abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22643960
het valt me op dat jongeren steeds sneller een oude huid hebben,
Vaak hebben 20-ers al lichte rimpeltjes.

Maar onder de 20 jaar zie je dat veel jongeren ook al een oudere huid hebben, hoe kan dat nou?
Ik ben zelf 18 en zie het aan me eigen huid ookal, lichte rimpeltjes, en minder glad.

Wat ook wel opvallend is dat veel buitenlanders, marokanen, indo's en nog wat andere afkomsten een veel gladere huid hebben, veel jongens van deze afkomst hebben gewoon een baby-huidje!.

hoe kan er nou zo'n groot verschil zijn in de huid van nederlanders, en bovenstaande afkomsten.
En zowiezo hoe kan het nou dat jongeren steeds eerder een oude huid hebben.
pi_22644073
Te veel make-up, te vaak in de zon.
* Adfundum heeft alleen rimpels als hij te lang in bad zit.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_22644100
Geen troep op je gezicht smeren en je ziet er langer goed uit. bedenk dat al die smeerseltjes zijn gemaakt voor de verkoop en niet voor je welzijn.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_22644119
Teveel shit gebruik idd, ik heb juist een babyhuid ( ) ik gebruik alleen facewash en soms een bodylotion. (geen switsal )
pi_22644132
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 18:12 schreef longinus het volgende:
Geen troep op je gezicht smeren en je ziet er langer goed uit. bedenk dat al die smeerseltjes zijn gemaakt voor de verkoop en niet voor je welzijn.
Zeer waar. Mijn moeder van 42 smeert al jaren bijna niets en heeft voor haar leeftijd een heel mooie huid.
pi_22644157
Een donker gekleurde huid verouderd minder snel, was bij de Oprah show een keer
Sib | Dab | Dua
pi_22644185

[ Bericht 100% gewijzigd door me-elsjuh op 15-10-2004 18:18:50 (dubbel) ]
pi_22644193
veel jongeren roken ook?
pi_22644200
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 18:18 schreef me-elsjuh het volgende:
veel jongeren roken ook?
Ja, maar volgens mij is dat pas van toepassing op langere termijn.
pi_22644207
Ik rook niet, was hooguit 2 keer per weerk m'n gezicht en ik zon nauwelijks, geen rimpel te zien.
pi_22644240
ow nev ermind
pi_22644246
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 18:14 schreef Wezli het volgende:
Een donker gekleurde huid verouderd minder snel, was bij de Oprah show een keer
Huid blijft soepel door melanine en daar hebben mensen met een donkere huis meer van. Maar rimpels bij iemand van 30 is toch niet normaal meer. Belangrijk is ook om voldoende zuivelproducten te gebruiken.
pi_22644966
Ik rook, gebruik nauwelijks zuivel, werk en woon rondom de grote stad, drink weinig water, heb ook wel eens stress.
Zonnenbank en zonnen is mij niet onbekend.

Ik heb geen rimpels, dus bovenstaande is nvt.
( gebruik geen cremes, misschien zijn cremes dan boosdoeners?)

Mjah, wat doe ik hier eigenlijk.. ben een oude trut
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_22644976
rook je brennie?

Minpuntje hoor
pi_22644995
Is dat zo, worden ze steeds eerder rimpelig, waar haal je die informatie vandaan?
pi_22645233
stress, druk leven?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:25:59 #17
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_22645295
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:08 schreef Brennie het volgende:

Mjah, wat doe ik hier eigenlijk.. ben een oude trut
Van 27
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:07:55 #18
69994 seto
-|||--------|||-
pi_22646374
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:08 schreef Markster het volgende:
rook je brennie?

Minpuntje hoor
indd
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:25:20 #19
104494 cacharel
blonds are brighter
pi_22646825
ja mijn vriend is indonesisch en heeft idd ook echt een super zacht huidje:)

ikzelf trouwens toevallig ook, happy me;) maar snap wel wat je bedoelt! Zag laatst een meisje van hoogstens 21 en ze had echt al duidelijk zichtbare rimpels.

Maar ja, geen idee waar t van komt. Slecht eten, weinig vocht, veel stress, roken, drank en etc?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:31:21 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22646985
als je jezelf gaat vergelijken met mediterane huiden zul je kwa uiterlijk er meestal slecht afkomen met je blanke uniform. maar moet je dat eens over 10 jaar bekijken. dan zijn het de donkerde huidteinten die het afleggen. kijk maar eens echt goed om je heen. aziatisch hou ik buiten beschouwing. mediterane vrouwen die er op hun 30 ste uitzien of het je oma is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 15:44:17 #21
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_22661136
Hmm, ik krijg juist vaak van de gekleurde dames te horen hoe ik toch zo'n zacht glad huidje heb...
en ben toch echt oer-hollands, misschien grote uitzondering
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_22661396
Wat Steijn zegt, een donkere huid bevat meer melanine waardoor zij beter is beschermd tegen de schadelijke invloeden van zonlicht en zal daardoor minder snel last hebben van fijne lijntjes en dergelijke. Daarom is het ook belangrijk dat je voor de nodige bescherming en verzorging zorgt wanneer je gaat zonnebaden.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:12:16 #23
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_22661640
Stress, zon, te veel make-up enz. volgens mij.
En had ergens gehoord dat wat je eet er ook wat mee te maken heeft
Geen idee eigk of dat klopt maargoed..
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 20:35:23 #24
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_22667027
Vervuilde lucht, helpt ook een hoop.
Het leek zo'n goed idee...
pi_22667095
Ik ben 21 en heb al fijne lijntjes

Maar ja, ik rook en woon in de randstad, dus zó gek is dat niet..
Что было, то прошло..
  Moderator zaterdag 16 oktober 2004 @ 20:42:25 #26
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_22667144
zowiezo nederlanders hebben als ze oud zijn ook een rimpeliger huid dan mensen met een gekleurde huid. Volgensmij hebben nederlanders al tijden niet zo'n fijne huid. (vrouwen hier worden bv. ook lelijk oud ..no offence)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_22667645
Kwam vandaag een Acteur tegen (nog net geen 18) pfffff wat een rimpels...

http://www.imdb.com/galle(...)path_key=Byrd,%20Dan

dat is niet normaal op je 18e...
pi_22667765
20 jaar. randstad. maar een toch een mooie huid. al zeg ik het zelf :p

het geheim? niet roken en gewoon elke dag je huid schoonhouden.
ik zei eigenlijk helemaal niet zoveel jongeren met een rimpels enzo.
pi_22667849
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 21:11 schreef Dizzee het volgende:
20 jaar. randstad. maar een toch een mooie huid. al zeg ik het zelf :p

het geheim? niet roken en gewoon elke dag je huid schoonhouden.
Ja, ik heb ook nog een mooi huidje... (ben 17) en ik ben er trots op... mijn moeder is nu bijna 45 en heeft ook nog wel een mooi huidje.. (sommige vrouwen van 35 hebben al een slechtere huid dan zij) dus ik hoop dat ik haar huid geërft heb..
pi_22670517
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 21:11 schreef Dizzee het volgende:

Om even wat "bekende" mensen te noemen,

Moud van idols, Marlies van idols. Ze zijn PAS rond de 22 ofzo, en hebben nu al vette rimpels als ze lachen.
pi_22670654
Ik ben 26 en heb de eerste fijne lijntjes ontdekt die ik meteen tot rimpels gebombardeerd heb. Mijn omgeving zegt dat er geen creme bestaat voor mijn onzichtbare rimpels
pi_22670681
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 23:06 schreef River-X het volgende:

[..]

Om even wat "bekende" mensen te noemen,

Moud van idols, Marlies van idols. Ze zijn PAS rond de 22 ofzo, en hebben nu al vette rimpels als ze lachen.
Dat is gedeeltelijk ook mimiek. Als hun gezicht in de neutraalstand staat en ze niet kunstmatig naar de camera lachen met een opgeplakte glimlach valt het misschien nog wel mee
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 23:15:31 #33
81735 tuut84
WWW.TANKMEISTERS.NL
pi_22670706
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 18:02 schreef River-X het volgende:
het valt me op dat jongeren steeds sneller een oude huid hebben,
Vaak hebben 20-ers al lichte rimpeltjes.

Maar onder de 20 jaar zie je dat veel jongeren ook al een oudere huid hebben, hoe kan dat nou?
Ik ben zelf 18 en zie het aan me eigen huid ookal, lichte rimpeltjes, en minder glad.

Wat ook wel opvallend is dat veel buitenlanders, marokanen, indo's en nog wat andere afkomsten een veel gladere huid hebben, veel jongens van deze afkomst hebben gewoon een baby-huidje!.

hoe kan er nou zo'n groot verschil zijn in de huid van nederlanders, en bovenstaande afkomsten.
En zowiezo hoe kan het nou dat jongeren steeds eerder een oude huid hebben.
dat hun een babyhuidje hebben dat komt omdat de meesten nooit werken.
het leven is geen krentebol. anders had je wel een krent in de kont zitten
pi_22673006
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 23:15 schreef tuut84 het volgende:

[..]

dat hun een babyhuidje hebben dat komt omdat de meesten nooit werken.
Ze hebben ook een sterkere huid hoor...
  zondag 17 oktober 2004 @ 11:31:52 #35
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_22676829
Het valt mij op dat mensen die ietsje molliger zijn veel minder last hebben van rimpels dan heel slanke mensen
Proud Powerpauper
  zondag 17 oktober 2004 @ 11:33:54 #36
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_22676857
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 11:31 schreef Nuek het volgende:
Het valt mij op dat mensen die ietsje molliger zijn veel minder last hebben van rimpels dan heel slanke mensen
Er gaat vet zitten in die plooien dus dat klopt inderdaad. Als ze af zouden vallen, ga je het wel zien.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_22680875
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 18:18 schreef Steijn het volgende:
Ik rook niet, was hooguit 2 keer per weerk m'n gezicht en ik zon nauwelijks, geen rimpel te zien.
aah kijk een smeerbal ... als je een paar dagen je niet wast ben je best wel een vieze stinkerd sorry dat ik het zeg
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_22680895
Owja, 21 jaar, 2 keer per dag wassen, wel roken, veel sporten en water drinken en elke dag een dag creme. Niks te zien, perfect huidje
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
pi_22683250
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 15:34 schreef GWD het volgende:
Owja, 21 jaar, 2 keer per dag wassen, wel roken, veel sporten en water drinken en elke dag een dag creme. Niks te zien, perfect huidje
wat voor creme gebruik je?
pi_22685379
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 15:34 schreef GWD het volgende:
uiteraard, je bent nog nauwelijks je pubertijd ontgroeit
  zondag 17 oktober 2004 @ 19:28:28 #41
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_22685509
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 19:20 schreef Xennia het volgende:

[..]

uiteraard, je bent nog nauwelijks je pubertijd ontgroeit
psst, daar gaat dit topic toch ook over?
ik vind het wel meevallen, bij de mensen in mijn omgeving dan (friesland)
mijn moeder is 49, smeert al sinds dr 30e ofzo en heeft een vrij rimpelloze huid, slechts wat kleine rimpels rond dr ogen, mn oma van 84 zelfde verhaal, al heeft die wel weer rimpels in haar hals.. cremes zijn niet per definitie slecht, ik denk dat het meer met erfelijkheid en je huidtype te maken heeft
ik ben trouwens 16, gebruik make up, rook niet, maak goed schoon, smeer wel creme en heb een babyzachte huid, nog wel
pi_22733278
En dan dringt opeens de keiharde realiteit door die ene morgen dat je voor de spiegel staat en denkt "verrek... ik krijg rimpels". Bij het lachen heb ik zo sowieso, maar dat had ik altijd al en zijn niet echt ouderdomsrimpels. Maar ze beginnen soms wel erg duidelijk te worden...
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 22:45:15 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22735679
ik voel aan dit topic dat de blanke huid afgezeken wordt. nou ik kan je gerust stellen, kijk eens om je heen in amsterdam, de 'allochtone vrouwen' die de 25 gepasseerd zijn zien eruit alsof ze je oma zouden kunnen zijn. de gewone blanke vrouwen (waarvan we nog genoeg hebben) zijn cute en zien er gelukkig prima uit.
pi_22736618
Vrije radicalen zijn een gevaar voor de huid. In veel voedsel zitten stoffen die het celweefsel aantasten. Met name in dierlijke en kunstmatige voedingswaren. Hoe het precies in zit weet ik niet maar cola en hamburgers maken niet jonger. Vers fruit en groenten wel: die helpen het lichaam ipv het aan te vallen.

Veel water drinken, frisse lucht, geen schmink, op tijd naar bed, niet roken, geen alcohol, geen drugs, vers plantaardig voedsel, weinig vlees en vet, veel lichaamsbeweging, niet te lang in de zon, geen zonnebanken/wintersport, altijd Factor 30, gelukkig zijn met wie je bent en wat je hebt, regelmatig lachen, niet tobben en huilen, rust in jezelf en je leven vinden: vermindert de kans op rimpels aanzienlijk. Nonnen hebben ook minder gauw rimpels
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 23:22:25 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_22736682
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:20 schreef barman het volgende:
Vrije radicalen zijn een gevaar voor de huid. In veel voedsel zitten stoffen die het celweefsel aantasten. Met name in dierlijke en kunstmatige voedingswaren. Hoe het precies in zit weet ik niet maar cola en hamburgers maken niet jonger. Vers fruit en groenten wel: die helpen het lichaam ipv het aan te vallen.

Veel water drinken, frisse lucht, geen schmink, op tijd naar bed, niet roken, geen alcohol, geen drugs, vers plantaardig voedsel, weinig vlees en vet, veel lichaamsbeweging, niet te lang in de zon, geen zonnebanken/wintersport, altijd Factor 30, gelukkig zijn met wie je bent en wat je hebt, regelmatig lachen, niet tobben en huilen, rust in jezelf en je leven vinden: vermindert de kans op rimpels aanzienlijk. Nonnen hebben ook minder gauw rimpels
psies. een kut of een pik smaakt ook veel beter als er gewoon meer fruit en groenten gegeten worden. de huid is meer dna bepaald. kan je niks aan doen.
pi_22736838
tja, ik heb nog steeds last van een vette huid (ben 22) en altijd nog puistjes

en dan hoor je weer van iemand: ja maar met een vette huid zal je wel minder snel rimpels krijgen.

als ik misschien eens van mijn puistjes af ben dan beginnen de rimpels...
nooit een mooie huid dus
  zondag 24 oktober 2004 @ 14:33:42 #47
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_22840999
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 18:12 schreef longinus het volgende:
Dat valt dus wel mee. De verzorgende bestanddelen in cremes en make-up zorgen er juist heel vaak voor dat je huid langer egaal blijft. Veel in de zon zitten, roken en veel zorgen/veel janken tekent je gezicht veel meer dan het gebruik van make-up.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_22841148
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2004 23:20 schreef barman het volgende:
Nonnen hebben ook minder gauw rimpels
Lekker strakke wijven idd

So pardon me while I burn and rise above the flame.
pi_22860265
Als je achter de computer zit verouderd je huid ook sneller door die stralingen..denk ik tenminste :s
Ik ben 24 en zit best wel veel achter de pc en ik begin nu ook al lichte rimpeltjes te zien rond mn ogen..dus als je veel achter de pc zit helpen fruit en groente eten niet meer (want dat eet ik ook)
pi_22860609
Dat komt niet door de straling maar doordat je je gezichtsspieren niet beweegt. De sterren doen elke dag gezichtsgymnastiek met creme op hun gezicht. Zo voorkomen ze dat de boel gaat hangen.

Die nonnen hierboven zijn trouwens op een rouwbijeenkomst en gemiddeld behoorlijk 65 +
  maandag 25 oktober 2004 @ 12:22:51 #51
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22862146
Een drogere huid is gevoeliger voor rimpeltjes, maar je hebt dan vaak wel weer minder last van onzuiverheden en oneffenheden. Een vette huid krijgt minder snel rimpels, maar dan heb je weer snel last van onzuiverheden. En een gevoelige huid is weer snel geiiriteerd. Het is met elke huid wel wat.

Roken, alcohol, drugsgebruik, zon, vitaminegebrek, gebrek aan frisse buitenlucht, gebrek aan beweging, airco, luchtvervuiling etc. verouderen je huid allemaal. Maar in mijn beleving is stress wel de grootste boosdoener voor huidproblemen, ik merk zelf iig dat mijn huid heftig reageert op stress.

Maar over cremes en make-up hoor je van mij dan weer geen kwaad woord. Met die hulpmiddeltjes heb ik mijn redelijk gevoelige velletje tot nu toe zonder rimpels geconserveerd, en met een beetje geluk ga ik straks toch rimpelvrij mijn thirties binnen

Ik heb trouwens wel wat fijne lijntjes op mijn voorhoofd en rond mijn ogen, maar die zijn zelfs voor mijzelf bijna onzichtbaar. Ze zijn ontstaan in een periode dat ik veel stress had en veel in het vliegtuig zat, en dat was echt funest voor mijn huid, en van al die jetlags ga je er ook niet frisser uitzien. Met goed gericht smeren heb ik die lijntjes dus weer nagenoeg verdreven, maar ik zie om me heen dat mensen die ook veel (zaken)reizen maken en veeleisend werk hebben meer rimpels hebben dan anderen.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22865010
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 12:22 schreef merdeka het volgende:

Ik heb trouwens wel wat fijne lijntjes op mijn voorhoofd en rond mijn ogen, maar die zijn zelfs voor mijzelf bijna onzichtbaar. Ze zijn ontstaan in een periode dat ik veel stress had en veel in het vliegtuig zat, en dat was echt funest voor mijn huid, en van al die jetlags ga je er ook niet frisser uitzien. Met goed gericht smeren heb ik die lijntjes dus weer nagenoeg verdreven, maar ik zie om me heen dat mensen die ook veel (zaken)reizen maken en veeleisend werk hebben meer rimpels hebben dan anderen.
Dat had ik ook van het vliegen. Combinatie weinig slaap, ijle lucht en verschillende temparaturen. Ik zag er echt niet uit. Het was zelfs zo dat toen ik weer terug kwam mn wangen onder de uitslag zat. Niet om aan te zien. Gelukkig is dat allemaal wel weggetrokken nu.
  maandag 25 oktober 2004 @ 15:30:57 #53
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_22865107
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 15:24 schreef Dizzee het volgende:

[..]

Dat had ik ook van het vliegen. Combinatie weinig slaap, ijle lucht en verschillende temparaturen. Ik zag er echt niet uit. Het was zelfs zo dat toen ik weer terug kwam mn wangen onder de uitslag zat. Niet om aan te zien. Gelukkig is dat allemaal wel weggetrokken nu.
Klopt, ik krijg er ook wel eens uitslag of pukkeltjes van Zag verleden maand iemand in het vliegtuig zitten die gelijk na vertrek haar huid reinigde met een doekje en vervolgens een creme zo dik als een maskertje opbracht, en dat liet ze gewoon 5 uur zitten. Dan ben ik weer zo ijdel dat ik niet 5 uur zo voor lul wil zitten, maar het was wel een goed idee. Wat ik tegenwoordig wel doe op lange vluchten is oogpads door de stewardess laten koelen, en dan lekker met die dingen op m'n ogen slapen. En m'n lenzen uit, want die drogen ook uit en anders heb je ook nog rode zere ogen.

Je huid veroudert en verslechtert echt heel erg van vliegen, da's een feit!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_22866045
Verhuizen naar een schoon land, dat wil ook nog wel eens schelen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')