Elke dinsdag om 21:30 op SBS6.quote:Amerikaanse serie realityprogramma's waarin tien verwende beroemdheden, bekend van televisie of muziek, een week lang worden onderworpen aan het strenge regime van het United States Marine Corps.
Onder andere Coolio (van de hit Gangsta's paradise), David Faustino (Bud uit Married with children), Lorenzo Lamas (uit Renegade) en Traci Bingham (uit Baywatch) moeten extreme mentale en fysieke uitdagingen ondergaan.
De winnaar gaat uiteindelijk naar huis met $ 50.000,-.
http://tvgids.nlquote:Op dinsdag 9 november 2004 22:47 schreef Duiveltja het volgende:
Is er nog een herhaling?
The Surreal Lifequote:Op woensdag 10 november 2004 02:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Die Traci Bingham begin ik best leuk te vinden![]()
Tsja, maar zo gaat het irl wel daar. Vandaar dat ik zei dat ik al na een paar minuten eentje zou neerhoeken; niemand praat zo tegen me.quote:Op woensdag 10 november 2004 02:17 schreef Markster het volgende:
Ik vind het nogal zwaar overdreven hoe ze schreeuwen, en die negerin probeert mee te doen, maar kan totaal niet dreigend schreeuwen
irl schreeuwen ze echt wel nog harder hoor, neem dat maar van me aanquote:Op woensdag 10 november 2004 02:18 schreef static het volgende:
[..]
Tsja, maar zo gaat het irl wel daar. Vandaar dat ik zei dat ik al na een paar minuten eentje zou neerhoeken; niemand praat zo tegen me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |