quote:Drink vijf flesjes leeg als:
Xebrozius een permban krijgt.
CartWoman een topic sluit met een komische post.
Kastanova toegeeft dat hij homo is.
Dat is de f*cking Jackpot!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:05 schreef Insomaniac het volgende:
als Yvonne, MUUS en Shmoopy tegelijk PMS hebben.
Alsof je dan nog vrolijk op het forum durft te komenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:06 schreef Jolan het volgende:
[..]
Dat is de f*cking Jackpot!
Bij tubgirl moet je een bakje chccolademousse oppeuzelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:06 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Neem 5 slokken whisky als:
-Iemand Tubgirl post
Thank God that's never gonna happen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:13 schreef Insomaniac het volgende:
Stop met drinken als:Danny en Kasta verklaren goede vrienden zijn De mensen in TRU overtuigend bewijs plaatsen van buitenaards leven op aarde
Breezertjequote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:24 schreef Pool het volgende:
Drink een Breezertje (smaak naar keuze) als:
-Timbob's zusje in OvjL komt posten
-P-etr-a iemand verrot scheldt
-Conflict zijn eerste miljoen verdient
-De Fok!-stok in Ouagadougou belandt
Jaja, bier drink ik als bovenstaande dingen niet gebeurenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:27 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Breezertje![]()
Bier![]()
![]()
![]()
Ok, dan is het goed, maar nooit zonder geldige reden je gebit verneuken he?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Jaja, bier drink ik als bovenstaande dingen niet gebeuren
Ik ga de krat daarvoor niet dicht laten staan. Maar gebeurt er zoiets wel, dan verpest ik daar graag mijn gebit voor door een Breezer te drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |