Mijn broertje was 5 minuten voor het drama nog in die flat om zijn collega op te halen (buurjongen van het neergestoken gezin)quote:Hebben jullie al gehoord van dat gezin in Naaldwijk? Dat is in mijn oude dorp
Hey Lois, jij bent weer 2 meiden rijker ??quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef Lois het volgende:
-t![]()
argh!!! Waarom?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:04 schreef mallemeid het volgende:
Ik zag het op tv vanmorgen ja..een moeder en 3 kindjes neergestoken
Iets wat je zeker wel of niet gemist heb ??quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:11 schreef Lois het volgende:
... en wij gaan zo even de speelgoedexplosie opruimen.![]()
Mijn kozijnenmannen lapten de ramen zelfquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef Lois het volgende:
Ondanks dat we alles onder zeil hadden gezet lag er toch overal stof. De lijmlucht (de vensterbanken werden bovenop de oude vensterbanken gelijmd) was zodanig dat slapen voor de kinderen echt onmogelijk was. Wij hebben behoorlijk liggen hoesten en we hadden allebei hoofdpijn.
Ik heb er geen spijt van dat ik ze die dagen heb weggestuurd want ze hadden echt niet in hun kamertjes gekund.
Ik ben alleen wel blij dat het achter de rug is
Ik heb gisteravond en de hele morgen schoongemaakt en alles blinkt en glimt. Mag alleen de komende dagen de nieuwe ramen en kozijnen nog niet lappen cq schoonmaken want alle kit en lijm moet drogen.
Hier ook...meer mensen die er last van hebben?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:03 schreef daniman het volgende:
vaag, als ik bij FOK op F5 druk (of de refresh knop in de knoppenbalk) hangt Internet Explorer...
Ja hier ook, dus niet F5-en vanavondquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hier ook...meer mensen die er last van hebben?
Jeutje hadden ze nou echt niet gelijk een fotootje kunnen maken? Sterkte met je mannetje angelic!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:30 schreef Angelic1 het volgende:
Een klein dramaatje hier. Justin werd eind van de middag gelanceerd door een van zijn zussen op de trampoline en kwam verkeerd neer. Mijn lieve mannetje kon meteen niet meer lopen. We zijn een uurtje geleden teruggekeerd van de dokterspost, maar die konden zo op het eerste gezicht niets vinden. We zijn dus met een pijnstiller naar huis gestuurd en moeten afwachten of hij morgenochtend wel weer kan staan. Hij zakt namelijk meteen door zijn benen als hij gaat staan en brult vreselijk "mama au!". Hij kan nog niet uitleggen waar het precies au doet. Als hij morgenochtend nog niet kan lopen moeten we naar het ziekenhuis voor onderzoek en foto's. Hij kreunde net zo zielig half slapend in bed "mama au"...![]()
ja, je hebt weer gelijk!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef bixister het volgende:
melonovy, volgens mij kon hij nog niet goed aangeven waar hij precies pijn had.
Dat is precies wat ik bedoeldequote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:22 schreef Angelic1 het volgende:
Maar Justin is normaliter best wel een bikkel en huilt nooit als hij valt of stoot.
Hij is 23 maanden en praat nog niet veel, dus daarom is niet ect duidelijk waar hij nou pijn heeft. Ik dacht eerst zijn heup, toen zijn voet en nu denk ik weer zijn knie... was hij maar iets ouder, dan kon hij het meer duidelijk maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:24 schreef melonovy het volgende:
[..]
ja, je hebt weer gelijk!Ik had het wel gelezen, maar was het alweer vergeten toen ik reageerde...
Ja, hij slaapt nu. Hopelijk tot morgenochtend. En ik ga zo ook mijn bedje maar opzoeken en hopen dat ik kan slapen, want ik blijf maar piekeren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:38 schreef bixister het volgende:
nadeel is wel dat de slinger wat te kort wordt als de ballonnen wat krimpen, bij ons heeft ie een paar keer losgelaten.
angelic, slaapt ie nu?
Ja maar juist snachts gebeurt er niks. Dus kunnen ze dan wel in hun eigen veilige bedje slapen. Overdag zullen ze wel een paar keer naar de oma's gaan. Campingbedje gaat dan mee.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef bixister het volgende:
... en jessie, jullie binnenkort dus ook lekker een paar dagen in de rotzooi. kun je zelf niet ook bij oma gaan logeren die nachten?
Shark, jij hier?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:14 schreef Shark.Bait het volgende:
rustig hier
En jij dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:17 schreef fotoloog het volgende:
Shark, jij hier?
Wat griezelig Shark. Hoe lang moet ze nog?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En jij dan?
BE was op Fok radio, en mijn zus is zwanger (hoewel ze sinds gisteren in het ziekenhuis ligt omdat haar bloedruk te hoog is wat slecht is voor haar en de baby)..en daarom dacht ik ff een uitstapje naar OUD te maken.
Ik probeer het maximale te halen uit de ervaring die fok is
Het kind kan elk moment geboren worden had ik begrepen (d'r zit dan toch een speling in van 2 weken ervoor en erna?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:27 schreef Brighteyes het volgende:
Wat griezelig Shark. Hoe lang moet ze nog?
Ok, op het eindje dus. Het komt wel vaker voor en het is wel goed dat ze haar opgenomen hebben, kunnen ze haar goed in de gaten houden!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het kind kan elk moment geboren worden had ik begrepen (d'r zit dan toch een speling in van 2 weken ervoor en erna?).. dacht ik.. ennieweg, mijn ma was ff langsgegaan vandaag, ze maakt het goed, is moe, en d'r bloeddruk was al wat gezakt. De doktoren zeiden dat als het niet voldoende omlaag zou gaan zouden ze de geboorte kunstmatig op gang brengen.
Hoog tijd om naar bed te gaan idd. Ik moet nog even iets afmaken en dan ga ik lekker slapen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:41 schreef Luchtbel het volgende:
Ze is zo stoer
Waarom is het alweer zo vroeg?
verklaar dit is?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 07:57 schreef lady-wrb het volgende:
geen ruzie maken he daniman!
geintje!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:25 schreef daniman het volgende:
[..]
verklaar dit is?Ik maak toch (bijna) nooit ruzie?
![]()
dat klinkt echt niet goed. TIs maar goed dat ze foto's gaan maken. Arme Justin....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 07:59 schreef Angelic1 het volgende:
Het gaat niet goed hier. Justin heeft gisteren maar tot 11 uur geslapen en de rest van de nacht alleen maar korte dutjes en veel gehuild. Ik ga zo om 8 uur de dokter bellen. Het is nu wel duidelijk dat het zijn linkerbeentje is, in de buurt van zijn heup... hij wil nu zelfs niet meer opgetild worden.
ahaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geintje!
(je zei toch dat je alleen was?)
ze stond op tafel!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:04 schreef moussy het volgende:
Ik had vanmorgen weer een, wat is ze groot moment![]()
[afbeelding]
Ow? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, op het eindje dus. Het komt wel vaker voor en het is wel goed dat ze haar opgenomen hebben, kunnen ze haar goed in de gaten houden!
Tx.quote:Sterkte ermee!
ik heb inderdaad diabetes. Jeugddiabetes zoals het wel eens wordt genoemd. Ik geloof dat dat type 1 is (ik noem het altijd bij de naam en niet bij het nummer). Het andere type, dat dus volgens mij type 2 is, is ouderdomsdiabetes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:39 schreef lady-wrb het volgende:
daniman, mag ik je wat vragen? jij hebt toch diabetes? is dat type 1 of 2?
Ik heb windows 2000 en had het dus ook. Het ligt dus niet aan een windows versie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:05 schreef moussy het volgende:
Ik heb win98 se en er ook last van, dus dat lijkt me een beetje onzin... Fok is ookw eer rete-traag vandaag
Ik heb dat ook gehad, Shark. De laatste twee weken liep mijn bloeddruk erg op en ik ben een week in het ziekenhuis geweest. Moest bedrust houden (alleen eruit voor douche en wc) en toen zakte het weer netjes. Komt wel vaker voor en dan houden ze moeder en baby extra in de gaten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ow? Dat wist ik niet.
Nou ja, het komt vaker voor, in de zin dat het kan duiden op allerlei enge dingen aan het eind van de zwangerschap, dus echt goed is het niet, maar daarom des te beter dat ze haar opgenomen hebben.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ow? Dat wist ik niet.
[..]
Tx.
hmm ik hoop het niet voor je, maar goed als je je nuchter laat prikken komen ze er snel genoeg achter denk ik. En ik weet niet hoe oud je precies bent, maar aangezien ik alleen mensen met ouderdomsdiabetes ken van boven de 50, lijk me je daar inderdaad nog te jong voor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
thnx voor de informatie daniman.
ik moet geprikt worden op diabetes, maar ik bleek nuchter te moeten zijn. ik had nog niet gegeten, maar wel een sloot koffie en thee naar binnengewerkt en dat schijnt dus ook niet te mogen.
ik heb zitten googelen net en tot mijn stomme verbazing komen mijn symptomen 100% overeen met die van diabetes 2. maar zo oud ben ik toch niet?
Mijn vader heeft ook diabetes type II, om eerlijk te zijn lijkt het er wel erg op wat je nu zegt. Moet je ook vaak plassen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
nou kijk ik heb al een tijdje verschrikkelijke dorst die gewoon niet weg te drinken is.
voel me al lange tijd slap en lamlendig, heb problemen met mijn zicht
en ik verrek van de jeuk (dat vond ik eigenlijk nog de frappantste van de hele rij)
en zo nog meer dingen.
ik had al eens geprobeerd in het lifestyle forum, maar daar kwamen ze niet verder dan dat ik in de overgan moest zijn(wat natuurlijk ook zou kunnen, waarom niet he
)
Ik weet dat het bij Tobias zijn categorie (maat 3) idd zo is dat Pampers kleiner vallen dan bv de Etos luiers.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:26 schreef Jonnetje het volgende:
Of zijn die nieuwe pampers helemaal niks waard?
Ik en wel meerdere met mij zijn reuze tevreden over de nieuwe pampers, NOTquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:16 schreef Jonnetje het volgende:
Moussy... Jij weet wel het een en ander van Pampers af he?
Bij Kruidvat zijn ze in de aanbieding (geloof ik) en nou is de vraag... Klopt het dat Pampers kleiner uitvallen dan de meeste andere merken luiers?
Want de activefit-versie zat al redelijk krap om Wilyans dikke reetje.. Dan weet ik ff of ik nu een maatje groter moet meenemen.
dorst, moeheid en veel plassen duidt idd op een tekort met insuline.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
nou kijk ik heb al een tijdje verschrikkelijke dorst die gewoon niet weg te drinken is.
voel me al lange tijd slap en lamlendig, heb problemen met mijn zicht
en ik verrek van de jeuk (dat vond ik eigenlijk nog de frappantste van de hele rij)
Dus daar is niet zo'n snelle thuistest voor als die pfeiffertest van clauwheee. Hmmm....quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, om te testen op diabetes moet je een vingerprik ondergaan, er wordt dan een druppeltje bloed op een strookje in een apparaatje gedaan en dat geeft een waarde aan. Die waarde vertelt vervolgens of je mogelijk diabetes hebt.
Voorzover ik ze weet:quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
de dokter wil het volgende onderzoeken : bezinking, volledig klein bloedbeeld, CRP, glucose nuchter, HbA1c en TSH
Het hapert aan alle kantenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje wat is dat forum traag zeg, of ligt dat nou aan mijn pc?
Crap! Herken dat nog van m'n vrouw . . .quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
tegenwoordig moet ik er zelfs 's nachts uit om te plassen en daar heb ik al zo'n hekel aan.
ik ben gewoon zoooooo moe, niet vooruit te branden. en het gekke is dat ik de hele tijd ook zo'n hongergevoel heb, echt zo van: als ik niet gauw wat eet, dan ga ik neer. maar eigenlijk heb ik helemaal geen trek. ik neem dan een glas melk of een stukje droog brood en dan trekt dat weer een beetje weg. hoort dat er misschien ook bij, want dat kon ik niet echt terugvinden bij de symptomen
Neem dan een andere huisarts!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan moet je dus echt langs de huisarts... kan de mijne alleen al weken niet meer bereiken. De heren zijn overgestapt op het 'drie-uur-bereikbaarheid-per-dag-op-één-telefoonlijn-systeem', dus je kan ze niet te pakken krijgen. Even langsgaan bij de assistente voor een afspraak kan ook niet (een vervolgrecept dan weer wel). Ik dacht: misschien ff thuis testen of zo, maar als dat niet ff snel kan, kan ik toch beter wachten tot ik die hufter (pardon my french
) een keer te pakken krijg.
oja? en wat zei de dokter daarvan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Crap! Herken dat nog van m'n vrouw . . .![]()
No way dat dat luktquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:23 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Neem dan een andere huisarts!
Niet ergens waar er concreet iets met je klacht gedaan wordt, heb ik begrepen. En ik heb geen zin in een enorme rel om vervolgens bij deze huisarts te moeten blijven en helemaal niet meer geholpen te worden. De huisartsenzorg is hier een dra-ma.quote:Is er trouwens nergens een adres waar je kan aankloppen als je zulk soort problemen hebt met de/een huisarts ??![]()
"Een typisch gevalletje van D2" werd er gezegd (of zoiets, tis al meer dan 10 jaar terug dat het 'opdoemde') . . .quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
oja? en wat zei de dokter daarvan?
Ouch, pijnlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:59 schreef Angelic1 het volgende:
Nou, we zijn terug. Op de foto's is geen breuk te zien, maar hij heeft nog steeds pijn. Ze weten niet wat het dan wel is. Het kan een fikse inwendige kneuzing zijn of een spier oid. Als hij nu maandag nog geen verbetering heeft, dan moeten we maandagochtend weer langskomen. Aan de ene kant ben ik blij dat het niet gebroken is, maar aan de andere kant ben je nu nog geen steek wijzer. Ik moet hem in ieder geval om de 4 uur een paracetamol geven en hij moet uit zichzelf weer gaan bewegen en lopen.
Ze hebben foto's van zijn heup, bekken en knie gemaakt. Het is nu echt een zielig hoopje om te zien. Niet het vrolijke mannetje die ik kenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:18 schreef babyfeet het volgende:
Jeetje wat een gedoe angelic ben blij dat hij niks heeft gebroken
waar hebben ze allemaal foto's van gemaakt?
en heel veel sterkte
60 maar ?? Da's ook niet veelquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:01 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand tijd over? Ik heb namelijk een stapel van ongeveer 60 cd's waar ik niet opgeschreven heb wat er op staat, of met extreem vage beschrijvingen. Ik word er gek van![]()
Breng ze maar ff langsquote:[b]Op vrijdag 15 oktober 2004 16:01 schreef Luchtbel het volgende:[/] Heeft iemand tijd over? Ik heb namelijk een stapel van ongeveer 60 cd's waar ik niet opgeschreven heb wat er op staat, of met extreem vage beschrijvingen. Ik word er gek van
Ja dag !!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:25 schreef snoopy het volgende:
Nou, TC vindt het niet veel. Doet hij het toch ff voor je![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef beefcake het volgende:
Luchtbel! Geef hier die cd's! Dat is echt een dwangneurotenklusje voor mijEn ik heb toch nix te doen, aangezien mijn internet overleden is
Ja, ik baal er van
![]()
Euhm, hoe kom je hier danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef beefcake het volgende:
aangezien mijn internet overleden isJa, ik baal er van
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:51 schreef Luchtbel het volgende:
Kan je dat wel aan, je werkt al zo hard vandaag
Werken noemen ze dat tegenwoordig Rewimoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Euhm, hoe kom je hier dan
Ja ja...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Werken noemen ze dat tegenwoordig Rewimo
Hey, jij weer hier ??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:40 schreef Neva het volgende:
btwhaaiz all..
Tis geen smoes, ik had het van een meisje van een ander filiaal ook al gehoord.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:25 schreef lady-wrb het volgende:
en dat voor de feestdagen....... lulsmoes dus
Volgende week maar ff langs het CWI gaan, kan je alvast het één en ander gaan regelen (eind datum is namelijk al bekend).quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had dus een oproepcontract van iedere keer 3 maanden en m'n baas kan er verder niks aan doen, te weinig omzet dus er wordt bezuinigd op het personeel, dus mij![]()
Als je al 2 jaar met contracten werkt, mogen ze je volgens mij niet zomaar ontslaan. Neem zo snel mogelijk contact op met een rechtswinkel. Die kunnen dat nagaan voor je. Laat het er niet bij zitten hoor! Je moet sowieso protest aantekenen. Maar dat vertellen ze bij de rechtswinkel wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:25 schreef Luchtbel het volgende:
Ruim 2 jaar maar ik ben nu natuurlijk het minst flexibel.
Ik moet bijna huilen, wat moet ik nou doen?
Euhm ik denk nu, want meer pech kan denk ik nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:29 schreef Lois het volgende:
Jeetje Luchtbel wanneer houdt jouw pech nou eens op![]()
Ja dat ga ik ook wel doen maar het is fucking vrijdagavondquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:35 schreef bixister het volgende:
luchtbel wat ellendig! ik zou 't ook even uit (laten) zoeken als ik jou was. ontzettend balen zeg.
Lekker dat het je op een vrijdag gezegd wordt dan . . .quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat ga ik ook wel doen maar het is fucking vrijdagavond![]()
Ach liefie tochquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:52 schreef Luchtbel het volgende:
Jah, maar wat ik dus al zei, mijn eigen baas kan er niks aan doen hoor, die was net zo triest als ik zelf. Ik werkte er dus 2 dagen in de week en ik kan niet al het werk aannemen omdat ik ook nog naar school moet en stufi ontvang. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.
En vrijdagavond vieren nee dat ff niet. Ik ga ook niemand bellen want ik heb geen zin om ook nog iemand anders avond te verpesten. Ik kan echt wel janken en Jolietje ligt me met grote ogen aan te kijken, ze is zo lief, ik snap niet waarom dit nou weer nodig is.
mjah halfquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey, jij weer hier ??![]()
Wou het net zeggenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Lieve mensen, denken jullie aan ER vanavond??? Ikzelf was het alweer vergeten en kwam er net weer achter tijdens het zoeken naar een leuke film!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu niemand meer, want het is afgeloopt . . .quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:06 schreef Neva het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinige die ER niet kijkt LOL
Heh gatver, nu durf ik nooit meer wat uit een automaat te halen . . .quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:18 schreef melonovy het volgende:
Kopje koffie?
Mad Caps ?? Wat voor progje is dat ??quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand misschien een crack van Mad Caps ?
Kijk das altijdquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:44 schreef melonovy het volgende:
Beetje positive flow in het topic toevoegen!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:50 schreef clauwheee het volgende:
Euhm trouwens..ik ging naar school vanochtend...op de terugweg werd ik gebeld door mn tante: Ga je mee winkelen? Ikke: Ja tuurlijk! Zij:Niet zo lang hoor. Ikke:Nee is goed. Dit was om 11 uur. Ik was om 17 uur thuis. Snel eten, want om 18 uur moest ik met vriendje op de squashbaan staan. Kwart voor acht thuis. Ik kan geen poot meer verzetten!
En ow ja...morgen komt mn zus..we gaan winkelen![]()
*schaam schaam* *auw, auw*
Balen!! Ik heb altijd zo'n probleem met het vinden van een goeie broek. Ten eerste hebben ze mijn maat meestal niet (maat 34), en ten tweede zijn ze altijd net iets te lang!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Jakkes Zabb, ik had dat laatst met een veel te dure replay broek. In de winkel ok, thuis ineens na een kwartier drie maten te groot
Ik wil hem misschien ook wel ruilen idd. Ik hoop alleen dat dat kan, de kaartjes enzo zijn er al af, en ik moet er ook nog een pokke-eind voor rijden ook nog!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:09 schreef melonovy het volgende:
Ruilen zabb, van niet ruilen komt huilen, dat zie je maar weer.
Maar rottig is het wel, denk je de juiste te hebben, is het weer niet raak...
Begin asjeblieft niet over spijkerbroekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:06 schreef Zabb het volgende:
Balen!! Ik heb altijd zo'n probleem met het vinden van een goeie broek. Ten eerste hebben ze mijn maat meestal niet (maat 34), en ten tweede zijn ze altijd net iets te lang!
ik zal niet het hele verhaal hier herhalen (zie Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat - Deel 2 en verder) maar als het goed gaat willen we in januari met kvk gaan beginnen (ik het liefst gister nogquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:08 schreef jessie het volgende:
O wat leuk joh. Zijn jullie er ook al echt mee bezig Jelief?
dat kan vast wel Zabb, bij de meeste winkelketens kan dat iig wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:12 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik wil hem misschien ook wel ruilen idd. Ik hoop alleen dat dat kan, de kaartjes enzo zijn er al af, en ik moet er ook nog een pokke-eind voor rijden ook nog!
Of zou ik hem ook bij een ander filiaal van Lady Sting in kunnen leveren??
Bij mij wordt ie ook plat. Misschien kun je dat beter aan de experts vragen in het iconentopic.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo hellup
kan jij iets aan mijn icoontje doen, hij is nou zo plat!
nu nog wat aan mijn lijn doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:34 schreef jessie het volgende:
Gelezen ooooo das al bijna januari. Wat leuk voor je
Nou dan ga ik dat proberen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:25 schreef Jelief het volgende:
[..]
dat kan vast wel Zabb, bij de meeste winkelketens kan dat iig wel.
Nee, wel veel omvang en toch in 1x zwangerquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:47 schreef Jelief het volgende:
[..]
nu nog wat aan mijn lijn doenik zie het niet zitten om met mijn huidige omvang ook nog zwanger te worden. discipline en doorzettingsvermogen, heeft iemand dat nog in de aanbieding?
stiekum hoop ik ook op zo'n zwangerschap ja, maar het is sowieso beter voor mijn lijf als ik wat minder ga wegen (al voel ik mij op zich wel prettig nu) ik heb fibromyalgie.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, wel veel omvang en toch in 1x zwangerEn maar 13 kilo erbij waarvan 7 kilo vocht in de laatste 2 weken. Misschien kan dat je een beetje geruststellen
Ik was na de bevalling 5 kilo onder mijn startgewicht
Of aan Spinquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bij mij wordt ie ook plat. Misschien kun je dat beter aan de experts vragen in het iconentopic.
Ik ken het.....en dan koop ik maar weer iets voor Svenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:08 schreef danosa het volgende:
Kleding kijken is leuk, heb je eindelijk iets leuks gevonden gaat het maar tot mt 40........zeer diepe zucht.....
mijn stem heeft oud beierland wel bereiktquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik ken het.....en dan koop ik maar weer iets voor Sven![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:02 schreef danosa het volgende:
[..]
mijn stem heeft oud beijerland wel bereikt :')
Makkelijk is dat he, kleertjes kopen voor die kleintjes, het lijkt ook allemaal niet veel te kosten (maar ondertussenquote:Ik koop ook het liefst wat voor Jadey trouwens!
Ik vermoed dat iemand van 29 er wel mee mag spelen hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:36 schreef moussy het volgende:
Vanaf welke leeftijd is zo'n houten trein leuk? Ik vind ze zo gaaf
Kan ook voordelen hebben eerst zwanger wordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:47 schreef Jelief het volgende:
[..]nu nog wat aan mijn lijn doenik zie het niet zitten om met mijn huidige omvang ook nog zwanger te worden. discipline en doorzettingsvermogen, heeft iemand dat nog in de aanbieding?
ff berichtje van mijn schoonzusje. Haar longontsteking gaat alweer een stuk beter, ze is alleen voor een tijdje niet online door problemen in de prive sfeer. Ze zal het allemaal wel vertellen als ze terug is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Angel22, hoe is het met jullie? Ben je alweer een beetje opgeknapt?
Longontsteking ?? Gatver (en pijnlijk)quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:12 schreef Mistress_Dodo het volgende:
ff berichtje van mijn schoonzusje. Haar longontsteking gaat alweer een stuk beter, ze is alleen voor een tijdje niet online door problemen in de prive sfeer. Ze zal het allemaal wel vertellen als ze terug is.
Dan moet ik nog een jaar wachtenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:39 schreef danosa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iemand van 29 er wel mee mag spelen hoor
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:55 schreef Rottdog het volgende:
Heeft ER gemist![]()
Febreze das toch dat spul waar katten en honden de pijp van uit gaan toch![]()
Dat was volgens mij swifferquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:55 schreef Rottdog het volgende:
Heeft ER gemist![]()
Febreze das toch dat spul waar katten en honden de pijp van uit gaan toch![]()
Hm, dat klinkt niet zo gezelligquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:12 schreef Mistress_Dodo het volgende:
[..]
ff berichtje van mijn schoonzusje. Haar longontsteking gaat alweer een stuk beter, ze is alleen voor een tijdje niet online door problemen in de prive sfeer. Ze zal het allemaal wel vertellen als ze terug is.
Groetjes,
Agnes
Dank je wel voor je berichtje, wens haar beterschap en sterkte met de problemenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:12 schreef Mistress_Dodo het volgende:
[..]
Groetjes,
Agnes
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Leuk geworden, BE!![]()
Ik had al mee zitten kijken in je plintentopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |