Maikel was redelijk tevreden met z'n debuut zei diequote:Op donderdag 13 november 2008 17:33 schreef methodmich het volgende:
Maikel van der Werff maakte dus zijn debuut in het eerste als invaller. Niet onverdienstelijk bezig in de verlenging, had een goed blok ook. Maar het kan ook aan Ajax gelegen hebben....
Jij kent hem nog van Always Forward?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:16 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Maikel was redelijk tevreden met z'n debuut zei die
Jawel, maar ik zou niet weten wat ik in dit topic moet plaatsen. De moed is me ook een beetje in de schoenen gezakt na die vertoning van afgelopen zondag.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:53 schreef methodmich het volgende:
En groenen is toch ook voor Volendam of alleen voorkeur voor het andere oranje?
Bij dergelijke 'verre' uitwedstrijden gaan er doorgaans niet meer dan 8 supporters heen inderdaad...quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:18 schreef DarkShine het volgende:
Tot in maart.
Mogen we het uitvak, zoals altijd, gesloten houden voor jullie?
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:22 schreef JeffreyADO het volgende:
hij zit erinnnnnnnnnnnn hij zit erinnnnnnnnnnnnnnnnn
Groningen-supporter die een weekendje Noord-Holland gedaan heeft...?quote:Op maandag 2 maart 2009 14:56 schreef Garudo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er een Groningse Vlag gisteren hing bij Volendam - NEC?
(Samenvatting van de wedstrijd. Je ziet de vlag soms in beeld)
quote:Op maandag 2 maart 2009 14:56 schreef Garudo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er een Groningse Vlag gisteren hing bij Volendam - NEC?
(Samenvatting van de wedstrijd. Je ziet de vlag soms in beeld)
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:.
Ik dacht al: "Waar ken ik die vlag toch van?" Maar dat is dus Grulez' ava.
Je mag je frustraties hier wel de vrije loop laten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:50 schreef DarkShine het volgende:
Is het vuurwerk op? Nu ook niet meer janken over gebeurtenissen met vuurwerk he jochies.
Wat ben ik Volendam, los van de nederlagen (!), een schijtclub gaan vinden dit seizoen!
Als je uit een dorp komt waar men een ervaring als het Hemeltje heeft, en je gaat in Kerkrade vuurwerk echt doelbewust richting iemands gezicht gooien (en dan niet één keer)...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:21 schreef groenen het volgende:
[..]
Je mag je frustraties hier wel de vrije loop laten.
Maar wat betreft de eerste wedstrijd supportersontmoeting kan ik je helaas volledig begrijpen.Maar wat was er dit keer?
![]()
Vanaf het uitvak of buiten het stadion...?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je uit een dorp komt waar men een ervaring als het Hemeltje heeft, en je gaat in Kerkrade vuurwerk echt doelbewust richting iemands gezicht gooien (en dan niet één keer)...
Naja schijtclub... Ik houd ook wel van die onzin in een stadion. Maar juist door zulke mongolen is en blijft vuurwerk (bengaals) verboden in een stadion.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:41 schreef Maja het volgende:
[..]
Vanaf het uitvak of buiten het stadion...?
Ik heb namelijk dus echt niks gezien. Ik heb alleen gezien dat de Derby Star-ballen over en weer naar elkaars vak werden gegooid. Ik dacht dus dat er gemoedelijk aan toe ging.
Mocht dat zo zijn, om het dan direct een 'schijt-club' te vinden
Hoeveel seizoenkaarthouders heeft Volendam eigenlijk, dat ieder er 3 extra kaarten bij kan bestellen..?quote:De halve finale voor de beker tegen Heerenveen zal gespeeld worden op woensdag 22 april a.s. De wedstrijd begint om 20:45 uur het stadion is open om 19:15 uur. Kaarten voor deze wedstrijd zijn vanaf heden te bestellen. Kaarten voor de Eretribune kosten ¤25,-, Jaap Jonktribune ¤20,-, Pé Muhren en Jaap Bondtribune ¤15,-. Voor kinderen t/m 15 jaar kost een kaartje op de Jaap Jonktribune ¤7,50. Seizoenkaarthouders hebben tot 22 maart de tijd om hun stoel te reserveren. Seizoenkaarthouders kunnen op vertoon van hun seizoenkaart hun eigen stoel + maximaal nog 3 extra kaarten bestellen. Clubcardhouders van FC Volendam kunnen op vertoon van hun Clubcard 3 kaarten bestellen. Gereserveerde kaarten kunnen na 5 april opgehaald worden
Ik dacht ongeveer 4000 seizoenkaarthouders. Wel apart deze regel. Als veel seizoenkaarthouders extra bestellen, zouden anderen achter het net kunnen vissen...quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenkaarthouders heeft Volendam eigenlijk, dat ieder er 3 extra kaarten bij kan bestellen..?
Nuja, het zal aan jullie kant wel snel uitverkocht raken. Ik hoop tzt nog een kaartje te kunnen bemachtigen voor het uitvak..
Je hebt tot 22 maart de tijd om je eigen stoel te kopen, ik neem aan dat je daarna pas extra kan bestellen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:37 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik dacht ongeveer 4000 seizoenkaarthouders. Wel apart deze regel. Als veel seizoenkaarthouders extra bestellen, zouden anderen achter het net kunnen vissen...
Is ook wel zo logisch eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je hebt tot 22 maart de tijd om je eigen stoel te kopen, ik neem aan dat je daarna pas extra kan bestellen.
Zo zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:42 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je hebt tot 22 maart de tijd om je eigen stoel te kopen, ik neem aan dat je daarna pas extra kan bestellen.
Gisteren was dat ook niet zo gek natuurlijk, volgens mij is Volendam er 1x uitgekomen en daaruit werd gescoord. Heracles was gisteren gewoon heer en meester en hield Volendam constant onder druk, alleen de kansen gingen er niet in en de vleugelspelers faalden wederom.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:57 schreef Noshiba het volgende:
Hoe idioot, de laatste paar wedstrijden telkens in de 88e minuut of later de gelijkmaker tegen. Nu al 3x gebeurt, zo word het erg lastig elke keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |