quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:17 schreef -moi- het volgende:
ik heb em net gezien in de bios, hij was geweldigwhehehe
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:14 schreef teknomist het volgende:
Ik ben van mening dat het sarcasme door middel van een posticon kenbaar gemaakt had moeten worden.
Iedereen op jou na?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:29 schreef stame het volgende:
wie kijkt er nou reclames?
jah denk het. ik zap altijd over... saaie reclamesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Iedereen op jou na?
Ik meestal ook hoor, maar soms kom je er niet onderuit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:04 schreef stame het volgende:
[..]
jah denk het. ik zap altijd over... saaie reclames![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:15 schreef A.l.e.x het volgende:
Ik kon mij avondeten nog net binnenhouden toen ik de trailer zag: http://www.snowfeverdefilm.nl/trailerh.html
500kbit
neej oke, geef ik je gelijk in, het is ook vaak dat op alle zenders tegelijk reclame komt, behalve dan op n1, n2 en n3quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik meestal ook hoor, maar soms kom je er niet onderuit.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 20:14 schreef Svensational het volgende:
Hanna Verboom krijgt het bord spaghetti in d'r gezicht
Ik zie dat nergens in de trailer, of ben ik kippigquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:14 schreef Svensational het volgende:
Hanna Verboom krijgt het bord spaghetti in d'r gezicht
hij viel niet op daan schuurman, hij viel op Hanna Verboomquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
Echt hilarisch die nieuwe Snowfever reclame (Nederlandse film met Daan Schuurmans, Egbert-Jan Weber, enz.)
Mooie skiënde mensjes (de gemiddelde Sportlife reclame is spannender)
En vooral die tafel met eten waar iemand op belandt, en dat een bord spagetti op het hoofd van Daan Schuurmans belandt! whahahahaha
Topreclame
in de reclamequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:26 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik zie dat nergens in de trailer, of ben ik kippig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |