abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22625090
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_22625128
die t van houdt mag er zeker wel af?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 14 oktober 2004 @ 18:55:56 #3
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22625153
*poets*
patat ftw :)
  Jubileum moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 18:56:13 #4
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22625156
-t
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22625260
Maar wat ik dus als laatste zei in het vorige speeltuinbankje:
quote:
Hebben jullie al gehoord van dat gezin in Naaldwijk? Dat is in mijn oude dorp
Mijn broertje was 5 minuten voor het drama nog in die flat om zijn collega op te halen (buurjongen van het neergestoken gezin)
  donderdag 14 oktober 2004 @ 19:03:03 #6
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22625290
neergestoken gezin... dat klinkt niet goed, straks maar even naar het nieuws kijken...
alles ok met je broertje?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 19:03:43 #7
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22625298
vaag, als ik bij FOK op F5 druk (of de refresh knop in de knoppenbalk) hangt Internet Explorer...
pi_22625314
Ik zag het op tv vanmorgen ja..een moeder en 3 kindjes neergestoken
pi_22625357
Ik probeer er zo min mogelijk ervan te weten . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_22625370
Onbegrijpelijk dat iemand kinderen neer kan steken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_22625397
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef Lois het volgende:
-t
Hey Lois, jij bent weer 2 meiden rijker ??
  donderdag 14 oktober 2004 @ 19:09:45 #12
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22625423
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:04 schreef mallemeid het volgende:
Ik zag het op tv vanmorgen ja..een moeder en 3 kindjes neergestoken
argh!!! Waarom?

Wat zijn sommige mensen toch ....
  Jubileum moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 19:11:21 #13
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22625452
Ja mijn snoetjes zijn weer thuis Heerlijk hoor, het hele huis leeft gelijk weer.
Ze zijn net lekker naar bed gebracht en wij gaan zo even de speelgoedexplosie opruimen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22625608
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:11 schreef Lois het volgende:
... en wij gaan zo even de speelgoedexplosie opruimen.
Iets wat je zeker wel of niet gemist heb ??

Waren ze nog blij om jou te zien of hadden ze zoiets van "huh, jullie" ??
  Jubileum moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 19:48:35 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22626308
Eva had zoiets van "ow ben je daar weer, mooi dan kunnen we naar huis" alsof ik een half uurtje ben weggeweest. (dat is ook weer typisch Eva, die is nooit zo uitbundig dat komt uren later pas)
Iris kroop zowat in me en liet me niet meer los. Toen vanmiddag Jeroen ook thuis kwam waren ze allebei helemaal gelukkig en knuffelig
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 oktober 2004 @ 20:01:01 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_22626622
Hč lekker, Lois! Ben je tevreden over de ramen? Is het allemaal goed gegaan?

Erg hč, dat drama in Naaldwijk, wat een idioten lopen er toch rond Hoe kun je kleine kinderen zomaar neersteken? (Of volwassenen trouwens )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 20:04:05 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22626719
Ik zag het net op het Journaal Brr je moet er toch niet aan denken.

De ramen zijn waanzinnig mooi geworden, echt super We zijn er ongelooflijk blij mee.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22626849
O heerlijk hoor Lois
Hier start alles waarschijnlijk de 25e.
De kinderen kunnen dan af en toe naar de oma's. Nachten weg kan ik nog steeds niet over mijn hart verkrijgen. Ben daar best mutserig in. Zodra ze het zelf aan geven mogen ze natuurlijk. Maar ik kan heel moeilijk loslaten merk ik. Daar zal ik mezelf wel mee hebben die anderhalve week dat ze bezig zijn. Heb je veel puinhoop achteraf? Of valt dat erg mee?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22626858
Heerlijk als je je kids een paar dagen niet gezien heb, dan vinden ze je ineens weer zo lief
  Jubileum moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 20:13:25 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22626957
Ondanks dat we alles onder zeil hadden gezet lag er toch overal stof. De lijmlucht (de vensterbanken werden bovenop de oude vensterbanken gelijmd) was zodanig dat slapen voor de kinderen echt onmogelijk was. Wij hebben behoorlijk liggen hoesten en we hadden allebei hoofdpijn.
Ik heb er geen spijt van dat ik ze die dagen heb weggestuurd want ze hadden echt niet in hun kamertjes gekund.
Ik ben alleen wel blij dat het achter de rug is
Ik heb gisteravond en de hele morgen schoongemaakt en alles blinkt en glimt. Mag alleen de komende dagen de nieuwe ramen en kozijnen nog niet lappen cq schoonmaken want alle kit en lijm moet drogen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22626962
Ja maar bij mij zijn ze nog zo klein ze vinden me toch nog wel lief.... nog wel
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 oktober 2004 @ 20:15:32 #22
13151 crew  Rewimo
pi_22627020
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:13 schreef Lois het volgende:
Ondanks dat we alles onder zeil hadden gezet lag er toch overal stof. De lijmlucht (de vensterbanken werden bovenop de oude vensterbanken gelijmd) was zodanig dat slapen voor de kinderen echt onmogelijk was. Wij hebben behoorlijk liggen hoesten en we hadden allebei hoofdpijn.
Ik heb er geen spijt van dat ik ze die dagen heb weggestuurd want ze hadden echt niet in hun kamertjes gekund.
Ik ben alleen wel blij dat het achter de rug is
Ik heb gisteravond en de hele morgen schoongemaakt en alles blinkt en glimt. Mag alleen de komende dagen de nieuwe ramen en kozijnen nog niet lappen cq schoonmaken want alle kit en lijm moet drogen.
Mijn kozijnenmannen lapten de ramen zelf
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_22627062
O hier word bijna niks gekit gelukkig. En de vensterbanken gaan er uit en er worden nieuwe ingezet dat scheelt weer lijm.
Maar zeil!!!! Daar had ik dan weer niet aan gedacht! Heb je dat in de kinderkamers enzo gewoon over bv de bedjes en kasten heen gelegd enzo?
En leg je dat ook over de spullen in de woonkamer, of is dat niet nodig?
Getver ik haat chaotisch gedoe.
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 20:19:29 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22627138
Ik heb een heleboel zeil (4X4) gekocht bij de Action, a 59 ct, en alles ingepakt. Kledingkasten, commodes, bedden etc.
Zeil voor de vloeren hadden ze zelf mee gelukkig, maar ik wilde perse zelf alle meubels beschermen. Dat was soms maar goed uit want met het breken vloog het puin soms in de rondte.

Jouw kozijnenmannen waren duidelijk geemancipeerder Rewimo
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22627268
He getver dat klinkt niet zoals ik in me hoofd had Lois, hahahahaha. Maar wel een goeie tip. Wij gaan ook maar even voor zeil zorgen.
Ik heb er wel zin in.
Op dit moment gaan mijn rolgordijnen van voor naar achter met de deuren dicht Dat zal dalijk met het dubbel glas en de rolluiken niet meer gebeuren. En lekker geen kozijnen meer verven en schuren. Joepieeeeeeeeeeeeee. Dan maar ff in de zooi zitten. Ik zal heir straks nog wel ff lekker komen mopperen
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:30:06 #26
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22627454
Een klein dramaatje hier. Justin werd eind van de middag gelanceerd door een van zijn zussen op de trampoline en kwam verkeerd neer. Mijn lieve mannetje kon meteen niet meer lopen. We zijn een uurtje geleden teruggekeerd van de dokterspost, maar die konden zo op het eerste gezicht niets vinden. We zijn dus met een pijnstiller naar huis gestuurd en moeten afwachten of hij morgenochtend wel weer kan staan. Hij zakt namelijk meteen door zijn benen als hij gaat staan en brult vreselijk "mama au!". Hij kan nog niet uitleggen waar het precies au doet. Als hij morgenochtend nog niet kan lopen moeten we naar het ziekenhuis voor onderzoek en foto's. Hij kreunde net zo zielig half slapend in bed "mama au"...
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  Jubileum moderator donderdag 14 oktober 2004 @ 20:32:00 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22627513
Hebben ze geen foto's gemaakt Angel? Er kan toch iets gebroken zijn?
Wat zielig, arme Justin
Eva ♥ en Iris ♥
pi_22627556
He bah zeg. Dat is schrikken. En als je kindje pijn hebt gaat dat door merg en been!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22627677
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 19:03 schreef daniman het volgende:
vaag, als ik bij FOK op F5 druk (of de refresh knop in de knoppenbalk) hangt Internet Explorer...
Hier ook...meer mensen die er last van hebben?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_22627689
Getsie Angelic! Beterschap voor hem!
pi_22627758
Oh bah waarom laten ze niet meteen foto's maken? Niet dat dat helpt, weet me nog een oppas kind van mij te herinneren die op de leuning van een brug liep met daaronder een fietstunnel. Hij was dus gevallen 2 weken lang zijn ze wezen heen en weren naar dokter ziekenhuis en weet ik veel wat en toen pas zagen ze dat zijn been op 3!!! plaatsen gebroken was.
pi_22627796
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:38 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Hier ook...meer mensen die er last van hebben?
Ja hier ook, dus niet F5-en vanavond
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2004 @ 20:45:12 #33
43556 miss_dynastie
pi_22627865
Arme Justin, hoop dat je nog een beetje kan slapen vannacht
  donderdag 14 oktober 2004 @ 20:46:20 #34
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22627889
nee dan kun je beter even op ouders klikken en dan weer op het topic.

Bah Angelic wat naar voor Justin, ik hoop dat het meevalt, maar als ie zo'n pijn heeft en niet meer kan staan lijkt me dat niet best... jammer dat ze niet meteen foto's hebben laten maken...
pi_22627892
Brr wat verschrikkelijk Angelic1! Hopelijk gaat het morgen weer beter...

Hier had ik ook last van het f5-en maar nu niet meer!
pi_22627894
Angel, ik zit helemaal met kippenvel zeg. Ik hoop dat het gewoon de schrik is waardoor hij niet kan/wil staan.
Arme kleine Justin
pi_22627911
Hmm ja nu gaat het weer ff goed...nou ja dan weet ik in ieder geval dat het niet aan mijn pctje ligt!
pi_22628351
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 20:30 schreef Angelic1 het volgende:
Een klein dramaatje hier. Justin werd eind van de middag gelanceerd door een van zijn zussen op de trampoline en kwam verkeerd neer. Mijn lieve mannetje kon meteen niet meer lopen. We zijn een uurtje geleden teruggekeerd van de dokterspost, maar die konden zo op het eerste gezicht niets vinden. We zijn dus met een pijnstiller naar huis gestuurd en moeten afwachten of hij morgenochtend wel weer kan staan. Hij zakt namelijk meteen door zijn benen als hij gaat staan en brult vreselijk "mama au!". Hij kan nog niet uitleggen waar het precies au doet. Als hij morgenochtend nog niet kan lopen moeten we naar het ziekenhuis voor onderzoek en foto's. Hij kreunde net zo zielig half slapend in bed "mama au"...
Jeutje hadden ze nou echt niet gelijk een fotootje kunnen maken? Sterkte met je mannetje angelic!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 oktober 2004 @ 21:09:35 #39
13151 crew  Rewimo
pi_22628455
Ah bah Angelic, dat ze niet even een foto maken zeg Beterschap voor Justin en hopelijk valt het mee. De meeste kleintjes zijn echt niet zo kleinzerig dat ze uren over pijn klagen als er niks aan de hand is
pi_22628470
Get, wat erg! Ik snap alleen niet zo goed dat ze hem zo weer naar huis sturen. Laten we hopen dat het niets ernstig is. Waar heeft hij pijn, zijn het zijn kniene, de enkels, zijn rug of eigenlijk alles??
Het voelt goed hč?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 oktober 2004 @ 21:10:56 #41
13151 crew  Rewimo
pi_22628497
Oeh, ik heb trouwens iets leuks gekocht bij de Hema Een zakje ballonnen waarvan je een ballonnenslinger kunt maken! Bovenop de ballonnen zit een frutje waarmee je de volgende ballon eraan vast kunt maken. En zo krijg je een hele slinger
pi_22628733
angelic, wat een schrik! ik hoop dat 't morgenochtend mee blijkt te vallen, maar ik vind 't ook vreemd dat ze niet meteen een foto hebben gemaakt. had 't iets met de straling ervan te maken, dat ze die zoveel mogelijk beperken ofzo? een andere reden kan ik niet verzinnen. melonovy, volgens mij kon hij nog niet goed aangeven waar hij precies pijn had.

lois, wat fijn dat jullie meiden weer thuis zijn... en jessie, jullie binnenkort dus ook lekker een paar dagen in de rotzooi. kun je zelf niet ook bij oma gaan logeren die nachten?
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:22:45 #43
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22628879
Omdat hij zijn benen wel kon bewegen (liggend) gaan ze er vooralsnog van uit dat hij niets gebroken heeft. Maar Justin is normaliter best wel een bikkel en huilt nooit als hij valt of stoot. Nu heeft hij wel een half uur onafgebroken gehuild en als hij gaat staan zakt ie gewoon door en begint weer te krijsen. Zolang hij zit of ligt zegt hij af en toe heel zielig au. Ik vraag me af of het zijn kniebanden niet kunnen zijn ofzo. Maar goed, hij slaapt en ik wacht maar af...
Angelic1 since 2001
pi_22628939
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef bixister het volgende:
melonovy, volgens mij kon hij nog niet goed aangeven waar hij precies pijn had.
ja, je hebt weer gelijk! Ik had het wel gelezen, maar was het alweer vergeten toen ik reageerde...
Het voelt goed hč?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 oktober 2004 @ 21:25:33 #45
13151 crew  Rewimo
pi_22628964
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:22 schreef Angelic1 het volgende:
Maar Justin is normaliter best wel een bikkel en huilt nooit als hij valt of stoot.
Dat is precies wat ik bedoelde En als ze dan pijn aangeven weet je ook dat er echt iets mis is...
pi_22628994
rewimo, die ballonnenslingers zijn inderdaad leuk, ik had 'm ook voor Piets verjaardag, zie
hier
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:27:07 #47
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22629006
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:24 schreef melonovy het volgende:

[..]

ja, je hebt weer gelijk! Ik had het wel gelezen, maar was het alweer vergeten toen ik reageerde...
Hij is 23 maanden en praat nog niet veel, dus daarom is niet ect duidelijk waar hij nou pijn heeft. Ik dacht eerst zijn heup, toen zijn voet en nu denk ik weer zijn knie... was hij maar iets ouder, dan kon hij het meer duidelijk maken.
Angelic1 since 2001
pi_22629060
cool zijn die dingen!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_22629352
nadeel is wel dat de slinger wat te kort wordt als de ballonnen wat krimpen, bij ons heeft ie een paar keer losgelaten.

angelic, slaapt ie nu?
pi_22629424
Je zou de weerskanten met een touwtje kunnen vastmaken, beetje aan de losse kant, dan strekt ie van zelf wel weer...
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_22629538
ja, maar dat wisten wij niet van te voren... en G is braaf elke keer weer 't trapje opgeklommen om ze opnieuw vast te plakken (had ie van dat schilderstape voor gebruikt, werkt verder wel erg handig als je niks hebt waar een punaise in kan).
  donderdag 14 oktober 2004 @ 21:46:41 #52
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22629558
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:38 schreef bixister het volgende:
nadeel is wel dat de slinger wat te kort wordt als de ballonnen wat krimpen, bij ons heeft ie een paar keer losgelaten.

angelic, slaapt ie nu?
Ja, hij slaapt nu. Hopelijk tot morgenochtend. En ik ga zo ook mijn bedje maar opzoeken en hopen dat ik kan slapen, want ik blijf maar piekeren.
Angelic1 since 2001
pi_22629896
quote:
Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef bixister het volgende:
... en jessie, jullie binnenkort dus ook lekker een paar dagen in de rotzooi. kun je zelf niet ook bij oma gaan logeren die nachten?
Ja maar juist snachts gebeurt er niks. Dus kunnen ze dan wel in hun eigen veilige bedje slapen. Overdag zullen ze wel een paar keer naar de oma's gaan. Campingbedje gaat dan mee.
En ik vind t ook geen echt idee als die mannen hier rondhuppelen er er is helemaal niemand in huis.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22629991
ok, ik dacht dat 't 's nachts ook stoffig en vies zou zijn zoals bij Lois maar hopelijk valt dat dus mee bij jullie.

angelic, welterusten!
pi_22631073
Ja nou dan blazen we maar ff heel hard ofzo hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:14:21 #56
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22633215
rustig hier
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:17:02 #57
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_22633301
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:14 schreef Shark.Bait het volgende:
rustig hier
Shark, jij hier?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:24:02 #58
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22633479
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:17 schreef fotoloog het volgende:
Shark, jij hier?
En jij dan?

BE was op Fok radio, en mijn zus is zwanger (hoewel ze sinds gisteren in het ziekenhuis ligt omdat haar bloedruk te hoog is wat slecht is voor haar en de baby )..en daarom dacht ik ff een uitstapje naar OUD te maken.
Ik probeer het maximale te halen uit de ervaring die fok is
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:24:18 #59
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22633489
Jolie heeft vanavond d'r eerste geld verdiend
Zijn samen wezen oppassen op mijn oppaskindjes
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:27:05 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22633549
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:24 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

En jij dan?

BE was op Fok radio, en mijn zus is zwanger (hoewel ze sinds gisteren in het ziekenhuis ligt omdat haar bloedruk te hoog is wat slecht is voor haar en de baby )..en daarom dacht ik ff een uitstapje naar OUD te maken.
Ik probeer het maximale te halen uit de ervaring die fok is
Wat griezelig Shark. Hoe lang moet ze nog?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:36:04 #61
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22633734
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:27 schreef Brighteyes het volgende:
Wat griezelig Shark. Hoe lang moet ze nog?
Het kind kan elk moment geboren worden had ik begrepen (d'r zit dan toch een speling in van 2 weken ervoor en erna? ).. dacht ik.. ennieweg, mijn ma was ff langsgegaan vandaag, ze maakt het goed, is moe, en d'r bloeddruk was al wat gezakt. De doktoren zeiden dat als het niet voldoende omlaag zou gaan zouden ze de geboorte kunstmatig op gang brengen.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:40:01 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22633817
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:36 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Het kind kan elk moment geboren worden had ik begrepen (d'r zit dan toch een speling in van 2 weken ervoor en erna? ).. dacht ik.. ennieweg, mijn ma was ff langsgegaan vandaag, ze maakt het goed, is moe, en d'r bloeddruk was al wat gezakt. De doktoren zeiden dat als het niet voldoende omlaag zou gaan zouden ze de geboorte kunstmatig op gang brengen.
Ok, op het eindje dus. Het komt wel vaker voor en het is wel goed dat ze haar opgenomen hebben, kunnen ze haar goed in de gaten houden!
Sterkte ermee!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:40:26 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22633823
Heee, en wat zie ik! Jolietje d'r eerste centjes in de knip! Stoer hoor!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:41:40 #64
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22633843
Ze is zo stoer

Waarom is het alweer zo vroeg?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:44:30 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22633909
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:41 schreef Luchtbel het volgende:
Ze is zo stoer

Waarom is het alweer zo vroeg?
Hoog tijd om naar bed te gaan idd. Ik moet nog even iets afmaken en dan ga ik lekker slapen.
Morgen weer verven!

Slaap lekker strakjes LB!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 00:47:31 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22633957
Trusten BEtje Veel plezier morgen!
pi_22634016
Terusten dames
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:25:13 #68
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22635093
en een goeiemorgen maar weer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:27:59 #69
13151 crew  Rewimo
pi_22635097
Mogge! Ik geloof dat ik nu dezelfde problemen met IE heb als jij gisteravond, Daniman
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:30:06 #70
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22635102
ook goeiemorgen daniman en andere wakkeren
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:30:44 #71
37843 lady-wrb
kortaf
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:31:29 #72
13151 crew  Rewimo
pi_22635107
Als ik iets post, en ik klik op invoeren, krijg ik een foutmelding. Als ik dan terug ga met de knop Vorige, en ik roep MyAt op, staat mijn post er gewoon bij
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:35:09 #73
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22635115
dat heb ik ook, en dat F5 probleem heb ik ook nog steeds
hopelijk is dat snel opgelost, want het fokt wel irritant!

IE = Internet Explorer
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:38:52 #74
13151 crew  Rewimo
pi_22635120
Ja, F5-en werkt ook niet
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:39:34 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22635124
ik ben gisteravond lekker vroeg naar bed gegaan. ik had volgens mij hetzelfde probleem en ik werd er niet goed van. iedere keer waren berichten weg, en even later stonden ze er toch weer wel????? raar dus.
ik heb naar char zitten kijken. ik vond het nu eens een boeiende uitzending.
wat zou ik graag een berichtje van mijn vader willen hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:40:55 #76
13151 crew  Rewimo
pi_22635128
Ik heb weer een nieuwe foto van Morgaine gekregen van Little-Angel Zie Morgaines topic.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:47:38 #77
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_22635150
Goedemorgen allemaal!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:55:11 #78
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22635178
goeiemorgen Sugar!

Ik ga er weer vandoor, naar mijn werk! het wordt weer es rustig, ben geloof ik de enige vandaag op kantoor, misschien ook een andere collega nog maar dat weet ik nog niet
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:57:54 #79
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22635193
geen ruzie maken he daniman! werk ze (al dan niet in je eentje)
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 07:59:45 #80
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22635197
Het gaat niet goed hier. Justin heeft gisteren maar tot 11 uur geslapen en de rest van de nacht alleen maar korte dutjes en veel gehuild. Ik ga zo om 8 uur de dokter bellen. Het is nu wel duidelijk dat het zijn linkerbeentje is, in de buurt van zijn heup... hij wil nu zelfs niet meer opgetild worden.
Angelic1 since 2001
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 08:03:27 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22635205
jeetje angelic-1 dat ziet er dan wel ernstig uit! laat je maar niet meer afpoeieren
veel sterkte voor de kleine man
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 08:21:28 #82
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22635277
We moeten om 9 uur in het ziekenhuis zijn voor foto's.
Angelic1 since 2001
pi_22635380
he bah angelic, en wat naar dat hij zo slecht geslapen heeft. hopelijk geven de foto's snel duidelijkheid en is er gemakkelijk wat aan te doen. sterkte ermee!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 08:45:40 #84
13151 crew  Rewimo
pi_22635426
Arme Justin Ik hoop maar dat ze de oorzaak nu snel vinden en dat er wat aan gedaan wordt. Sterkte ermee!
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:04:31 #85
7074 moussy
kuttekop
pi_22635570
Jezus Angelic... Gelukkig wordene r nu wél foto's gemaakt!!

Ik had vanmorgen weer een, wat is ze groot moment

Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:25:56 #86
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22635775
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 07:57 schreef lady-wrb het volgende:
geen ruzie maken he daniman!
verklaar dit is? Ik maak toch (bijna) nooit ruzie?
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:28:03 #87
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22635790
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 09:25 schreef daniman het volgende:

[..]

verklaar dit is? Ik maak toch (bijna) nooit ruzie?
geintje!

(je zei toch dat je alleen was?)
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:35:38 #88
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22635833
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 07:59 schreef Angelic1 het volgende:
Het gaat niet goed hier. Justin heeft gisteren maar tot 11 uur geslapen en de rest van de nacht alleen maar korte dutjes en veel gehuild. Ik ga zo om 8 uur de dokter bellen. Het is nu wel duidelijk dat het zijn linkerbeentje is, in de buurt van zijn heup... hij wil nu zelfs niet meer opgetild worden.
dat klinkt echt niet goed. TIs maar goed dat ze foto's gaan maken. Arme Justin....
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:39:48 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22635862
daniman, mag ik je wat vragen? jij hebt toch diabetes? is dat type 1 of 2?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:40:06 #90
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22635868
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 09:28 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

geintje!

(je zei toch dat je alleen was?)
aha

die andere collega is er nu trouwens ook, dus ben niet alleen vandaag
pi_22635877
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 09:04 schreef moussy het volgende:
Ik had vanmorgen weer een, wat is ze groot moment
[afbeelding]
ze stond op tafel!

maar 't is inderdaad een langelijs aan 't worden zeg! die krijgt later vast andere bijnamen dan jij.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:43:56 #92
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22635888
moussy, had je nog meegekregen dat het mouse-truitje maat 92 is?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:45:09 #93
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_22635897
goedemorgen ...
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 09:55:45 #94
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_22635952
Arme Justin. Ik hoop dat ze hem vanochtend goed kunnen helpen.

Al die gekke dingen met reageren en zo heb ik ook last van. Ik begreep dat het te maken had met de installatie van Service Pack 2 van WindowsXP. Ik heb er tenminste last van sinds SP2.
Er stond wel wat over in de Feedback of Mededelingen, dacht ik.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:03:48 #95
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_22635999
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 00:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, op het eindje dus. Het komt wel vaker voor en het is wel goed dat ze haar opgenomen hebben, kunnen ze haar goed in de gaten houden!
Ow? Dat wist ik niet.
quote:
Sterkte ermee!
Tx.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:05:27 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_22636011
Ik heb win98 se en er ook last van, dus dat lijkt me een beetje onzin... Fok is ookw eer rete-traag vandaag
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:09:05 #97
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22636021
Och Justin, wat een narigheid

René, hallo, wat een dame

Ik heb zelf uit voorzorg SP2 maar niet geinstalleerd, en tot nu toe geen problemen. Alleen jammer dat ik nu dus ook WindowsXP niet meer kan updaten
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:09:36 #98
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22636024
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 09:39 schreef lady-wrb het volgende:
daniman, mag ik je wat vragen? jij hebt toch diabetes? is dat type 1 of 2?
ik heb inderdaad diabetes. Jeugddiabetes zoals het wel eens wordt genoemd. Ik geloof dat dat type 1 is (ik noem het altijd bij de naam en niet bij het nummer). Het andere type, dat dus volgens mij type 2 is, is ouderdomsdiabetes.

Ouderdomsdiabetes is minder drastisch (je kan vaak met een dieet of pilletjes nog wel verder), maar (volgens mijn diab. verpleegkundige) wel weer veel erfelijker dan jeugddiabetes. Bij ouderdoms is door de ouderdom de alvleesklier (die insuline maakt) gewoon wat minder goed gaan werken. Bij jeugddiabetes zijn de eilandjes van langerhands in de alvleesklier aangetast waardoor ze bijna tot helemaal geen insuline meer maken. Waardoor je dus insuline moet gaan bijspuiten, zoals ik

(mocht je al wel de verschillen weten, dan is bovenstaande teksten voor de mensen die het niet wisten en het wilden weten)
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:10:45 #99
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22636038
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:05 schreef moussy het volgende:
Ik heb win98 se en er ook last van, dus dat lijkt me een beetje onzin... Fok is ookw eer rete-traag vandaag
Ik heb windows 2000 en had het dus ook. Het ligt dus niet aan een windows versie.

En idd fok is retetraag...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:12:45 #100
13151 crew  Rewimo
pi_22636071
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:03 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ow? Dat wist ik niet.
Ik heb dat ook gehad, Shark. De laatste twee weken liep mijn bloeddruk erg op en ik ben een week in het ziekenhuis geweest. Moest bedrust houden (alleen eruit voor douche en wc) en toen zakte het weer netjes. Komt wel vaker voor en dan houden ze moeder en baby extra in de gaten.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:12:54 #101
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22636076
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:03 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ow? Dat wist ik niet.
[..]

Tx.
Nou ja, het komt vaker voor, in de zin dat het kan duiden op allerlei enge dingen aan het eind van de zwangerschap, dus echt goed is het niet, maar daarom des te beter dat ze haar opgenomen hebben.

Angelic, sterkte ermee!
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:14:30 #102
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22636087
thnx voor de informatie daniman.
ik moet geprikt worden op diabetes, maar ik bleek nuchter te moeten zijn. ik had nog niet gegeten, maar wel een sloot koffie en thee naar binnengewerkt en dat schijnt dus ook niet te mogen.
ik heb zitten googelen net en tot mijn stomme verbazing komen mijn symptomen 100% overeen met die van diabetes 2. maar zo oud ben ik toch niet?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:15:25 #103
37150 livelink
pi_22636093
Sorry, jullie hadden het dus over iets anders, maar ik heb dus last met reageren en bij het gebruik maken van >> bij de topics en dat komt door SP2.

Ik bedoelde dus deze post van Breuls in Med. Het forum en Windows XP SP2
pi_22636103
Wel [censuur] [censuur] [censuur]! ! ! ! ! !

K*t gedoe! Net een heel verhaal getikt... Invoeren... Kan deze pagina niet vinden..

Nog maar een keer dan..

Angelic, dat klinkt écht niet lekker.. Veel sterkte en een voor Justin.

Ook ik heb dus probs met IE en met Mozilla kan ik zelfs helemaal niet meer Fok!en. Die klapt bijna elke keer als ik een volgende pagina wil openen een foutmelding in beeld en sluit alles (van Mozilla) dan af...

Moussy... Jij weet wel het een en ander van Pampers af he?
Bij Kruidvat zijn ze in de aanbieding (geloof ik) en nou is de vraag... Klopt het dat Pampers kleiner uitvallen dan de meeste andere merken luiers?
Want de activefit-versie zat al redelijk krap om Wilyans dikke reetje.. Dan weet ik ff of ik nu een maatje groter moet meenemen.
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:21:15 #105
13151 crew  Rewimo
pi_22636140
Angel22, hoe is het met jullie? Ben je alweer een beetje opgeknapt?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:23:05 #106
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22636155
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:14 schreef lady-wrb het volgende:
thnx voor de informatie daniman.
ik moet geprikt worden op diabetes, maar ik bleek nuchter te moeten zijn. ik had nog niet gegeten, maar wel een sloot koffie en thee naar binnengewerkt en dat schijnt dus ook niet te mogen.
ik heb zitten googelen net en tot mijn stomme verbazing komen mijn symptomen 100% overeen met die van diabetes 2. maar zo oud ben ik toch niet?
hmm ik hoop het niet voor je, maar goed als je je nuchter laat prikken komen ze er snel genoeg achter denk ik. En ik weet niet hoe oud je precies bent, maar aangezien ik alleen mensen met ouderdomsdiabetes ken van boven de 50, lijk me je daar inderdaad nog te jong voor.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:26:04 #107
37150 livelink
pi_22636198
Lady, net vanochtend was er bij Goedemorgen Nederland een heel onderdeel over diabetes en daarbij werd gezegd dat de term ouderdomdiabetes niet meer gehanteerd wordt, omdat het tegenwoordig ook steeds meer jongere mensen treft.
pi_22636200
Of zijn die nieuwe pampers helemaal niks waard?
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:30:10 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22636257
nou kijk ik heb al een tijdje verschrikkelijke dorst die gewoon niet weg te drinken is.
voel me al lange tijd slap en lamlendig, heb problemen met mijn zicht
en ik verrek van de jeuk (dat vond ik eigenlijk nog de frappantste van de hele rij)
en zo nog meer dingen.
ik had al eens geprobeerd in het lifestyle forum, maar daar kwamen ze niet verder dan dat ik in de overgan moest zijn (wat natuurlijk ook zou kunnen, waarom niet he )
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:30:51 #110
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22636275
zou dat van goedemorgen nederland ergens na te zoeken zijn?
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:34:52 #111
43556 miss_dynastie
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:35:40 #112
37150 livelink
pi_22636351
Ik heb hier hun website gevonden http://info.omroep.nl/ncrv/tv?nav=sfmzFsHfHEIP
Daar kun je ook de uitzending terugzien.
Ik heb wel maar met een half oor geluisterd, hoor.

[ Bericht 8% gewijzigd door livelink op 15-10-2004 10:37:06 (loop te kloten met de link) ]
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:39:08 #113
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22636405
ik ga eens even kijken dan.
zolang ik niet definitief te horen gekregen heb dat ik iets mankeer, mankeer ik gewoon niks.
maar ik ben wel nieuwsgierig....
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:39:40 #114
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22636415

wachten duurt lang zeg......kzit te wachten op de nieuwe wasmachine, tussen half 10 en 12 mevrouw pff kan niet verder hier, denk dak maar ramen ga wassen of zo ..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:40:12 #115
13151 crew  Rewimo
pi_22636417
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
nou kijk ik heb al een tijdje verschrikkelijke dorst die gewoon niet weg te drinken is.
en ik verrek van de jeuk (dat vond ik eigenlijk nog de frappantste van de hele rij)
en zo nog meer dingen.
ik had al eens geprobeerd in het lifestyle forum, maar daar kwamen ze niet verder dan dat ik in de overgan moest zijn (wat natuurlijk ook zou kunnen, waarom niet he )
Mijn vader heeft ook diabetes type II, om eerlijk te zijn lijkt het er wel erg op wat je nu zegt. Moet je ook vaak plassen?
pi_22636418
lady_wrb 'ouderdoms'diabetes komt inderdaad steeds meer voor, ook op jongere leeftijd. heeft met de gemiddeld wat ongezondere leef-&eet-stijl te maken. al valt er mee te leven, ik hoop voor je dat je 't niet hebt want het is toch geen pretje en je loopt ook weer meer risico op andere kwaaltjes.

jonnetje, pampers vallen over 't algemeen vrij klein uit inderdaad dus ik zou zeker een grotere maat nemen dan die je standaard hebt. ze schijnen vernieuwd te zijn maar niet in hun voordeel als ik anderen hier moet geloven. ik gebruik ze al heel lang niet meer. (wel: Kruidvat luiers).
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:41:22 #117
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22636433
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:26 schreef Jonnetje het volgende:
Of zijn die nieuwe pampers helemaal niks waard?
Ik weet dat het bij Tobias zijn categorie (maat 3) idd zo is dat Pampers kleiner vallen dan bv de Etos luiers.
En ik vind ze iig prettig, maar dat is natuurlijk een andere soort en maat dan Wilyan nodig heeft.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:50:12 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_22636581
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:16 schreef Jonnetje het volgende:

Moussy... Jij weet wel het een en ander van Pampers af he?
Bij Kruidvat zijn ze in de aanbieding (geloof ik) en nou is de vraag... Klopt het dat Pampers kleiner uitvallen dan de meeste andere merken luiers?
Want de activefit-versie zat al redelijk krap om Wilyans dikke reetje.. Dan weet ik ff of ik nu een maatje groter moet meenemen.
Ik en wel meerdere met mij zijn reuze tevreden over de nieuwe pampers, NOT

Neem maar een maatje (of twee) groter hoor, als je ze graag wil hebben, anders kan je de poep van zn rug af schrapen.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:52:40 #119
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22636622
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
dorst, moeheid en veel plassen duidt idd op een tekort met insuline.

op welke manier voel je je slap? Slap omdat je moe bent, of slap alsof alle energie aan je onttrokken wordt?
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 10:55:00 #120
43556 miss_dynastie
pi_22636654
Kun je zelf thuis testen of je diabetes hebt? Zonder ritje huisarts, bedoel ik?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:06:23 #121
13151 crew  Rewimo
pi_22636779
^#^@%@^ "onze" kringloopwinkel is afgebrand Brand legt loods Roosendaal in de as

Miss_D, om te testen op diabetes moet je een vingerprik ondergaan, er wordt dan een druppeltje bloed op een strookje in een apparaatje gedaan en dat geeft een waarde aan. Die waarde vertelt vervolgens of je mogelijk diabetes hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:07:07 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22636787
tegenwoordig moet ik er zelfs 's nachts uit om te plassen en daar heb ik al zo'n hekel aan.
ik ben gewoon zoooooo moe, niet vooruit te branden. en het gekke is dat ik de hele tijd ook zo'n hongergevoel heb, echt zo van: als ik niet gauw wat eet, dan ga ik neer. maar eigenlijk heb ik helemaal geen trek. ik neem dan een glas melk of een stukje droog brood en dan trekt dat weer een beetje weg. hoort dat er misschien ook bij, want dat kon ik niet echt terugvinden bij de symptomen
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:09:10 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22636819
de dokter wil het volgende onderzoeken : bezinking, volledig klein bloedbeeld, CRP, glucose nuchter, HbA1c en TSH
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:15:01 #124
43556 miss_dynastie
pi_22636924
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, om te testen op diabetes moet je een vingerprik ondergaan, er wordt dan een druppeltje bloed op een strookje in een apparaatje gedaan en dat geeft een waarde aan. Die waarde vertelt vervolgens of je mogelijk diabetes hebt.
Dus daar is niet zo'n snelle thuistest voor als die pfeiffertest van clauwheee. Hmmm....
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:16:56 #125
7074 moussy
kuttekop
pi_22636940
Zijn er hier ook ff pjoeter-helden?

Luchtbel kan dr IE niet openen, dan krijgt ze een groot wit vlak, ook als ze bijv. mijn documenten wil openen, ze kan wél MSNen. Ze heeft al een virusscan gedraait, ze heeft al een systeem herstel gedaan, maar niks helpt dus namens luchtbel, HELP!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:23:19 #126
37150 livelink
pi_22636977
Miss_D, wij hebben een tijdje zo'n apparaatje thuisgehad. Dan moest mijn vriend een aantal keer per dag prikken. Als hij nuchter was en volgens mij voor en na elke maaltijd. Zo moest hij zelf zijn suikergehalte een week lang bijhouden. Hij bleek uiteindelijk hypoglycomie of zoiets te hebben. De oplossing was een dieet. Hij mocht geen koffie, geen alcohol, geen chocola en geen varkensvlees gebruiken en vooral volkorenprodukten eten. Het heeft hem (en mij waarschijnlijk ook) veel goed gedaan. Het is natuurlijk ook typisch zo'n dieet dat voor iedereen goed is. Zo langzamerhand houden we ons er niet meer zo erg aan, maar als we ons weer even minder goed voelen, grijpen we hierop terug. Succes verzekerd.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:27:29 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22636997
jeetje wat is dat forum traag zeg, of ligt dat nou aan mijn pc?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:30:51 #128
13151 crew  Rewimo
pi_22637006
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:09 schreef lady-wrb het volgende:
de dokter wil het volgende onderzoeken : bezinking, volledig klein bloedbeeld, CRP, glucose nuchter, HbA1c en TSH
Voorzover ik ze weet:

bezinking: kijken of je een ontsteking hebt

glucose: diabetes

hb: bloedarmoede

TSH: schildklierfunctie
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:32:21 #129
13151 crew  Rewimo
pi_22637018
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje wat is dat forum traag zeg, of ligt dat nou aan mijn pc?
Het hapert aan alle kanten Foutmeldingen enz. Ze zijn nog met werkzaamheden bezig las ik in FB.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:33:21 #130
13151 crew  Rewimo
pi_22637022
Heeft Luchtbel toevallig Adaware en/of Spybot op haar computer staan? Zo ja, laat ze die dan ook even draaien.
pi_22637269
Mpussy Renee is ook al zo'n lang end he. En dan met dat rokje en die laarzen al een hele dame. Bo blijft me daar ook elke dag in verbazen.
Wel grappig ik heb zo'n zelfde foto van Bo op de tafel
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 11:51:03 #132
43556 miss_dynastie
pi_22637315
Dan moet je dus echt langs de huisarts... kan de mijne alleen al weken niet meer bereiken. De heren zijn overgestapt op het 'drie-uur-bereikbaarheid-per-dag-op-één-telefoonlijn-systeem', dus je kan ze niet te pakken krijgen. Even langsgaan bij de assistente voor een afspraak kan ook niet (een vervolgrecept dan weer wel ). Ik dacht: misschien ff thuis testen of zo, maar als dat niet ff snel kan, kan ik toch beter wachten tot ik die hufter (pardon my french ) een keer te pakken krijg.
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:10:47 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_22637659
de assistente kan ook ff prikken hoor
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:21:18 #134
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22637855
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
tegenwoordig moet ik er zelfs 's nachts uit om te plassen en daar heb ik al zo'n hekel aan.
ik ben gewoon zoooooo moe, niet vooruit te branden. en het gekke is dat ik de hele tijd ook zo'n hongergevoel heb, echt zo van: als ik niet gauw wat eet, dan ga ik neer. maar eigenlijk heb ik helemaal geen trek. ik neem dan een glas melk of een stukje droog brood en dan trekt dat weer een beetje weg. hoort dat er misschien ook bij, want dat kon ik niet echt terugvinden bij de symptomen
Crap! Herken dat nog van m'n vrouw . . .
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:23:39 #135
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22637905
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan moet je dus echt langs de huisarts... kan de mijne alleen al weken niet meer bereiken. De heren zijn overgestapt op het 'drie-uur-bereikbaarheid-per-dag-op-één-telefoonlijn-systeem', dus je kan ze niet te pakken krijgen. Even langsgaan bij de assistente voor een afspraak kan ook niet (een vervolgrecept dan weer wel ). Ik dacht: misschien ff thuis testen of zo, maar als dat niet ff snel kan, kan ik toch beter wachten tot ik die hufter (pardon my french ) een keer te pakken krijg.
Neem dan een andere huisarts!

Is er trouwens nergens een adres waar je kan aankloppen als je zulk soort problemen hebt met de/een huisarts ??
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:45:09 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22638030
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:21 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Crap! Herken dat nog van m'n vrouw . . .
oja? en wat zei de dokter daarvan?
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 12:56:50 #137
43556 miss_dynastie
pi_22638123
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:23 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Neem dan een andere huisarts!
No way dat dat lukt
Tenzij ik TROUW met mister_d, dan mag ik over. Maar het gaat een beetje ver om de bruiloft om die reden te vervroegen, he
quote:
Is er trouwens nergens een adres waar je kan aankloppen als je zulk soort problemen hebt met de/een huisarts ??
Niet ergens waar er concreet iets met je klacht gedaan wordt, heb ik begrepen. En ik heb geen zin in een enorme rel om vervolgens bij deze huisarts te moeten blijven en helemaal niet meer geholpen te worden. De huisartsenzorg is hier een dra-ma.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:18:07 #138
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22638488
ok om gek van te worden zit hier hele tijd te wachten en te wachten en te wachten en te wachten en te wachtenramen gezeemd tussendoor en te wachten op die wasmachine mannetjes met de nieuwe wasmachine dus, hebben ze vriendje gebeld dat ze het niet redden in dat tijdsbestek wat ze hebben afgesproken vriendje heeft gezegd "tot half 2 is er iemand en na 3 uur weer" met als gevolg dat ik verplicht ben te wachten tot over 10 min dan en ondertussen de deur niet ben uit geweest aangezien ik moest wachten tssk..

ok dat was het weer
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 13:59:55 #139
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22639389
Nou, we zijn terug. Op de foto's is geen breuk te zien, maar hij heeft nog steeds pijn. Ze weten niet wat het dan wel is. Het kan een fikse inwendige kneuzing zijn of een spier oid. Als hij nu maandag nog geen verbetering heeft, dan moeten we maandagochtend weer langskomen. Aan de ene kant ben ik blij dat het niet gebroken is, maar aan de andere kant ben je nu nog geen steek wijzer. Ik moet hem in ieder geval om de 4 uur een paracetamol geven en hij moet uit zichzelf weer gaan bewegen en lopen.
Angelic1 since 2001
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:18:19 #140
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22639761
Jeetje wat een gedoe angelic ben blij dat hij niks heeft gebroken
waar hebben ze allemaal foto's van gemaakt?
en heel veel sterkte
pi_22639962
Spuit 11 reactie:
Lady-wrb als er glucose geprikt word wil dat zeggen dat ze kijken in je bloed of je suikerwaarden afwijkingen hebben gehad, noemen ze history. Grote schommeleingen in je bloedsuiker blijven nl enkele dagen in je bloed zichtbaar. De symptomen van moe, veel plassen, honger gevoel kan idd van diabetes zijn, maar kan ook van hypoglykemie zijn. Is ook weer een vorm van diabetes. denk dat ik je beter ff op msn kan aanspreken anders wrd het een lang verhaal
en toen was je niet online
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:36:44 #142
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22640096
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
oja? en wat zei de dokter daarvan?
"Een typisch gevalletje van D2" werd er gezegd (of zoiets, tis al meer dan 10 jaar terug dat het 'opdoemde') . . .
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:37:20 #143
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22640106
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 13:59 schreef Angelic1 het volgende:
Nou, we zijn terug. Op de foto's is geen breuk te zien, maar hij heeft nog steeds pijn. Ze weten niet wat het dan wel is. Het kan een fikse inwendige kneuzing zijn of een spier oid. Als hij nu maandag nog geen verbetering heeft, dan moeten we maandagochtend weer langskomen. Aan de ene kant ben ik blij dat het niet gebroken is, maar aan de andere kant ben je nu nog geen steek wijzer. Ik moet hem in ieder geval om de 4 uur een paracetamol geven en hij moet uit zichzelf weer gaan bewegen en lopen.
Ouch, pijnlijk
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:37:39 #144
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22640114
kyllian staat in het filmpjes topic
het is me gelukt
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 14:57:50 #145
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22640429
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 14:18 schreef babyfeet het volgende:
Jeetje wat een gedoe angelic ben blij dat hij niks heeft gebroken
waar hebben ze allemaal foto's van gemaakt?
en heel veel sterkte
Ze hebben foto's van zijn heup, bekken en knie gemaakt. Het is nu echt een zielig hoopje om te zien. Niet het vrolijke mannetje die ik ken
Angelic1 since 2001
pi_22640520
Ow wat vervelend Angelic. voor jou en je kereltje
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:39:31 #147
43556 miss_dynastie
pi_22641185
Arme Justin
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 15:41:56 #148
13151 crew  Rewimo
pi_22641234
Niks gebroken is natuurlijk fijn, maar van een flinke kneuzing kun je soms veel meer pijn hebben... Zielig hoor
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:01:40 #149
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22641644
Beroerd zeg Angelic!

Heeft iemand tijd over? Ik heb namelijk een stapel van ongeveer 60 cd's waar ik niet opgeschreven heb wat er op staat, of met extreem vage beschrijvingen. Ik word er gek van
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:10:02 #150
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22641791
ik heb wel eens horen zeggen dan gekneusd meer pijn doet dan gebroken......
beterschap hoor justin
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:12:11 #151
43556 miss_dynastie
pi_22641842
Sorry luchtbel, maar we hebben pas een deel van de collectie van mister_d gesorteerd (een stuk of 250, geloof ik), dus ik heb er ff geen zin in
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:16:17 #152
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22641911
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:01 schreef Luchtbel het volgende:
Heeft iemand tijd over? Ik heb namelijk een stapel van ongeveer 60 cd's waar ik niet opgeschreven heb wat er op staat, of met extreem vage beschrijvingen. Ik word er gek van
60 maar ?? Da's ook niet veel

Heb hier een hele kast vol zitten met CD rotzooi waar ik nooit op heb geschreven wat het is . . .
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:17:32 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22641934
Flauw hoor Miss_D
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:23:45 #154
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22642056
Lees net dit op de frontpage: Graf van Michael Schumachers moeder 'ontheiligd'

Moet er niet aan denken dat zoiets met m'n vrouw d'r graf zou gebeuren . . . .
pi_22642091
Nou, TC vindt het niet veel. Doet hij het toch ff voor je
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:26:01 #156
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_22642112
quote:
[b]Op vrijdag 15 oktober 2004 16:01 schreef Luchtbel het volgende:[/] Heeft iemand tijd over? Ik heb namelijk een stapel van ongeveer 60 cd's waar ik niet opgeschreven heb wat er op staat, of met extreem vage beschrijvingen. Ik word er gek van
Breng ze maar ff langs
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:29:23 #157
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22642193
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:25 schreef snoopy het volgende:
Nou, TC vindt het niet veel. Doet hij het toch ff voor je
Ja dag !!

Je denkt zeker dat ik niks te doen heb ??
pi_22642204
Luchtbel! Geef hier die cd's! Dat is echt een dwangneurotenklusje voor mij En ik heb toch nix te doen, aangezien mijn internet overleden is Ja, ik baal er van
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:39:13 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22642393
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef beefcake het volgende:
Luchtbel! Geef hier die cd's! Dat is echt een dwangneurotenklusje voor mij En ik heb toch nix te doen, aangezien mijn internet overleden is Ja, ik baal er van
pi_22642537
Oh in dat geval heb ik er hier ook nog een heleboel cd's zonder beschrijving liggen beefcake
pi_22642629
Ik geloof dat ik een nieuwe baan gevonden heb...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 16:51:57 #162
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22642646
Kan je dat wel aan, je werkt al zo hard vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 17:00:37 #163
13151 crew  Rewimo
pi_22642787
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:29 schreef beefcake het volgende:
aangezien mijn internet overleden is Ja, ik baal er van
Euhm, hoe kom je hier dan
pi_22642816
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 16:51 schreef Luchtbel het volgende:
Kan je dat wel aan, je werkt al zo hard vandaag
pi_22642837
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 17:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Euhm, hoe kom je hier dan
Werken noemen ze dat tegenwoordig Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 17:04:57 #166
13151 crew  Rewimo
pi_22642862
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 17:03 schreef Anitra het volgende:

[..]

Werken noemen ze dat tegenwoordig Rewimo
Ja ja...
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 18:40:29 #167
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22644504
tijd genoeg luchtbel heb thuiszitplicht nog steeds dus kom maar langs ..

btw haaiz all..
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:14:12 #168
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22645075
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 18:40 schreef Neva het volgende:
btw haaiz all..
Hey, jij weer hier ??
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:16:25 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22645118
Nou, ik vrees dat ik de komende tijd genoeg vrije tijd heb

Er is geen werk meer voor me vanaf over een maand

Ik hou ontzettend veel van Jolie, maar m'n leven hangt de laatste tijd aan elkaar van de tegenvallers, kut zooi
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:19:20 #170
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22645174
LB:
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:21:26 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22645206
kunnen ze je zomaar ontslaan dan, luchtbel? had je geen vast contract?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:22:36 #172
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22645223
Ik had dus een oproepcontract van iedere keer 3 maanden en m'n baas kan er verder niks aan doen, te weinig omzet dus er wordt bezuinigd op het personeel, dus mij
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:24:56 #173
13151 crew  Rewimo
pi_22645270
Dat is balen, Luchtbel Hoe lang werk je daar inmiddels?
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:25:52 #174
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22645290
en dat voor de feestdagen....... lulsmoes dus
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:25:55 #175
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22645293
Ruim 2 jaar maar ik ben nu natuurlijk het minst flexibel.

Ik moet bijna huilen, wat moet ik nou doen?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:26:40 #176
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22645308
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:25 schreef lady-wrb het volgende:
en dat voor de feestdagen....... lulsmoes dus
Tis geen smoes, ik had het van een meisje van een ander filiaal ook al gehoord.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:27:05 #177
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22645322
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had dus een oproepcontract van iedere keer 3 maanden en m'n baas kan er verder niks aan doen, te weinig omzet dus er wordt bezuinigd op het personeel, dus mij
Volgende week maar ff langs het CWI gaan, kan je alvast het één en ander gaan regelen (eind datum is namelijk al bekend).
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:27:13 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22645327
Shit Luchtbel! Het zit je idd niet echt mee de laatste tijd zeg!
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:28:01 #179
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22645349
rondkijken? bij supermarkten gaan vragen zoveel mogelijk vrienden/kennisen voor je uit laten kijken.
gewoon brutaal zijn en aan de baas in de winkel vragen
  Jubileum moderator vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:29:42 #180
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_22645403
Jeetje Luchtbel wanneer houdt jouw pech nou eens op
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:31:18 #181
13151 crew  Rewimo
pi_22645440
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:25 schreef Luchtbel het volgende:
Ruim 2 jaar maar ik ben nu natuurlijk het minst flexibel.

Ik moet bijna huilen, wat moet ik nou doen?
Als je al 2 jaar met contracten werkt, mogen ze je volgens mij niet zomaar ontslaan. Neem zo snel mogelijk contact op met een rechtswinkel. Die kunnen dat nagaan voor je. Laat het er niet bij zitten hoor! Je moet sowieso protest aantekenen. Maar dat vertellen ze bij de rechtswinkel wel.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:32:27 #182
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22645477
Och Luchtbel toch *aai over bolletje geeft* wat oneerlijk dat ze je ontslaan
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:32:34 #183
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22645484
Jawel lieve schat, ik word namelijk niet ontslagen. M'n contract wordt niet meer verlengd.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:33:58 #184
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22645519
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:29 schreef Lois het volgende:
Jeetje Luchtbel wanneer houdt jouw pech nou eens op
Euhm ik denk nu, want meer pech kan denk ik niet
pi_22645569
luchtbel wat ellendig! ik zou 't ook even uit (laten) zoeken als ik jou was. ontzettend balen zeg.
pi_22645602
Balen Luchtbel!
Ik weet wel dat er een regel is dat je contract niet vaker dan 3 keer verlengd mag worden ofzo, dan moet het een contract voor onbepaalde tijd worden.
Maar ik weet niet hoe dat zit met oproepcontracten.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:37:24 #187
34891 melonovy
La Kutschie
pi_22645603
Luchtbel wat een crisis meid, das echt heel erg balen hoor!
Angelic, heel veel sterkte met je kleine man, fijn dat er geen breuken zijn, maar jammer dat je nu nog niet weet wat het wel is!
Het voelt goed hč?
A je to!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:39:04 #188
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22645644
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:35 schreef bixister het volgende:
luchtbel wat ellendig! ik zou 't ook even uit (laten) zoeken als ik jou was. ontzettend balen zeg.
Ja dat ga ik ook wel doen maar het is fucking vrijdagavond
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:43:38 #189
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22645770
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat ga ik ook wel doen maar het is fucking vrijdagavond
Lekker dat het je op een vrijdag gezegd wordt dan . . .
pi_22645848
nou ja na 't weekend natuurlijk. maar erg stom hoor dat jij dit nu net moet hebben, en dat terwijl je nog tot vlak voor je bevalling hebt gewerkt daar!
en nu lekker gewoon vrijdagavond vieren hoor. deal? je kunt op dit moment toch niks doen. ik denk trouwens dat je vast snel wel weer iets vindt. hoeveel dagen per week werk je momenteel?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:52:30 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22645988
Jah, maar wat ik dus al zei, mijn eigen baas kan er niks aan doen hoor, die was net zo triest als ik zelf. Ik werkte er dus 2 dagen in de week en ik kan niet al het werk aannemen omdat ik ook nog naar school moet en stufi ontvang. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.

En vrijdagavond vieren nee dat ff niet. Ik ga ook niemand bellen want ik heb geen zin om ook nog iemand anders avond te verpesten. Ik kan echt wel janken en Jolietje ligt me met grote ogen aan te kijken, ze is zo lief, ik snap niet waarom dit nou weer nodig is.
pi_22646092
Luchtbel het lijkt me niet dat je na 2 jaar aan de kant gezet kan worden als je steeds contracten hebt gehad van 3 maanden. Er zijn natuurlijk wel onderbrekingsregels, mocht je hulp nodig hebt laat het me maar weten, ik ben vanwege mijn werk vaker met dit soort dingen bezig. Maar er is op het net ook genoeg hierover te vinden bijvoorbeeld http://www.arbeidsrechter.nl/h/h321.htm
pi_22646176
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:52 schreef Luchtbel het volgende:
Jah, maar wat ik dus al zei, mijn eigen baas kan er niks aan doen hoor, die was net zo triest als ik zelf. Ik werkte er dus 2 dagen in de week en ik kan niet al het werk aannemen omdat ik ook nog naar school moet en stufi ontvang. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen.

En vrijdagavond vieren nee dat ff niet. Ik ga ook niemand bellen want ik heb geen zin om ook nog iemand anders avond te verpesten. Ik kan echt wel janken en Jolietje ligt me met grote ogen aan te kijken, ze is zo lief, ik snap niet waarom dit nou weer nodig is.
Ach liefie toch
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 19:59:54 #194
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22646191
Thanks Danosa.

Maar hoe ik het ook bekijk, ik zal toch gewoon gauw nieuw werk moeten vinden, dus dat wordt echt supersnel gaan zoeken.
pi_22646207
3 keer achter elkaar

Iemand ervaringen het haptonomie of haptotherapie?????
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:17:57 #196
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22646641
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 19:14 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Hey, jij weer hier ??
mjah half

Ennuh he gadverdamme luchtbel..

bombardeert gelijk deze week tot nationale rampenweek
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:19:40 #197
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22646690
haptonomie is een druk/massage therapie om de blokkades uit je lichaam te verdrijven erg heftig maar wel erg behulp zaam .
ik heb zelf manuele therapie gehad is hetzelfde alleen wordt je dan gemanipuleerd en dat is bij haptonomie niet.. ( weet je zo genoeg?)
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:27:20 #198
43556 miss_dynastie
pi_22646863
Belleke Het zit je niet mee

Lieve mensen, denken jullie aan ER vanavond??? Ikzelf was het alweer vergeten en kwam er net weer achter tijdens het zoeken naar een leuke film !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 20:28:40 #199
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22646901
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Lieve mensen, denken jullie aan ER vanavond??? Ikzelf was het alweer vergeten en kwam er net weer achter tijdens het zoeken naar een leuke film !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wou het net zeggen
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:05:27 #200
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22647634
Jolietje zegt dat ik het geheel maar vanuit een ander perspectief moet bekijken en zo moet proberen hogerop te komen

vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:06:22 #201
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22647652
aaaaaaw how

volgens mij ben ik een van de weinige die ER niet kijkt LOL
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:10:54 #202
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22647728
Jolie
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:11:59 #203
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22647752
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 21:06 schreef Neva het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinige die ER niet kijkt LOL
Nu niemand meer, want het is afgeloopt . . .
pi_22647788
Jolietje

Druk voor jouw lieve mama verder gaat zoeken naar banen in almere

Luchtbellie
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:14:44 #205
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22647825
Wat heeft Jolie toch een mooi rond koppie en mooie volle lippen!
Balen voor je luchtbel!
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:18:43 #207
34891 melonovy
La Kutschie
pi_22647881
Het voelt goed hč?
A je to!
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:20:25 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22647916
rewimo hellup
kan jij iets aan mijn icoontje doen, hij is nou zo plat!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:20:32 #209
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22647917
He Mel wat flauw
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:26:29 #210
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22648037
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 21:18 schreef melonovy het volgende:
Kopje koffie?
Heh gatver, nu durf ik nooit meer wat uit een automaat te halen . . .

† In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:30:52 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22648117
heeft iemand misschien een crack van Mad Caps ?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:32:05 #212
62233 Jelief
ikke lief!
pi_22648150
mel dies leuk! en ik vond al dat mijn koffie zo raar smaakte...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:35:48 #213
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22648257
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand misschien een crack van Mad Caps ?
Mad Caps ?? Wat voor progje is dat ??
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:37:57 #214
34891 melonovy
La Kutschie
pi_22648320
Lady wrb, pomp je icoon eens op!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_22648392
Mel is in vorm
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:44:27 #216
34891 melonovy
La Kutschie
pi_22648465
Beetje positive flow in het topic toevoegen!

Ik moest zelf trouwens wel erg lachen om het kopje koffie, dat geluidje, hihihihihi
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_22648563
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 21:44 schreef melonovy het volgende:
Beetje positive flow in het topic toevoegen!
Kijk das altijd
pi_22648616
Euhm trouwens..ik ging naar school vanochtend...op de terugweg werd ik gebeld door mn tante: Ga je mee winkelen? Ikke: Ja tuurlijk! Zij:Niet zo lang hoor. Ikke:Nee is goed. Dit was om 11 uur. Ik was om 17 uur thuis . Snel eten, want om 18 uur moest ik met vriendje op de squashbaan staan. Kwart voor acht thuis. Ik kan geen poot meer verzetten!

En ow ja...morgen komt mn zus..we gaan winkelen *schaam schaam* *auw, auw*
pi_22648669
O heerlijk Clauwhee. Nog wat leuks gekocht?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 21:54:48 #220
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22648708
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 21:50 schreef clauwheee het volgende:
Euhm trouwens..ik ging naar school vanochtend...op de terugweg werd ik gebeld door mn tante: Ga je mee winkelen? Ikke: Ja tuurlijk! Zij:Niet zo lang hoor. Ikke:Nee is goed. Dit was om 11 uur. Ik was om 17 uur thuis . Snel eten, want om 18 uur moest ik met vriendje op de squashbaan staan. Kwart voor acht thuis. Ik kan geen poot meer verzetten!

En ow ja...morgen komt mn zus..we gaan winkelen *schaam schaam* *auw, auw*

Dat ga je voelen morgen/zondag . . .
pi_22648780
Nee niks voor mezelf...ik shop vaak met en voor anderen..maar das niet erg hoor! Kan morgen tenslotte weer

Euh ja TC ik denk dat je gelijk hebt... *zucht*
pi_22648836
Man, ik kan wel janken!!
Ik heb woensdag gewinkeld en een nieuwe spijkerbroek gekocht. Daar was ik al een hele tijd naar op zoek omdat ik nooit eentje vindt die perfect past.
Nu dacht ik dus dat ik die gevonden had, had er een paar aangehad in de winkel en hij zat prima. Ik heb hem vandaag voor het eerst aangehad maar hij beviel helemaal niet. Hij sluit aan de achterkant niet helemaal aan zeg maar, dus als ik zit ofzo kun je er helemaal achter kijken! Nu heb ik dat wel met meer broeken, maar met deze is het wel heel erg!
Nu kan ik dus weer opnieuw beginnen....
pi_22648877
Jakkes Zabb, ik had dat laatst met een veel te dure replay broek. In de winkel ok, thuis ineens na een kwartier drie maten te groot
pi_22648891
Ik heb vandaag nog een leuke broek en shirt voor Bo gekocht bij de hema.
Beetje grijs met uitlopende pijpen en dan turkois onderaan de pijp.
Met een grijs shirt met lange boorden aan de mouw beetje v hals en turkois om de v hals heen. Heel leuk.
Kleuren die ik niet zo heel snel zou kiezen. Maar aangezien ze al wat felle en pastelkleurtjes had vond ik een grijze broek ook wel lekker met vies worden enzo.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22648975
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:02 schreef clauwheee het volgende:
Jakkes Zabb, ik had dat laatst met een veel te dure replay broek. In de winkel ok, thuis ineens na een kwartier drie maten te groot
Balen!! Ik heb altijd zo'n probleem met het vinden van een goeie broek. Ten eerste hebben ze mijn maat meestal niet (maat 34), en ten tweede zijn ze altijd net iets te lang!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:06:55 #226
62233 Jelief
ikke lief!
pi_22648976
Sow! ik moet het toch ff van een dak afschreeuwen hor, dus dan maar van het afdakje boven het bankje. Ik heb gister vier vuilniszakken vol met babyspulgekregen van mijn zus. veel kleertjes, en een wipper en een baddrijfding en een hangmatje (houder komt nog) en een nijntje speelplekje en speelgoed en aventflessensterilisator en een kolfmachine(hand en elektrisch). Oftewel, we kunnen zwanger worden hoor! En er komt nog meer. Ik heb al geroepen dat ik voor eeuwig op te roepen ben als oppas.... wel raar hoor om al dat spul al in huis te hebben, maar ja als je zoveel kan krijgen...
pi_22649002
GRMBL ik kan niet eens een nieuw topic aanmaken gloeiendegloeiendegloeiende......

Kleding kijken is leuk, heb je eindelijk iets leuks gevonden gaat het maar tot mt 40........zeer diepe zucht.....
pi_22649004
O wat leuk joh. Zijn jullie er ook al echt mee bezig Jelief?
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:09:50 #229
34891 melonovy
La Kutschie
pi_22649030
Sjopping Clauw, veel plezier dan maar weer.

Ruilen zabb, van niet ruilen komt huilen, dat zie je maar weer.
Maar rottig is het wel, denk je de juiste te hebben, is het weer niet raak...

Klinkt cool Jessie! Sjowen met Bo!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_22649073
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:09 schreef melonovy het volgende:
Ruilen zabb, van niet ruilen komt huilen, dat zie je maar weer.
Maar rottig is het wel, denk je de juiste te hebben, is het weer niet raak...
Ik wil hem misschien ook wel ruilen idd. Ik hoop alleen dat dat kan, de kaartjes enzo zijn er al af, en ik moet er ook nog een pokke-eind voor rijden ook nog!
Of zou ik hem ook bij een ander filiaal van Lady Sting in kunnen leveren??
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:12:55 #231
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_22649091
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:06 schreef Zabb het volgende:
Balen!! Ik heb altijd zo'n probleem met het vinden van een goeie broek. Ten eerste hebben ze mijn maat meestal niet (maat 34), en ten tweede zijn ze altijd net iets te lang!
Begin asjeblieft niet over spijkerbroeken , da's echt een drama bij mij . . .
pi_22649112
Vast toch wel Zabb..?

Thanx Mel!

Jessie en Jelief, wat leuk!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:23:12 #233
62233 Jelief
ikke lief!
pi_22649323
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:08 schreef jessie het volgende:
O wat leuk joh. Zijn jullie er ook al echt mee bezig Jelief?
ik zal niet het hele verhaal hier herhalen (zie Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat - Deel 2 en verder) maar als het goed gaat willen we in januari met kvk gaan beginnen (ik het liefst gister nog ) Dussss, die spulletjes zijn mij trouwens al beloofd toen mijn zus nog zwanger was, zo van als je nou opschiet, dan kun je alles zo overnemen... gelukkig reageerde mijnlief best redelijk, vond het niet echt praktisch dat we alles nu al in huis hebben maar vind het wel fijn dat we zomaar van alles hebben gekregen.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:25:06 #234
62233 Jelief
ikke lief!
pi_22649367
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:12 schreef Zabb het volgende:

[..]

Ik wil hem misschien ook wel ruilen idd. Ik hoop alleen dat dat kan, de kaartjes enzo zijn er al af, en ik moet er ook nog een pokke-eind voor rijden ook nog!
Of zou ik hem ook bij een ander filiaal van Lady Sting in kunnen leveren??
dat kan vast wel Zabb, bij de meeste winkelketens kan dat iig wel.
pi_22649600
Gelezen ooooo das al bijna januari. Wat leuk voor je
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:35:34 #236
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_22649618
F5 doet het weer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_22649692
Jaaaaaa hehehehehe wat een gemis was dat he!
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:38:32 #238
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22649717
ow dus dat met f5 mijn i.e. ging vasthangen lag dus niet aan mijn pc? ik werd er al priegel van
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:40:55 #239
13151 crew  Rewimo
pi_22649774
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
rewimo hellup
kan jij iets aan mijn icoontje doen, hij is nou zo plat!
Bij mij wordt ie ook plat. Misschien kun je dat beter aan de experts vragen in het iconentopic.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:47:18 #240
62233 Jelief
ikke lief!
pi_22649924
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:34 schreef jessie het volgende:
Gelezen ooooo das al bijna januari. Wat leuk voor je
nu nog wat aan mijn lijn doen ik zie het niet zitten om met mijn huidige omvang ook nog zwanger te worden. discipline en doorzettingsvermogen, heeft iemand dat nog in de aanbieding?
pi_22649942
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:25 schreef Jelief het volgende:

[..]

dat kan vast wel Zabb, bij de meeste winkelketens kan dat iig wel.
Nou dan ga ik dat proberen!

Trouwens, leuk voor je Jelief, zwanger proberen te worden!!

Ik had overigens ook problemen met F5-en, gek werd ik ervan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:48:41 #242
13151 crew  Rewimo
pi_22649958
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:47 schreef Jelief het volgende:

[..]

nu nog wat aan mijn lijn doen ik zie het niet zitten om met mijn huidige omvang ook nog zwanger te worden. discipline en doorzettingsvermogen, heeft iemand dat nog in de aanbieding?
Nee, wel veel omvang en toch in 1x zwanger En maar 13 kilo erbij waarvan 7 kilo vocht in de laatste 2 weken. Misschien kan dat je een beetje geruststellen Ik was na de bevalling 5 kilo onder mijn startgewicht
pi_22649967
Nee niet in de aanbieding, maar je hebt wel een prachtig doel voor ogen. Kan je best

Ik ga me bed in.
Ben een spannend boek aan t lezen wat ik gewoon verder moet lezen.
Doei doei
Het voelt heerlijk!!!!
pi_22650018
O Rewimo ik heb vandaag op de valreep nog ff dat boekje van dat zeepaardje gekocht. Voor 2.50. Goeie tip was dat!
Rupsje nooitgenoeg en de spin die t te druk had zijn hier ook al zo'n succes. Dus voor de sint weer een kadootje erbij.
Aleen t liedje achterin he. Ik ken geen noten lezen dus dat word nog even zelf een melodietje verzinnen
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:53:30 #245
62233 Jelief
ikke lief!
pi_22650050
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, wel veel omvang en toch in 1x zwanger En maar 13 kilo erbij waarvan 7 kilo vocht in de laatste 2 weken. Misschien kan dat je een beetje geruststellen Ik was na de bevalling 5 kilo onder mijn startgewicht
stiekum hoop ik ook op zo'n zwangerschap ja, maar het is sowieso beter voor mijn lijf als ik wat minder ga wegen (al voel ik mij op zich wel prettig nu) ik heb fibromyalgie.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 22:54:26 #246
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22650069
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Bij mij wordt ie ook plat. Misschien kun je dat beter aan de experts vragen in het iconentopic.
Of aan Spin

Probeer deze eens Lady:
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_22650188
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:08 schreef danosa het volgende:
Kleding kijken is leuk, heb je eindelijk iets leuks gevonden gaat het maar tot mt 40........zeer diepe zucht.....
Ik ken het.....en dan koop ik maar weer iets voor Sven
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_22650255
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:59 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ik ken het.....en dan koop ik maar weer iets voor Sven
mijn stem heeft oud beierland wel bereikt

Ik koop ook het liefst wat voor Jadey trouwens!
pi_22650329
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 23:02 schreef danosa het volgende:

[..]

mijn stem heeft oud beijerland wel bereikt :')
quote:
Ik koop ook het liefst wat voor Jadey trouwens!
Makkelijk is dat he, kleertjes kopen voor die kleintjes, het lijkt ook allemaal niet veel te kosten (maar ondertussen )
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:25:33 #250
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22650780
Wat een en heb je toch bij het kruitvat zeg..
Ik wilde voor Kyllian zo'n houten treinbaan kopen
maar zag ze niet staan.
Dus vraag ik netjes aan zo'n vrouw afdat ze die nog hadden
Want toen ik voorbij de etalage liep zag ik ze daar staan dacht ik..
dus ik vroeg het wist ze het niet.
Welke bedoelt u ?
nou die houten treinbaan mevrouw.
en ik dacht dat die nog in de etalage stond..
nee hoor dat zijn die hele duren 49,95
ik zo die bedoel ik niet die zijn niet van hout
en gewoon volhouden hoor
kijk ik verder onder al die andere speelgoed
en jawel daar lagen er nog 2 dus ik zei tegen haar die bedoelde ik..
oohhh een houtn treinbaan
Ja dat zei ik toch...
dacht echt in mezelf luisteren muts
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:27:02 #251
13151 crew  Rewimo
pi_22650815
Luisteren is moeilijk, babyfeet Dus Kyllian gaat ook aan de houten trein. Ik hoop dat het net zo'n succes is als hier
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:30:32 #252
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22650900
Ja dat hoop ik ook moet helaas wachten tot sinterklaas
en sinterklaas heeft het zonder dat hij het zag meegenomen
echt leuk is dat zeg...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:31:54 #253
13151 crew  Rewimo
pi_22650933
Ja joh, nu kun je dat nog allemaal onder zijn neus doen Lukt met Christan ook nog trouwens
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:34:39 #254
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22650989
geweldig... meestal heeft kyllian het altijd door waar een pak luiers al niet goed voor is en een grote kruitvat tas..volgende week krijgen ze veel meer speelgoed in de aanbieding dus wie weet wat voor leuke dingen ik allemaal nog zie...ik heb een brief van nipo ontvangen moet hem nog terug sturen en dan krijg ik de diskette
  † In Memoriam † vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:36:03 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_22651043
Vanaf welke leeftijd is zo'n houten trein leuk? Ik vind ze zo gaaf
pi_22651115
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 23:36 schreef moussy het volgende:
Vanaf welke leeftijd is zo'n houten trein leuk? Ik vind ze zo gaaf
Ik vermoed dat iemand van 29 er wel mee mag spelen hoor
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:40:39 #257
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22651159
ik zou hem gewoon halen moussy voor 16 euro kan je hem niet laten liggen en de hele kleine onderdelen kan je er gewoon aflaten
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:45:57 #258
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22651313
Ik heb vandaag een voetenzak gekocht voor de kinderwagen, ze heeft nog precies 5 cm over in de bak namelijk maar nu ruikt die zak een beetje naar 'winkel' Zou ik hem helemaal gaan wassen? Dat lijkt me best een gedoe namelijk. Was je zo'n ding sowieso vaak? En zou zoiets als Febrese helpen anders?
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:47:46 #259
61800 Rottdog
pi_22651369
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 22:47 schreef Jelief het volgende:

[..]nu nog wat aan mijn lijn doen ik zie het niet zitten om met mijn huidige omvang ook nog zwanger te worden. discipline en doorzettingsvermogen, heeft iemand dat nog in de aanbieding?
Kan ook voordelen hebben eerst zwanger worden Ben 6 kilo aangekomen in de zwangerschap en ben er nu 20 kwijt
pi_22651383
Nee, geen febreze. Dat stinkt pas. Gewoon lekker wassen op 30 graden ofzo en te drogen hangen op de verwarming. Is zo gebeurd joh.
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:55:25 #261
61800 Rottdog
pi_22651561
Heeft ER gemist

Febreze das toch dat spul waar katten en honden de pijp van uit gaan toch
pi_22651588
Euhmmm en dat spuitspul van Robijntje? Robijntje is cool Maar wassen kan ook natuurlijk

Ik ga pitten...
  vrijdag 15 oktober 2004 @ 23:56:52 #263
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22651601
Weet ik veel, ik zag het eens in de winkel. Maar gewoon wassen dus, ik ben veel te lui
pi_22651633
Heb je geen wasmachine dan?
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 00:00:10 #265
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_22651699
Jawel
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2004 @ 00:02:31 #266
43556 miss_dynastie
pi_22651772
Omg
Dit is Puck, het kleine babietje van toen

Lief he
pi_22652058
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Angel22, hoe is het met jullie? Ben je alweer een beetje opgeknapt?
ff berichtje van mijn schoonzusje. Haar longontsteking gaat alweer een stuk beter, ze is alleen voor een tijdje niet online door problemen in de prive sfeer. Ze zal het allemaal wel vertellen als ze terug is.

Groetjes,
Agnes
** Every cloud has a silver lining they say.... what if you are allergic to silver **
pi_22655897
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 00:12 schreef Mistress_Dodo het volgende:
ff berichtje van mijn schoonzusje. Haar longontsteking gaat alweer een stuk beter, ze is alleen voor een tijdje niet online door problemen in de prive sfeer. Ze zal het allemaal wel vertellen als ze terug is.
Longontsteking ?? Gatver (en pijnlijk)
pi_22655911
Ben ik nog wakker op dit tijdstip ?? Kennelijk wel, ik duik maar 's een bedje in . . .
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2004 @ 08:11:36 #270
7074 moussy
kuttekop
pi_22656182
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 23:39 schreef danosa het volgende:

[..]

Ik vermoed dat iemand van 29 er wel mee mag spelen hoor
Dan moet ik nog een jaar wachten
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 09:13:42 #271
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22656302
goeiemorgen ::W

luchtbel ik hoop echt dat je snel weer nieuw werk hebt... ik had zo'n medelijden toen ik je bericht las....
pi_22656352
Goeiemorgen! na een half uur wakker in ben te liggen dacht ik laat ik dan maar op staan. Dus nu zit ik lekker met een bakkie senseo op het bankje. Ik vind het wel grauw en kil buiten. Wat voor leuke dingen gaan we doen vandaag? Ik denk trouwens dat ik niet meer kan slapen omdat ik toch wel loop te malen over kvk enzo...

luchtbel: kun je die voetenzak een dagje buiten hangen? dat wil ook wel eens helpen. en anders in de badkamer tijdens/ na het douchen, door de damp trekt de geur er ook uit...
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 09:44:36 #273
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_22656423
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 23:55 schreef Rottdog het volgende:
Heeft ER gemist

heb het wel es gebruikt en mijn katten leven nog hoor
pi_22656470
Ik ga vandaag met mijn zussie naar k3 ik heb er stiekem onwijs veel zinin, ik kon gewoon niet meer slapen zo hyper ben ik
pi_22656481
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 23:55 schreef Rottdog het volgende:
Heeft ER gemist

Dat was volgens mij swiffer
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 09:57:39 #276
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_22656496
quote:

[..]

Groetjes,
Agnes
Hm, dat klinkt niet zo gezellig
Sterkte Angel_22, als dut bericht op een of andere manier bij je terecht komt
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 oktober 2004 @ 11:17:44 #277
13151 crew  Rewimo
pi_22657142
quote:

[..]

Groetjes,
Agnes
Dank je wel voor je berichtje, wens haar beterschap en sterkte met de problemen
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 11:43:47 #278
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_22657450
Justin en ik hebben vannacht in ieder geval 5 uurtjes geslapen. Maar lopen doet ie nog steeds niet en hij heeft nog steeds pijn.
Angelic1 since 2001
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 11:47:19 #279
3358 pluisje
Mevrouw Mans
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 oktober 2004 @ 11:57:44 #280
13151 crew  Rewimo
pi_22657631
Arme Justin
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 12:08:22 #281
30488 coolbabe
My little pwny
pi_22657762
Justin toch
Een dikke voor jou!
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 12:10:51 #282
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22657796
die arme Justin...
pi_22657838
Zielig voor Justin Kneuzen doet vreselijk veel pijn
pi_22658096
He Justin beterschao

Mistress Dodo thx voor je berichtje. Als je Angel spreek wens haar maar veel sterkte van me
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 14:37:20 #285
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_22660048
he justin beterschap hoor ventje...
mistress Dodo ook van mij beterschap en sterkte voor angel
pi_22660153
Ik heb op de beurs Amber en LadyS gezien Amber lag heerlijk te slapen. Djulian ook maar die stond ergens anders met zijn papa dus LadyS heeft hem niet gezien Was wel druk op de beurs, maar wel fun. Wij gaan nu boodschappen doen
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:02:49 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22661461
Even snel mijn slaapkamer spammen, hij is klaar!

Nog een keertje hoe het was:

En hoe het nu is:

En nu ga ik gauw kijken of ik nog ergens gordijnstof kan scoren. Kan ik die morgen 'even' maken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:05:49 #288
13151 crew  Rewimo
pi_22661508
Leuk geworden, BE!

Ik had al mee zitten kijken in je plintentopic
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:07:39 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22661546
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 16:05 schreef Rewimo het volgende:
Leuk geworden, BE!

Ik had al mee zitten kijken in je plintentopic

Ik ben er zo ongelofelijk blij mee, het was zo'n raar saai hok waar dan toevallig een bed in stond, nu is het gewoon helemaal leuk!

Nu nog iemand om het mee te delen.
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:12:03 #290
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22661636
haha Brighteyes
je kamer ziet er leuk uit

qua bed gebeurt hier het volgende: 's nachts slaap ik IN mijn bed, overdag liggen mijn katten OP en ONDER het bed

[ Bericht 15% gewijzigd door daniman op 16-10-2004 16:18:10 ]
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:12:33 #291
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22661644
ik moet nog steeds wat huishoudelijke dingetjes doen, maar ik krijg mezelf er maar niet toe gezet
pi_22661712
Erg leuk geworden BE !
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:23:25 #293
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22661852
Helemaal leuk, BE
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:32:48 #294
7074 moussy
kuttekop
pi_22662026
Leuk BE

Ik ben vanmorgen ff te shoppen geweest met de kinderen, Peet was iemand aan het helpen, dus geen gemiep waarom we in gódsnaam die winkel in moesten
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:34:46 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22662062
spindizzy, bedankt dat je me geholpen hebt met mijn icoontje
<-------- zie je wel, t is gelukt!
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:43:30 #296
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22662227
de grote boze lady-wrb
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:45:41 #297
37843 lady-wrb
kortaf
pi_22662276
jij wou toch aan je huishoudelijke taken gejaagd worden, daniman?
  zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:47:10 #298
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22662305
als je die deegroller gaat gebruiken, ga ik maar snel aan de slag

maar eerst: een kopje thee drinken
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:48:17 #299
7074 moussy
kuttekop
pi_22662326
René is nu naar de band krijgt kinderen, ben benieuwd wat ze er van vindt
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:51:17 #300
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 16 oktober 2004 @ 16:51:51 #301
7074 moussy
kuttekop
pi_22662409
Peet is mee, Cas jankt zo als hij mij niet kan ruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')