk!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:24 schreef Reese het volgende:
[..]
Mensen, de spoilertags kunnen weer achterwege gelaten worden, hoor. Onze ER-beeb herself heeft de aflevering inmiddels ook gezien![]()
Vond het daardoor wel een beetje rommelig overkomen, maar uiteindelijk wel te begrijpen allemaal.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:25 schreef cptmarco het volgende:
wat een geweldige aflevering
Mooi hoe ze die twee verhaallijnen door elkaar heen lieten lopen.
Ik moest er even aan wennen... maar toen ik er eenmaal "in" was, vond ik het erg goed gedaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 21:31 schreef MissX het volgende:
Ik vond dat er een beetje te veel gebeurde eik
Een stukje terug in seizoen 9 begonnen ze bij het eind, ehhh, hoe leg je dat uit... Ook een vorm van experimenteren waarbij ik dacht: ik vind het wel wat, maar hoe denkt de gemiddelde kijker erover...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Het zal wel een uitprobeersel geweest zijn van een of andere regisseur
Het was wel ongelofelijk zoveel er gebeurde, en lijnen die door elkaar liepen.
Typisch een aflevering die je 2 keer moet zien eigenlijk.... maar ja.. HH is er toch nooit?
OK, danke! Dan weet ik genoeg.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 11:11 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij wel Koningin.
Aanvullinkje: 20:30!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
En even een waarschuwingsschopje!
Vanavond weer! Nederland 3. Niet vergeten!
Jááááhquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
En even een waarschuwingsschopje!
Vanavond weer! Nederland 3. Niet vergeten!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
iemand
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Video loopt bij mij Aventura... Ik zal even de Long Play erafhalen, want dat wil nog wel eens mis gaan...
Haal maar ademKomt goed!
Ik heb al 2 keer van iemand een band opgestuurd gekregen, dus ik wil wel eens wat terug doen.
Aanvaard!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Excuus!
quote:De muts wil me alleen niet haar adres geven, dus ik kan niet even iets leuks terugsturen...
Ik neem aan dat ie toch weer terug komt...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Hij gaat toch naar Congo, de lul
Oi!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Carter is een eikel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook maar een fotootje om het feestelijke geheel hier visueel te ondersteunen. Dit is hem dus, onze Carter:
BE, of Aventura, kunnen jullie mijn plaatje fixen? Ik heb meer verstand van videorecorders
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 29-10-2004 14:19:23 ]Eeuwig vijfentwintig
Vind je?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:10 schreef Aventura het volgende:
Sjees meidenWe draaien een beetje door hé
Wat? Iedereen weet toch dat hij een eikel is?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Sylvesterrr!!!!!!!!!!!
Moven!
Jammer dat we die afleveringen toch niet achter elkaar gezien hebben. Destijds hadden jij, Darkelf en ik (maar niet gepost), wel begrip voor Abby...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond Abby de Bitch hoor! Zij had ook eindelijk wel eens aan hem kunnen denken!
Zou toch zweren dat Dr. Pratt besloot te blijven en niet meer ergens anders heen ging.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:36 schreef Reese het volgende:
[..]
Jammer dat we die afleveringen toch niet achter elkaar gezien hebben. Destijds hadden jij, Darkelf en ik (maar niet gepost), wel begrip voor Abby...
E.R. (Emergency Room) deeltje 10
Weet je, die Carter is ook te makkelijk. In het begin komt ie eindelijk voor zichzelf op, haalt het publiek opgelucht adem, om er vervolgens ALTIJD weer op terug te komen
Voorbeelden van de afgelopen tijd: eerst vertelde hij zijn vader de waarheid en later gaat ie het toch weer goed zitten praten. En hij stuurde Abby weg omdat ze hem niet steunde en later is ie dan toch weer lief voor haar!
Daarom was die aflevering van vorige week zo mooi: Carter kreeg alle rampgevallen, vertelde familie de grootste doemscenario's, kon geen motivatie meer opbrengen en vertrok. Gallant zag je met de minuut groeien. Euforisch vergat ie diezelfde familie te vertellen dat er ook nog complicaties kunnen zijn. En om dezelfde motivatiereden besloot ie te blijven. Vond het echt een briljante aflevering.
Dus, kan niet wachten op vanavond![]()
![]()
zal trouwens best even wennen zijn, zo'n op locatie-aflevering
'En om dezelfde motivatiereden besloot ie te blijven'quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:51 schreef furanku het volgende:
[..]
Zou toch zweren dat Dr. Pratt besloot te blijven en niet meer ergens anders heen ging.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:01 schreef Reese het volgende:
Oooooh, dames!! Zo raak ik ook nooit aan de studie...
In de vorige aflevering vertrokCarter
inderdaad naar Congo. Vanavond, de laatste aflevering van seizoen 9, speelt het zich af in ..... juist, Congo. Bij Carter.
Volgende week (ja, volgende week, want het staat in mijn gids, dus dan is het waar), seizoen 10, aflevering 1, zijn we zogenaamd een half jaar verder en komt Carter gewoon weer de ER binnenwandelen
.
Er komt een dag dat we de AVRO dankbaar zijn voor al dat geschuif met die afleveringen. Zomaar, binnen een week van seizoen 9 naar 10, het is fantastisch!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 18:54 schreef Reese het volgende:
[..]
'En om dezelfde motivatiereden besloot ie te blijven'
Dat zeg ik toch ook![]()
Edit: ow, wacht, ik heb het over Gallant en dat moet Pratt zijn, right? Ik haal die twee altijd door elkaar
Dacht gewoon dat ie Dr. Gallant Pratt heette, als in voornaam achternaamquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:14 schreef furanku het volgende:
[..]
Even uit mijn kop..quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:22 schreef Reese het volgende:
[..]
Dacht gewoon dat ie Dr. Gallant Pratt heette, als in voornaam achternaam
Nu we het er toch over hebben, hoe heten de heren Gallant en Pratt dan wel voluit?
Haaaaaaaaaaai Bluezz, welkom bij de hysterische-met-smileys-smijtende-vrouwen-groep, nog maar een uurtje
En nog een lekkere held ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:18 schreef mitt het volgende:
Kan je weer zien wat Kovac en Carter belangrijk zijn voor de serie, itt tot nietszeggende karakters als Chen en Gallant.
Fantastisch geschoten en het Willie Nelson stukje was ronduit briljant.
En Kovac blijkt weer eens een held te zijn.
Een collega van mij is kort geleden naar afrika geweest. Ook iets met scholen geloof ik (en die was kort daarna alweer plat door een één of andere bombadering geloof ik)quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had het er gister nog over met BlaatschaaP. Ik zou wel een keer een maand ofzo in een Afrika willen werken als vrijwilliger. Een school bouwen ofzo, weet ik veel.
Een ziekenhuis valt bij deze af.
Geweldige aflevering.
En het is alweer voorbij *zucht* wat een prachtige afleveringquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:22 schreef Reese het volgende:
Haaaaaaaaaaai Bluezz, welkom bij de hysterische-met-smileys-smijtende-vrouwen-groep, nog maar een uurtje
Volgens mij wil half Nederland ineens vrijwilliger worden. Ik had 't ook.. Volgens mij leef je dan veel intenser.. ofzo.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik had het er gister nog over met BlaatschaaP. Ik zou wel een keer een maand ofzo in een Afrika willen werken als vrijwilliger. Een school bouwen ofzo, weet ik veel.
Een ziekenhuis valt bij deze af.
Geweldige aflevering.
PROEST!!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Video loopt bij mij Aventura... Ik zal even de Long Play erafhalen, want dat wil nog wel eens mis gaan...
Haal maar ademKomt goed!
![]()
Drie keer is scheepsrechtquote:
Ik heb al 2 keer van iemand een band opgestuurd gekregen, dus ik wil wel eens wat terug doen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:36 schreef Brighteyes het volgende:
Godverdegodverdegodver!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, lach maar!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat had ik niet verwacht...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:35 schreef cora4033 het volgende:
Ik lees net dat deze aflevering is opgenomen in Hawai, dat verwacht je toch niet![]()
Een lief kaartjequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:35 schreef Brighteyes het volgende:
Reese heeft me nu al 3 keer een band opgestuurd, en ik mag niet eens haar adres weten om een lief kaartje terug te sturen...
Deal!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:51 schreef Reese het volgende:
[..]
Een lief kaartje
Bloemen, chocolade & serenades verwacht ik!
Een gesigneerde cd van Skapiche, een ER marathon (live, want d'r videorecorder vertrouw ik niet), een driegangendiner
Ofzoiets.
Dutch-mama, bedankt voor het intellectueel opkrikken van dit topic. Ik ga nog inhoudelijk reageren op je post en op de aflevering.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Tussen al die vrolijke cheerleader-achtige smilies en Carter-verliefden is mijn reactie misschien een beetje misplaatst... Maar deze aflevering is wat mij betreft één van de, zo niet dè, beste ER-afleveringen ooit (seizoen 1-9).
Vorig jaar deed de AVRO dat wel toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:43 schreef Vicky het volgende:
Wat een ongelofelijke mooie, emotionele, sterke, goed aflevering zeg. Wat ik wel een beetje jammer vond is dat Carter ineens weer naar huis ging zonder dat je zag dat hij Congo ook verliet.
Ik zat weer even te schelden toen ik de aftiteling in beeld zag.. Damn, ik wil een ER serie 10 marathon...
De avro heeft het inderdaad wel eens een keertje gedaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 10:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vorig jaar deed de AVRO dat wel toch?
Viva heeft het ook wel eens gedaan.
*kuch*quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:22 schreef SuperRembo het volgende:
Ben ik nou de enige die 't niet zo'n geweldige aflevering vond?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 22:58 schreef Abbadon het volgende:
zwakke aflevering...beetje te makkelijk...volgende week hopelijk beter
De Afrikanen spraken Frans met een zwaar Afrikaans accent. Komt vaker voor in Franstalige Afrikaanse landen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:22 schreef SuperRembo het volgende:
(...)
En dan die afrikanen die houterig frans spreken met een zwaar amerikaans accent
Ik vond het ook een van de mindere afleveringen! Zo voorspelbaar, zo vreselijk voorspelbaar.....ik had er echt geen enkele emotie bij. Vond bijv. de laatste aflevering met Mark Greene honderd keer ontroerender!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:22 schreef SuperRembo het volgende:
Er zat zoveel in een aflevering gepropt dat het erg voorspelbaar werd. Bijvoorbeeld die scene met rebellen die even langs komen wordt er in een paar minuten doorheen gedraaid.
En dan die afrikanen die houterig frans spreken met een zwaar amerikaans accent
Yep, en vanaf volgende week gaat de Avro verder met seizoen 10!quote:Op zondag 31 oktober 2004 00:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Was dit alweer de laatste van dit seizoen?
quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:04 schreef Brighteyes het volgende:
Zou de video nou automatisch op wintertijd gaan?
Wel even checken gaat van de week.
Hoe kan dat nou toch steeds? Je ziet echt iets over het hoofd denk ik, ik had ooit een videorecorder waarbij je na het instellen op nog een extra knop moest drukken, om het te activeren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:37 schreef Brighteyes het volgende:
Aventura???
Reese is weer zo lief om de band naar me op te sturen, dus dan stuur ik hem naar jou door?
Ik baal hier zo gruwelijk van!
Ik snap het ook niet. Ik heb hem nota bene getest vanmiddag...
nee, ik heb wel eens sterkere afleveringen gezien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:22 schreef SuperRembo het volgende:
lijkt het maar zo of is de verdeling:quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:16 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, ik heb wel eens sterkere afleveringen gezien.
Ok, als je het maar kan zien! Mijn tape komt maandag!quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou toch steeds? Je ziet echt iets over het hoofd denk ik, ik had ooit een videorecorder waarbij je na het instellen op nog een extra knop moest drukken, om het te activeren.
Maareh, ik heb m'n mam uiteindelijk gevraagd het op te nemen en het is helemaal gelukt, maar toch bedankt
Jáááááhh, ik heb het in grote letters op mijn hand geschreven, anders vergeet ik wat ik ook alweer zou vanavond, ben nogal vergeetachtigquote:Op vrijdag 5 november 2004 17:52 schreef Yoni het volgende:
Nog maar een paar uurtjes!
Als het goed is wel jaquote:Op vrijdag 5 november 2004 19:03 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit wordt dus de eerste aflevering van seizoen 10, he?
Ken je collega's!quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:45 schreef golfer het volgende:
Ik lijk wel de enige man die deze serie volgt, zo te zien hier, en dat terwijl ik al vanaf het allereerste begin elke uitzendingen 9 seizoenen heb gezien en nu klaar zit voor deel 1 van serie 10.
Durf me nauwelijks hier te vertonen tussen alle Cartersnollengroupies.
Is Golfer ook zo'n eikel als Carter dan?quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Was het al iemand opgevallen dat Carter heeeeeel erg op Golfer lijkt?
quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is Golfer ook zo'n eikel als Carter dan?
Zeg!quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is Golfer ook zo'n eikel als Carter dan?
Laat ik je helpen: Paul Witteman is een stuk minder sexy als Carter. Paul de Leeuw trouwens ook.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil nog douchen voor het begint, maar B&W en PaPaulll staan ook hier op het programma.... keuzes keuzes keuzes
Nee!quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg!
Echt niet!
Beide zijn schatjes! :y
Wat dat betreft is het ook geen ramp dat 'ie overweegt om te stoppen, zijn we eindelijk af van al dat gemiep over Carter.quote:Op vrijdag 5 november 2004 19:45 schreef golfer het volgende:
Durf me nauwelijks hier te vertonen tussen alle Cartersnollengroupies.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:08 schreef Murray het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het ook geen ramp dat 'ie overweegt om te stoppen, zijn we eindelijk af van al dat gemiep over Carter.
Dat werd ook gezegd bij het vertrek van Doug Ross.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:14 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Zonder Carter is er geen ER meer![]()
Drie keer is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:18 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd bij het vertrek van Doug Ross.
En bij Green.
Och, ik ben altijd al een enorme Carter-fan geweestquote:Op vrijdag 5 november 2004 20:18 schreef Murray het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd bij het vertrek van Doug Ross.
En bij Green.
En Weaver dan?quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:25 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Och, ik ben altijd al een enorme Carter-fan geweest. Ross en Green waren ook geweldig, maar Carter is vanaf het begin mijn favoriet. Dus tja, ik vind het gewoon echt heel jammer.
En het speelt natuurlijk ook mee dat hij de laatste nog overgebleven dokter is die er vanaf het prille begin bij was. *zucht*
Zij was een schatje.quote:Op vrijdag 5 november 2004 20:24 schreef Murray het volgende:
En ER is al geen ER meer sinds het vetrek vanLucy
.
[afbeelding]
Inderdaad!quote:Die crash btw net!
Ehm, dit was toch niet de laatste aflevering waarin hij speelt he?quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:11 schreef AnnekeM het volgende:
Kovac... Straks Carter ook
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zucht*
Wat een aflevering weer.
Maarja, nu weer een week wachten.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:13 schreef BlaatschaaP het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat er maar veel vrouwelijk schoon voor in de plaats mag komen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:11 schreef AnnekeM het volgende:
Kovac... Straks Carter ook
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:14 schreef Oxymoron het volgende:
En oja, wat doet man-zonder-arm nu als functie in het ziekenhuis?
quote:Robert Romano rose from the Chief of the ER to the Chief of Surgery, to the administrative head of the hospital. However, an encounter with a landing helicopter in the 9th season's premiere left the surgeon with severed, then reattached arm. His position on the directing staff in jeopardy, his surgical privileges on hold until such time as he may recover, Romano has been thrust unwillingly into the role of teacher.
Dat accent is leuk, dat zeker.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:18 schreef Yoni het volgende:
Leuk dat er een nieuw iemand bij is. Ze is leuk!
Ik hoop het niet neequote:Op vrijdag 5 november 2004 21:13 schreef sylvesterrr het volgende:
Ehm, dit was toch niet de laatste aflevering waarin hij speelt he?
Luka was gewoon een van de besten, simpel.quote:Op vrijdag 5 november 2004 21:23 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
Ik hoop het niet neeZe moeten het nog wel ff leuk houden en niet steeds nieuwe cast laten spelen.
LukaVond hem altijd leuk in de serie...
Ik ben zooo blij dat ie blijft, leven in de brouwerijquote:Op vrijdag 5 november 2004 21:14 schreef Oxymoron het volgende:
En oja, wat doet man-zonder-arm nu als functie in het ziekenhuis?
Waarvoor dan?quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:41 schreef Brighteyes het volgende:
Halloooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er mogen spoilers gebruikt worden!
En toen is er ook al om spoilers gevraagd, en nu lees ik net iets over kovac... topic stond nog open...quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:58 schreef Murray het volgende:
[..]
Waarvoor dan?
Dat Carter de serie misschien verlaat is in het vorige topic uitgebreid aan bod gekomen...
ER (Emergency Room) deel 11
quote:Op zaterdag 6 november 2004 00:06 schreef Brighteyes het volgende:
En toen is er ook al om spoilers gevraagd, en nu lees ik net iets over kovac... topic stond nog open...
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik ga er maar steeds hardnekkig van uit dat het een soort gezamenlijk meekijken is of napraten.
Gebeurd in het echt ook wel eens...quote:Op zaterdag 6 november 2004 17:01 schreef jpzegthallo het volgende:
Dat het ziekenhuis verbouwd werd terwijl het open was vond ik nogal onrealistisch eigenlijk..
Het is een serie, geen documentairereeks.quote:Op zaterdag 6 november 2004 10:00 schreef FoXje het volgende:
Ik begin me steeds meer aan het onrealisme te ergeren. Relatieproblemen bespreken terwijl er iemand dood ligt te gaan. Een student erop wijzen dat dit en dit wijst op kanker, terwijl de patient meeluistert, enz
èn hard slaan met d'r kruk... het verbaast me elke keer dat ie heel blijft. Geen deuk te zien..quote:Op zaterdag 6 november 2004 20:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat kan Weaver toch lekker schreeuwen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor de late spoilers
[ Bericht 3% gewijzigd door AnnekeM op 07-11-2004 11:10:29 ]
*gedaan (twijfelde ook ff of ik het zou plaatsen) ... maar volgens mij heb ik dan de spoilerfunctie uit staan, omdat ik 1 wit vlak zie.. kun je mij ff vertellen hoe ik hem aan kan zetten??quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:37 schreef Reese het volgende:
AnnekeM,
Ik wist het al, maar zou je voor degene die het nog niet willen weten even spoilertags willen plaatsen?
Dus [ spoiler] voor en [ /spoiler] na je tekst, zonder de spaties.
Thanxquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:59 schreef Reese het volgende:
Je hebt het hartstikke goed gedaan!!
Door de spoilertag is het nu een wit vlak geworden. Wil je het niet lezen, dan zie je dus ook niks. Als je je nieuwsgierigheid niet kunt bedwingen, ga je met je muis over het witte vlak en zie je alsnog de tekst!!
Als je twijfelt over wel of niet plaatsen van tekst, gewoon die spoilertags gebruiken, krijg je nooit boze users over je heen. Je zou er nog bij kunnen zetten waar de spoiler over gaat, in dit geval de aflevering van volgende week. Persoonlijk vind ik dat bovenstaande zonder tags kan, want het staat tenslotte ook al in de tv-gids, maar daar zijn de meningen ernstig over verdeeld
[ Bericht 2% gewijzigd door AnnekeM op 07-11-2004 11:07:39 ]
Welles!! En ik heb een heel lief kaartje gehadquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 01:35 schreef Brighteyes het volgende:
Reese heeft me nu al 3 keer een band opgestuurd, en ik mag niet eens haar adres weten om een lief kaartje terug te sturen...
Datquote:Op zondag 7 november 2004 00:06 schreef Reese het volgende:
Oeps Anneke!
Heb je zo je best gedaan op de tags, ga je vervolgens gewoon verderin je nieuwe post.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.had van mij ook wel tussen die tags gemogen.
Oooppssquote:Op zondag 7 november 2004 00:06 schreef Reese het volgende:
Oeps Anneke!
Heb je zo je best gedaan op de tags, ga je vervolgens gewoon verderin je nieuwe post.
Dit moeten we vieren!quote:Op zondag 7 november 2004 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Reese! Je gelooft het niet, maar ik zit nu gewoon echt ER te kijken!
Het is me gelukt!
Je leert het wel!quote:Op zondag 7 november 2004 12:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh enneh... ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vond Cater vandaag idd wel een klein beetje een lul... Maar, maar een klein beetje hoor!
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:10 schreef kimmuts het volgende:
Wie heeft alle afleveringen op band, dvd of vcd?
IKKKKUH!
Allequote:Op dinsdag 9 november 2004 16:10 schreef kimmuts het volgende:
Wie heeft alle afleveringen op band, dvd of vcd?
IKKKKUH!
Ach, als je er niks mee doet, zijn er vast wel mensen die je ervan willen verlossen...quote:Op dinsdag 9 november 2004 16:31 schreef kimmuts het volgende:
haha, jaMaar je wilt niet weten hoeveel plaats de collectie in beslag neemt, en hoe relatief weinig ik er naar kijk...
Ik niet. Genoteerd in m'n agenda (telefoon) en ik krijg een SMS-alert.quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
En weer een schopje omhoog!Vergeten we het niet?
quote:Op vrijdag 12 november 2004 13:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik niet. Genoteerd in m'n agenda (telefoon) en ik krijg een SMS-alert.
Daar lijkt het wel op. Maar goed, je weet wat ze zeggen, kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:21 schreef AnnekeM het volgende:
Weer een indrukwekkende aflevering... Vond het alleen wat snel afgelopen.. Lijkt wel of de afleveringen steeds korter worden.
Nee, he???quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:25 schreef golfer het volgende:
Moraal van het verhaal van deze aflevering: wordt Christen/Katholiek en er overkomt je niets
Ik denk eerder dat het te maken heeft met het geloof van die gasten, al moet ik toegeven dat dit waarschijnlijk niet zal voorkomen.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:25 schreef golfer het volgende:
Moraal van het verhaal van deze aflevering: wordt Christen/Katholiek en er overkomt je niets
Nee, juist niet, volgens mij! Het toonde de volstrekte nutteloosheid aan om iemand te vermoorden op basis van bij welke groep diegene hoort. Luka hoort volgens de rebellen bij de 'tegenpartij', want blank en dokter en dus bij de regeringspartij. Als ie in al zijn wanhoop en koorststuipen wat gebedjes begint te prevelen, blijkt dat, ironisch genoeg, wel zijn redding te zijn. Luka heeft het geloof al lang afgezworen nadat zijn vrouw en kinderen zijn vermoord in Kroatie. Dat zei hij even daarvoor nog tegen Patrique.quote:Op vrijdag 12 november 2004 21:25 schreef golfer het volgende:
It's alive,quote:Op vrijdag 12 november 2004 23:16 schreef hoM3r het volgende:
Ik kijk nooit maar Dr. Kovac is mijn grote voorbeeld, in alles. En volgens mijn moeder is Dr. Kovac dood
Op http://er.neoxer.com/song10.php vond ik geen goed antwoord. Ik zou graag alle titels/uitvoerenden willen weten van de Afrikaanse songs (Youssou N'Dour, maar volgens mij niet alleen van hem) uit deze en de vorige Afrikaanse aflevering...quote:Op zaterdag 13 november 2004 00:07 schreef Skywave het volgende:
Wat is het nummer wat wordt afgespeelt als Patrique wordt afgeknald of iets daarna
Ik zou het niet doenquote:Op maandag 15 november 2004 22:24 schreef Vicky het volgende:
Bright!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |