LOLquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:40 schreef babette21 het volgende:
Een gastrol waar ik minder blij mee was:
[afbeelding]
Curt Fortin als Winston (2002)
Uhm.. lijkt me sterkquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 23:31 schreef pberends het volgende:
Mogelijk nieuwe verhaallijn: Tonnie krijgt een relatie met Bettina.
Je weet het maar nooit. Frank heeft ook ooit een relatie met Bettina gehad.quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:03 schreef dunn0w het volgende:
Uhm.. lijkt me sterk![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Frank heeft ook ooit een relatie met Bettina gehad.
LOL, echt?quote:Op zondag 17 oktober 2004 01:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Frank heeft ook ooit een relatie met Bettina gehad.
Sorry het is een beetje laat maar Gefeliciteerd-xxx-quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
* babette21 blijft altijd babette21, zelfs nu ik de 30 (aaaaaaah) nader....
verjaardagszoentjes zijn natuurlijk altijd welkom
Ja, dat was rond 1996, geloof ik. Jannes was in elk geval nog een peuter. Frank viel uit wanhoop op een oude beschimmelde taart, maar de relatie liep op de klippen toen Tante Betje Jannes een klap voor zijn muil gaf en 'm voor "rotjoch" uitmaakte. Frank was er bij toeval getuige van.quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:03 schreef pberends het volgende:
LOL, echt?:'(
![]()
Hij was een r'n'b-niemendalletje zonder enige vorm van stemtechniek en met een accent alsof hij je elk moment kon bespugen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 22:43 schreef dunn0w het volgende:
Met wie had hij wat?
Of wat was zijn rol ook al weer.
Van harte.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:24 schreef soapie het volgende:
Babette nog gefeliciteerd!!! Beetje laat maar ik was bezig mijn eigen verjaardag te vieren!!!![]()
ohhh nou jij dan ook gefeliciteerd!!!-xxx-quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:24 schreef soapie het volgende:
Babette nog gefeliciteerd!!! Beetje laat maar ik was bezig mijn eigen verjaardag te vieren!!!![]()
Dank je wel!!quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:20 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ohhh nou jij dan ook gefeliciteerd!!!-xxx-
Who's next??
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laatste nieuws: op 15 november a.s. komen Aafke (Gepke Witteveen) en Victor (Ernst Löw) terug. Ze worden door andere acteurs gespeeld. Dat meldt de restricted area van Privé.
Zo erg zijn Gepke en Ernst toch niet!?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:45 schreef dunn0w het volgende:
helemaal niet cool!
Eerst zien dan geloven.....quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laatste nieuws: op 15 november a.s. komen Aafke (Gepke Witteveen) en Victor (Ernst Löw) terug. Ze worden door andere acteurs gespeeld. Dat meldt de restricted area van Privé.
Dat is toch niet.Erg logisch om Aafke terug te laten keren... NOTquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:51 schreef soapie het volgende:
Jij hebt er dus ook al zoveel vertrouwen in.....
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, dat was rond 1996, geloof ik. Jannes was in elk geval nog een peuter. Frank viel uit wanhoop op een oude beschimmelde taart, maar de relatie liep op de klippen toen Tante Betje Jannes een klap voor zijn muil gaf en 'm voor "rotjoch" uitmaakte. Frank was er bij toeval getuige van.
Heb ik ooit gelogen, snotneus?quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:50 schreef Svensational het volgende:
Dat wordt dus nooit zien, nooit geloven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |