Goed punt, dat nemen we mee naar achteren.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:58 schreef REFUSED het volgende:
overigens: aangezien je voordeel hebt bij thuis spelen, zou ik wel het wedstrijdschema loten tegen wie je uit of thuis moet. als degene die dan thuis moet best uit wil spelen vanwege de hogere opbrengst is dat geen probleem, maar anders spelen net begonnen teams altijd uit en maken ze minder kans op punten.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:54 schreef Lortnoc het volgende:
Oh ja, kunnen jullie voor het importeergemak alle data achter elkaar zetten, alleen gescheiden door een | . E-mail adres regel eronder. Voorbeeldje en mijn aanmelding hieronder:
|Paralympic Tricycle Team|143310|VI.329|1351|
[afbeelding]
verkeerde topicquote:Op zondag 17 oktober 2004 13:19 schreef DaMadKow het volgende:
Speler met ID 45402919 is voor het laatst gezien in de VIP-sectie, wat verveeld kijkend. Zijn gloriedagen zijn duidelijk voorbij.
wat kost het om bij SW in de poule te belanden?quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:45 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber zich ook aanmeld!!
gebruikersnaam: decibelquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:09 schreef speert.flies het volgende:
oja, wil er nog iemand een oefenwedstrijdje morgen?
Iedereen die ik uit wil dagen zit nog in de beker of heeft al een oefenwedstijd. Diegene die ik wel nog uit kan dagen reageren niet, dus bij deze..
Gegevens staan hierboven!
Laar 88 | 363564 | VII.491 | 832quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:50 schreef TimmyAsd het volgende:
sporting amsterdam | 208072 | VII.491 | 701
Emailadres: timmyasd@gmail.com
als je teamnaam "vak 410" is heb ik je uitgedaagd..quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gebruikersnaam: decibel
heeft net een team. Accepteert morgen middag
Dat is zijn team ja. Ik ben Dapp're Strijdersquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:39 schreef speert.flies het volgende:
[..]
als je teamnaam "vak 410" is heb ik je uitgedaagd..
waarom trouwens morgenmiddag pas accepteren??
ok, op die fiets.. bestaat wel een kans dat ik dan wel al een wedstrijd heb omdat ik nog een hele rits teams bij uitdagingen heb staan.. Maar die staan er wel al een paar dagen en die reageren niet.. dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat is zijn team ja. Ik ben Dapp're Strijders, dus is mijn team niet
.
Hij accepteert morgen pas, want is nu op zijn werk, en straks gaan we naar Ajax. Morgen overdag kan hij op zijn vroegst online zijn. Als hij dat niet redt, accepteer ik wel voor hem.
laatste keer offtopicquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:47 schreef speert.flies het volgende:
[..]
ok, op die fiets.. bestaat wel een kans dat ik dan wel al een wedstrijd heb omdat ik nog een hele rits teams bij uitdagingen heb staan.. Maar die staan er wel al een paar dagen en die reageren niet.. dus
Veel plezier bij ajax.. ik ga ook heen, vak 409 ..
*kijken wat dat zooitje ongeregeld nou weer voor wanprestatie levert
sorry ook offtopicquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
laatste keer offtopic![]()
Ik sta in 410. Heb er goede hoop op
had ik met gemak voor je kunnen regelenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorry ook offtopic
terechte hoop![]()
ik baal dr zo van dat ik zover van amsterdam woon.. ik wil ook op 410![]()
kon met me clubkaartje niet eens betaalbare kaartjes meer krijgen voor de champions league![]()
Hmz ik kom zou gauw op 33 inschrijvingenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:10 schreef nicomart het volgende:
zo hoeveel mensen hebben zich nu al ingeschreven?![]()
zo reken maar dat ik dit onthou hives![]()
34quote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:22 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Hmz ik kom zou gauw op 33 inschrijvingen, das nog niet genoeg
wehehe, is goed hoor, zeker voor iemand die bij bovenaan wenst
.
Cup begint volgende week nog niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:56 schreef Keano het volgende:
Begint de cup komende week al of kunnen de teams die niet meer in de beker zitten al friendlys regelen?
en mensen die dan nog in de beker zitten?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:00 schreef engessa het volgende:
Ga er maar van uit dat de eerste wedstrijden op 3 november gespeeld worden.
De bedoeling is dat we eerst poulewedstrijden gaan spelen en daarna verschillende knock-out rondes. Van de mensen die 3 november nog in de beker zitten zou je logischerwijs kunnen verwachten dat zij dan ook zonder moeite door de poulewedstrijden heen zouden komen dus deze stromen direct in bij de knock-out rondes (eind december).quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
en mensen die dan nog in de beker zitten?
kquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:28 schreef engessa het volgende:
[..]
De bedoeling is dat we eerst poulewedstrijden gaan spelen en daarna verschillende knock-out rondes. Van de mensen die 3 november nog in de beker zitten zou je logischerwijs kunnen verwachten dat zij dan ook zonder moeite door de poulewedstrijden heen zouden komen dus deze stromen direct in bij de knock-out rondes (eind december).
hehe die zat vorig seizoen nog in mijn competitie... die werd net geen 2e omdat ik magistraal de laatste wedstrijd wonquote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef sir_dalord het volgende:
aanmelding van KV Club Bois Guilbert. Een federatie lid
VII.257
674 supporters
team id 207555
mailadres: nog onbekend. Moet ik nog ff vragen
Misschien juist wel.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:37 schreef Baris het volgende:
Ik wil wel meedoen maar ik maak niet zo veel kans met mijn IX teamtje.
het is toch niet erg dat je weinig kans maakt? We spelen in ieder geval de eerste ronde in een poule als ik het goed begrepen heb dus je hebt in ieder geval een paar friendly's die niet moeilijk te regelen zijn.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:37 schreef Baris het volgende:
Ik wil wel meedoen maar ik maak niet zo veel kans met mijn IX teamtje.
same here....quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:44 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga iig geen trainee-plaatsen opofferen voor een fok!cupwerdstrijd, het gaat voornamelijk 532 worden voor mij.
Ik ga volgend jaar meedoen. Als ik hopelijk in een hogere divisie speel en dus een wat betere team heb.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
het is toch niet erg dat je weinig kans maakt? We spelen in ieder geval de eerste ronde in een poule als ik het goed begrepen heb dus je hebt in ieder geval een paar friendly's die niet moeilijk te regelen zijn.
En joh.. het is voor de lol.
Hoewel ik er toch voor ga om mijn halve finale plaats van vorig seizoen te evenaren
Mietje!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 10:37 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar meedoen. Als ik hopelijk in een hogere divisie speel en dus een wat betere team heb.
precies, het blijft voor mij een normale oefenwedstrijd..,quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 00:44 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ga iig geen trainee-plaatsen opofferen voor een fok!cupwerdstrijd, het gaat voornamelijk 532 worden voor mij.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 11:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
ik heb mij wel aangemeldt bij de Fok! Federatie binnen hattrick, was dat een vereiste?
de teams die in dit topic staanquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hehe was ook maar een geintje...
Welke teams hebben zich nu al opgegeven voor de cup? Ik heb dr wel zin in
Ik weet het, ik heb geen leven...quote:Hallo!
Ook jij hebt je opgeven voor de FokCup van seizoen 13. Voor alle info zou je op het forum (in het FokCup topic) en op www.fokhattrick.nl terecht moeten kunnen maar helaas staat op beide plekken nog niets.
Verwacht dit in de loop van donderdag met een uitloop naar vrijdag. In de tussentijd kun je voor volgende week je eerste wedstrijd gaan
regelen:
Speelschema Week 3, 3 november:
Poule A:
Johan-Derksen vs The_Hives
DeHovenier vs pekel
alkaholic63 vs Thunderbunny
Poule B:
Qyn vs R_B
Mangoworks2002 vsSuperweber
forza22 vs ?? | 207555 (deze deelnemer heeft geen username doorgegeven)
Poule C:
Lortnoc vs Fugie
Verbal_Kint vs Kavorka
speert.flies vs sir_dalord
Poule D:
Robar vs Petor
Keano vs Grumpey
Gabberhead vs Dieptriest
Poule E:
Engessa vs Raffie
Nicomart vs TimmyASD
Vision heeft vrij!
Poule F:
DaMadKow vs GotenSSJ
Joralf vs Patron
Ruudt heeft vrij!
Laat even weten als je je wedstrijd geregeld hebt door mij te mailen of door een berichtje op het forum te posten met daarin je poule, Fokusernamen en wedstrijdID.
Namens de organisatie veel speelplezier gewenst en tot volgende week!
Engessa
De grote onbekende in Poule B zit dus al in poule C....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:16 schreef sir_dalord het volgende:
aanmelding van KV Club Bois Guilbert. Een federatie lid
VII.257
674 supporters
team id 207555
mailadres: nog onbekend. Moet ik nog ff vragen
dan komt het goed uit dat Jonks er niet tussen staatquote:Op donderdag 28 oktober 2004 02:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
De grote onbekende in Poule B zit dus al in poule C....
ik denk dat er nog wel een inhaalronde komt.. toch engessa?quote:Op donderdag 28 oktober 2004 17:42 schreef speert.flies het volgende:
deze man die had dus al een wedstrijd geregeld voor volgende week op het moment dat ie de mail las... (sorry sir_dalord)
komt er ook nog een soort van inhaalronde voor de poule wedstrijden? anders mag je bij mij ook een nederlaag opschrijven,, liever niet natuurlijk..
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Nicomart LULLO!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:06 schreef speert.flies het volgende:
kan je 10 november inhalen, thunderbunny
Ik had 2 teams...mijn nieuwe team laat ik volgend seizoen zien. Ik ga weer supporter worden en na dit seizoen zal Al Jassar al Jadid terugkeren.quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
jezus, dat is kut...
Hoeveel teams had je?
En wat is je nieuwe team?
Nope, ik heb tot op heden alleen nog maar een teamID. Sir_Dalord heeft hem opgegeven en heeft als het goed is ook contact gezocht dus ik ga er van uit dat ik de rest van de gegevens ook wel krijg. Je kunt hem gerust uitdagen, hij weet als het goed is van de wedstrijden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Engessa,
Is al bekend wie de nummer 6 in onze poule is? En wat als deze niet bekend is voor de eerste wedstrijden?
Poule B:
1: Qyn | 365446
2: R_B | 148160
3: Mangoworks2002 | 504096
4: Superweber | 145817
5: forza22 | 150660
6: ?? | 207555
het zit vol, het zit VOLquote:Op zondag 31 oktober 2004 17:16 schreef REFUSED het volgende:
dit gaat dus NIET over de echte Fok!Cup
Geregeld....quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 14:21 schreef Joralf het volgende:
Poule F:
Radish Eleven - Kristiansund
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 03-11-2004 om 17:30
MatchID: 29897992
Stadion: Radish Avenue
hij heeft teruggemaild. Hij was wat laat maar heeft keurig zijn excuses daarvoor aangebodenquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Engessa,
Is al bekend wie de nummer 6 in onze poule is? En wat als deze niet bekend is voor de eerste wedstrijden?
Poule B:
1: Qyn | 365446
2: R_B | 148160
3: Mangoworks2002 | 504096
4: Superweber | 145817
5: forza22 | 150660
6: ?? | 207555
edit: geluktquote:Op zondag 31 oktober 2004 23:05 schreef REFUSED het volgende:
[..]
11 van de 16 sloten zitten inmiddels al definitief vol, en 3 zijn er om uiteenlopende redenen al gereserveerd (te druk, niet kunnen inloggen vanwege match, niet kunnen inloggen vanwege username/pass fout). houd dus in dat er nog2
plaatsen open zijn, meld je nu aan en ben de gelukkige
wat jij zegt, waiting list it is!quote:Op maandag 1 november 2004 09:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
edit: gelukt
sta op de waiting list, dus ff afwachten zeg maar
damn dan moet ik aan het werkquote:Op woensdag 3 november 2004 13:37 schreef sir_dalord het volgende:
ik ben vrij vanavond
en ohja hives, ik heb geen topic klaar staan hoor.. Ik creeer topics, ik open ze niet
Als je voor december weer een nieuw team hebt pleur ik je dr gewoon weer tussen. Zo niet is er vast wel iemand te vinden die je plek in wil/kan/mag nemen. Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 3 november 2004 13:38 schreef Finkelstein het volgende:
Ik moet helaas mededelen dat ik mijn team niet meer terug krijg, waardoor ik ook niet meer aan de FOK-cup kan deelnemen, maar ik deed toch al niet mee met het poule systeem, dus mischien dat de gene die in de poules het meeste aantal punten heeft gehaald maar toch niet door is mijn plaats dan kan in nemen. Vindt het best wel jammer dat ik niet mee kan doen, maar bij de volgende cup doe ik zeer zeker mee...
quote:Op woensdag 3 november 2004 19:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Superweber - Mangoworks2002 3-0
Ik niet *schijnheilig kijk*quote:Op woensdag 3 november 2004 21:29 schreef Dieptriest het volgende:
Ik mis mijn uitslag nog bij de stand, uitslag staat er wel onder
Sorry?quote:Op woensdag 3 november 2004 21:37 schreef mark_03 het volgende:
Dit ik dit weer te laat zie
quote:Op donderdag 4 november 2004 10:57 schreef Robar het volgende:
[..]2 geblesseerden
Ik geef je helemal gelijk Vroegah, toen ik nog mocht en kon voetballen en een tegenspeler probeerde mij te piepelen, dan ging hij de eerstvolgende keer ongenadig hard op zijn bek!!!! Daarna deed hij het dan echt niet meerquote:Op donderdag 4 november 2004 11:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
had hij mijn spelers maar niet zo moeten vernederen![]()
kinderachtig hoor hivesquote:Op donderdag 4 november 2004 11:03 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
had hij mijn spelers maar niet zo moeten vernederen![]()
Thank you,quote:Op donderdag 4 november 2004 12:53 schreef -Petor- het volgende:
[quote]Op donderdag 4 november 2004 09:23 schreef Robar het volgende:
Robarka - Fc Struisje 5 - 2
Datum: 03-11-2004 om 17:30
MatchID: 29915373
Stadion: Haarlemmerdome
Publiek: 935
Een goed begin is het halve werk
En dat met 6 trainees ........!
[/quote
Gefeliciteerd met je overwinning.]
Ik ben het trouwens helemaal met je eens dat Dennis in oranje moet!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 13:51 schreef -Petor- het volgende:
Dankjewel :-)
We zullen zien hoe het verder gaat. Heb waarschijnlijk met een 3-5-2 of 5-4-1 opstelling meer kans op een overwinning. Maar ja train spitsen, wat overigens goed gaat, dus dan is 3-4-3 weer het beste![]()
Daar hoopte ik wel op ja!!!!!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 13:55 schreef -Petor- het volgende:
Ja. Jij denkt zeker dat ik Dennis Bergkamp bedoel?![]()
Vuile viespeuk.... en ik maar al mn trainees er in zetten........ :'(quote:Op donderdag 4 november 2004 11:11 schreef Patron het volgende:
7-0 tegen Kristiansund... Heb niet veel trainees en geen grote selectie vandaar de grote overwinning
En nogmaalsquote:Op donderdag 4 november 2004 13:59 schreef The_Hives het volgende:
Heb al geprotesteerd op de chat tegen die schandalige supporters van jou! 40 minuten lang in de tweede helft zingen: "kavorka is de hoer van maassluis.." kan echt niet!quote:Op donderdag 4 november 2004 12:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
kinderachtig hoor hives
ikke vrij simpel vier-nulletje tegen kavorka.![]()
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:18 schreef The_Hives het volgende:
sorry Peet![]()
VK, kinderachtig? Ach, hij mag blij zijn dat ik De Wolf niet onder contract heb
Robar, Schulp is idd Ajax-school
overgrote supportersdeel uit Grubbenvorst is wel lief hoorquote:Op donderdag 4 november 2004 15:11 schreef kavorka het volgende:
[..]
Heb al geprotesteerd op de chat tegen die schandalige supporters van jou! 40 minuten lang in de tweede helft zingen: "kavorka is de hoer van maassluis.." kan echt niet!
Was ook niet de bedoeling om en discusie te starten!quote:Op donderdag 4 november 2004 15:26 schreef The_Hives het volgende:
Zullen we deze discussie in het Ajax topic voerenof op irc
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:52 schreef The_Hives het volgende:
psst Robar, dit is het Fok Cup topic
en ik had ook geen discussie verwacht![]()
moet je even wachten tot Engessa of een ander is langsgekomenquote:Op donderdag 4 november 2004 18:38 schreef pvrens het volgende:
Heej, misschien dat jullie mij al een keer bij de IRCchat gezien hebben. Ik hoorde daar dat er nog een plaats over was in de FOK!cup. Zou ik daar nog bij kunnen?? Mijn username is pvrens en mijn hattrickteam is FC Kielp...
Helaas is er geen plek meer. Volgend seizoen gewoon weer proberen!quote:Op donderdag 4 november 2004 18:38 schreef pvrens het volgende:
Heej, misschien dat jullie mij al een keer bij de IRCchat gezien hebben. Ik hoorde daar dat er nog een plaats over was in de FOK!cup. Zou ik daar nog bij kunnen?? Mijn username is pvrens en mijn hattrickteam is FC Kielp...
thx, en uitgedaagd.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:19 schreef Johan-Derksen het volgende:
forza22: daag me maar uit
Ik heb tussenweek, volgende week
Finkelstein doet inderdaad niet meer mee maar die zit niet in de poulerondes. Ik wou dat oplossen door gewoon een extra iemand door te laten gaan uit een van de zwaarste poule. Moet nog even kijken hoe ik dat op los.quote:Op vrijdag 5 november 2004 15:13 schreef The_Hives het volgende:
ook niet vanwege Finkelstijn?
Jep/quote:Op zondag 7 november 2004 22:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Bois eruit, FC Kielp erin?
demn, sta ik niet meer bovenaan in de poule met mn 4-0quote:Op woensdag 10 november 2004 19:18 schreef sir_dalord het volgende:
5-0 gewonnen
mooi begin van de fokcup
en geaccepteerd uiteraard.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:45 schreef R_B het volgende:
Link naar de fokhattrickers: http://www.xs4all.nl/~dalord/fokhattrickers.htm
Mijn uitdaging naar forza22 is verzonden.
Weer een VI..
Ben benieuwd of ik nog een pot ga winnen in deze cup..
Maarja..
MEEDOEN is belangrijker dan winnen
Sowieso maakt het in Nederland niet uit waar je speelt, omdat de opbrengsten 50/50 gedeeld worden en de kosten 0,0 zijn. Verder geldt inderdaad de regel dat diegene met de meeste supporters thuis speelt om zo de opbrengst te maximaliseren.quote:Op donderdag 11 november 2004 01:36 schreef thunderbunny het volgende:
is het de bedoeling dat ik 2x achter elkaar uit speel?want daar heb ik dus ff geen zin in.
Sinds ik gestart ben doe ik namelijk afwisselend thuis/uit als het ff kan.
of geld die meer supporters regel nog?
want in dat geval zou er bij mij gespeeld moeten worden ( makes sense groter stadion+way meer supporters)
Ik dacht dat het loting bepaald wasquote:Op donderdag 11 november 2004 08:55 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Sowieso maakt het in Nederland niet uit waar je speelt, omdat de opbrengsten 50/50 gedeeld worden en de kosten 0,0 zijn. Verder geldt inderdaad de regel dat diegene met de meeste supporters thuis speelt om zo de opbrengst te maximaliseren.
Ik liegquote:Op donderdag 11 november 2004 09:32 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ik dacht dat het loting bepaald was
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:20 schreef engessa het volgende:
2)De wedstrijd zelf. Uit of thuis mag je helemaal zelf weten. Helemaal bovenaanstaan naast de usernaam op Fok, het Hattrick-teamid ook het aantal supporters. Hoe meer supporters een thuisspelende ploeg heeft hoe meer geld er word verdient.
Wat Hives zegt. Je zult onderling en voor jezelf een afweging moeten maken tussen meer geld (spelen bij degene met de meeste supporters) en het (kleine) thuisvoordeel (spelen bij de zwakste om zo de wedstrijd nog een beetje spannend te houden). Persoonlijk kies ik voor de doekoequote:Op donderdag 11 november 2004 01:36 schreef thunderbunny het volgende:
is het de bedoeling dat ik 2x achter elkaar uit speel?want daar heb ik dus ff geen zin in.
Sinds ik gestart ben doe ik namelijk afwisselend thuis/uit als het ff kan.
of geld die meer supporters regel nog?
want in dat geval zou er bij mij gespeeld moeten worden ( makes sense groter stadion+way meer supporters)
Daar gaat Sir_dalord over, moet je hem even een ht-mailtje sturen.quote:Op woensdag 10 november 2004 22:39 schreef Joralf het volgende:
Joralf met Kristiansund (145144)
En zet me er nu verdomme bij ja!!!!
je kan ook weigeren en hem dan weer uitdagen.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:35 schreef thunderbunny het volgende:
hm ik zal maar aannemen dan.Maar mochten die grappen constant gebeuren kan je mij schrappen.
zal als straf mn gister aangekochte uitmuntende speler dr eens ingooien.
He, neem 't niet zo serieus. Maakt toch niet uit als je uit-thuis schema een keertje niet klopt? Als je door zoiets simpels niet meer mee wil doen moet je dat zelf weten maar ik zou 't uitermate jammer vinden.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:35 schreef thunderbunny het volgende:
hm ik zal maar aannemen dan.Maar mochten die grappen constant gebeuren kan je mij schrappen.
nie zo he!quote:Op donderdag 11 november 2004 15:55 schreef The_Hives het volgende:
Dappre Strijders - meemakuhs 11 (de alcoholist)
Datum: 17-11-2004 om 17:30
MatchID: 30137224
Stadion: De Meer (II)
Inderdaad, neem de uitdaging niet aan en daag je tegenstander dan nog een keer uit maar dan zo dat je thuis speelt. Kleine moeite, groot plezier. Nogmaals, in de poulewedstrijden maakt het mij helemaal niet uit wie allemaal uit en thuis spelen, dat mag je lekker zelf weten.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:35 schreef thunderbunny het volgende:
je pikt mijn tegenstanderquote:Op vrijdag 12 november 2004 12:00 schreef TimmyAsd het volgende:
Engessas 11 (engessa) - sporting amsterdam (TimmyAsd)
Datum: 17-11-2004 om 17:30
MatchID: 30129981
Stadion: Engessas Voetbalstulpje
quote:Op zaterdag 13 november 2004 10:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
je pikt mijn tegenstander
quote:Poule E:
Engessa vs TimmyASD
Nicomart vs Vision
Raffie heeft vrij!
Laat maar, toch wel de goede ge-accepteerd volgens mijquote:Op maandag 15 november 2004 10:04 schreef kavorka het volgende:
Verdomme, heb de verkeerde uitdaging ge-accepteerd!!
Sorry sir_dalord
Verschuiven naar: ??
Week 9: 15 december
Algemene inhaalweek voor de poulewedstrijden die door omstandigheden niet gespeeld konden worden.
quote:Op maandag 15 november 2004 13:58 schreef kavorka het volgende:
[..]
Laat maar, toch wel de goede ge-accepteerd volgens mij
Alles is ook zo moeilijk op de maandagochtend. Nog na-gapend vh weekend op het werk je hattrick zaken regelen, dat moet gewoon fout gaan.quote:Op maandag 15 november 2004 14:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jullie spelen wel tegen elkaar
1-1quote:Op woensdag 17 november 2004 18:15 schreef thunderbunny het volgende:
.............
stand: 5 kansen voor 1 kans tegen
1-0 achter......
2-3 daar gaat de toto van iedereenquote:Op woensdag 17 november 2004 18:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Poule: B
MatchID: 30172805
Fc KvK - Nokitel.Net
71e 2-1, Maar mijn pits geblesseerd van het veld
quote:Een paar geweldige acties op de rechterflank zorgden ervoor dat KVK-speler Salvador Amachantoux in de 90e minuut de 3 - 3 kon scoren. Het was weer gelijk.
quote:Op woensdag 17 november 2004 19:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:![]()
[..]
Ehmm... sorry?quote:HMS Arossel - Fc Struisje 2 - 1
Date: 17-11-2004 at 17:30
MatchID: 30177056
Arena: Fok! Stadium
Crowd: 729
729 spectators had found their way to Fok! Stadium, despite the heavy rain. Arossel had chosen a strategic 3-5-2 formation. They fielded: Phimrod - Versluis, Dijke, Puttenstein - Vellema, Stremmelaar, van Nunspeet, Truschel, de Wilde - Broeren, Amesz.
Struisje tactics involved an interesting 3-4-3 combination. Lineup: Hammidian - Harmsen, de Hoog, Reus - Nouwens, Perk, Bokhove, van de Griend - Brãtulescu, Straka, Köpke.
In the game's 5:th minute Arossel´s Chiel Vellema limped slightly after a late challenge, but he was able to continue. After a fine move down the middle Piter Broeren nearly gave the home side one up in the 8:th minute. The finishing shot went just wide, though. Arossel took the lead in the 17:th minute of the game by 1 to 0, as Piter Broeren elegantly received a pass going deep, finishing off with a half-volley shot just below the bar. A bit later, a magnificent combination in the middle resulted in Arossel´s Piter Broeren putting the lead up to 2 - 0. Arossels Chiel Vellema got himself booked after a foul. Struisje´s Andre Köpke left the field after 30 minutes because of a nasty blow to the shin. His replacement was Hendrie Veldwijk. 2 - 0 was the half-time score. Arossel held the ball, with a clear 62 percent possession rate.
Arossels Jack Versluis got himself booked after a foul. Yke Amesz should probably have put his team up another goal in the 55:th minute, but some great goaltending by Wilhelm Hammidian kept the visitors in the game. Struisje´s Jiří Straka left the field after 68 minutes because of a nasty blow to the shin. His replacement was Marc Schmitz. A couple of quick and successful challenges, followed by a shot from just outside the penalty area after 76 minutes might have resulted in another goal for Arossel. However, Wilhelm Hammidian made a spectacular save. After several obvious shirt pulling incidents, Arossel´s Berry de Wilde got himself booked. 84 minutes into the game Rudie Perk had to leave the pitch due to a knee injury. In came Dimitri Mansier. After an industrious effort down the middle Rudi Dijke could have closed the game off in the 85:th minute, but his finishing shot hit the post. The referee showed Arossels Wiljo Puttenstein the yellow card after a particularly nasty challenge. In the 89:th minute Rien Bokhove, after an opportunist attack from the right, scored the reducer for Struisje making it 2 - 1. Arossel, bringing the final ball possession rate to 53 percent, dominated the battle.
The most dominating Arossel player was without a doubt Jack Versluis. Simon Stremmelaar on the other hand, had a terrible day. The most dominating Struisje player was without a doubt Gijs de Hoog. Hendrie Veldwijk on the other hand, had a terrible day. The match ends 2 - 1.
quote:Op donderdag 18 november 2004 08:57 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Ehmm... sorry?![]()
Calmquote:Op donderdag 18 november 2004 09:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat was je teamgeest?
quote:Op donderdag 18 november 2004 07:46 schreef Robar het volgende:
17-11-2004 (Vriendschappelijk): Robarka - KeanoUnited 3 - 1![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik wel vier vaste basisspelers heb laten staan, omdat ik niet zo zeker was dat ik anders zou winnen. Daarnaast stonden er dus wel 7 reserves/trainees in!
Gaat goed zo!
Hij is er gelijk flauw van, want hij heeft mijn uitdaging nog steeds niet aangenomen...quote:Op donderdag 18 november 2004 10:33 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Calm![]()
Dat heeft Petor's team gemerkt
Mwah, ik ga er van uit dat het aantal supporters bij iedereen meer word dus uiteindelijk zal het niet zo heel veel uitmaken.quote:Op donderdag 18 november 2004 22:41 schreef R_B het volgende:
mijn supporters aantal is inmiddels 506...
Moet er daar ook geen update van komen..of heeft dat geen zin....?
Ik verlies alleen maar supportersquote:Op donderdag 18 november 2004 23:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Mwah, ik ga er van uit dat het aantal supporters bij iedereen meer word dus uiteindelijk zal het niet zo heel veel uitmaken.
Jij mag vaker voorspellen :pquote:Op woensdag 17 november 2004 19:58 schreef The_Hives het volgende:
Ik ga nooit meer gokken dat ik 2-6 verlies
De eerste helft stond ik 2-2, meer zeg ik niet
volgende keer dan toch maar winst voorspellen![]()
Haha, sinds dat ik hier heb doorgegeven hoeveel supporters ik heb is dat aantal nog alleen maar omlaag gegaan volgens mij. Ik heb er nu nog maar iets van 1250...quote:Op donderdag 18 november 2004 23:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Mwah, ik ga er van uit dat het aantal supporters bij iedereen meer word dus uiteindelijk zal het niet zo heel veel uitmaken.
En twee blessures aan mijn kant jaquote:Op woensdag 17 november 2004 19:36 schreef R_B het volgende:
<knip>
Dit is de typische fok-cup wedstrijd..strijd...goals....
Ik had juist een aantal extra basisspelers kunnen opstellen omdat ik de zondag ervoor een WO had...quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:29 schreef forza22 het volgende:
[..]
En twee blessures aan mijn kant jawaarom doe je dat nou, was toch helemaal niet nodig
1tje zelfs voor zes weken
je wacht net een week, maar reken maar op 6 weken minimaalquote:Op zaterdag 20 november 2004 17:49 schreef wc-eend het volgende:
Dat wachten op een team duurt verschrikkelijk lang..
ik heb morgen een walkover, dus je zult het wel wat lastiger krijgen...quote:Op donderdag 18 november 2004 22:26 schreef -Petor- het volgende:
Inmiddels aangenomen![]()
Misschien even een HT-mailtje sturen met de medeling dat jij hem uitdaagd voor de cup.quote:Op zaterdag 20 november 2004 17:05 schreef alkaholic63 het volgende:
Wat te doen, hovenier heeft deuitdaging geweigerd?!?!
Heb hem nog 1 keer uitgedaagd en anders 3 punten???
5 sec later al geaccepteerdquote:Op donderdag 18 november 2004 08:15 schreef Robar het volgende:
Poule D
Robar vs Grumpey
Uitgedaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |