Ik heb nu 4 dagen benzoylperoxide elke avond opgesmeert.. het werkt echt hier goedquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:54 schreef Djekko het volgende:
Vannacht benzoylperoxide (5%) geprobeerd, maar dat doe ik voorlopig niet meer. Een puist was dus zeg maar donkerblauw-achtig geworden.
Morgenvroeg maar ff naar de huisarts, kijken wat die tegen mijn puistjes kan doen..
Een vingertopje voor een wang. Ik heb het er licht opgesmeerd, dus niet in gemasseerd.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:05 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 dagen benzoylperoxide elke avond opgesmeert.. het werkt echt hier goed
Mn gezicht is helemaal clean !Het hangt ervan af wat voor type huid je hebt lijkt me dan.. ?
Mag ik vragen hoe je het erop heb gesmeert ? Je moet niet wrijven, maar zachtjes laten
inwerken geloof ik. Maar 1 ding Nóóit teveel doen.. !
same here... Die bacterien worden naar een bepaalde tijd resistent geloof ik.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 06:50 schreef Clyde96 het volgende:
Ben door die benzoyl even clean geweest, maar het heeft niet lang geduurt.
Nou, het was in ieder geval eerst veel drukker op mn huid, ik had er een paar.. ik smeer het nuquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 21:19 schreef Djekko het volgende:
[..]
Een vingertopje voor een wang. Ik heb het er licht opgesmeerd, dus niet in gemasseerd.
En hoe bedoel je dat het echt goed werkt; worden de puisten echt minder? En hoe was het eerst?
blubber?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik gebruik nu een of ander raar spulletje, zal wel laten weten of het werkt
Voedsel heeft invloed op je hormoonhuishouding, bij de een wat meer dan bij de ander. En wat op je hormonen werkt, werk ook in op je puistjes. Een ongezonder lichaam met een lage weerstand (te weinig vitamientjes enzo) heeft bovendien eerder ontstekingsreacties, en dus ook puistjes. Sommige soorten voedsel hebben door bepaalde stoffen die het bevat een gunstige invloed op je huid en haren, en ander voedsel juist een negatieve invloed. Dat is vrij gemakkelijk aan te tonen.quote:Op vrijdag 5 november 2004 06:08 schreef greet het volgende:
Dat het aan je voedsel licht is m.i. onzin.
Je hebt er aanleg voor of niet, hormonen???
http://www.pslgroup.com/dg/2447de.htmquote:RAMBAs and Retinoid Mimietics. Retinoic acid (RA), a derivative of vitamin A, is involved in modulating cellular differentiation and proliferation in a number of epithelial tissues and has been used for the treatment of skin disorders such as nonmelanoma skin cancer, acne vulgaris and psoriasis. Our research in this area involves the design and synthesis of Retinoic Acid Metabolism Blocking Agents (RAMBAs), which should prolong and intensify the action of endogenous RA on the cell by inhibiting P450 CYP26, the enzyme responsible for inactivation of RA.
A more recent approach is concerned with understanding the molecular biology of retinoids with respect to their effects on signal pathways, reporter genes and retinoid receptors. From the data generated from these studies, the design and synthesis of new synthetic retinoid mimetics, which are less readily metabolised and more selective in their action, is currently underway.
quote:Liarozole belongs to a novel class of molecules known as retinoic acid metabolism blocking agents, or RAMBAs. Retinoic acid is a natural vitamin, known as vitamin A, that is essential for optimal functioning of the skin. In contrast to current synthetic retinoid treatments, which introduce man-made forms of vitamin A into the body, RAMBAs work by slowing the metabolism or degradation of the body's own retinoic acid. This causes the body to maintain higher, potentially therapeutic levels of this natural vitamin in cells of the skin. These increased vitamin levels return to normal soon after stopping treatment with Liarozole. Consequently, RAMBAs, such as Liarozole, may provide the same therapeutic benefits as synthetic retinoid therapy but potentially with less risk of retinoid build-up in tissues and the resulting side effects. Barrier's second generation RAMBA, Rambazole, is in early clinical development for psoriasis and acne.
Biergistpillen helpen wel wat, maar na verloop van tijd merk je er weinig meer van. Je hebt er dus alleen wat aan als je erg lichte acne hebt. Het merk maakt weinig uit, lijkt allemaal op elkaar. Andere pilletjes die je zou kunnen proberen en die ook geen bijwerkingen hebben:quote:Op zondag 7 november 2004 22:14 schreef RdW het volgende:
Iemand ervaring met biergistpillen, ben van plan om dit te proberen.
Wat is aan te raden (hoeveel en welk merk ?)
Waarschiinlijk een of andere antibiotica die eerst lijkt te werken maar na verloop van tijd niet meer werkt :/quote:Op zondag 21 november 2004 14:20 schreef Guest150 het volgende:
Even een vraagje, wat krijg je na Benzoylperoxide van de dokter?
Dat valt wel mee. De verhoudingen van de ingredienten verschillen redelijk per merk.quote:Op zondag 21 november 2004 18:59 schreef Nature het volgende:
[...] Het merk maakt weinig uit, lijkt allemaal op elkaar. [...]
Ik heb geloof ik 3 verschillende gebruikt en merkte geen verschil, ze roken/smaakten ook hetzlefde, maar wie weet is er eentje die heel goed werkt. Laat maar weten als je erachter bentquote:Op maandag 22 november 2004 13:23 schreef mwuhaha het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. De verhoudingen van de ingredienten verschillen redelijk per merk.
Ook specificeerd niet elk merk alle ingredienten. Vaak worden alleen vitamines vermeld, en mineralen en aminozuren overgeslagen.
Ik ben zelf ook van plan biergist te gaan gebruiken/testen, maar ik ben nog op zoek welk merk ik ga gebruiken. Het liefst eentje waarbij alle ingredienten gespecificeerd zijn, zoals Solgar, Twinlab.
Voor als je van plan bent het 1 en ander uit te zoeken, de engelse benaming is "Brewer's yeast".
Ik ga denk ik toch maar voor Solgar. Bekend als goed merk, en heeft veel gespecificeerd (iets wat je niet bij biergist van Kruidvat hoeft te verwachten). Heb in NL verder weinig gespecificeerde biergist supplementen gezien.quote:Op maandag 22 november 2004 22:18 schreef Nature het volgende:
[...]
Ik heb geloof ik 3 verschillende gebruikt en merkte geen verschil, ze roken/smaakten ook hetzlefde, maar wie weet is er eentje die heel goed werkt. Laat maar weten als je erachter bent
Gewoon bij een apotheek hoorquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:12 schreef Thief het volgende:
weet iemand waar je biergist tabletten kan halen?
Nou, zoals je zegt onder de aanbevolen dosis zitten, je zou het altijd nog kunnen verhogen mocht het niet genoeg zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2004 00:34 schreef mwuhaha het volgende:
Wat bedoel je met "aan te zien"?
Via Internet, drogisterijen etc.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:12 schreef Thief het volgende:
weet iemand waar je biergist tabletten kan halen?
Waar koop je dit dat?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:34 schreef TXC het volgende:
Nog maar een keer reclame maken dan
Ik vind de productlijn Normaderm van Vichy goed werken. Gebruik nu de reinigingsgel 's ochtends en 's avonds, na het reinigen de tonic om de poriën te sluiten en dan de creme om de poriën nog wat meer te sluitenen de huid wat te hydrateren. De huid ziet er nu echt beter uit en voelt ook goed aan. Aanrader voor de gene die niet aan de paardenmiddelen wil..
Wel duur spul trouwens ¤ 23 voor de tonic en de gel., en de creme kost ook aardig wat.
Vichy koop je uitsluitend bij een apotheek.quote:Op zondag 28 november 2004 13:46 schreef Henry het volgende:
[..]
Waar koop je dit dat?
Geweldige informatie als het niet voor je werktquote:Op zondag 28 november 2004 17:11 schreef rooierooie het volgende:
Sudocrem is veel goedkoper dan Vichy.
is dat dat vichy normaderm?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:34 schreef TXC het volgende:
Nog maar een keer reclame maken dan
Ik vind de productlijn Normaderm van Vichy goed werken. Gebruik nu de reinigingsgel 's ochtends en 's avonds, na het reinigen de tonic om de poriën te sluiten en dan de creme om de poriën nog wat meer te sluitenen de huid wat te hydrateren. De huid ziet er nu echt beter uit en voelt ook goed aan. Aanrader voor de gene die niet aan de paardenmiddelen wil..
Wel duur spul trouwens ¤ 23 voor de tonic en de gel., en de creme kost ook aardig wat.
Helpt sudocreme ook echt tegen acne of gewoon om de huid te kalmeren zodat het minder rood lijkt? [dat 2e vind ik al goed namelijk]quote:
Verder kan je roodheid in verschillende types indelen. Sudocreme zou een verschillend effect kunnen hebben op deze types.quote:Op maandag 29 november 2004 14:55 schreef myfairlady het volgende:
[..]
Helpt sudocreme ook echt tegen acne of gewoon om de huid te kalmeren zodat het minder rood lijkt? [dat 2e vind ik al goed namelijk]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |