Dat kan ik me voorstellen, vooral omdat het nu nog steeds allemaal zo'n impact op je heeft. Ik vind het knap dat je ernaar kan kijken...quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*lief* ik vind deze afleveringen vreselijk, raakt me echt zo hard allemaal.
*ril*
*stiekum blij is dat ze nu alleen is.. even zonder gene meeleven...*quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen, vooral omdat het nu nog steeds allemaal zo'n impact op je heeft. Ik vind het knap dat je ernaar kan kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
als je zulke familieleden hebt is het vaak zo dat het altijd om jou gaat aangezien jij altijd in een crisis zit door hun.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:16 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, ik kan Carter wel begrijpen...
Ik 'snap' het. Dwz, ik kan er in komen...quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:18 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je zulke familieleden hebt is het vaak zo dat het altijd om jou gaat aangezien jij altijd in een crisis zit door hun.
das lastig voor je vrienden en bijv. partner.
quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik 'snap' het. Dwz, ik kan er in komen...
Romano is een heldquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:49 schreef golfer het volgende:
Romano wordt per aflevering leuker om te zien en te spelen.
Die van 18.40uur heb ik dus gewoon gemist vandaagquote:Op donderdag 10 juni 2004 21:37 schreef Oxymoron het volgende:
Was mooie aflevering. Op Net5 gaat het toch nog wel een tijdje door?!
Die aflevering van vanavond 18.40 uur was ook heel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |