abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24094304
Uit gesloten topic:
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:00 schreef ThisIsMe85 het volgende:
Hallo,

Ik weet dat er geen wondermiddel tegen puisten bestaat, maar toch had ik graag enkele tips gekregen om ze te "vermijden".

Ik probeer de laatste tijd minder vet te eten, meer water te drinken, enz...

Wat kunnen jullie nog aanraden?

Thanks
  maandag 20 december 2004 @ 14:08:49 #152
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_24101320
zonnebanken
ikh eb ook altijd last van puistjes
nu ik 2 keer in de week onder de zonnebank ga is het stukken minders zelf bijna weg
peroxide
alcohol
of dodezee erop
  maandag 20 december 2004 @ 14:09:53 #153
76110 xxshirleyxx
bluuf en xxshirleyxx ware lief
pi_24101343
geen clearasil of dat soort dingen helpt niet
krijg je een droge huid van en schilfers
pi_24102952
Hm.. hier hebben jullie het veel over Zink.. helpt Zinkzalf ook voor op de puistjes of de littekens ervan?

Dit heb ik gebruikt:
- Clearasil ( )
- Inderm icm Benzoylperoxide ( )
- Nu: Erythromycine, de ene keer lijkt het heel goed te helpen en later is het weer nix..
  maandag 20 december 2004 @ 16:16:57 #155
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_24103523
Buiten je creme's om:
Ik weet niet of het werkt, maar je zou het es kunnen proberen natuurlijk:
Bij Oprah [ja, inderdaad:P] was er een mannetje die had een nieuw ,,dieet voor je huid'' bedacht.
Resultaat binnen een week: minder roodheden, minder onzuiverheden. Je zag ook allemaal testpersonen.

Opzich geloof ik er wel in dat schoonheid van binnenuit komt, dus eten en drinken hoort daar ook bij.
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_24104275
12 longdrink glazen water per dag
geen vette zooi
goede facewash (biodermal)
  maandag 20 december 2004 @ 20:25:30 #157
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_24107800
Vooral veel water drinken werkt zeker
  dinsdag 21 december 2004 @ 15:21:56 #158
103915 koffiejunk
kopje koffie!
pi_24117511
quote:
Op maandag 20 december 2004 16:16 schreef DusDat het volgende:
Buiten je creme's om:
Ik weet niet of het werkt, maar je zou het es kunnen proberen natuurlijk:
Bij Oprah [ja, inderdaad:P] was er een mannetje die had een nieuw ,,dieet voor je huid'' bedacht.
Resultaat binnen een week: minder roodheden, minder onzuiverheden. Je zag ook allemaal testpersonen.

Opzich geloof ik er wel in dat schoonheid van binnenuit komt, dus eten en drinken hoort daar ook bij.
Zou je hier iet smeer informatie over kunnen plaatsen of zoeken?
ben nieuwschierig
pi_24121340
quote:
Op dinsdag 21 december 2004 15:21 schreef koffiejunk het volgende:

[..]

Zou je hier iet smeer informatie over kunnen plaatsen of zoeken?
ben nieuwschierig
Zijn redelijk wat dieeten die zouden kunnen werken. Regelmatig zijn er mensen die een bepaald dieet volgen om alleen af te vallen, en dan tot de ontdekking komen dat hun acne drastisch vermindert.

Bijv. bij een Low Carb dieet (weinig koolhydraten), Atkins, Paleolithic dieet (bevat geen geraffineerde producten, dus geen brood, maar ook geen aardappels, ook geen rijst dacht ik). Soms is het wegnemen van een bepaald product al voldoende, zoals brood. Of normaal brood vervangen door gluten-vrij brood.

Hier is bijv. wat info te vinden:
http://www.acne.org/messageboard/index.php?showforum=16
http://forum.lowcarber.org/forumdisplay.php?f=81
pi_24125140
Hye zout water blijkt te helpen, dus als je een zoutoplossing maakt, en in een bak flikkert en je hoofd erin tieft, helpt dat dan ook ?
pi_24157973
ik heb van de huisarts de diane35 pil gekregen en inderm
ben benieuwd, die pil heeft pas na paar maanden effect
maar heb het er voor over

zout water is trouwens goed voor je huid, als ik paar dagen in de zee heb gezwommen ziet mn huid er altijd stukken beter uit
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_24158018
okay, en nog een vraag

Ik krijg sinds paar dagen geleden opeens een paar van die extreem pijnlijke en grote harde

Wat is de oorzaak daarvan, en hoe krijg ik ze zo snel mogelijk weg?
pi_24158355
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:49 schreef Markster het volgende:
okay, en nog een vraag

Ik krijg sinds paar dagen geleden opeens een paar van die extreem pijnlijke en grote harde

Wat is de oorzaak daarvan, en hoe krijg ik ze zo snel mogelijk weg?
dat heb ik ook ineens, heb ik anders NOOIT. Ik gebruik nu tijdje inderm. Mischien dat het daarmee te maken heeft? Inderm werkt overigens wel. Gebruik het nu ongeveer 5 weken en het de puistjes worden duidelijk minder. Maar als ik het een keer oversla kijg ik de dag erna een explosie van puistjes. Bij mij werkt het dus zeker weten
pi_24158562
wat is inderm?
pi_24158871
Ow op recept.
pi_24164365
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:51 schreef myfairlady het volgende:

[..]

is dat dat vichy normaderm?
ik heb dat spul ook een tijd gebruikt, maar het hielp echt voor geen meter bij mij. alleen mn huid werd iets minder glimmerig. en dat spul koste me echt veel geld en t was na een maand al op
Duhh. er staat duidelijk op dat (pas) na een maand resultaat zichtbaar is. En je kunt er best wel redelijk lang mee als je er wat normaal mee omgaat. Zelf zorg ik altijd dat mijn gezicht niet 100% super droog is als ik die creme erop doe, dan smeert het een stuk beter uit.
pi_24164418
quote:
Op maandag 20 december 2004 14:09 schreef xxshirleyxx het volgende:
geen clearasil of dat soort dingen helpt niet
krijg je een droge huid van en schilfers
Reinigingsgels en tonics drogen je huid uit inderdaad. Je zult je huid dus ook moeten gaan verzorgen om ervoor te zorgen dat je geen schilfers krijgt. De meeste van die productne zorgen er onder andere voor dat het vernieuwingsproces van je huid wordt versneld, hetgeen je overigens ook met scrubben teweeg brengt.
pi_24165299
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:47 schreef myfairlady het volgende:
ik heb van de huisarts de diane35 pil gekregen
Hij schijnt weliswaar niet bij iedereen te werken, maar ik heb hem ook jaren gehad en bij mij werkte de Dianepil echt heel goed. In het begin werd de acné juist erger maar toen alles eenmaal weg was bleef het weg. Je weet echt niet wat je overkomt dan, perzikzachte en gladde wangen! Constant! Nu ben ik sinds januari na jaren met de Dianepil gestopt en ik moet zeggen dat ik sinds ik gestopt ben wel kilo's afgevallen ben en veel minder vaak hoofdpijn heb, ik merk nu pas wat een 'zware' pil het eigenlijk was. Maar goed, elk nadeel heb ze voordeel, dus dat zal andersom ook wel zo zijn.
pi_24165541
M`n broertje is de verpersoonlijking van de acné, en hij heeft Inderm, van de huisarts. Goed spul!
I`m beginning to think that maybe everything that happens makes sense. Like, if it didn`t make sense, how could it happen? But that`s really a terrible thought. It can only come out of trouble - trouble that doesn`t make sense.
pi_24178652
quote:
Op donderdag 23 december 2004 19:25 schreef TXC het volgende:

[..]

Duhh. er staat duidelijk op dat (pas) na een maand resultaat zichtbaar is.
ik heb het een half jaar gebruikt, maar mn huid werd er alleen minder vet van [wat erg fijn is] maar voor de rest was er geen verbetering
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_24178669
quote:
Op donderdag 23 december 2004 20:15 schreef rooierooie het volgende:

[..]

Hij schijnt weliswaar niet bij iedereen te werken, maar ik heb hem ook jaren gehad en bij mij werkte de Dianepil echt heel goed. In het begin werd de acné juist erger maar toen alles eenmaal weg was bleef het weg. Je weet echt niet wat je overkomt dan, perzikzachte en gladde wangen! Constant! Nu ben ik sinds januari na jaren met de Dianepil gestopt en ik moet zeggen dat ik sinds ik gestopt ben wel kilo's afgevallen ben en veel minder vaak hoofdpijn heb, ik merk nu pas wat een 'zware' pil het eigenlijk was. Maar goed, elk nadeel heb ze voordeel, dus dat zal andersom ook wel zo zijn.
na hoeveel maanden kreeg je resultaat? werd het pas na een paar weken erger [de acne] ?
pi_24180355
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:05 schreef myfairlady het volgende:
na hoeveel maanden kreeg je resultaat? werd het pas na een paar weken erger [de acne] ?
Het is 13 jaar geleden, ik weet dat allemaal niet meer zo goed, eerlijk gezegd... Je moet echt even doorbijten in het begin, op een gegeven moment merk je dat de acné minder wordt en dan gaat het de goede kant op. Volgens mij duurde het wel een maand of drie, vier ofzo voordat ik er vanaf was.
pi_24219722
hoihoi

zal dan ook even een korte vraag hier plaatsen omtrent de altijd geweldige puistjes

bij mij zitten er veel puistjes etc vooral op mn rug bij mn schouderbladen, op mn gezicht etc heb ik ze nagenoeg niet (gelukkig btw)

zijn er mensen die voor deze plek nog goede ervaringen hebben met bepaalde middeltjes?
het zijn vooral veel kleine puistjes etc niet echt van die diepe interne puisten (uitzonderingen daargelaten)

maargoed het is best vervelend om straks zonder shirt te lopen wetende dat je rug en beetje bij borst vol zit met kleine puistjes

of zal ik gewoon huisarts bellen en vragen aan de assistente of ze direct wat kan uitschrijven?

bedankt alvast
i dont drive fast, i only fly low!!
pi_24227195
Mijn acne is de laatste tijd goed gedaald met mijn nieuwe regimen (sinds ongeveer 25 nov). De huid is duidelijk droger geworden door een lage talgproductie, wat een oorzaak zou kunnen zijn dat mijn acne minder is wordt.

Mijn regimen is vooral:
-Omega-3 vetzuren (visolie), 2000mg, 5ar/DHT type I verlager en voor vet metabolisme
-OptiZinc, 30mg, 5ar/DHT type I verlager, ontsteking remmend
-Vit C 1000mg,
-Solgar Biergist, 2 pillen. Chroom GTF, insuline gevoeligheid, en voor overige vitamines/mineralen.
-Meer fruit/groente

Welk supplement precies voor het positieve effect zorgt, weet ik niet. Als ik zou moeten schatten, denk ik hoog naar lager: Zink, biergist, omega3.
(Wel had ik een breakout, een tijdelijke vermeerdering van acne, waarna acne zou moeten verminderen.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')