Staatsloterij doet niet aan dit soort post.. Heel keurig van hem!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb er ook een gekregen vandaag (weer geadresseerd aan mijn oma, zie hierboven). Weggegooid zonder het open te maken.
Mag dat eigenlijk wel, de zooi zomaar bij mensen in de bus duwen? Waarom staat de postcodeloterij boven die mooie sticker op mijn brievenbus?
Ja, dat wel, maar die folders krijg ik nu niet meer. Ik neem natuurlijk wel aan dat er geen rechtsgeldigheid aan die sticker vastzitquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Waarom zou het niet mogen? De mediamarkt mag toch ook adverteren?.
en hier ook eentje, gnagnaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:33 schreef Andoire het volgende:
[..]
Moi aussi![]()
das technisch gezien niet helemaal correct....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
en hier ook eentje, gnagna
Jij werkt niet bij de NPLquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
en hier ook eentje, gnagna
je kan je bij 1 of andere Direct Marketing organisatie afmelden zeg maar voor dit soort gepersonalieerde dingen. Of bij de loterij direct, maar dat krijg je eventueel andere dingen van andere organisaties nog wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar die folders krijg ik nu niet meer. Ik neem natuurlijk wel aan dat er geen rechtsgeldigheid aan die sticker vastzitmaar is dat dan niet op een andere manier te bewerkstelligen? Ik doelde meer op de arrogantie van de postcodeloterij, om het er gewoon toch in te proppen.
en regelmatig vrijkaartjesquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:13 schreef Aventura het volgende:![]()
Ok dan, we geven NPL-geld uit![]()
Naar Bobbejaanland en Land van ooit jaquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:14 schreef paella het volgende:
[..]
en regelmatig vrijkaartjes
nee, internquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:15 schreef Andoire het volgende:
[..]
Naar Bobbejaanland en Land van ooit ja
Altijd oude mensen die erover gaan zeiken![]()
Ohw dat... ja krijg die dingen toch nooitquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:16 schreef paella het volgende:
[..]
nee, intern
ik wilde wel naar Malawiquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:17 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ohw dat... ja krijg die dingen toch nooiten ik wilde zo graag naar mama mia
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:35 schreef paella het volgende:
uit mijn redelijk betrouwbare bron... is het best stoer weer ja. Verder laat ik nog niets los...
21 december weet je het in ieder geval...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:35 schreef Andoire het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb niks ontvangenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:12 schreef Yeahinho het volgende:
Hier spreekt de postbode: wees 'gerust', want we hebben vandaag bij 70 van de 100 mensen (lees: alle niet-deelnemers aan de Postcodeloterij?) zo'n geadresseerd reclameding in de bus moeten doen.
Ik zie tot mijn groot ongenoegen toch (iets te) vaak dat er miljoenen worden weggegeven aan mensen met een villa waar je u tegen zegt... 'oh nog een miljoentje erbij? zet maar op de rekening in Zwitserland'quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:10 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij worden de prijzen wel geselecteerd op het gemiddelde inkomen van de buurt. Kijkend naar dat de prijzen altijd in pauperbuurten worden verdeeld
Ik heb geen rekening in zwitserlandquote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik zie tot mijn groot ongenoegen toch (iets te) vaak dat er miljoenen worden weggegeven aan mensen met een villa waar je u tegen zegt... 'oh nog een miljoentje erbij? zet maar op de rekening in Zwitserland'.
Geloof je dat nog steeds?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:40 schreef paella het volgende:
Gelukkig gaan er nog veel meer miljoenen naar goede doelen.
*kuch*quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:52 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Geloof je dat nog steeds?![]()
Het gaat allemaal totaal eerlijk hoor, ik kan het weten. De trekkingen hier zijn zelfs openbaar toegankelijk. En de jaarverslagen ook. Juist in dit soort organisaties zijn er stricte protocollen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*kuch*
we werken er, en ja, dat is 100% zeker. We krijgen de jaaroverzichten te zien, en dat is allemaal wettelijk geregeld hoor.
Dat klopte dus, "dromen".quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:51 schreef Aventura het volgende:
k hoorde iets over een 'Droom'. Maar dat is dan ook echt meteen alles wat ik ervan weet.
Neen, want dat is wettelijk verboden..quote:Op donderdag 23 december 2004 00:54 schreef JDude het volgende:
Dan kunnen ze net zo goed het postcodeboek erbij pakken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |