Programma:The surreal lifequote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:20 schreef static het volgende:
Leuk.![]()
Wanneer start het?
Go figure...quote:"There's part of me that can be a total bitch. Then there's part of me that can be so sweet and innocent."
"I can't live without my beauty products. I love to be in my bathroom with my candles lit, morning, noon and night. I like taking hot baths and hot showers, using my body scrubs and lotions."
Maar uiteindelijk lacht Ron ze toch uit, want hij heeft een stuk gereedschap van 25cm en 4000 lekker dames gen**ktquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ron Jeremy is een harige slechte grap op pootjes, en hij weet het. Hij weet dat niemand hem serieus neemt en hem achter z'n rug uitlacht.
Die vrouw uit de real world is pas arrogant. Traci is een schat, wel een beetje te opgewektquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:19 schreef rena het volgende:
Die Traci Bingham is echt een raar arrogant wijf
Ja.. nou dat ze niet in een lelijke badkuip wilde, ach ja iedereen moet het zelf weten. Je hoeft niet alles leuk te vinden. Maar ik vond het wel een beetje zwak dat anderen in koor tegen haar zeiden dat ze verwaand en verwend was/is. Mijn god waar mensen soms druk om maken. Het zegt eerder iets over die gasten die al een oordeel klaar hebben dan over haar. Zij durft er in ieder geval ervoor uit te komen. Die real world chick had haar oordeel al klaar toen ze Traci voor het eerst zag, terwijl zij eerder claimde dat ze elk weekend wel iemand anders had. Dan heb ik eerder respect voor een siliconenkit genaamd Traci dan een sletterige "real world" tuthola met een grote bek. Je bent een uitgerangeerde "ster" of niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:39 schreef DinoPK het volgende:
Heb jij wel naar dezelfde show gekeken? Volgens mij haal je ze precies door elkaar. Traci is dus het gekleurde vrouwtje met de siliconen.
De motorpolitieserie CHiPS, als Poncerelloquote:Op woensdag 20 oktober 2004 04:39 schreef wizarddragon het volgende:
Eric Estrada. Hij speelde in een soap of was het een politieserie?
Zou het op DVD te krijgen zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:43 schreef static het volgende:
Het is weer leuk.
En volgens mij moet Vanilla Ice regiserenquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:26 schreef static het volgende:
Gaat weer leuk worden volgende week.
Die kinderen schrokken zich rot.
Dit is overigens de tweede serie hier in Nederland:quote:This installments cast includes former New Kid on the Block Jordan Knight, Charo, comedian Dave Coulier, the ex-Mrs. Stallone Brigitte Nielson, rapper Flava Flav, and American Idol finalist Ryan Starr.
quote:The first season of The Surreal Life featured the pairings of Gabrielle Carteris, M.C. Hammer, Vince Neil, Corey Feldman, Emmanuel Lewis, Jeri Manthey and Brande Roderick; while the second season featured Traci Bingham, Ron Jeremy, Tammy Faye Baker, Trishelle Cannatella, Erik Estrada and Vanilla Ice.
Ik ben al aan het zoeken.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik moet dit op dvd hebben
Bummer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:30 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken.
Hier is erg veel info te vinden: http://www.tvtome.com/tvt(...)ervlet/showid-12331/quote:No known DVD releases for this show.
Idd jaquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:59 schreef Duiveltja het volgende:!
Geweldige tv.
Vooral dat stukje met Gary Coleman "What you talkin about Willis?"
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:59 schreef Duiveltja het volgende:
Vooral dat stukje met Gary Coleman "What you talkin about Willis?"
hehe ja die aflevering hebbik ook gezienquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:15 schreef LostFormat het volgende:
Damn, die sterallures van die baywatch griet.
"Het bad heeft de verkeerde kleur".
Serieusquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:33 schreef fratsman het volgende:
Ice heeft een groot trauma opgelopen van die Ice ice baby periode...
Suge Knight had toch ook gedreigd om hem te vermoorden ofzo?
http://www.brainyencyclop(...)/su/suge_knight.htmlquote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:47 schreef GinaG het volgende:
SerieusVertel es meer
![]()
quote:A physically huge man, Knight has been accused of acts of violence including forcing business rivals to drink urine and having extensive ties to street gangs, specifically the Bloods. Rapper Vanilla Ice has accused Knight of dangling him out of a window of a high-rise building several stories up. Vanilla Ice claims that he was forced to agree to grant him a majority of Ice's own royalties, while he had his life in his hands. Even though Suge Knight had business relations with him, Vanilla Ice himself previously also declined the whole balcony story.
In 2001 Suge Knight was released from prison, but before having a chance to re-start his fledgling label with new artists such as Crooked I and Above The Law he was incarcerated in December 2002 for allegedly associating with gang members, thus violating his probation.
Bloedgeil trouwens, dat wijfquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Wel stom dat ze die boob van die baywatch girl zonodig moesten sensuren.
Wist ik veel, ik hou me niet bezig met die gangstanegerkijkmijstoerzijn- muziek.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
SerieusVertel es meer
![]()
Suge Knight heeft Rob van Winkle schijnbaar uit het raam van zijn kantoor gehangenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:51 schreef fratsman het volgende:
Wist ik veel, ik hou me niet bezig met die gangstanegerkijkmijstoerzijn- muziek.
Jammer dat daar geen foto's van zijnquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Suge Knight heeft Rob van Winkle schijnbaar uit het raam van zijn kantoor gehangen![]()
Ow nee alsjeblieft niet, dan krijg je die zgn. bn'ers weer die al tig keer in allerlei programma's voorbij komen. Het origineel is wel grappig though.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:05 schreef _bigmac_ het volgende:
Er zou ook een Nederlandse show moeten komen
't Staat beschreven in het boek 'Have Gun Will Travel, The spectacular rise and violent fall of Death Row Records' van Ro Ronin.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:44 schreef GinaG het volgende:
Jammer dat daar geen foto's van zijn![]()
Op welke dag en welke tijd komt de herhaling altijd? Ik kan het op zaterdag namelijk nooit zien...quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:53 schreef SittingDuck het volgende:
Dit is dus zaterdag weer? Zag toevallig een herhaling paar dagen geleden en ZEER leuke tv. Inderdaad vooral die Vanilla Ice die Gary Coleman's verleden 'belachelijk' maakt en er zelf niet mee geconfronteerd wil worden. ..en zijn foto's doorkruist met stift..
Op dinsdagavond rond een uurtje of 11/ half 12.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:10 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op welke dag en welke tijd komt de herhaling altijd? Ik kan het op zaterdag namelijk nooit zien...
Lijkt me slimmer als je dit topic dan niet leest tot je het gezien hebt i.p.v onz de mond te snoeren.quote:Op zondag 31 oktober 2004 09:05 schreef _bigmac_ het volgende:
Ooh niet vertellen ik kijk het altijd pas op Dinsdag.
Kwart voor 12 .quote:Op zondag 31 oktober 2004 10:22 schreef GinaG het volgende:
Hoe laat komt het op dinsdag? Heb het gister ook niet kunnen zien![]()
Mee eens.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:16 schreef GinaG het volgende:
Dit MOET op DVD uitkomen, het moet gewooen
En natuurlijk met veel extra scenesquote:Op woensdag 3 november 2004 00:17 schreef static het volgende:
[..]
Mee eens.
En dan meteen alle seizoenen.
Zoveel mogelijk.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:18 schreef GinaG het volgende:
[..]
En natuurlijk met veel extra scenes![]()
Dat wist ik alquote:Op woensdag 3 november 2004 10:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Goh, dat Ron een leraar was en een masters op het gebied van onderwijs op zak heeft... dat had ik nooit gedacht!![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 11:22 schreef Mr_Romano het volgende:
Erik Estrada en Ron Jeremy zijn volgens mij de enigen die de "joke" van het programma begrijpen. De rest nemen het programma en vooral zichzelf te serieus
Zolang je het dinsdag maar niet vergeetquote:Op zaterdag 6 november 2004 21:35 schreef static het volgende:
Shit, vergeten.
Prutsmod.
Ik heb er zelfs een task/reminder voor aangemaakt in Outlook.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
Zolang je het dinsdag maar niet vergeet![]()
quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:35 schreef _bigmac_ het volgende:
eeuh zaterdag.
Traci die laat weten waarom haar verloofde haar verloofde is (hij beheert miljarden )quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaar.
Vegetarische Traci met d'r vreemde vergelijkingen en lederen outfitjes.
Volgens mij maaktte die Andy Dick ook nog een super opmerking toen hij de foto's van Trishelle aan het bekijken was, over de mannen die op de foto stonden zei hij iets in de trant van: "she has done every one of them"quote:Op zondag 7 november 2004 08:32 schreef kaatje65 het volgende:
ieeeuw die Trishelle die met d'r zatte kop uitgebreid ligt te bekken met griezelige Andy Dick.
Bestaat dat danquote:Op woensdag 10 november 2004 11:35 schreef robertvt het volgende:
ik wil surreal life uncensored zien
je vergeet Tammy Faye Messner. Ook een geweldig persoonquote:Op woensdag 10 november 2004 10:46 schreef fratsman het volgende:
Erik Estrada, Ron Jeremy, en Ice maken dit programma!Ik vind die vrouwen allemaal maar domme aandachttreksters.
Celebrity bootcamp (SBS6).quote:Op woensdag 10 november 2004 11:38 schreef Mr_Romano het volgende:
Voor de liefhebbers: Celebrity Boot Camp. Tien B-sterren op militair trainingskamp. Met oa David Faustino, Lorenzo Lamas en ......................................... Tracy Bingham !
Dinsdagavond op SBS6
Ze zijn op een nudistenkamp dus misschien gaat ze wel uit de kleren.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
die bimbo bingham is echt zo dom... wel jammer dat ze haar tieten net niet uithaalde.
Ja he.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:20 schreef Stranger het volgende:
Wat een geweldige serie!
Dit was de herhaling.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:24 schreef Lula het volgende:
Hopelijk komen er nog eens herhalingen
Toch wel respect voor Vanilla Icequote:Op woensdag 17 november 2004 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Dit was de herhaling.
Yep, tijdens de eerste aflevering dacht ik 'ik sla hem binnen 1 minuut knock-out' als hij zo zou doorgaan, maar eigenlijk is het wel een leuke gozer.quote:Op woensdag 17 november 2004 00:52 schreef GinaG het volgende:
[..]
Toch wel respect voor Vanilla Ice![]()
Ja die man heeft ook wel stijl jaquote:Op woensdag 17 november 2004 08:58 schreef Copycat het volgende:
Erik Estrada wordt per aflevering leuker:
'I have no dick, I'm Erik Estrada!'
Ik bedoel allesquote:Op woensdag 17 november 2004 00:40 schreef static het volgende:
[..]
Dit was de herhaling.
Swiebertje effect he, hij zal altijd "Ponch" uit CHiPs blijvenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:16 schreef NullPointer het volgende:
snap niet waarom die Erik geen grotere rollen krijgt.
Volgens mij zijn die nude fotos fake.quote:Op donderdag 18 november 2004 09:57 schreef Mr_Romano het volgende:
Meer foto's van Trishelle:
--edit quote weg--
Nee hoor. Ze heeft meerdere malen naakt geposeerd, en staat nogal bekend als een sletjequote:Op donderdag 18 november 2004 17:29 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die nude fotos fake.
Iddquote:Op zaterdag 20 november 2004 20:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze heeft meerdere malen naakt geposeerd, en staat nogal bekend als een sletjeDeze week stond ze nog op Ebay, kon je voor 1000 euro een avondje met haar 'stappen'.
Reserve not met, whehehequote:Op zaterdag 20 november 2004 20:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd
Link naar de e-bay pagina
Ze zat ook in een aflevering van Punk'd
Kloptquote:Op zondag 21 november 2004 12:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Volgens mij zit Erik nu in de nieuwe clip van Eminem - Just lose it .
Hij is in het zwart wit te zien en heeft een krantje in zijn hand.
En ook in deze clip schudt hij het CHiPS imago niet van zich af.quote:Op zondag 21 november 2004 12:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Volgens mij zit Erik nu in de nieuwe clip van Eminem - Just lose it .
Hij is in het zwart wit te zien en heeft een krantje in zijn hand.
Dinsdagavond 23:00 op Veronica.quote:Op zondag 21 november 2004 14:34 schreef Varr het volgende:
Wanneer komt de herhaling?
Seizoen 1 graag, met Vince Neilquote:Op zaterdag 20 november 2004 21:43 schreef static het volgende:
Jammmer.
Maar misschien komen de andere twee series er wel voor terug.
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Nee het is een vrouw. (Seymour buts zit daar trouwens niet in ik weet niet waar dat vandaan komt)
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:57 schreef LeonH het volgende:
En niet te vergeten in deel 4: Seymore Butts
quote:
Je moet er idd even inkomen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:24 schreef EmjaY het volgende:
Zo op het eerste gezicht vond ik de vorige deelnemers leuker![]()
Meer een stel tieten op pootjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:25 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me ook af wat ze slikt, snuift of rookt...
Wat een muts met tieten....
Ik hoop niet dat je doelt op Brigitte.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:36 schreef LostFormat het volgende:
Wie is die jonge griet?
"It's a European thing."
Nee, de quote was random.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:43 schreef static het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je doelt op Brigitte.
Gelukkig maar.quote:
Wel handig, altijd een wekker bij je aan een kettinkje op je buik.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:49 schreef Copycat het volgende:
Flavor Flav vind ik wel een cutie... in a freaky way.
Ook dat... hoop alleen niet dat het een one minute man isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:50 schreef static het volgende:
Wel handig, altijd een wekker bij je aan een kettinkje op je buik.
Och, die roept dat al als iemand een knakworstje eet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd naar die schokkende beelden bij Sally Jessy Raphael...
Ja, nogal.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:20 schreef SunChaser het volgende:
En dat Idolstrutje is ook om te kotsen.
Sex in the pool.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:24 schreef Copycat het volgende:
Kut... alleen de laatste vijf minuten meegepikt.
Wat heb ik gemist?
Jup.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:31 schreef static het volgende:
Ik blijf erbij: de vorige serie was stukken leuker.
Flav en Nielsen, neem ik aan?quote:
Inderdaad, en dan toch kijken hè?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:34 schreef clowncloon het volgende:
sorry hoor maar is dit echt interessant? wat een bagger
Inderdaad, ik mis Ron..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:31 schreef static het volgende:
Ik blijf erbij: de vorige serie was stukken leuker.
Die gast had echt humor. Nu zitten er alleen maar vago's zonder humor.quote:
het is dat ik dronken ben maar anders...quote:
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flav en Nielsen, neem ik aan?
Is ook een European thing, zeker?
Ze worden 's-nachts in een mortuarium van een ziekenhuis gedropt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:02 schreef LostFormat het volgende:
Ik zag alleen even snel dat voorstukje voor volgende week. Wtf waren ze daar aan het doen?
Bloopers? Bloopers heb je toch alleen bij dingen die in scene zijn gezet?quote:
Ja echt he heb van deze serie alleen dat van gister gezien maar om het nou echt boeiend te noemenquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:29 schreef chantaldominique het volgende:
Flaaa-faaa-Flaavvv!!!!! Wat een sukkel, maar dat zijn ze allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |