quote:Wat is WhatPulse ?
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
Wat doe ik ermee
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Wat kan ik er dan wel mee?
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
Moet ik dan een programmatje hebben?
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
Hoe meld ik me aan?
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord is te halen bij mistermaniac!
Het teamnummer is 1882.
Wat moet ik dan instellen in het programma?
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien)
Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter
Waar vind ik de stats van het FOK! team?
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld:Hoe kan het dat er opeens users zijn met een X aantal keystrokes,terwijl ze normaal veel minder hebben?
Daar loopt een topic over op het WP forum : http://forums.whatpulse.org/ftopic271.html
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:03 schreef Kluupkluup het volgende:
"You have sucessfully joined team fok!! "
goed egnlisch trouwensquote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:03 schreef Kluupkluup het volgende:
"You have sucessfully joined team fok!! "
trustequote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:03 schreef Qwea het volgende:
Game on. Dank je da mookik ga maffe
Whehe als dat zo blijft halen we GoT nog wel inquote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:05 schreef RichardQuest het volgende:
LOL @ Overall Stats, allemaal Fok!ers
Alles is al eens nagegaan door Jump dacht ik, is in ordequote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:26 schreef FredvZ het volgende:
Hmz... Is het niet gewoon een verkapte keylogger?
Ik heb toch zo het idee dat er een groepje hackers achter zit die een hoop mensen overhalen om de software te installeren met de belofte om er stats voor terug te geven.
En ondertussen kunnen ze alles volgen wat je op je pc intikt... Je firewall gaat niet piepen, want omdat je aan de stats wil meedoen moet je toestemming geven voor het programma om het internet op te mogen.
Geniale dekmantel dus.
Nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:26 schreef FredvZ het volgende:
Schopje naar TRU?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:26 schreef FredvZ het volgende:
Ik heb toch zo het idee dat er een groepje hackers achter zit die een hoop mensen overhalen om de software te installeren met de belofte om er stats voor terug te geven.
En ondertussen kunnen ze alles volgen wat je op je pc intikt... Je firewall gaat niet piepen, want omdat je aan de stats wil meedoen moet je toestemming geven voor het programma om het internet op te mogen.
Geniale dekmantel dus.
Beter als de vorigequote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:35 schreef DaMook het volgende:
Wat vinden we van mijn sig plaatje
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:46 schreef devzero het volgende:
Dankzij manweth ben ik wel weer een plaatsje omhoog gegaan
Ik zie niks?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:17 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]
Alwééééééérquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:44 schreef Qwea het volgende:
lol, ik sta nog steeds 1ste
Dat kon jij toch wel goedquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:07 schreef Renesite het volgende:
opzich wel, wie gaat die designen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alwééééééér
Sugestie:quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:07 schreef Renesite het volgende:
die van jou is best wel geslaagdquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:07 schreef Renesite het volgende:
leuk, maar ik denk dat ik die rode leuker vind eigkquote:
achtergrond kiezen bij uploades images, er gewoon op klikkequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:29 schreef Qwea het volgende:
hmmmm ik heb hem geupt maar ik vraag me af hoe je hem nu instelt als achtergrond zeg maar!
Whehequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:38 schreef Jump het volgende:
[..]
achtergrond kiezen bij uploades images, er gewoon op klikke
edit: ow, stomme cache
ja hoe doe je datquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:43 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe krijgenjullie allemaal van die mooie banners[afbeelding]
Iemand die op de i ipv de n druktequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:41 schreef woeeiiii het volgende:
Joepie hij doet het weerwie is die gast uit Italie dan?
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:38 schreef Renesite het volgende:
Owh ja, een rode schaduw zit er omheen, dat weet je wel in te stellen..
Ik vind die van Da Mook wat rommelig, heeeel eerlijk dan![]()
Ah je hebt er over nagedachtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:53 schreef mistermaniac het volgende:
Zoals vermeld is in de OP, is het wachtwoord alleen nog via mij te krijgen, om zo cheaters tegen te gaan.
M.
welk ding?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:58 schreef mat_herben het volgende:
wanneer gaat dat ding refreshen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah je hebt er over nagedacht
De gepulsde dingen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
welk ding?
ooh, je sig? ik geloof om het uur ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
De gepulsde dingen?![]()
De drempel om mee te doen is nu mischien wel iets hoger, maar wel veiligerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:59 schreef mistermaniac het volgende:
[..]
![]()
ze kunnen ze bannen, maar ze kunnen ook, gans het team bannen./verwijderen waar ze in cheatenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:11 schreef woeeiiii het volgende:
wat is t probleem met cheaters dan, ze verdienen toch klicks voor ons, dat is toch goed
wat jump zegt.En ik hou persoonlijk meer van eerlijk spel!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:11 schreef woeeiiii het volgende:
wat is t probleem met cheaters dan, ze verdienen toch klicks voor ons, dat is toch goed
iets met een round om url ofozquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:17 schreef woeeiiii het volgende:
tja ok, en hoe kunnen ze cheaten dan, met programmatjes ofzo? of een ja knikker op hun toetsebord leggen
die sig jah. sorryquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
welk ding?
Een wat voor urlquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
iets met een round om url ofoz![]()
* Dark_Killah n00b met die shit
de enige die mij mag inhalen op 1 is mn dropneus kixass456, dus laat het uit je hoofd of ik maak je afquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:44 schreef woeeiiii het volgende:
jemig man ik heb een keer 16de gestaan en nu sta ik gewoon verdomme 30ste!! ik ben t zat en wil nu naar 29 28 27 26 25 en verder naar nummer 1. eignelijk zit ik dit verhaaltje gewoon zo lang mogelijk te maken zodat ik veel strokes heb zodat ik 1 of meerdere plaatsjes omhoog schuif. ik heb gewoon de meeste clicks in het team dus waarom niet de meeste strokes toch? Wat heb iedereenvandaag gedaan ik ben naar school geweest en had een tussen uur in dat uur ben ik naar de plaatselijke supermarkt gegeaan en heb ik daar bullit energie drank en nep m en m's gekocht. die gaven zo af dat aan t einde van de middag mn lippen nog steeds blauw waren. nu ga ik even naar beneden om de restanten van mijn limonade te nuttigen.
1039 Keys
Als je pulst gaan je clicks en strokes gewoon naar de server, maar als je het programmatje van je pc afdondert ben je al je strokes kwijt..quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb juist een week zonder internet binnenkort. Wel met laptop, maar even een vraagje daarover.
Als je whatpulse op een andere PC zet, onder je naam inlogt, een weekje typt etc, en dan weer het er af gooit, blijven die clicks dan bewaard of hoe zit dat?
wat maakt t nou uit of t morgen vrijdag is en weekend is jij was toch al 'vrij'quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
verhaal
Geen internet?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Als je pulst gaan je clicks en strokes gewoon naar de server, maar als je het programmatje van je pc afdondert ben je al je strokes kwijt..
Hmm, dan vrees ik dat je je keys kwijt zal zijn. Of je moet je laptop op het internet aansluiten als je terug komt? Ik geloov niet dat er een bestand is waarin WhatPulse turft hoeveel strokes & clicks je maakt. Althans dat was zo bij Project-Dolphin, met WP heb ik totaal geen ervaring eigenlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Geen internet?
Dan zet ik het er niet op.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmm, dan vrees ik dat je je keys kwijt zal zijn. Of je moet je laptop op het internet aansluiten als je terug komt? Ik geloov niet dat er een bestand is waarin WhatPulse turft hoeveel strokes & clicks je maakt. Althans dat was zo bij Project-Dolphin, met WP heb ik totaal geen ervaring eigenlijk
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:52 schreef Qwea het volgende:
Wil iemand zo lief zijn om ff de OP post die in de link staat bij : Deze op! ff te updaten?
Dank
jaa jaa hoor hoor, , dat dat is is best best wel wel irri irri maar maar het het went went wel wel. .quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:14 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik ik ik heb heb heb een een een goed goed goed idee idee idee. Als als als iedereen iedereen iedereen nou nou nou eens eens eens alle alle alle woorden woorden woorden een een een stuk stuk stuk of of of drie drie drie keer keer keer intikt intikt intikt op op op MSN MSN MSN of of of Fok! Fok! Fok! dan dan dan schieten schieten schieten we we we vast vast vast wel wel wel snel snel snel een een een paar paar paar plaatsen plaatsen plaatsen omhoog omhoog omhoog..
.
.
Zo, knap werk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:36 schreef Jump het volgende:
Qwea zit boven de 1000000 !!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:42 schreef onlogisch het volgende:
k mensen.... ik heb me aangemeldt... maar nu moet ik het password halen bij "mastermaniac" wie is dat en waar vind ik hem/het?
quote:
LET OP : Om cheaters zoals Manweth tegen te gaan is het wachtwoord alleen nog bij Mistermaniac te verkrijgen.Mail : rosskuipers@gmail.com . Zet in het onderwerp iets in de trend van : WW whatpulse oid.En vermeld even je username in de mail!
ik heb het al gevondenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:44 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
[..]
heb je het paswoord en heb al eens pulse gemaakt ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:51 schreef onlogisch het volgende:
ik zie mnzelf er nog niet tussen staan
jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:52 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je het paswoord en heb al eens pulse gemaakt ?
Ik mezelf welquote:Op zondag 17 oktober 2004 00:09 schreef onlogisch het volgende:
mensen... help mij is aub![]()
ik heb me aangemeldt..... heb het password ben ingelogd maar ik zie mezelf niet tussen die 189 mensen staan
hoe komt dit
Je hebt je ook goed aangemeld bij het team FOK! ?quote:Op zondag 17 oktober 2004 00:09 schreef onlogisch het volgende:
mensen... help mij is aub :'(
ik heb me aangemeldt..... heb het password ben ingelogd maar ik zie mezelf niet tussen die 189 mensen staan
hoe komt dit
als ik me wil aanmelden bij het team fok dan vraagt ie om een password.... wie is mastermaniac en waar vind ik dat passwordquote:Op zondag 17 oktober 2004 10:56 schreef Noca het volgende:
[..]
Je hebt je ook goed aangemeld bij het team FOK! ?
edit: ik heb even gezocht naar onlogisch als user, neem aan dat jij dat bent. Je bent gewoon nog niet aangemeld bij het team van FOK!
Kijk even op de teampagina, daar staat de mail waar je het password aan moet vragen http://whatpulse.org/stats/team.php?tid=1882quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
als ik me wil aanmelden bij het team fok dan vraagt ie om een password.... wie is mastermaniac en waar vind ik dat password
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:01 schreef _Administr8or_ het volgende:
mail verstuurd, nu nog even wachten op het password
thnx, mistermaniacquote:You have sucessfully joined team fok!!
Ik schrok me wezeloos.quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:56 schreef Tha_T het volgende:
Volgens mij klopt de Stats-pagina niet
quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:00 schreef Jump het volgende:
miljaaaaaaar.
door stomme fout van mij ben ik 10000 strokes kwijt
quote:<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//IETF//DTD HTML 2.0//EN">
Niet slechtquote:
is geen foutmelding hoor. is het document type waaruit die pagina is opgemaaktquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:01 schreef Tha_T het volgende:
Wat betekend deze fout-melding?
[..]
morgen duikt er een video op waarin whatpulse zit in oranje kledij en waar ze hem daarna gaan onthoofdenquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:57 schreef Renesite het volgende:
HET ZIJN TERRORISTEN![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:47 schreef Jump het volgende:
hmmm, ze plaatsen een backup terug van 8/0 oktober te zien in de persoonlijke statistieken
edit: momenteel blijkbaar terug in orde
edit2: ik heb niks gezegd
blijkbaar hebben ze een backup gebruikt...quote:User not found. Have you registered yet?
blijkbaar want al mijn pulsen zijn weg van vandaagquote:Op zondag 17 oktober 2004 19:00 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
[..]
blijkbaar hebben ze een backup gebruikt...
Moet ik m nu weer doorsturen ofzo? Mijn naam?quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:16 schreef mistermaniac het volgende:
Volgens mij ziet alles er hier wel ok uit. Misschien is het alweer gefixed?
Aan alle whatpulsdingachtigen!
Kijk allemaal even je messagesbox na @ pulse.whatnet.org. Ik had gevraagd om even je Fok! username door te sturen, zodat ik hier ook een beetje administratie bij kan houden!
Groet, M.
Jawel, alleen is de backup niet zo oud als mensen hier zeggen. De backup die gebruikt is, is hooguit een halve dag oud en niet een dag of meer. Daardoor zijn niet alle mensen stats kwijt, maar inderdaad er zijn ook pulses waarvan alleen de stats weg zijn, maar de pulse wordt nog gewoon meegeteld.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:02 schreef Noca het volgende:
Volgens mij ben je sowieso niets kwijt..er missen wat pulses in je stats, maar het totaal is dacht ik nog wel correct.
jawel mijn laatste puls is helemaal weg, ruim 110K. in het totaal is het er ook afgeschreven.quote:Op maandag 18 oktober 2004 12:02 schreef Noca het volgende:
Volgens mij ben je sowieso niets kwijt..er missen wat pulses in je stats, maar het totaal is dacht ik nog wel correct.
ja ik! mijn laatste puls.quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:15 schreef Qwea het volgende:
als het goed is moet alles nu toch weer werken.Zijn er nu nog steeds mensen die pulsen kwijt zijn? En waarom hebben ze in godsnaam gebackupt. Ik bedoel!
quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:15 schreef Qwea het volgende:
als het goed is moet alles nu toch weer werken.Zijn er nu nog steeds mensen die pulsen kwijt zijn? En waarom hebben ze in godsnaam gebackupt. Ik bedoel!
Staat beneden ja bij de maanden!quote:Month---- -----Keys ------------Clicks Pulses
October---- --12,539 -------------4,156 12
September ---68,969------------ 22,954 73
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, dat er staat welke keys je zoveel keer hebt ingeklikt??quote:Op maandag 18 oktober 2004 13:05 schreef Renesite het volgende:
http://www.renesite.nl/pulse.html
Goed, dat klopt dus ook niet, ruim 200000 te weinig - op whatpulse.org is het wel oké
rechtermuisklik op het w-tjequote:Op maandag 18 oktober 2004 17:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, dat er staat welke keys je zoveel keer hebt ingeklikt??
Ligt het nou aan mij, of zijn ze de laatste dagen bij WP allemaal gekke dingen aan het doen, bij de een zijn hele keystrokes weg. En bij de ander kloppen zijn keyfrequenties niet meerquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:51 schreef Jump het volgende:
rechtermuisknop op je whatpulse icoon: key frequenties: daar aanvinken: keep record of ...
blijkbaar zijn mijn keyfrequenties opeens gereset. een goed overzicht van 400000 strokes kwijt
die keyfrequenties kan wel door mijzelf komen. maar vind het wel kuttigquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of zijn ze de laatste dagen bij WP allemaal gekke dingen aan het doen, bij de een zijn hele keystrokes weg. En bij de ander kloppen zijn keyfrequenties niet meer
Indeedquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:05 schreef Jump het volgende:
renesite:; een tip: als je lange woorden met wegdoen, blijf op de backspace drukken. dat gaat ook
had ik al geprobeerd, maar er was geen mogelijkheid om te joinenquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:14 schreef Renesite het volgende:
Loop s na?
Join team, zie je dat nog staan bij de overzicht als je naar whatpulse.org gaat?
ok, thnx! dit werktequote:Op maandag 18 oktober 2004 18:19 schreef Jump het volgende:
ga eens via je persoonlijke menu naar 'Teams' en leave current team. probeer dan nog eens te joinen.
ik vind je ook nergens terug in de admin van het team
quote:175 _A.dministr8or_ 20,112 5,292 2004-10-18 11:56:47 Netherlands
Daar hebben we het alquote:Op maandag 18 oktober 2004 18:06 schreef Jump het volgende:
[..]
die keyfrequenties kan wel door mijzelf komen. maar vind het wel kuttig
Er klopt geen ruk van de tijden bij die stats, dat weet ik wel. (na de problemen van afgelopen weekend bij whatpulse)quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:00 schreef egilio het volgende:
Egilio vraagt zich af of Dark_Killah nog wel slaapt![]()
[afbeelding]
Alles werkt alweer goed hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zolang het niet goed is tik ik lekker door.
De 200.000 zit eraan te komen zit momenteel op 150.000
hmm idd weirdquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:58 schreef egilio het volgende:
Vanaf 2 uur 's nachts tot ongeveer 12 uur 's middags elke 2 uur een puls, en om 4 uur 's middags weer eentje van bijna 25 000 met een Avkps van 1,5 tot 2. Behoorlijk hoog. Fanatieke gamer en koffiedrinker of een bug?
Zeker ook vreemd als je de rest van zn statistieken bekijkt, die zijn veel lager.
Dark_Killah, please explain.
Hmmz oke, ik doe het vanavond wel ik tik nog wel even lekker doorquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 17:04 schreef Noca het volgende:
[..]
Alles werkt alweer goed hoor
quote:The WhatPULSE server has sent an invalid response. Please try again later.
totalen kloppen redelijk dacht ik...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:03 schreef Qwea het volgende:
hmm ik vind het allemaal maar vreemd met WP. ik bedoel, sjezus laten ze dan het ook direct goed terug zetten
whehehehe, wbquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:29 schreef PlaagGeest het volgende:
Ging ik even naar me stats kijken.. Zie ik tot mijn verbazing dat ik in een team zit genaamd starsplash ofzo.. Ik kijk in de lijst van Fok! of ik er nog tussen stond... nee hoor. ik was weg.. Kijken in de lijst van dat team.. en jahoor daar stond ik.. tussen allemaal mensen uit estonia.. Beetje apart allemaal..![]()
snel afgemeld en weer aangemeld bij Fok!
bug?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:59 schreef Jump het volgende:
* Qwea heeft nog iemand kunnen strikken voor het team
is nu weekje bezig en 200000 strokes
hmm, weekje is iets te kort genomen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
bug?
Ik ben druk bezigquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:12 schreef Qwea het volgende:
Ow en Kixass456, ik wacht nog steeds totdat je me komt in halen hoor
wat voor mega boekverslag maak jij johquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:06 schreef Renesite het volgende:
nog 5 erbij![]()
197 ?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:24 schreef egilio het volgende:
En hup, bovenaan lijst 3!![]()
Fok! staat trouwens 51ste nu, maar ik gok dat we binnen een paar dagen al stevig in de top 50 staan!
Alleen het ledenaantal kan nog omhoog, 197 nu, GOT heeft er meer dan 700 en staat inmiddels 4e...
ik zie nochtans 202 leden hoorquote:Het team bestaat momenteel uit zo'n 202 leden. Samen hebben we al 56,873,969 keer een toetsje ingedrukt en hebben we al 20,271,157 keer met het beestje geklikt.
wat dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ga volgens mij straks record puls update verbreken![]()
cheaterquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:24 schreef mistermaniac het volgende:
* Gaat nog even weer bij vosotros (mammie) op pc kijken, ff pulsen *
Zoo dat waren er weer 23429
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |