quote:Op maandag 20 december 2004 00:00 schreef ThisIsMe85 het volgende:
Hallo,
Ik weet dat er geen wondermiddel tegen puisten bestaat, maar toch had ik graag enkele tips gekregen om ze te "vermijden".
Ik probeer de laatste tijd minder vet te eten, meer water te drinken, enz...
Wat kunnen jullie nog aanraden?
Thanks
Zou je hier iet smeer informatie over kunnen plaatsen of zoeken?quote:Op maandag 20 december 2004 16:16 schreef DusDat het volgende:
Buiten je creme's om:
Ik weet niet of het werkt, maar je zou het es kunnen proberen natuurlijk:
Bij Oprah [ja, inderdaad:P] was er een mannetje die had een nieuw ,,dieet voor je huid'' bedacht.
Resultaat binnen een week: minder roodheden, minder onzuiverheden. Je zag ook allemaal testpersonen.
Opzich geloof ik er wel in dat schoonheid van binnenuit komt, dus eten en drinken hoort daar ook bij.
Zijn redelijk wat dieeten die zouden kunnen werken. Regelmatig zijn er mensen die een bepaald dieet volgen om alleen af te vallen, en dan tot de ontdekking komen dat hun acne drastisch vermindert.quote:Op dinsdag 21 december 2004 15:21 schreef koffiejunk het volgende:
[..]
Zou je hier iet smeer informatie over kunnen plaatsen of zoeken?
ben nieuwschierig
dat heb ik ook ineens, heb ik anders NOOIT. Ik gebruik nu tijdje inderm. Mischien dat het daarmee te maken heeft? Inderm werkt overigens wel. Gebruik het nu ongeveer 5 weken en het de puistjes worden duidelijk minder. Maar als ik het een keer oversla kijg ik de dag erna een explosie van puistjes. Bij mij werkt het dus zeker wetenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:49 schreef Markster het volgende:
okay, en nog een vraag
Ik krijg sinds paar dagen geleden opeens een paar van die extreem pijnlijke en grote harde
Wat is de oorzaak daarvan, en hoe krijg ik ze zo snel mogelijk weg?
Duhh. er staat duidelijk op dat (pas) na een maand resultaat zichtbaar is. En je kunt er best wel redelijk lang mee als je er wat normaal mee omgaat. Zelf zorg ik altijd dat mijn gezicht niet 100% super droog is als ik die creme erop doe, dan smeert het een stuk beter uit.quote:Op maandag 29 november 2004 14:51 schreef myfairlady het volgende:
[..]
is dat dat vichy normaderm?
ik heb dat spul ook een tijd gebruikt, maar het hielp echt voor geen meter bij mij. alleen mn huid werd iets minder glimmerig. en dat spul koste me echt veel geld en t was na een maand al op![]()
Reinigingsgels en tonics drogen je huid uit inderdaad. Je zult je huid dus ook moeten gaan verzorgen om ervoor te zorgen dat je geen schilfers krijgt. De meeste van die productne zorgen er onder andere voor dat het vernieuwingsproces van je huid wordt versneld, hetgeen je overigens ook met scrubben teweeg brengt.quote:Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef xxshirleyxx het volgende:
geen clearasil of dat soort dingen helpt niet
krijg je een droge huid van en schilfers
Hij schijnt weliswaar niet bij iedereen te werken, maar ik heb hem ook jaren gehad en bij mij werkte de Dianepil echt heel goed. In het begin werd de acné juist erger maar toen alles eenmaal weg was bleef het weg. Je weet echt niet wat je overkomt dan, perzikzachte en gladde wangen! Constant! Nu ben ik sinds januari na jaren met de Dianepil gestopt en ik moet zeggen dat ik sinds ik gestopt ben wel kilo's afgevallen ben en veel minder vaak hoofdpijn heb, ik merk nu pas wat een 'zware' pil het eigenlijk was. Maar goed, elk nadeel heb ze voordeel, dus dat zal andersom ook wel zo zijn.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:47 schreef myfairlady het volgende:
ik heb van de huisarts de diane35 pil gekregen
ik heb het een half jaar gebruikt, maar mn huid werd er alleen minder vet van [wat erg fijn is] maar voor de rest was er geen verbeteringquote:Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef TXC het volgende:
[..]
Duhh. er staat duidelijk op dat (pas) na een maand resultaat zichtbaar is.
na hoeveel maanden kreeg je resultaat? werd het pas na een paar weken erger [de acne] ?quote:Op donderdag 23 december 2004 20:15 schreef rooierooie het volgende:
[..]
Hij schijnt weliswaar niet bij iedereen te werken, maar ik heb hem ook jaren gehad en bij mij werkte de Dianepil echt heel goed. In het begin werd de acné juist erger maar toen alles eenmaal weg was bleef het weg. Je weet echt niet wat je overkomt dan, perzikzachte en gladde wangen! Constant! Nu ben ik sinds januari na jaren met de Dianepil gestopt en ik moet zeggen dat ik sinds ik gestopt ben wel kilo's afgevallen ben en veel minder vaak hoofdpijn heb, ik merk nu pas wat een 'zware' pil het eigenlijk was. Maar goed, elk nadeel heb ze voordeel, dus dat zal andersom ook wel zo zijn.
Het is 13 jaar geleden, ik weet dat allemaal niet meer zo goed, eerlijk gezegd... Je moet echt even doorbijten in het begin, op een gegeven moment merk je dat de acné minder wordt en dan gaat het de goede kant op. Volgens mij duurde het wel een maand of drie, vier ofzo voordat ik er vanaf was.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef myfairlady het volgende:
na hoeveel maanden kreeg je resultaat? werd het pas na een paar weken erger [de acne] ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |