Sarcastisch heet zoiets. Ik vind het natuurlijk een walgelijke reclamequote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef teknomist het volgende:
Leg mij eens uit wat dit in KLB doet?
Ik ben van mening dat het sarcasme door middel van een posticon kenbaar gemaakt had moeten wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Sarcastisch heet zoiets. Ik vind het natuurlijk een walgelijke reclame![]()
Moet ik alles uitleggen?
Oke.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het sarcasme door middel van een posticon kenbaar gemaakt had moeten worden.
Alleen OP kan ik editten qua posticonquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Oke.
Lul!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Alleen OP kan ik editten qua posticon
En de site... ook afschuwelijk natuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:19 schreef pberends het volgende:
http://www.snowfeverdefilm.nl/
De site
Preciesquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:20 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En de site... ook afschuwelijk natuurlijk
Heh... Als die reclame al zo "goed" is hoe denk je dan dat de film is? Heb hem afgelopen maandag gezien en ben er nog steeds niet bovenop.. *lol* Wat een verspilling van filmtape.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
Echt hilarisch die nieuwe Snowfever reclame (Nederlandse film met Daan Schuurmans, Egbert-Jan Weber, enz.)
Mooie skiënde mensjes (de gemiddelde Sportlife reclame is spannender)
En vooral die tafel met eten waar iemand op belandt, en dat een bord spagetti op het hoofd van Daan Schuurmans belandt! whahahahaha
Topreclame
Het enige grapje was die bord eten in iemands gezicht. Wtf is dat het enige grappige aan deze kutfilm?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:23 schreef Xebrozius het volgende:
Ja, wat een geweldige reclame is dat toch.
Woorden als jolijt, sneeuwpret en verkassen op den berg schoten me te binnen toen ik de reclame zag.
Wat een oudbollige kutfilm met kutverhaal.
Nee, ik heb de film niet gezien. Maar het is van hetzelfde niveau als pista en costa.
LOLquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:24 schreef LazySod het volgende:
[..]
Heh... Als die reclame al zo "goed" is hoe denk je dan dat de film is? Heb hem afgelopen maandag gezien en ben er nog steeds niet bovenop.. *lol* Wat een verspilling van filmtape.
Hij draaide als sneak in Maastricht, en hoewel ik wist dat het die film zou zijn ben ik toch maar gegaan aangezien ik alle andere films die speelden al gezien had (oops.....) en ik niets beters te doen had.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
![]()
Een slachtoffer die naar de film is toegegaan. Waarom in Godsnaam?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:30 schreef LazySod het volgende:
[..]
Hij draaide als sneak in Maastricht, en hoewel ik wist dat het die film zou zijn ben ik toch maar gegaan aangezien ik alle andere films die speelden al gezien had (oops.....) en ik niets beters te doen had.
Die reclame is in Engeland op tvquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:18 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, ik erger me er niet zo aan, vind het gewoon een matig stukje film
Publieke omroep en RTL of Yorin ofzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:00 schreef Schildpadje het volgende:
Waar heb je die reclame gezien, op TMF tussen de Jamba!-reclames??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |