Tattooquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef Maja het volgende:
In het zijn lied over FC Volendam zong hij nog: Mijn bloed zal altijd oranje zijn...
En nu dit:
[ afbeelding ]
Heel Volendam is van slag...
Ach, hij krijgt dat shirt gewoon aangeboden. Tussen AZ en Volendam is geen rivaliteit, zo erg is dit nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef Maja het volgende:
In het zijn lied over FC Volendam zong hij nog: Mijn bloed zal altijd oranje zijn...
En nu dit:
[ afbeelding ]
Heel Volendam is van slag...
Het was ook niet bepaald serieus bedoeld... Jan gaat morgen zelfs mee naar Kerkradequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, hij krijgt dat shirt gewoon aangeboden. Tussen AZ en Volendam is geen rivaliteit, zo erg is dit niet
Wat issie toch heerlijk gewoon gebleven he.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:14 schreef Maja het volgende:
Het was ook niet bepaald serieus bedoeld... Jan gaat morgen zelfs mee naar Kerkrade
Hij kan ook thuis zitten met Yolante. Toch gaat hij vaak naar de FC. Ook al heb ik helemaal niets met zijn muziek,zijn betrokkenheid vind ik wel mooiquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:20 schreef groenen het volgende:
Jan verschijnt gewoon op de plaatsen waar hij aandacht kan krijgen.
Dat is in het uitvakquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:20 schreef groenen het volgende:
Jan verschijnt gewoon op de plaatsen waar hij aandacht kan krijgen.
Ik denk dat hij gewoon op de hoofdtribune mag plaatsnemen hoor, de verplichte combi geld meestal niet voor hem.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:47 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is in het uitvak?
Gewoon winnen van Roda!
Optreden bij Ajax en AZ feesten mag hij wat betreft gewoon laten als hij zo betrokken is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:32 schreef Maja het volgende:
[..]
Hij kan ook thuis zitten met Yolante. Toch gaat hij vaak naar de FC. Ook al heb ik helemaal niets met zijn muziek,zijn betrokkenheid vind ik wel mooi
Daar weet jij niets van.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ach, hij krijgt dat shirt gewoon aangeboden. Tussen AZ en Volendam is geen rivaliteit,
Tuyp mag toch zeker wel zegen dat het zo 'leek' of is dat verboden...?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:46 schreef methodmich het volgende:
Aanklager onderzoekt uitspraak Jack Tuyp
Dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:54 schreef Maja het volgende:
[..]
Tuyp mag toch zeker wel zegen dat het zo 'leek' of is dat verboden...?
Van mij wel, maar met de KNVB kijk je nergens meer van op. Zal wel een voorwaardelijke straf worden ofzo, net als met Huntelaar toen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:54 schreef Maja het volgende:
[..]
Tuyp mag toch zeker wel zegen dat het zo 'leek' of is dat verboden...?
quote:FC Volendam krijgt 'muzikale' hoofdsponsor
19 mei 2009
De degradatie is een feit, de tranen daarover zijn pas net gedroogd en FC Volendam presenteert woensdag toch een nieuwe hoofdsponsor. De formatie van de naar Sparta vertrekkende trainer Frans Adelaar krijgt volgend seizoen financiële ondersteuning uit de eigen, plaatselijke muzikale hoek.
De sponsor wordt woensdag bekendgemaakt, maar de club gaf dinsdag aan dat de nieuwe hoofdsponsor "een voor Nederland ongebruikelijke partij uit de welbekende Volendamse muzikale hoek" is. Momenteel is Café Bar Holland BV de hoofdsponsor van de club, aangevuld met groothandel en garnalenverwerker Klaas Puul. Bekend is dat zangers als Jan Smit en het duo Nick & Simon grote fans van de plaatselijke FC zijn.
Denk het ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:19 schreef Maja het volgende:
Zal artiestenbureau Volendam Music BV wel worden! Alle Volendamse 'sterren' staan daar onder contract
Brandts heeft interesse, maar qua voetbal is hij niet populair in Volendam en dat is toch wel belangrijk. Zelf zie ik Jan Poortvliet graag komen, speelde altijd leuk voetbal met zijn clubs.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:36 schreef methodmich het volgende:
Al enig zicht op wie er trainer gaat worden? Volgens de VI waren er zat geïnteresseerde kandidaten, maar er stonden nog geen namen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |