abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22641529
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ik moet 600 (nog 500) pagina's bestuderen voor maandag .
Ga maar gauw doen dan. Wij vermaken ons een stuk beter zelfs zonder jou wel
Slaapt winter
en zomer
pi_22641535
Dus ga ik me vanavond en morgenavond klemzuipen, logisch.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22641548
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:55 schreef Parabola het volgende:

[..]

Ga maar gauw doen dan. Wij vermaken ons een stuk beter zelfs zonder jou wel
Tumoren krijg je niet zomaar weg.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:56:12 #29
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22641554
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ik moet 600 (nog 500) pagina's bestuderen voor maandag .
Godzijdank hoef ik er niet zoveel aan te doen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_22641593
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
zeker lesbische dochters.
Lesbische dochters zijn okay. Ik heb liever dat baby-bola over 16 jaar met een tsjikkie thuiskomt dan met zo'n puberende nozem op zijn opgevoerde waterstof-scooter
Slaapt winter
en zomer
pi_22641624
Vinden jullie het ook zo ontzettend geil als twee bitsjes met elkaar zoenen in de kroeg?

Niet van die tuinbroektypes maar gewone exemplaren.
pi_22641637
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 15:58 schreef Parabola het volgende:

[..]

Lesbische dochters zijn okay. Ik heb liever dat baby-bola over 16 jaar met een tsjikkie thuiskomt dan met zo'n puberende nozem op zijn opgevoerde waterstof-scooter
totdat je een opgevoerde ( waterstof gevoede ) strap-on vindt ben ik bang.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_22641658
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:
Vinden jullie het ook zo ontzettend geil als twee bitsjes met elkaar zoenen in de kroeg?

Heb me ex het zien doen, en ja, ik werd er zeer opgewonden van
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:11:43 #35
36088 Miss_User
back on track
pi_22641828
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:00 schreef RichardQuest het volgende:

Wat de Fok! is er mis met tuinbroek-bitsjes
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22641890
M_U

Lekker ge'fietst'?
Slaapt winter
en zomer
pi_22642003
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:11 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Dat ze maar beter niets anders aan kunnen trekken.
pi_22642023
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:11 schreef Miss_User het volgende:

[..]

Niet zo erotiserende bitsjes.
pi_22642044
D_o_G terug, Para terug, nu alleen Heros en Kozzmic nog.

* memories*
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_22642074
Good old times.
pi_22642076
quote:
Balkenende hoopt deze maand 'weer mee te draaien'

DEN HAAG - Premier Balkenende hoopt "eind deze maand weer mee te draaien''. Dat zei hij vrijdag bij het verlaten van het ziekenhuis in zijn woonplaats Capelle aan den IJssel. Na een operatie aan zijn rechtervoet moet de minister-president revalideren.

Balkenende heeft gedurende zijn verblijf in het ziekenhuis de politiek "op afstand gevolgd'' via radio, televisie en ANP-berichten. Hij vindt dat vice-premier Zalm hem goed heeft vervangen. Naar verwachting zal Balkenende op 29 oktober aanwezig zijn, als in Rome de Europese Grondwet wordt ondertekend. De minister-president kwam onder luid applaus op krukken uit het ziekenhuis naar buiten, waar veel pers zich stond te verdringen.

Balkenende zei over het conflict met de vakbeweging, dat "de aanblik van een verdeeld Nederland niet goed is.'' Volgens hem is nu van belang om ondanks de meningsverschillen "samen naar oplossingen te zoeken.'' Hij wees erop dat de coalitie door ideeën rond "spaarvut'' en vervroegd pensioen voor mensen met slijtende beroepen probeert een brug te slaan.

Balkenende liet weten, dat het "heel goed gaat'' met hem. Hij was blij dat hij na "spannende weken'' in het ziekenhuis weer naar zijn gezin kan gaan. De minister-president heeft twee wonden aan zijn rechtervoet en draagt een aangepaste schoen om die niet te veel te belasten.
Dat werd tijd.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:25:05 #42
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22642089
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22642145
quote:
Balkenende zei over het conflict met de vakbeweging, dat "de aanblik van een verdeeld Nederland niet goed is.'' Volgens hem is nu van belang om ondanks de meningsverschillen "samen naar oplossingen te zoeken.'' Hij wees erop dat de coalitie door ideeën rond "spaarvut'' en vervroegd pensioen voor mensen met slijtende beroepen probeert een brug te slaan.
Het zou best kunnen dat door de rust hij wat minder rood gloeit van afkeer tov de vakbonden dan Zalm, De Geus etc.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:27:29 #44
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_22642146
Wat is gum-ballen..........

Dat is als je een trio doet met 2 meiden. Waarbij de twee vrouwtjes het sperma van mond naar mond verplaatsen.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:29:03 #45
36088 Miss_User
back on track
pi_22642186
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:14 schreef Parabola het volgende:
M_U

Lekker ge'fietst'?
Pb

Heerlijk

Q JdW & RQ: ik ken anders een paar hele smalkelijke tuinbroekbtsjes
Hoe je het terrorisme kunt verslaan? Door je niet te laten terroriseren. Laat angst je leven niet beheersen. Zelfs niet als je bang bent.
-Salman Rushdie-
pi_22642201
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:27 schreef Drugshond het volgende:

Dat is als je een trio doet met 2 meiden. Waarbij de twee vrouwtjes het sperma van mond naar mond verplaatsen.
Zeg, ik ga hier over me nek. Kun je dit soort teksten niet beperken tot een niet nader genoemd subforum?
pi_22642214
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:27 schreef Drugshond het volgende:

Nee, dat heet snowballen.

dacht ik ergens gelezen te hebben
pi_22642216
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef Miss_User het volgende:

[..]

JdW & RQ: ik ken anders een paar hele smalkelijke tuinbroekbtsjes
Domineer ze dan eens voor mij.
pi_22642220
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef Miss_User het volgende:
Q JdW & RQ: ik ken anders een paar hele smalkelijke tuinbroekbtsjes
Zijn ze ook nog communistisch?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:31:04 #50
36088 Miss_User
back on track
pi_22642240
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:30 schreef sizzler het volgende:

dacht ik ergens gelezen te hebben
-Salman Rushdie-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')