abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2004 @ 08:40:19 #51
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_22835999
Benzylperoxide heb je in verschillende gradaties. Het is behoorlijk agressief spul dus NOOIT teveel op doen want je krijgt echt kloven in je huid. Trekt wel weer weg maar is niet prettig.

Heb zelf jaren veel last gehad van acne en de gevolgen zijn helaas nog wel zichtbaar. Zit er aan te denken in de nabije toekomst het één en ander te laten laseren maar echt heel erg zit ik er ook weer niet mee.

Heb bij vlagen nog wel eens last van puistjes en een geirriteerde huid (dat met 24 jaar!) maar het beste werkt zonnebanken en de boel de boel laten. Ik smeer helemaal niks op m'n gezicht want het wordt er alleen maar erger van.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_22836381
ik had al een jaar last van , heb ook van al die middeltjes gebruikt
ik kreeg een maand geleden van de dokter INDERM.

nu maak ik me gezicht smorgens schoon met dr.vanderhoog scrubgel (7 euro) . daarna die inderm op smeren . dan dr dr.vanderhoog day&night control creme. (8 euro)

me gezicht is nu echt helemaal clean

mischien heeft iemand wat hier aan.
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 19:54:23 #53
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22889240
Vannacht benzoylperoxide (5%) geprobeerd, maar dat doe ik voorlopig niet meer. Een puist was dus zeg maar donkerblauw-achtig geworden.

Morgenvroeg maar ff naar de huisarts, kijken wat die tegen mijn puistjes kan doen..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:05:10 #54
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_22890952
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 19:54 schreef Djekko het volgende:
Vannacht benzoylperoxide (5%) geprobeerd, maar dat doe ik voorlopig niet meer. Een puist was dus zeg maar donkerblauw-achtig geworden.

Morgenvroeg maar ff naar de huisarts, kijken wat die tegen mijn puistjes kan doen..
Ik heb nu 4 dagen benzoylperoxide elke avond opgesmeert.. het werkt echt hier goed
Mn gezicht is helemaal clean ! Het hangt ervan af wat voor type huid je hebt lijkt me dan.. ?
Mag ik vragen hoe je het erop heb gesmeert ? Je moet niet wrijven, maar zachtjes laten
inwerken geloof ik. Maar 1 ding Nóóit teveel doen.. !
And there are still no americans in Bagdad !!
  dinsdag 26 oktober 2004 @ 21:19:04 #55
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22891301
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 21:05 schreef Mattt het volgende:

[..]

Ik heb nu 4 dagen benzoylperoxide elke avond opgesmeert.. het werkt echt hier goed
Mn gezicht is helemaal clean ! Het hangt ervan af wat voor type huid je hebt lijkt me dan.. ?
Mag ik vragen hoe je het erop heb gesmeert ? Je moet niet wrijven, maar zachtjes laten
inwerken geloof ik. Maar 1 ding Nóóit teveel doen.. !
Een vingertopje voor een wang. Ik heb het er licht opgesmeerd, dus niet in gemasseerd.

En hoe bedoel je dat het echt goed werkt; worden de puisten echt minder? En hoe was het eerst?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_22898488
Ben door die benzoyl even clean geweest, maar het heeft niet lang geduurt.
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
  woensdag 27 oktober 2004 @ 08:41:16 #57
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_22898948
Net terug van de huisarts. Hij heeft me antibiotica (naam weet ik ff nie, iets met een e) meegegeven. Straks ff ophalen bij de apotheek en dan maar proberen.

Edit\ Erythromycine dus

[ Bericht 10% gewijzigd door Djekko op 27-10-2004 17:36:08 ]
  woensdag 27 oktober 2004 @ 10:31:07 #58
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_22900385
quote:
Op woensdag 27 oktober 2004 06:50 schreef Clyde96 het volgende:
Ben door die benzoyl even clean geweest, maar het heeft niet lang geduurt.
same here... Die bacterien worden naar een bepaalde tijd resistent geloof ik.
Paar maanden later wel weer eens geprobeerd en toen werkte het wel weer.
  donderdag 28 oktober 2004 @ 22:00:07 #59
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_22922319
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2004 21:19 schreef Djekko het volgende:

[..]

Een vingertopje voor een wang. Ik heb het er licht opgesmeerd, dus niet in gemasseerd.

En hoe bedoel je dat het echt goed werkt; worden de puisten echt minder? En hoe was het eerst?
Nou, het was in ieder geval eerst veel drukker op mn huid, ik had er een paar.. ik smeer het nu
5 dagen elke avond op mn gezicht, en het werkt gewoon wel, ze zijn weg, je huid is rustiger
geworden, alleen nadeel is dat je huid uitdroogt.
And there are still no americans in Bagdad !!
  donderdag 28 oktober 2004 @ 23:25:54 #60
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_22922767
Als ik benzoyl gebruik worden de rode plekken minder.
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 08:58:56 #61
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_22927692
ik gebruik nu een of ander raar spulletje, zal wel laten weten of het werkt
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_22928158
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2004 08:58 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik gebruik nu een of ander raar spulletje, zal wel laten weten of het werkt
blubber?
pi_23070687
Wat is eigenlijk de volgende "stap" na Benzoylperoxide? Anti-biotica?
pi_23090671
Tea tree olie!!
iK BEN DAAR VROEGER MEE VAN MIJN ACNE AFGEKOMEN
en vitamine A: probeer zoveel mogelijk vitamine A binnen te krijgen.
Nu helpt een laser behandeling ook erg goed.
Heb een artikel ergends gelezen over ene doctor Lee in Singapore.
Die helpt iedereen van acne af met een laserbehandeling.
Dat het aan je voedsel licht is m.i. onzin.
Je hebt er aanleg voor of niet, hormonen???
wie greet heet,heeft altijd beet
  vrijdag 5 november 2004 @ 10:12:01 #65
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_23092424
ik begin trouwens de gaatjes enzo in mijn gezicht nu beter te zien, alsof ze nu meer aan de oppervlakte van de huid liggen..
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
  vrijdag 5 november 2004 @ 20:16:45 #66
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_23105032
quote:
Op vrijdag 5 november 2004 06:08 schreef greet het volgende:
Dat het aan je voedsel licht is m.i. onzin.
Je hebt er aanleg voor of niet, hormonen???
Voedsel heeft invloed op je hormoonhuishouding, bij de een wat meer dan bij de ander. En wat op je hormonen werkt, werk ook in op je puistjes. Een ongezonder lichaam met een lage weerstand (te weinig vitamientjes enzo) heeft bovendien eerder ontstekingsreacties, en dus ook puistjes. Sommige soorten voedsel hebben door bepaalde stoffen die het bevat een gunstige invloed op je huid en haren, en ander voedsel juist een negatieve invloed. Dat is vrij gemakkelijk aan te tonen.
Allergische reacties op voedsel kan acne trouwens ook nog verergeren.
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_23111157
Over die hormonen...

Ik ben er nu achter dat meer rukken dus een wel een negatief effect heeft op m'n huid.
pi_23152165
Iemand ervaring met biergistpillen, ben van plan om dit te proberen.

Wat is aan te raden (hoeveel en welk merk ?)
>>>>>www.GeldOase.nl<<<<<<
De online gids voor uw bijverdiensten!!
pi_23221281
Zag vandaag in een krant dat er bij het Albert Schweitzer ziekenhuis een expiriment is op 20 proefpersonen waarop het middel Rambazole getest zou worden. Het middel zou volgens dat bericht minder bijwerkingen hebben dan RoAccutane. Helaas was een stuk uit de krant gehaald, zodat ik niet het volledige artikel kon lezen. Zal kijken of ik het via kennissen volledig kan krijgen.

Rambazole is waarschijnlijk een merknaam voor een middel dat RAMBAs (Retinoic Acid Metabolism Blocking Agents) bevat. Een middel dat bij kanker, psoriasis en waarschijnlijk ook acne gebruikt kan worden.

Meer info:
http://www.cf.ac.uk/phrmy/PHRMY-STAFF/CS.html
quote:
RAMBAs and Retinoid Mimietics. Retinoic acid (RA), a derivative of vitamin A, is involved in modulating cellular differentiation and proliferation in a number of epithelial tissues and has been used for the treatment of skin disorders such as nonmelanoma skin cancer, acne vulgaris and psoriasis. Our research in this area involves the design and synthesis of Retinoic Acid Metabolism Blocking Agents (RAMBAs), which should prolong and intensify the action of endogenous RA on the cell by inhibiting P450 CYP26, the enzyme responsible for inactivation of RA.

A more recent approach is concerned with understanding the molecular biology of retinoids with respect to their effects on signal pathways, reporter genes and retinoid receptors. From the data generated from these studies, the design and synthesis of new synthetic retinoid mimetics, which are less readily metabolised and more selective in their action, is currently underway.
http://www.pslgroup.com/dg/2447de.htm
quote:
Liarozole belongs to a novel class of molecules known as retinoic acid metabolism blocking agents, or RAMBAs. Retinoic acid is a natural vitamin, known as vitamin A, that is essential for optimal functioning of the skin. In contrast to current synthetic retinoid treatments, which introduce man-made forms of vitamin A into the body, RAMBAs work by slowing the metabolism or degradation of the body's own retinoic acid. This causes the body to maintain higher, potentially therapeutic levels of this natural vitamin in cells of the skin. These increased vitamin levels return to normal soon after stopping treatment with Liarozole. Consequently, RAMBAs, such as Liarozole, may provide the same therapeutic benefits as synthetic retinoid therapy but potentially with less risk of retinoid build-up in tissues and the resulting side effects. Barrier's second generation RAMBA, Rambazole, is in early clinical development for psoriasis and acne.
pi_23466817
Even een vraagje, wat krijg je na Benzoylperoxide van de dokter?
pi_23473613
quote:
Op zondag 7 november 2004 22:14 schreef RdW het volgende:
Iemand ervaring met biergistpillen, ben van plan om dit te proberen.

Wat is aan te raden (hoeveel en welk merk ?)
Biergistpillen helpen wel wat, maar na verloop van tijd merk je er weinig meer van. Je hebt er dus alleen wat aan als je erg lichte acne hebt. Het merk maakt weinig uit, lijkt allemaal op elkaar. Andere pilletjes die je zou kunnen proberen en die ook geen bijwerkingen hebben:

Hepar Sulfuris D4 (van Vogel)
Grote Klis
quote:
Op zondag 21 november 2004 14:20 schreef Guest150 het volgende:
Even een vraagje, wat krijg je na Benzoylperoxide van de dokter?
Waarschiinlijk een of andere antibiotica die eerst lijkt te werken maar na verloop van tijd niet meer werkt :/
pi_23489795
quote:
Op zondag 21 november 2004 18:59 schreef Nature het volgende:
[...] Het merk maakt weinig uit, lijkt allemaal op elkaar. [...]
Dat valt wel mee. De verhoudingen van de ingredienten verschillen redelijk per merk.
Ook specificeerd niet elk merk alle ingredienten. Vaak worden alleen vitamines vermeld, en mineralen en aminozuren overgeslagen.

Ik ben zelf ook van plan biergist te gaan gebruiken/testen, maar ik ben nog op zoek welk merk ik ga gebruiken. Het liefst eentje waarbij alle ingredienten gespecificeerd zijn, zoals Solgar, Twinlab.

Voor als je van plan bent het 1 en ander uit te zoeken, de engelse benaming is "Brewer's yeast".
  maandag 22 november 2004 @ 14:46:34 #73
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_23491769
Wat bij mij erg goed helpt is de Soin Clarte lijn van Maria Galland. Super lijn voor de onzuivere huid.
Voor de rest geloof ik zelf in de zin: schoonheid komt van binnenuit. Dus let ik op me voeding [alles met mate gewoon] veel water drinken en kruidenthee. Ook sporten is lekker omdat je dan je afvalstoffen er sneller uit krijgt en je doorbloeding wordt beter [wat weer ten gunste komt van opname van creme's].
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_23492462
Ik heb jaren de Diane-pil geslikt tegen acné maar wilde daar in januari maar eens mee stoppen (pil uit het ziekenfonds enzo en ik had er ook veel hoofdpijn door). Prompt kwam de acné terug en aangezien ik dertig ben zat ik daar niet meer op te wachten. Maar opeens herinnerde ik me een poosje later twee simpele middeltjes waar ik vroeger weleens van gehoord had: biergisttabletjes en Sudocrème. Ik ben het gaan gebruiken en ik ben helemaal verbaasd want het werkt bij mij als een tierelier. Ik heb een enorme pot biergisttabletjes staan en neem er zowel iedere ochtend als iedere avond vijf (tien per dag dus). En als ik naar bed ga was ik m'n gezicht goed en smeer m'n huid in met Sudocrème. Dat is spotgoedkope, hele dikke vette crème die je bij iedere drogist kunt kopen, het staat bij de babyspullen (het is eigenlijk crème tegen rode babybilletjes ). Probeer het gewoon eens, voor de prijs hoef je het niet te laten. Zo'n potje kost 2 euro ofzo. En biergisttabletjes zijn ook niet zo duur.

pi_23503340
Heeft iemand iets gevonden wat werkt tegen onderhuidse puistjes op het voorhoofd, die er al zitten?
quote:
Op maandag 22 november 2004 13:23 schreef mwuhaha het volgende:

[..]

Dat valt wel mee. De verhoudingen van de ingredienten verschillen redelijk per merk.
Ook specificeerd niet elk merk alle ingredienten. Vaak worden alleen vitamines vermeld, en mineralen en aminozuren overgeslagen.

Ik ben zelf ook van plan biergist te gaan gebruiken/testen, maar ik ben nog op zoek welk merk ik ga gebruiken. Het liefst eentje waarbij alle ingredienten gespecificeerd zijn, zoals Solgar, Twinlab.

Voor als je van plan bent het 1 en ander uit te zoeken, de engelse benaming is "Brewer's yeast".
Ik heb geloof ik 3 verschillende gebruikt en merkte geen verschil, ze roken/smaakten ook hetzlefde, maar wie weet is er eentje die heel goed werkt. Laat maar weten als je erachter bent
pi_23505803
quote:
Op maandag 22 november 2004 22:18 schreef Nature het volgende:
[...]
Ik heb geloof ik 3 verschillende gebruikt en merkte geen verschil, ze roken/smaakten ook hetzlefde, maar wie weet is er eentje die heel goed werkt. Laat maar weten als je erachter bent
Ik ga denk ik toch maar voor Solgar. Bekend als goed merk, en heeft veel gespecificeerd (iets wat je niet bij biergist van Kruidvat hoeft te verwachten). Heb in NL verder weinig gespecificeerde biergist supplementen gezien.
Wel ga ik onder de door Solgar aanbevolen dosering zitten, het ijzer en chroom gehalte vind ik anders iets te hoog. Chroom is wel waarschijnlijk een belangrijk onderdeel voor acne vanwege de Glucose Tolerantie Factor.
Maar zijn wel aantal tegenstrijdige studies over hoe goed of slecht chroom is. (Vandaar dat ik onder de door Solgar aanbevolen dosering ga zitten.)
pi_23506500
Altijd handig om het eerst effe aan te zien.
pi_23507208
Wat bedoel je met "aan te zien"?
pi_23515553
weet iemand waar je biergist tabletten kan halen?
  dinsdag 23 november 2004 @ 14:16:17 #80
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_23515651
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:12 schreef Thief het volgende:
Gewoon bij een apotheek hoor
pi_23516278
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 00:34 schreef mwuhaha het volgende:
Wat bedoel je met "aan te zien"?
Nou, zoals je zegt onder de aanbevolen dosis zitten, je zou het altijd nog kunnen verhogen mocht het niet genoeg zijn.
pi_23517116
even een kort vraagje. Is het goed om je gezicht te met zeep wassen of niet. Zo ja, welke zeep is het beste?
er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze post
pi_23517117
"Maar zijn wel aantal tegenstrijdige studies over hoe goed of slecht chroom is."
Met "slecht" bedoel ik trouwens niet slecht voor acne, maar kankerhogend risico.
http://search.freefind.co(...)ALL&n=0&query=chroom
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 14:12 schreef Thief het volgende:
Via Internet, drogisterijen etc.
Wil je goedkoop ga dan voor merken als kruidvat, hema etc. Wil je een goed bekend merk met specificeerde inhoud, ga dan voor solgar.

Solgar heb ik het goedkoopste gezien bij www.vitadvice.nl.
of anders http://www.nova-vitae.com of http://www.vitaminestore.nl/

Solgar verkoopt poeder en tablet vorm. Poeder vorm is per zelfde dosering wel duurder :S
pi_23519009
Nog maar een keer reclame maken dan

Ik vind de productlijn Normaderm van Vichy goed werken. Gebruik nu de reinigingsgel 's ochtends en 's avonds, na het reinigen de tonic om de poriën te sluiten en dan de creme om de poriën nog wat meer te sluiten en de huid wat te hydrateren. De huid ziet er nu echt beter uit en voelt ook goed aan. Aanrader voor de gene die niet aan de paardenmiddelen wil..

Wel duur spul trouwens ¤ 23 voor de tonic en de gel., en de creme kost ook aardig wat.
pi_23627221
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:34 schreef TXC het volgende:

Ik vind de productlijn Normaderm van Vichy goed werken. Gebruik nu de reinigingsgel 's ochtends en 's avonds, na het reinigen de tonic om de poriën te sluiten en dan de creme om de poriën nog wat meer te sluiten en de huid wat te hydrateren. De huid ziet er nu echt beter uit en voelt ook goed aan. Aanrader voor de gene die niet aan de paardenmiddelen wil..

Wel duur spul trouwens ¤ 23 voor de tonic en de gel., en de creme kost ook aardig wat.
Waar koop je dit dat?
  zondag 28 november 2004 @ 15:43:47 #86
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_23627651
quote:
Op zondag 28 november 2004 13:46 schreef Henry het volgende:

[..]

Waar koop je dit dat?
Vichy koop je uitsluitend bij een apotheek.
pi_23628581
Sudocrem is veel goedkoper dan Vichy.
  zondag 28 november 2004 @ 19:28:54 #88
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_23631462
quote:
Op zondag 28 november 2004 17:11 schreef rooierooie het volgende:
Sudocrem is veel goedkoper dan Vichy.
Geweldige informatie als het niet voor je werkt
pi_23634939
Zuurpruim.
pi_23642638
Euhm, middel tegen puistjes deel 15...Is de oplossing van er 's ochtends spuug opsmeren en op laten drogen al aangedragen, of klinkt dit nu heel leip?
Werkt voor mij iig....
pi_23644243
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:34 schreef TXC het volgende:

is dat dat vichy normaderm?
ik heb dat spul ook een tijd gebruikt, maar het hielp echt voor geen meter bij mij. alleen mn huid werd iets minder glimmerig. en dat spul koste me echt veel geld en t was na een maand al op
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_23644387
quote:
Op maandag 22 november 2004 15:12 schreef rooierooie het volgende:

[afbeelding]
Helpt sudocreme ook echt tegen acne of gewoon om de huid te kalmeren zodat het minder rood lijkt? [dat 2e vind ik al goed namelijk]
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_23644477
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:55 schreef myfairlady het volgende:

[..]

Helpt sudocreme ook echt tegen acne of gewoon om de huid te kalmeren zodat het minder rood lijkt? [dat 2e vind ik al goed namelijk]
Verder kan je roodheid in verschillende types indelen. Sudocreme zou een verschillend effect kunnen hebben op deze types.

Roodheid kan bijv. ontstaan door een puistje wat bezig is te verdwijnen.
Of bijv. door droge dunne huid.
pi_23644501
een puistje wat nog moet ontstaan is bij mij al vaak rood, als ik m weggehaald heb ook maar dat is logisch. zinkzalf erop en het is al een stuk minder rood gelukkig
pi_23645022
Het helpt in ieder geval heel erg tegen de roodheid, je ziet echt na één nacht al verschil. Bij mij werkt het in combinatie met biergisttabletjes hartstikke goed tegen acné. Ik denk dat de biergisttabletten vooral preventief werken en dat de sudocreme vooral goed is voor de puistjes die je toch nog krijgt. Ze gaan er echt veel sneller door weg en je ziet ze ook minder goed. Ik stond al bijna op het punt om dan toch maar weer met de Diane-pil te beginnen, maar het is met de combinatie van deze twee middeltjes opeens helemaal niet meer nodig. Probeer het gewoon eens, je hebt die potjes in verschillende groottes en de kleinste kost echt maar 2 euro ofzo. Het is heel stugge crème en je moet er lekker een flinke laag opsmeren, maar toch trekt het best snel in je huid. Je ziet er wel uit als een pierrot als je er net je gezicht mee hebt ingesmeerd, maar nou ja.

Het klinkt misschien alsof ik aandelen in dat spul heb ofzo, maar ik zou zelf vijftien jaar geleden een moord gedaan hebben voor het krijgen van zo'n tip (bij wijze van spreken hoor, ben niet zo moorddadig ).

[ Bericht 12% gewijzigd door rooierooie op 29-11-2004 15:25:48 ]
pi_23648861
bij mij was eerst inderm voorgeschreven maar aangezien ze dat niet hadden in de apotheek hebben ze eryderm meegegeven, dat is sterker dan inderm (zeggen ze)
maar dat was in augustus ... en nu een paar maanden later is het niet erger of minder erg geworden .... geen idee wat er gebeurt als ik er nu mee stop, of het juist erger wordt of het vermindert ... iemand betere ervaring met eryderm?
pi_23664815
Zit al weer 3 maanden aan een tetracyclide kuur, en het ziet er best uit, geen gele puistjes meer, alleen rode vlekjes, geen bultjes niets (okay, hier en daar soms een klein puistje)... over 10 dagen weer naar de huisarts toe, kijken hoe we verder gaan...

Geen puistjes hebben is goed, maar wil ook liever die vlekjes niet meer...
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_23666350
Is er verschil tussen sudocreme en calendulan creme? Ik was van plan calendulan creme te kopen voor de rode vlekjes van oude puisjes of kan ik beter sudocreme kopen?
pi_23671207
vitaminine C, veel seks, minder koffie, meer (groene) thee, veel zweten ( sport ) en stuk minder stressvol leven kom je al een verdomd eind.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  dinsdag 30 november 2004 @ 17:47:27 #100
77084 Clyde96
Oh Come On!
pi_23673641
Ik ben volledig clean!

Garnier Pure, Biergist, Benzylperoxyde, Roacutane, Sport en Vitaminen
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')