Ga maar gauw doen dan. Wij vermaken ons een stuk beter zelfs zonder jou welquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ik moet 600 (nog 500) pagina's bestuderen voor maandag.
Tumoren krijg je niet zomaar weg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:55 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ga maar gauw doen dan. Wij vermaken ons een stuk beter zelfs zonder jou wel
Godzijdank hoef ik er niet zoveel aan te doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ik moet 600 (nog 500) pagina's bestuderen voor maandag.
Lesbische dochters zijn okay. Ik heb liever datquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
zeker lesbische dochters.
totdat je een opgevoerde ( waterstof gevoede ) strap-on vindt ben ik bang.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:58 schreef Parabola het volgende:
[..]
Lesbische dochters zijn okay. Ik heb liever datbaby-bola
over 16 jaar met een tsjikkie thuiskomt dan met zo'n puberende nozem op zijn opgevoerde waterstof-scooter
Heb me ex het zien doen, en ja, ik werd er zeer opgewonden vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
Vinden jullie het ook zo ontzettend geil als twee bitsjes met elkaar zoenen in de kroeg?
Niet van die tuinbroektypes maar gewone exemplaren.
Wat de Fok! is er mis met tuinbroek-bitsjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
Vinden jullie het ook zo ontzettend geil als twee bitsjes met elkaar zoenen in de kroeg?
Niet van die tuinbroektypes maar gewone exemplaren.
Dat ze maar beter niets anders aan kunnen trekken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:11 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Wat de Fok! is er mis met tuinbroek-bitsjes
Niet zo erotiserende bitsjes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:11 schreef Miss_User het volgende:
[..]
Wat de Fok! is er mis met tuinbroek-bitsjes
Dat werd tijd.quote:Balkenende hoopt deze maand 'weer mee te draaien'
DEN HAAG - Premier Balkenende hoopt "eind deze maand weer mee te draaien''. Dat zei hij vrijdag bij het verlaten van het ziekenhuis in zijn woonplaats Capelle aan den IJssel. Na een operatie aan zijn rechtervoet moet de minister-president revalideren.
Balkenende heeft gedurende zijn verblijf in het ziekenhuis de politiek "op afstand gevolgd'' via radio, televisie en ANP-berichten. Hij vindt dat vice-premier Zalm hem goed heeft vervangen. Naar verwachting zal Balkenende op 29 oktober aanwezig zijn, als in Rome de Europese Grondwet wordt ondertekend. De minister-president kwam onder luid applaus op krukken uit het ziekenhuis naar buiten, waar veel pers zich stond te verdringen.
Balkenende zei over het conflict met de vakbeweging, dat "de aanblik van een verdeeld Nederland niet goed is.'' Volgens hem is nu van belang om ondanks de meningsverschillen "samen naar oplossingen te zoeken.'' Hij wees erop dat de coalitie door ideeën rond "spaarvut'' en vervroegd pensioen voor mensen met slijtende beroepen probeert een brug te slaan.
Balkenende liet weten, dat het "heel goed gaat'' met hem. Hij was blij dat hij na "spannende weken'' in het ziekenhuis weer naar zijn gezin kan gaan. De minister-president heeft twee wonden aan zijn rechtervoet en draagt een aangepaste schoen om die niet te veel te belasten.
Het zou best kunnen dat door de rust hij wat minder rood gloeit van afkeer tov de vakbonden dan Zalm, De Geus etc.quote:Balkenende zei over het conflict met de vakbeweging, dat "de aanblik van een verdeeld Nederland niet goed is.'' Volgens hem is nu van belang om ondanks de meningsverschillen "samen naar oplossingen te zoeken.'' Hij wees erop dat de coalitie door ideeën rond "spaarvut'' en vervroegd pensioen voor mensen met slijtende beroepen probeert een brug te slaan.
Pbquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:14 schreef Parabola het volgende:
M_U![]()
Lekker ge'fietst'?
Zeg, ik ga hier over me nek. Kun je dit soort teksten niet beperken tot een niet nader genoemd subforum?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:27 schreef Drugshond het volgende:
Wat is gum-ballen..........
Dat is als je een trio doet met 2 meiden. Waarbij de twee vrouwtjes het sperma van mond naar mond verplaatsen.
Nee, dat heet snowballen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:27 schreef Drugshond het volgende:
Wat is gum-ballen..........
Dat is als je een trio doet met 2 meiden. Waarbij de twee vrouwtjes het sperma van mond naar mond verplaatsen.
Domineer ze dan eens voor mij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef Miss_User het volgende:
[..]
JdW & RQ: ik ken anders een paar hele smalkelijke tuinbroekbtsjes![]()
Zijn ze ook nog communistisch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef Miss_User het volgende:
Q JdW & RQ: ik ken anders een paar hele smalkelijke tuinbroekbtsjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |