Mijn broertje was 5 minuten voor het drama nog in die flat om zijn collega op te halen (buurjongen van het neergestoken gezin)quote:Hebben jullie al gehoord van dat gezin in Naaldwijk? Dat is in mijn oude dorp
Hey Lois, jij bent weer 2 meiden rijker ??quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef Lois het volgende:
-t![]()
argh!!! Waarom?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:04 schreef mallemeid het volgende:
Ik zag het op tv vanmorgen ja..een moeder en 3 kindjes neergestoken
Iets wat je zeker wel of niet gemist heb ??quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:11 schreef Lois het volgende:
... en wij gaan zo even de speelgoedexplosie opruimen.![]()
Mijn kozijnenmannen lapten de ramen zelfquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef Lois het volgende:
Ondanks dat we alles onder zeil hadden gezet lag er toch overal stof. De lijmlucht (de vensterbanken werden bovenop de oude vensterbanken gelijmd) was zodanig dat slapen voor de kinderen echt onmogelijk was. Wij hebben behoorlijk liggen hoesten en we hadden allebei hoofdpijn.
Ik heb er geen spijt van dat ik ze die dagen heb weggestuurd want ze hadden echt niet in hun kamertjes gekund.
Ik ben alleen wel blij dat het achter de rug is
Ik heb gisteravond en de hele morgen schoongemaakt en alles blinkt en glimt. Mag alleen de komende dagen de nieuwe ramen en kozijnen nog niet lappen cq schoonmaken want alle kit en lijm moet drogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |