Zo moeilijk is dat niet, daarbij is de helft van de letters in spiegelbeeld hetzelfde als gewoon..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Hehe, ze's nog slim ook!
lijkt me duidelijk naar Sanne!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
naar wie gaat de LWA vandaag?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Babette: ga jij eens proberen om 't beter te doen. Dan beginnen we hier ws ook met zijn allen te grienen. Afgeven is jaloers zijn op iemand.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn God! Annelieke kan ook niet grienen.
Maar als je ooit nog eens een aanval op mijn meiden (Lizzy en Iris) opent, neem ik je te grazen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:03 schreef babette21 het volgende:
heb ik nog ergens anders op zitten afgeven dan?
ja op 't acteerwerk van Eric, maar een blinde is 't nog met me eens.
daarnaast zeg ik niet vaak dat iemand 't vanwege z'n charme toch redt,
dit is dus eerder een veer in z'n reet dan 'n ontslagbriefje...
[al zou een acteercursusje hem natuurlijk geen kwaad doen]
Wie zegt er dat ik alleen maar hetzelfde aanbied? Een borrel varieert van bier tot Strohrum.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
Jij biedt toch altijd hetzelfde drankje aan
[en niet-originele mannen zijn een enorme afknapper!!!]
Jullie plamuren toch het liefste haar kuiltje dicht!?quote:Hoe kom jij er trouwens zo bij dat iedereen hier anti-Lizzy is?
Nikkie is nog altijd beter dan Saskia van der Heide.quote:Volgens mij vinden we d'r allemaal wel oké, ze heeft alleen nul verhaallijn. en dat ik Viviënne beter vond heeft verder weinig met Nikkie te maken...
Ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
loopt jullie pc ook iedere keer vast als je "vernieuwen" (f5) doet?!?!?
Jij biedt standaard Strohrum aan [waarbij je er áltijd bijverteld dat er 80% alcohol in zit!!]quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wie zegt er dat ik alleen maar hetzelfde aanbied? Een borrel varieert van bier tot Strohrum.
wat kan mij dat kuiltje in godsnaam schelen....!?quote:Jullie plamuren toch het liefste haar kuiltje dicht!?
Absoluutquote:Nikkie is nog altijd beter dan Saskia van der Heide.
Als je nog lang om een roseetje zeikt maak ik er een Schorrel van. Aanlengen met mousserend bronwater. Jullie Hollanders zijn toch alleen maar slappe pis gewend, door jullie extreme zuinigheid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:20 schreef babette21 het volgende:
Jij biedt standaard Strohrum aan [waarbij je er áltijd bijvertelT dat er 80% alcohol in zit!!]
Als je je mede-fokkers een beetje kent weet je dat je me eerder met een rosétje kan paaien![]()
Veel, want je zou er het liefste in kotsen.quote:wat kan mij dat kuiltje in godsnaam schelen....!?
hou je waffel en ga slingers ophangen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als je nog lang om een roseetje zeikt maak ik er een Schorrel van. Aanlengen met mousserend bronwater. Jullie Hollanders zijn toch alleen maar slappe pis gewend, door jullie extreme zuinigheid.
quote:Veel, want je zou er het liefste in kotsen.
Slingers? Lijk je op een makaak en wil je door de kamer oerangoetangen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:28 schreef babette21 het volgende:
hou je waffel en ga slingers ophangen...
dan kom ik over 1,5 uur met de champagne....
Ik heb maar één slinger en die hang ik hier op FOK! niet uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:35 schreef babette21 het volgende:
tsss je kan toch wel slingers op Fok! ophangen...
had jou wel iets inventiever ingeschat hoor
Ik heb het wel afgekeken... Jacqueline de Beer, de dochter van Eef de Beer (Frits Lambrechts), had de moord gepleegd. Ze stak Arie Bombarie neer met een beitel, omdat hij dreigde hun grond af te pakken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:35 schreef babette21 het volgende:
en om nog ff on-topic te blijven: iemand nog baantjer gekeken?
ik heb 't begin gezien, maar vond 't ondanks de aanwezigheid van Manouk erstig saai
niet afgekeken dus......
Ja, ik vind dat motorracen ook niks. Slecht voor het milieu.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar on-topic:
Die huilpartij van Sanne was idd om te huilen... bijna net zo erg als de TT.
Je vraagt om een pak slaag, makker! Ik kalk "klootzak" tegen je raam.quote:Iris had, zoals Lizzy terecht opmerkte, gewoon de gordijnen dicht moeten doen... maar nee... ze moet de ramen onderkalken. Ik begin me ernstig af te vragen wie hier nu gestoord is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |