Ik ken toch niet van al mijn vrienden tsjekken wat ze hebben uitgevroten zeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:06 schreef golfer het volgende:
Pas maar op dat je je tatooages hier niet moet inleveren.
Je zag toch gelijk ook wel dat het hele brave koorknaapjes waren allemaal, die helemaal niets weten van wat hun vriendjes allemaal doen. Ook al is het een "broertje" als Klepper of Holleder.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:08 schreef SCH het volgende:
Ik ken toch niet van al mijn vrienden tsjekken wat ze hebben uitgevroten zeg.![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
Heeft Loek B. een bad standing?
Hij heeft een nieuw vervoermiddelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Die moest zijn driewielertje ook inleveren.
http://scholieren.samenvattingen.nl/documenten/show/9236265/quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
TVP, en ik ga zo maar slapen, heb nog wat boeken te lezen. (Ontdekking v/d Hemel en Een Varken In Het Paleis.)
Nee, hallo, ik kies één van die 2 boeken uiteindelijk uit. Maar dan wil ik ze wel alle 2 hebben gelezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
http://scholieren.samenvattingen.nl/documenten/show/9236265/
Zo doen scholieren dat tegenwoordig toch?
niks meneer.. notulen zitten makenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:28 schreef Eilanden het volgende:
[Amsterdams accent mode]
Zo wat hebben jullie allemaal uitgevroten?
[/Amsterdams accent mode]
Ontdekking van de hemel is het enige boek van Mulisch dat ik met plezier heb gelezen. Maar misschien ben ik wel gek....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
TVP, en ik ga zo maar slapen, heb nog wat boeken te lezen. (Ontdekking v/d Hemel en Een Varken In Het Paleis.)
Zij zou zelfs mee mogen blijven ontbijten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:19 schreef Nyluzzz het volgende:
Mooi zo, hoe was Penelope Cruz?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rubbereend ik vermoed dat jij met Armin vermaakt op de radio vanavond. (zucht ik wil quoten uit de oude Hools, maar dat kon nog steeds niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |