quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:24 schreef Dirkh het volgende:
Ze hebben je telefoonnummer en die zoeken ze via ikhebje.nl op en zo weten ze jouw adres.
quote:. Ik sta NERGENS in het telefoonboek of whatever.
Inderdaad. Mijn telefoonabonnement is afgesloten op naam van mijn oma, omdat ik toentertijd minderjarig was en mijn ouders in het buitenland wonen. Ik kreeg ook zo'n envelop van de Postcodeloterij een tijdje terug op haar naam en mijn adres. Ik sta niet in het telefoonboek en mijn oma woont hier niet. Het moet wel via KPN gebeurd zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef longinus het volgende:
Postcode loterij = afkomstig van KPN, ze verkopen je (geheime) adres al jaren.
Hoe ik het weet, foutje in de naam welke alleen voorkomt bij de KPN.![]()
Ik heb geheime adres / telefoonnummer en heb meteen bezwaar getekend, toen KPN op het nieuws kwam over het verstrekken van de adressen, ook die van geheime telefoonnummers.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef longinus het volgende:
Hoe ik het weet, foutje in de naam welke alleen voorkomt bij de KPN.![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:56 schreef longinus het volgende:
Hoe ik het weet, foutje in de naam welke alleen voorkomt bij de KPN.
Daar heb ik vele maanden (minder dan 1 jaar) geleden ingeschreven!!quote:
Te laat. ik heb hem opengemaakt Ik wou lezen hoe ze aan mijn adres kwam. Er stond niks in. En meteen in de prullenbak gegooid. Ja, niet op de papierstapel!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Streep je adres met een dikke stift door. Schrijf dan met balpen iets als "deze persoon is onbekend op dit adres - RETOUR AFZENDER" en gooi hem zonder postzegel in de brievenbus. Houden ze er snel mee op.
Hahaha, als het zo was, was ik hier niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:26 schreef paella het volgende:
FOK levert die adressen
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:27 schreef HeatWave het volgende:
Wij van de NPL zijn evil.
paella evil medecomplotterquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:30 schreef Andoire het volgende:
[..]
werk jij bij NPL dan?
v eeghenstr?
Collegaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:31 schreef paella het volgende:
[..]
paella evil medecomplotter
Yepsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:30 schreef Andoire het volgende:
[..]
werk jij bij NPL dan?
v eeghenstr?
Moi aussiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps.
je komt me niet bekend voor eigenlijk. TM?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:33 schreef Andoire het volgende:
[..]
Moi aussi![]()
Meteen in de roosquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je komt me niet bekend voor eigenlijk. TM?
Dan kennen we elkaar niet denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:40 schreef Andoire het volgende:
[..]
Meteen in de roos![]()
Kan wel, was aan het begin van dit jaarquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:41 schreef paella het volgende:
Ik 1 keer gezien denk ik, dat je helemaal in het begin een introductie kreeg
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:43 schreef HeatWave het volgende:
mensen we slowchatten offtopic.
/mod modus.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:43 schreef Andoire het volgende:
[..]
![]()
Niet zakelijk neequote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:47 schreef HeatWave het volgende:
Ja, lijkt me ook niet dat "we" echt opzoek gaan naar adressen enzo.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:48 schreef paella het volgende:
[..]
Niet zakelijk nee
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:48 schreef paella het volgende:
[..]
Niet zakelijk nee
Je zult echt verbaasd zijn als je te weten komt hoeveel mensen er meedoen hoor... echt heel erg veel.. meer dan je verwacht iigquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
Hier spreekt de postbode: wees 'gerust', want we hebben vandaag bij 70 van de 100 mensen (lees: alle niet-deelnemers aan de Postcodeloterij?) zo'n geadresseerd reclameding in de bus moeten doen.
Kan ook zijn dat het slechts bij 30 van de 100 huizen was, maar het leek echt of ik in elke brievenbus zo'n glitterend ding moest stoppen...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:17 schreef Andoire het volgende:
[..]
Je zult echt verbaasd zijn als je te weten komt hoeveel mensen er meedoen hoor... echt heel erg veel.. meer dan je verwacht iig
Ik heb er ook een gekregen vandaag (weer geadresseerd aan mijn oma, zie hierboven). Weggegooid zonder het open te maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het slechts bij 30 van de 100 huizen was, maar het leek echt of ik in elke brievenbus zo'n glitterend ding moest stoppen...
Staatsloterij doet niet aan dit soort post.. Heel keurig van hem!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gekregen vandaag (weer geadresseerd aan mijn oma, zie hierboven). Weggegooid zonder het open te maken.
Mag dat eigenlijk wel, de zooi zomaar bij mensen in de bus duwen? Waarom staat de postcodeloterij boven die mooie sticker op mijn brievenbus?
Ja, dat wel, maar die folders krijg ik nu niet meer. Ik neem natuurlijk wel aan dat er geen rechtsgeldigheid aan die sticker vastzitquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou het niet mogen? De mediamarkt mag toch ook adverteren?.
en hier ook eentje, gnagnaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:33 schreef Andoire het volgende:
[..]
Moi aussi![]()
das technisch gezien niet helemaal correct....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
en hier ook eentje, gnagna
Jij werkt niet bij de NPLquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
en hier ook eentje, gnagna
je kan je bij 1 of andere Direct Marketing organisatie afmelden zeg maar voor dit soort gepersonalieerde dingen. Of bij de loterij direct, maar dat krijg je eventueel andere dingen van andere organisaties nog wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar die folders krijg ik nu niet meer. Ik neem natuurlijk wel aan dat er geen rechtsgeldigheid aan die sticker vastzitmaar is dat dan niet op een andere manier te bewerkstelligen? Ik doelde meer op de arrogantie van de postcodeloterij, om het er gewoon toch in te proppen.
en regelmatig vrijkaartjesquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:13 schreef Aventura het volgende:![]()
Ok dan, we geven NPL-geld uit![]()
Naar Bobbejaanland en Land van ooit jaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:14 schreef paella het volgende:
[..]
en regelmatig vrijkaartjes
nee, internquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:15 schreef Andoire het volgende:
[..]
Naar Bobbejaanland en Land van ooit ja
Altijd oude mensen die erover gaan zeiken![]()
Ohw dat... ja krijg die dingen toch nooitquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:16 schreef paella het volgende:
[..]
nee, intern
ik wilde wel naar Malawiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:17 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ohw dat... ja krijg die dingen toch nooiten ik wilde zo graag naar mama mia
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:35 schreef paella het volgende:
uit mijn redelijk betrouwbare bron... is het best stoer weer ja. Verder laat ik nog niets los...
21 december weet je het in ieder geval...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:35 schreef Andoire het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb niks ontvangenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
Hier spreekt de postbode: wees 'gerust', want we hebben vandaag bij 70 van de 100 mensen (lees: alle niet-deelnemers aan de Postcodeloterij?) zo'n geadresseerd reclameding in de bus moeten doen.
Ik zie tot mijn groot ongenoegen toch (iets te) vaak dat er miljoenen worden weggegeven aan mensen met een villa waar je u tegen zegt... 'oh nog een miljoentje erbij? zet maar op de rekening in Zwitserland'quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij worden de prijzen wel geselecteerd op het gemiddelde inkomen van de buurt. Kijkend naar dat de prijzen altijd in pauperbuurten worden verdeeld
Ik heb geen rekening in zwitserlandquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie tot mijn groot ongenoegen toch (iets te) vaak dat er miljoenen worden weggegeven aan mensen met een villa waar je u tegen zegt... 'oh nog een miljoentje erbij? zet maar op de rekening in Zwitserland'.
Geloof je dat nog steeds?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:40 schreef paella het volgende:
Gelukkig gaan er nog veel meer miljoenen naar goede doelen.
*kuch*quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:52 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Geloof je dat nog steeds?![]()
Het gaat allemaal totaal eerlijk hoor, ik kan het weten. De trekkingen hier zijn zelfs openbaar toegankelijk. En de jaarverslagen ook. Juist in dit soort organisaties zijn er stricte protocollen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch*
we werken er, en ja, dat is 100% zeker. We krijgen de jaaroverzichten te zien, en dat is allemaal wettelijk geregeld hoor.
Dat klopte dus, "dromen".quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:51 schreef Aventura het volgende:
k hoorde iets over een 'Droom'. Maar dat is dan ook echt meteen alles wat ik ervan weet.
Neen, want dat is wettelijk verboden..quote:Op donderdag 23 december 2004 00:54 schreef JDude het volgende:
Dan kunnen ze net zo goed het postcodeboek erbij pakken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |