quote:~ Open [adres van de server] en vervolgens een Enter.
quote:C:/ America's Army Operations/ System/ Pb , open het programma en alles wijst voor zich.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:10 schreef Fillipe het volgende:
Nerd [afbeelding]
Als we toch offtopic gaan.quote:nee, niet alleen datte, gister, toen we gingen invechten tot aan de bar van de studentenvereniging, zeiden er ook n paar Hoaah!
INTAC! (HSC INTAC van zwijndrecht), en dat bruist, zie www.intac.nl voor hele bezopen studente(n/s), wel lache hoor daar.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:01 schreef Beluga het volgende:
[..]
Als we toch offtopic gaan.
Welke vereniging is dat?
Tuurlijk wel, maar tevens ook een hoop sletten. En die kan je dan weer neuken.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:56 schreef Fronsertje het volgende:
Lol alsof er op de hockey club geen balletjes rondlopen..... (verkapt tvptje)
http://www.americasarmy.com/support/faq_win.php?p=1&t=3#faq8quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:33 schreef Sambal_HOT het volgende:
Welke porten gebruikt AA?
quote:Q: What ports need to be open on a firewall to run the game?
A: UDP ports 1716 for the game, 1717 for the gamequery, 1718 for master server query, 8777 for standard UT query, 27900 for GameSpy and TCP 20045 for Auth server.
(Last Updated: 2003-08-14)
Helaas enkel voor de PC meen ik, de eenmalige training is een single player en offline deel. Het daadwerkelijke spel is online via internet en met 12 tot 26 man in multiplayer (1 speler per pc).quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:52 schreef yvette1982 het volgende:
ziet er uit als een heel leuk spel. En ik wil die dan ook graag voor de xbox hebben. maar is dat spel soms ook alleen voor 1 speler of kan ik die thuis met een vriend spelen?
Enkel voor de PC! de eenmalige training is een single player en offline deel. Het daadwerkelijke spel is online via internet en met 8 tot 26 man in multiplayer (1 speler per pc of je hebt broers en zussen).quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:10 schreef ROG het volgende:
[..]
Helaas enkel voor de PC meen ik, de eenmalige training is een single player en offline deel. Het daadwerkelijke spel is online via internet en met 12 tot 26 man in multiplayer (1 speler per pc).
Respawnquote:Where do you see AAO going in the future as a game?
We hope to expand AA as a realistic first person action game and a tool to show
more about Army life. Main features to be added down the road will be AI to
have a powerful co-op play mode, playable vehicles, and maps with more random
elements; such as spawns and objectives. Along with this will be more in-depth
core/expanded training along with firebase maps to see further into deployed
Army life.
What are you going to do to help encourage teamwork?
In the near future adding voice over IP will greatly enhance teamwork, but we
still hope to add more. We are considering other incentives as well.
What branches of the Army will the game ultimately include?
Depending how long the project goes it may eventually include all major
branches, but for now we will stick to what is already in AA and hope to add
other infantry units such as mortar teams. We will probably add vehicle branches
when applicable. We will have to go one step at a time since each division takes
a lot of work.
Can we expect to see more training missions in the future?
Yes and we hope to improve the old ones. In the near future SF training of ODAs
will be expanded. For example in Q-Course there is Language Training where
players will learn critical components of the America⤙s Army ⤘OPFOR⤙
(Opposing Force) language. Players will also go through SFAUC (Special Forces
Advanced Urban Combat) training, which is modeled after actual Special Forces⤙
⤘shoot house⤙ environments. There is also SF Weapons Familiarization where
players will learn how to employ new Special Forces weapons within the game.
Are you going to do anything to help improve game preformance on lower-end
machines?
We hope to move over to latest UT 2004 core code which should help performance
of graphics and network/internet speed.
Whoops, Fok/AA vergeten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:29 schreef rattaplan het volgende:
ROG???????????
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:27 schreef DragonChaser het volgende:
ow, ik heb me dus al aangemeld bij die tracker...
ik heb ook weer een nieuw probleem, het spel schiet steeds terug naar het bureaublad met deze fout:
No Label
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3195 MHz with 1022MB RAM
Video: RADEON X800 SE (6476)
General protection fault!
History: FSortedIndexBuffer::GetContents <- FD3DDynamicIndexBuffer::AddIndices <- FD3DRenderInterface::SetDynamicIndexBuffer <- RenderStaticMesh_Type2 <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
En niks aan te doen, is een bug iets. Post anders even je AA nickname en Tracker profile url, dan volgen we je, altijd leuk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 01:32 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]![]()
![]()
critical error
![]()
![]()
![]()
AA nickname: DragonChaserquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 05:31 schreef ROG het volgende:
[..]
En niks aan te doen, is een bug iets. Post anders even je AA nickname en Tracker profile url, dan volgen we je, altijd leuk!
Erg vreemd, ik zou ook echt niet weten waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb dit ook nooit meegemaakt. Misschien moet je dan ook maar je nickname op een andere computer veranderenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:14 schreef ZigoSOS het volgende:
Maar als ik mijn naam wil veranderen in [FOK!]Cpt._ZigoSOS op http://login.americasarmy.com staat er:
Your user name contains invalid characters.
User Name: [FOK!] Cpt. ZigoSOS
User names must be unique and contain only alpha-numeric characters, spaces, and file-system safe symbols. [FOK!] Cpt. ZigoSOS
Er mag geen spatie in zitten tussen Cpt. en ZigoSOSquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 10:14 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik wil graag fok clan joinen, zit al op aaotracker.
Maar als ik mijn naam wil veranderen in [FOK!]Cpt._ZigoSOS op http://login.americasarmy.com staat er:
Your user name contains invalid characters.
User Name: [FOK!] Cpt. ZigoSOS
User names must be unique and contain only alpha-numeric characters, spaces, and file-system safe symbols. [FOK!] Cpt. ZigoSOS
Als ik een andere naam probeer werkt het ook niet..
En ohja, toen ik een lange tijd geleden registreerde voor AA, kon ik op mn eigen pc niet eens een account aanmaken, moest ik dus op een andere pc doen.
Welkom!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:41 schreef ZigoSOS het volgende:
..en mijn naam veranderd in [FOK!]Cpt.ZigoSOS
Mailtje terug gestuurd, welkom!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:41 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik heb een mailtje gestuurd naar Fillipe voor password en gegevens, en mijn naam veranderd in [FOK!]Cpt.ZigoSOS
Ohja, m'n AA accountstats zijn niet geweldig, maar ik ben nog niet zolang geregistreerd op AAOtracker, speel het wel al best lang hoor
ohja, vergeten :')quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:20 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat is je naam bij AA dan..?
en ik moest gister weer X-men kijken, ohh!!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:48 schreef Dacide het volgende:
Heb gister American beauty gekeken. Had hem nog nooit gezien (wel van gehoord) en had ook geen enkel idee waar ie over ging.
Maar ik moet zeggen: Wat een meesterlijke film is het toch!!!!]
Absoluut
quote:Op zondag 17 oktober 2004 12:46 schreef ZigoSOS het volgende:
[...]
Pipeline speel ik het meest
[...]
kazaa? Probeer dc++ eens!quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:08 schreef mechatronics het volgende:
k ga ff zoeken nu
*kazaa uitzet
viel mee, viel mee, viel meequote:Op zondag 17 oktober 2004 15:08 schreef mechatronics het volgende:
k ga ff zoeken nu
*kazaa uitzet
hoeren!!
k had aardit wat ROE, en ons team, ik ook, werd aardig gep0wnd
Nieuwsgroepenquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:31 schreef rattaplan het volgende:
[..]
kazaa? Probeer dc++ eens!
Eindelijk iemand die snapt hoe het echt werktquote:Op zondag 17 oktober 2004 20:50 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen
Ei is mijn leermeester m.b.t die 'scene'quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:54 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die snapt hoe het echt werkt![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:42 schreef Dacide het volgende:
Wat een stelletje ballen daar op het feest. Gadverdamme....
stelletje eenheidsworsten.
(en ja, dat is idd lekker kort door de bocht)
Ik zou liever naar zo'n hockeyfeestje van Fil gaan.
Bridge, omgquote:Op maandag 18 oktober 2004 19:27 schreef DragonChaser het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen nog maar Bridge Crossing gespeeld :S
We balen allemaal een beetje van 2.1 denk ik. Het begon allemaal goed maar na een paar weken/maanden (?) was het voor velen onmogelijk om nog lekker te spelen. We probeerden het wel maar de zomer was ook in aantocht. Dus dan ga je zuipen, neucken en zuipen. AA boeit dan absoluut niet meer en nu is het weer koud aan het worden. Men gaat weer een beetje spelen maar de problemen zijn er nog steeds voor velen. Dus tja, dan speelt men amper. We wachten allemaal op 2.2 omdat de probs dan hopelijk gefixt zijn. (blijft een schande dat ze geen fix ofzo uitbrengen, maargoed)quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 06:34 schreef Terence_Hill het volgende:
53 americas army topics, en ik zie FOK! echt nooit spelen. Ik kom jullie zeg maar nooit zomaar tegen. Terwijl jullie toch met veel moeten zijn. Behalve die ene war tegen jullie dan, maar die was niet zomaar.
In de zomer heb ik iig niet veel gespeeld, maar die schade haal ik straks wel weer in op Hospitalquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 06:34 schreef Terence_Hill het volgende:
53 americas army topics, en ik zie FOK! echt nooit spelen. Ik kom jullie zeg maar nooit zomaar tegen. Terwijl jullie toch met veel moeten zijn. Behalve die ene war tegen jullie dan, maar die was niet zomaar.
Merson heeft geen [FOK!] tag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:41 schreef mechatronics het volgende:
dat moet je tegen Merson zeggen
Join Fok.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:30 schreef Merson het volgende:
[..]
Merson heeft geen [FOK!] tag. :')
Merson is de ongeveer als enigst e overgebleven van {DBC}. :') [ :') ]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:30 schreef Merson het volgende:
[..]
Merson heeft nóg geen [FOK!] tag.
Riep u?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:21 schreef mechatronics het volgende:
We hebben iemand nodig die keihard p0wnd in Pipeline
Dan wordt het tijd om een [FOK!] tag voor je naam te zetten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:30 schreef Merson het volgende:
[..]
Merson heeft geen [FOK!] tag.
Merson is de ongeveer als enigste overgebleven van {DBC}.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:44 schreef rattaplan het volgende:
[..]
volgens mij hebben we die wel 1
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:40 schreef RobinhoX het volgende:
en me favo map![]()
Pipeline (94.9%) 154.79 Hours
jawel...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:44 schreef ZigoSOS het volgende:
Op www.americasarmy.com nog niet dus de patch zal wel nog niet officieel uit zijn.
Ben benieuwd
WAAR....quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:49 schreef ZigoSOS het volgende:
[me is aan het downloaden]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:56 schreef ZigoSOS het volgende:
7 servers, er is er vast een die werkt..
quote:AA:SF (VANGUARD) V2.2 AVAILABLE!
Posted: 2004-10-17 - by Harmit
AA:SF (Vanguard) v2.2 AVAILABLE! You heard right!
The newest version (v2.2) of AA:SF, codename America's Army: Special Forces (Vanguard) has been released, Tuesday, 19 Oct 2004 for Windows clients.
This latest release in the America's Army game series offers many client and server fixes as well as two additional Special Forces missions.
What's New
New Multiplayer Missions
Included in this version of America's Army are two new multiplayer missions. Both of these new missions are Special Forces missions containing both the Special Forces playable Soldier class, as well as the Indigenous Forces playable class.
- SF Oasis:
Enemy forces have established an outpost from which to launch reconnaissance patrols and conduct ambushes of friendly indigenous forces operating in a remote desert location. Reconnaissance of the outpost must be conducted in order to identify the location of this guerilla base. A Special Forces ODA, along with the help of Indigenous Forces, must then proceed to the proper safe location in order to upload their reconnaissance findings to HQ.
- SF Taiga:
Enemy forces purchased a small number of SAGGER anti-armor missiles to better equip their counter-insurgency forces. They are hiding these missiles within civilian camps along a high-altitude mountain road. These missiles will enable the nsurgency to ambush both civilian and government convoys at extended ranges. A Special Forces ODA along with Indigenous Forces has been deployed to locate and destroy SAGGER missile caches in order to disrupt enemy combat operations within the area of operations.
What's Fixed
Client:
- Fixed various client crashes
-"'JRTC Farm Raid" filters correctly in server browser
- Running in 16-bit windowed mode no longer has render errors
- Fixed reflex sight accuracy
- Fixing "ROE" URL on support page and new-map URL
- Disable "set" command for non-config variables (devmode exploit)
- Fix Auth Failure messages that have a URL
Server:
- Minor memory fixes
- Fixed various server/client crashes
- Remove "query" exploit
- Fixed server stability issues
- Fixed Admin spectate command
- Memory Leak fixes
- Fixed pb admin commands
What's Changed
- Admin kicks no longer give ROE
- Admins can join Min/Max Honor servers
- Admin text is displayed as red
- Allow normal user to be admins on Leased servers
- Disable player color codes
- Add option to restrict by groups
- GameSpy: Display third-party icon
- GameSpy: Display groups field in server info
- Allow Auth to set third-party flag
- Added "Invalid Group" failure message
- Save Group information to savefile
- Notify the player before joining a server that has Group restrictions
Check the downloads pages and grab AA:SF (Vanguard) v2.2 now!
Nieuwe kopen?quote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:04 schreef Sambal_HOT het volgende:
Kut man maar ik kan toch nooit meer AA'en door die kut routerproblemen van mij
Ben ik nu 1337? Want ik had hier voor al zeker het dubbele op www.trAAcker.com, maar die is gestorven.quote:Pipeline (89.7%) 145.8 Hours
quote:Wat is jouw favoriete game aller tijd?
Simcity, want daar ben ik op afgestudeerd.
ik wacht nog wel ff lekker met versie 2.2quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:22 schreef belikewater het volgende:
HEEEEEEEEEELLLLLLLP!!!
Sinds ik 2.2 geïnstalleerd heb, wordt ik voortdurend gekicked door PB wegens "loosing keypackets". Ik vermoed dat het dus om packetloss gaat, een probleem met de verbinding. Toch heb ik volgens http://www.speedtest.nl meer dan 500 kbyte/s download en 50 upload. Dit zou toch genoeg moeten zijn!!!
ik heb pb al manueel geupdate, maar nog wordt ik gekicked. Het laden van de serverlijst duurt erg lang, en het spel reageert nogal sluggish, ik kan niet of moeilijk rennen... commands geven met een enorme lag etc
help me alsjeblieft, ik ben mega verslaafd aan AA
Nerd!!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:51 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ik heb .. met 2 GOT'ers gespeeld..
Ik ben weer helemaal blij
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:35 schreef ROG het volgende:
[..]
Nerd!!
Terence Hill's Pipeline kills: 31082quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:43 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Kom maar hoor![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:26 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Terence Hill's Pipeline kills: 31082
![]()
Wie ben jij en wat doe je hier?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:00 schreef RobinhoX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie o wie is hier schuldig aan?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:12 schreef belikewater het volgende:
ik wil graag lid worden van de FOK! clan.... maar moet ik nou echt 25 honor minimum hebben?
Ik speel al een tijdje, maar pas sinds begin okt op offical servers. Mijn honor is nu 13 en groeit snel.
Ik heb alle trainingen gedaan behalve Escape and Evasion, daar heb ik nog ff geen zin in gehad...
maak ik een kansje? het lijkt me veel leuker om met een team te spelen die fatsoenlijke tactieken hanteert, ipv met een stelletje onbekende rambos en andere ego/honortrippers je missie proberen te voltrekken
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:42 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Wie o wie is hier schuldig aan?![]()
'Speel eens een keertje mee met wat [FOK]'ers, wie weet klikt het' is mijn suggestie. Dus post maar een servertje op een bepaald tijdstip dat wat [FOK]'ers kunnen fraggen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:12 schreef belikewater het volgende:
ik wil graag lid worden van de FOK! clan.... maar moet ik nou echt 25 honor minimum hebben?
Ik speel al een tijdje, maar pas sinds begin okt op offical servers. Mijn honor is nu 13 en groeit snel.
Ik heb alle trainingen gedaan behalve Escape and Evasion, daar heb ik nog ff geen zin in gehad...
maak ik een kansje? het lijkt me veel leuker om met een team te spelen die fatsoenlijke tactieken hanteert, ipv met een stelletje onbekende rambos en andere ego/honortrippers je missie proberen te voltrekken
Ik had nog lang geen honor 25 toen ik lid werd. Maar aangezien ik zo graag bullshit dingen post en af en toe ook serieuze dingen, werd me al snel een stekkie in de fok familie aangeboden. Bescheiden dat ik was, heb ik nee gezegd. Ik ben toen veel gaan oefenen en bij honor15 lid geworden.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:12 schreef belikewater het volgende:
Amen!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:13 schreef Sambal_HOT het volgende:
"I see dumb people...
...they're everywhere...
...they walk around like everyone else...
...they don't even know that they're dumb...
And...
Some of them...
...THEY POST HERE"
[FOK!]Dacide has been kicked from the server. ROE violation.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:48 schreef Dacide het volgende:
Ik ga vanavond ook alles wat maar leeft en een naam heeft naar de klote schieten....
Lol, er is pas een nieuwe patch gereleased met 2 nieuwe maps en Fil wil gaan bruggenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:04 schreef Fillipe het volgende:
Traditioneel potje Bridge ? Altijd leuk.
Ach zijn toch niet zulke denderende mappen en ik heb ze 3 maanden geleden al gespeeldquote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:16 schreef Dacide het volgende:
[..]
Lol, er is pas een nieuwe patch gereleased met 2 nieuwe maps en Fil wil gaan bruggen![]()
Hoezo trouw aan sommige maps.
Yeah Fronsertje!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:26 schreef Fronsertje het volgende:
Ben wel in voor een bridge ofzo...it's been a long time...
lekker een beetje 0wnen op def, zoek me op met de tracker !
Rijke studentjes tegenwoordigquote:Op donderdag 21 oktober 2004 21:28 schreef Dacide het volgende:
Ik ga volgende week dit schatje kopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan veel zeggen hier. Ben in elk geval geen clanleader, dus.....quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:10 schreef DeadKnight het volgende:
In iedergeval bedankt voor het aanbod je hoor in iedergeval van mij volgende week![]()
Ja dat is een nieuwe RPG cheat. Hij valt wel opquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:58 schreef VoodooChild het volgende:
Ik zag net iemand ongeveer 20 rockets met de RPG afvuren.
Doet me een beetje denken aan de uitspraak: "all your bases are belong to us"quote:No diplomacy's a clan want to be one
maar normaal doe ik dat al nooit, maar als het groot in beeld komt, denk je er gewoon onbewust aan, en komt het erop neer, whoppa, jumpquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:33 schreef Flex82 het volgende:
En terecht, ik haat bunnyhoppers......
nee, maar het is wel veel minderquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:16 schreef Frankeinstein het volgende:
zorgt de nieuwe patch ervoor dat de critical error weg is?
Ik heb er iig sindsdien geen last meer van gehad.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:16 schreef Frankeinstein het volgende:
zorgt de nieuwe patch ervoor dat de critical error weg is?
Helaas graag gewild, maar zit thuis-thuis op de uberbrakke pc.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:37 schreef ROG het volgende:
Ná het eten, wie doet er mee?
Sund.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:41 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Helaas graag gewild, maar zit thuis-thuis op de uberbrakke pc.![]()
Moet je beter kijken. Ik ben er echt wel hoor! Val alleen niet zo opquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:32 schreef Dacide het volgende:
Hey Flexie en Beluga, Hoe gaat t ermee mannen? Long time not seen.
Hey Terence en Wutang, whattup? Nog steeds druk bezig met opfortjes killen?
Ben jij 2.2 aan het downloaden?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:31 schreef Beluga het volgende:
Ben 2.2 aant downen
quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:50 schreef Dacide het volgende:
Is dat niet die vakantiefoto van jou toen je naar hawai bent geweest?
Heeft iedereen toch weleens last vanquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:12 schreef Beluga het volgende:
Alf heeft een dikkertje
Behalve Belugaquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Heeft iedereen toch weleens last van?
Algemeen bekend dat mensen met de grootste mond over de kleinste plasser beschikkenquote:Op zondag 24 oktober 2004 18:52 schreef Dacide het volgende:
[..]
Behalve Beluga![]()
en ikquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:28 schreef Dacide het volgende:
95% van de mensen met een grote mond hebben de kleinste plasser.
Op deze manier resteren er nog 5%, en laat dat nou net het groepje zijn waar ik onder val!
...quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:03 schreef ZigoSOS het volgende:
Is best, als ik dan geen Titanic aan het kijken ben
je heb me over weten te halenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:01 schreef Fillipe het volgende:
Heeren, zullen we zeggen rond 2100 hier verzamelen en een gezellige potje bridge doen?
Bridge, omdat het de gezelligste bijklets map is.
Doe je mee of durf je niet ?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:35 schreef Beluga het volgende:
Bridge is voor mannen die hun hormonen wel onder controle kunnen houden.
quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:35 schreef Beluga het volgende:
Bridge is voor mannen die hun hormonen wel onder controle kunnen houden.
Als je dat neit kunt kun je maar beter weapons cache gaan spelen ofzow
Ja goed dat je het zegt.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:01 schreef ZigoSOS het volgende:
Tracker ofzo?
(Ohja, zet mij dan meteen in de OP)
Was een lekker wijf trouwensquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:05 schreef Beluga het volgende:
[..]
Kijk, dit ben ik die net een chick geregeld heeft.
Ze is inderdaad best lekker...quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:05 schreef Beluga het volgende:
[..]
Kijk, dit ben ik die net een chick geregeld heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |