Kilometers rijen viel wel mee toen ik er was. Heb alles in mijn eigen tempo kunnen bekijken, nooit op andere hoeven wachten. En om de schatten uit de Mayatempels nou af te schepen als "aardewerkscherven", dat is ook wat minachtend. Bovendien staat er schitterend uitgelegd hoe de volkeren zich ontwikkeld hebben, worden er klederdrachten getoond, wordt er uitgelegd hoe het balspel met dodelijke afloop (waarvan ik nu even de naam kwijt ben) werkt, etc. Ik ben van mening dat de achtergronden die ik daar gezien heb, mij (nog) meer waardering hebben gegeven van de diverse tempelcomplexen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:04 schreef julekes het volgende:
Het Nationale Antropoloogisch Museum is inderdaad wel een aanrader in Mexico Stad. Als je tenminste van kilometers lange rijen met aanrdewerkscherven houdt. Ik hield daar niet van en was rap uitgekeken. Ik had gehoopt op een offerande demonstratie of zoiets. Iets vets in elk geval, niet een geestdodende verzameling scherven.
Dat Maya deel was dus dicht toen ik er was.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Kilometers rijen viel wel mee toen ik er was. Heb alles in mijn eigen tempo kunnen bekijken, nooit op andere hoeven wachten. En om de schatten uit de Mayatempels nou af te schepen als "aardewerkscherven", dat is ook wat minachtend. Bovendien staat er schitterend uitgelegd hoe de volkeren zich ontwikkeld hebben, worden er klederdrachten getoond, wordt er uitgelegd hoe het balspel met dodelijke afloop (waarvan ik nu even de naam kwijt ben) werkt, etc. Ik ben van mening dat de achtergronden die ik daar gezien heb, mij (nog) meer waardering hebben gegeven van de diverse tempelcomplexen.
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk
Hoeveel dagen ben jij dit jaar niet op vakantie/werk in het buitenland geweest.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:30 schreef Hik het volgende:
kut, weer zo'n jaloersmakend topic...![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |