MIjn katten eten wel de kots van de anderen opquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Honden zijn nog zo beschaafd om hun eigen kots weer netjes op te eten, maar katten?
Dat zal inderdaad moeten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:22 schreef Adfundum het volgende:
lekker op de bank pitten
Ranzig, maar handig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
MIjn katten eten wel de kots van de anderen op
Ik hoef alleen maar de vlekken met Q & B uit te vloerbedekking te vegen.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:25 schreef prupke het volgende:
[..]
MIjn katten eten wel de kots van de anderen op
Yup:)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Ranzig, maar handig.
Daar heb je van die hele fijne kattensnoepjes voor (die 4 van mij willen ze allemaal vreten) en ik heb nog niet 1 haarbal gezienquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:39 schreef tonja het volgende:
Het was het haarbal kotsen
Ik heb mijn modderbad al gehadquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:42 schreef Must_be het volgende:
gewoon een handdoek erover leggen.. slaap lekker!
Ach ze doen soms dingen die niet mogenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:00 schreef tonja het volgende:
Het ziet er zeer ongehoorzaam en ondeugend uit.![]()
k heb het al aan mn kat gegevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:06 schreef prupke het volgende:
[..]
ps : Jeroen ik zou van de koffie afblijven als ik jou was....
Leuk heb je een camera bij de hand ? WIl wel eens zien hoe een kat stuiterd op cafeinequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:11 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
k heb het al aan mn kat gegeven
Wat een lieverdquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:42 schreef tonja het volgende:
Mja, die van mij is een oud baasje, en een binnenkat.
Bedoel je die gist snoepjes?
Dit is de delinquent
[afbeelding]
Toegegeven, de dingen kunnen altijd ergerquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een lieverd. Die vergeef je toch alles
![]()
Kattenkots is minder ranzig dan een meterslang, stinkend remspoor door je hele keuken, gang en woonkamer![]()
That's the spiritquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Toegegeven, de dingen kunnen altijd erger![]()
nee hij heb mn cameraquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Leuk heb je een camera bij de hand ? WIl wel eens zien hoe een kat stuiterd op cafeine
![]()
Dus hij heeft wel succes vandaagquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:25 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
nee hij heb mn camerahijs fotos aan het maken van de hoere in denhaag
k kwam hem net nog tegen met een biertje in z'n poot en een wijf aan z'n andere poot
Ja, dan zou ik ook gaan kotsenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:26 schreef tonja het volgende:
Het is een siamees, maar zonder stamboom.
Ja joh, wat dacht jij danquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook gaan kotsen![]()
En met 17 jaar is kots wel het minste waar je je druk om moet maken, geniet lekker van je lieverd met kots en al![]()
![]()
Föhn, strijkbout of handdoeken willen nog weleens helpen.......als je daar nog zin in hebt, that isquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:42 schreef tonja het volgende:
De wasmachine was net klaar, ik heb het nog natte maar wel gecentrifugeerde matras overtrek erop gedaan.
Ik hoop dat het een beetje snel droogt...
Of een ventilatorquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Föhn, strijkbout of handdoeken willen nog weleens helpen.......als je daar nog zin in hebt, that is![]()
Waarom weet ik dit soort dingen eigenlijk? O ja, 3 katten en 2 kinderen![]()
of een tweede set voor op je bed?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Of een ventilator![]()
Fokke (de oudste van de 4) kost gewoon netjes op de kattenbak:)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:04 schreef Brennie het volgende:
Wat is dat toch..
Ze kotsen altijd op je vloerbedekking/ kleed.
Nooit eens gewoon op iets wat goed schoon te maken is.
En dan het liefst nog over iets heen, een schoen, verlengsnoer, plint, voetschakelaar of stoelpoot, als het maar lastig schoon te maken is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:04 schreef Brennie het volgende:
Wat is dat toch..
Ze kotsen altijd op je vloerbedekking/ kleed.
Nooit eens gewoon op iets wat goed schoon te maken is.
Ja, al mollen ze mijn hele tapijtquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:12 schreef tonja het volgende:
[..]
En dan het liefst nog over iets heen, een schoen, verlengsnoer, plint, voetschakelaar of stoelpoot, als het maar lastig schoon te maken is.
En toch blijf je van ze houden, die klerelijers..![]()
Haha, zeer herkenbaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:16 schreef prupke het volgende:
ze vreten je planten op , likken een vetpan leeg, klimmen omhoog aan je schone wasgoed aan de lijn ...etters zijn het.
Maar ik zou ze voor geen goud kunnen missen...........
situatie : kat of poes doet iets wat niet mag.. wij roepen van foei (of wat dan ook) en stug doorgaan totdat ze op veilig gebied staan en je dan aankijken van : Wat deed ik dan? Ik weet van niets?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Haha, zeer herkenbaar.
Kan ook maar 1 min boos zijn . ( kijken ze je weer met een scheef koppie aan)
Je kan ze ook niks leren, te eigenwijs..quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:20 schreef prupke het volgende:
[..]
situatie : kat of poes doet iets wat niet mag.. wij roepen van foei (of wat dan ook) en stug doorgaan totdat ze op veilig gebied staan en je dan aankijken van : Wat deed ik dan? Ik weet van niets?![]()
Fokke en Sukke luisteren goed naar ons , maar sinds dat we 2 katertjes erbij hebben die alles nog moeten leren proberen ze vanalles en nog wat uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:21 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Je kan ze ook niks leren, te eigenwijs..
Heb een keer meegemaakt dat ik wakker werd en beide poezen heeeel aanhankelijk en lief deden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:20 schreef prupke het volgende:
[..]
situatie : kat of poes doet iets wat niet mag.. wij roepen van foei (of wat dan ook) en stug doorgaan totdat ze op veilig gebied staan en je dan aankijken van : Wat deed ik dan? Ik weet van niets?![]()
Ja daar ga je dus, ik vind katten prima maar geen eten op tafels aanrechten etc...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:25 schreef tonja het volgende:
Mijn kat leert mij dingen, bijvoorbeeld dat meneer 's ochtends graag zijn glaasje water op tafel wil.
En ik doe het ook nog.
Ik heb niets te vertellen....quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:27 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ja daar ga je dus, ik vind katten prima maar geen eten op tafels aanrechten etc...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:26 schreef Brennie het volgende:
[..]
Heb een keer meegemaakt dat ik wakker werd en beide poezen heeeel aanhankelijk en lief deden.
En ik maar denken: " goh wat zijn het toch een schatjes"
Ik loop naar beneden en wat zie ik: vaas op de grond, grote plas water en een hoop aarde door de kamer.
Ik kijk achterom en daar zitten ze: op de trap, met een scheef koppie, afwachtend hoe ik zal reageren.
De boeven
Dat is echt wel te corrigeren maar je moet dat natuurlijk wel consequent doen...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb niets te vertellen....
Ja, zo krijgen ze het elke keer voormekaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 02:34 schreef Brennie het volgende:
Wanneer mijnheer en mevrouw eten willen gaan ze demonstratief aan de planten vreten, aarde uit de plantenbak gooien, extreem luidruchtig vechten met mekaar, voor je neus zitten terwijl je computert ( liefst op het toetsenbord), je continu aanstaren achter je of voor je zittend.
Onze kater is eigenlijk meer een hond btw:
- Wijdbeens op z'n rug op de grond liggen
-Grommen als ie iets niet vertrouwt.
- Achter een speelmuis aanrennen en deze terugbrengen.
Tis omgeturned naar een kattenliefhebbertopic.
Kroeltje voor je Siamees en slaap lekker voor jouquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 03:06 schreef tonja het volgende:
Net even mijn bed gevoeld, en ik vind het droog genoeg zo.
Bedankt voor de aandacht en een goede nacht![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:40 schreef Spindizzy het volgende:
Je mag jezelf pas echt een doorgewinterde katteneigenaar noemen als je voor het eerst 's ochtends je bed uitstapt en FLATS! zo met je blote voeten in een berg nog warme kattenkots gaat staan
Net alsof dat mogelijk is...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:33 schreef Klein_Duiveltje het volgende:
Geef je kat een eigen plek en niet JOUW bed!
Tja, das waar! Maar als je kat niet in je slaapkamer mag, kan ie in ieder geval ook niet op je bed kotsenquote:Op zondag 17 oktober 2004 11:25 schreef prupke het volgende:
Maar als een kat moet kotsen dan moet hij kotsen en dan zal hij echt niet gaan kijken waar hij op dat moment is.
Mijn kat weigert z'n mand met heerlijk zacht fleece-dekentje te nuttigen, elke dag opnieuw word ik wakker met m'n kat naast mijquote:Op zondag 17 oktober 2004 12:16 schreef Klein_Duiveltje het volgende:
[..]
Tja, das waar! Maar als je kat niet in je slaapkamer mag, kan ie in ieder geval ook niet op je bed kotsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |