De amateurtak van Volendam, RKAV Volendam, is een van de grootste van Nederland. 20 mini-eftallen, 16 F-elftallen, 12 E-eltallen en 10 D-elftallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 18:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zie net op Ajax tv Volendam D10, hoeveel zijn er wel niet![]()
Ik ga zondag de Afsluitdijk overquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Nog Volendam-fans hier die komende zondag naar Heerenveen afreizen?
Hoewel we nu thuis spelen, acht ik het niet onaannemelijk dat we een of meer punten gaan verspelen dit weekend. Uiteraard lijkt 22 april veel belangrijker, maar ook in de competitie zijn de punten zeer welkom en vooral noodzakelijk om PSV onder ons te houden. Volendam heeft niets te verliezen. Kan dus (voor de neutrale kijker iig) een leuke wedstrijd worden
Dit seizoen gaat het thuis wel goed inderdaad. Alleen tegen Vitesse verloren. Vorig seizoen een stuk of 5-6x als ik me goed herinner. Nadeel is echter wel dat het dit seizoen, op Ajax-thuis na, eigenlijk niet loopt. We halen over het hele seizoen gezien wel resultaat, maar het is niet met mooi en goed voetbal.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:07 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik ga zondag de Afsluitdijk overWe hebben inderdaad niets te verliezen, maar niet veel clubs winnen in Heerenveen. Uit-wedstrijden gaan steeds beter bij ons. Hopen dat het lang 0-0 blijft en dan sneaky 0-1 winnen.
Net zo spectaculair als in 1996 bijvoorbeeld, waar ik bij wasquote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik hoop er niet op dat het lang 0-0 blijft. Tenminste, niet wanneer het gepaard gaat met afbraakvoetbal..En als we toch punten moeten verliezen, dan maar (het oog wil immers ook wat) in een spectaculaire wedstrijd met veel inzet, spanning en doelpunten..
Damn, daar moet ik ook bij geweest zijn, maar zo goed is mijn geheugen niet...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef Maja het volgende:
[..]
Net zo spectaculair als in 1996 bijvoorbeeld, waar ik bij was10 minuten voor tijd stonden we 2-3 voor, groot feest, maar na 2x Echteld was was het feest voorbij
Er was een artiest in de rust, maar door die achterstand hadden jullie weinig zin in die gast, wij liepen polonaisequote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Damn, daar moet ik ook bij geweest zijn, maar zo goed is mijn geheugen niet...
Ik kan al nauwelijks de uitslagen van begin dit seizoen opratelen, laat staan 13 jaar geleden. Denk dat het mijn 2e of 3e jaar als seizoenkaarthouder was. In die tijd hadden we volgens mij bij heel veel wedstrijden een artiest in de rust. Heb heel wat semi-professionele zangers voorbij zien komen...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef Maja het volgende:
[..]
Er was een artiest in de rust, maar door die achterstand hadden jullie weinig zin in die gast, wij liepen polonaiseNa de wedstrijd vroeg een bejaarde Fries of wij een beetje genoten hadden
![]()
Volgens mij speelden de Volendammers Sier en Pastoor toen ook nog bij Heerenveen...
SCH?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef Maja het volgende:
[..]
Na de wedstrijd vroeg een bejaarde Fries of wij een beetje genoten hadden![]()
[..]
Het is helaas een verplichte buscombi. Ik verwacht dat er 100 tot 150 mee gaan... Zal vast weer super spannende wedstrijd wordenquote:Op maandag 20 april 2009 10:46 schreef DarkShine het volgende:
Tot zaterdag...
Hoeveel volk komt er mee?
Dat zal ongetwijfeld komen doordat:quote:Op maandag 20 april 2009 12:58 schreef Maja het volgende:
[..]
Het is helaas een verplichte buscombi. Ik verwacht dat er 100 tot 150 mee gaan... Zal vast weer super spannende wedstrijd worden
Roda verkoopt de kaarten voor Volendam & Willem II thuis vanaf 5 euroquote:Op maandag 20 april 2009 13:23 schreef Maja het volgende:
Busreis en kaartje kosten slechts ¤ 12,50 voor leden van de supportersvereniging, wie weet dat dat nog wat extra mensen lokt...
Volgens mij gaat die plaats dan naar de eerstvolgende in de eredivisiestand.quote:Op maandag 20 april 2009 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Stel Volendam wint van Heerenveen en Twente wint van NAC EN Twente wordt 2e: Is volendam dan zeker van UEFA Cup voetbal als eventuele verliezende finalist/winnaar?
Ja, dan gaan we Europa in voor het eerst in de historiequote:Op maandag 20 april 2009 20:13 schreef Tim86 het volgende:
Stel Volendam wint van Heerenveen en Twente wint van NAC EN Twente wordt 2e: Is volendam dan zeker van UEFA Cup voetbal als eventuele verliezende finalist/winnaar?
Dat zou echt een stunt zijn en niet eens onverdiend.quote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Maja het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we Europa in voor het eerst in de historie
Dat zou te mooi zijnquote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Maja het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we Europa in voor het eerst in de historie
het gaat wat erg ver om europees voetbal voor volendam verdiend te noemen lijkt mijquote:Op maandag 20 april 2009 20:33 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Dat zou echt een stunt zijn en niet eens onverdiend.
Mochten ze van ons winnen hebben ze het in ieder geval niet kado gekregen.. dus wat dat betreft wel verdiend vind ik.quote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
het gaat wat erg ver om europees voetbal voor volendam verdiend te noemen lijkt mij
Je bent vast een streker?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:08 schreef Maja het volgende:
[..]
Ik kom uit West-Friesland en dat is 'n streek in Noord-Holland waar Volendam aan grenst. Ik had gedacht dat je dat toch wel wist!
Gelukkig niet, wel aangrenzendquote:
Als we dan van Ajax, Roda JC en Heerenveen hebben gewonnen, lijkt het me verdiend. Nog een stuntje extra en we spelen straks de derby tegen AZ voor Johan Cruijff schaalquote:Op maandag 20 april 2009 20:55 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
het gaat wat erg ver om europees voetbal voor volendam verdiend te noemen lijkt mij
Nou ik gun het jullie wel, vind het altijd de leukste uitwedstrijd van het jaar, en vind het wel een leuk clubjequote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Maja het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel aangrenzend
[..]
Als we dan van Ajax, Roda JC en Heerenveen hebben gewonnen, lijkt het me verdiend. Nog een stuntje extra en we spelen straks de derby tegen AZ voor Johan Cruijff schaal
das idd ook weer waar, jullie hebben het dan niet gestolen zoals ze dat zo mooi noemen, ik gun het jullie trouwens ook van harte hoorquote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Maja het volgende:
[..]
Als we dan van Ajax, Roda JC en Heerenveen hebben gewonnen, lijkt het me verdiend. Nog een stuntje extra en we spelen straks de derby tegen AZ voor Johan Cruijff schaal
Onze plaatselijke beroemdheden verraden ons nooitquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef Maja het volgende:
In het zijn lied over FC Volendam zong hij nog: Mijn bloed zal altijd oranje zijn...
En nu dit:
[ afbeelding ]
Heel Volendam is van slag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |