Alleen de piramide van Cheops lukt het mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:32 schreef Skv het volgende:
hoe kan je je anus zo ver oprekken dat je vingers er in kunnen? door op een piramide ofzo te gaan zitten?
Tuurlijk gaat die weer dicht. Als je de spagaat kan, dan kan je toch ook nogmaal blijven lopen?quote:Kan iemand me dat uitleggen? En gaat je anus ook wel weer dicht als je de goatse net hebt gedaan? Of trek je nog dagen lang bruine strepen..?
Present !quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Laat je gewoon van achter nemen door een grote neger.
moet je ff zoeken op images.google.nl ...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:58 schreef Aventura het volgende:
Leg eens uit dan wat het is? Soms weet zelfs een SEX-mod weleens iets niet
Hiero, je vroeg er om !quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:58 schreef Aventura het volgende:
Leg eens uit dan wat het is? Soms weet zelfs een SEX-mod weleens iets niet
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
moet je ff zoeken op images.google.nl ...
ik durf het zelf niet![]()
Uitleggen is iets anders dan laten zien. LINK het dan en zet er NOT WORK SAFE bij of zoquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:02 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hiero, je vroeg er om !
Al weg gehaaldquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:04 schreef Flaman het volgende:
[..]
Uitleggen is iets anders dan laten zien. LINK het dan en zet er NOT WORK SAFE bij of zo
Over uit de kast komen gesproken !quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:03 schreef Flaman het volgende:
Ik weet niet niet uit eigen ervaring, maar omdat ik jaren geleden op een forum postte (nog steeds trouwens) waar goatse.cx een beetje vandaan kwam.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:06 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Over uit de kast komen gesproken !
Onzin, de beste man kan een fortuin verdienen als bolletjesslikker. Hij gaat op z'n handen staan en er schuift zo 5 kilo coke in.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:08 schreef Zero-Nine het volgende:
wtf? lekker triest.
Ik zit op mijn werk dus i'll pas as well.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:00 schreef BobRooney het volgende:
[..]
moet je ff zoeken op images.google.nl ...
ik durf het zelf niet![]()
Het is pas erg als je bij het lezen van de topictitel al een "mental image" hebt. Brrr...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus i'll pas as well.
Maar ik begin me nu een beeld te vormen (heaas) van wat het is.
Gut, je leert nog eens wat he hier op Fok.
*niet gaat kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:16 schreef Skv het volgende:
http://
Dat zijn alle 40 fotos ...
Die sla ik wel over.....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:16 schreef Skv het volgende:
http://
Dat zijn alle 40 fotos ...
Ach ja die plaatjes ken ik wel maar ik kende die term alleen nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:16 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Het is pas erg als je bij het lezen van de topictitel al een "mental image" hebt. Brrr...
Ik had het liever ook niet geweten, maar het komt vaak genoeg langs op de verschilllende weblogs, en AL-TIJD datzelfde plaatje...
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:23 schreef Pikkebaas het volgende:
Deze is wel leuk,
De 8 fases van Goatse :
http://www.the-elite.net/ClarkPage/Phases/
Safe For Work
Whehequote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:23 schreef Pikkebaas het volgende:
Deze is wel leuk,
De 8 fases van Goatse :
http://www.the-elite.net/ClarkPage/Phases/
Safe For Work
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:26 schreef Pikkebaas het volgende:
über.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:33 schreef Pikkebaas het volgende:
[afbeelding]
ieeuwwww..ik had ut risico wel genomen op mn werk....idd geeeeeen aanrader..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus i'll pas as well.
Maar ik begin me nu een beeld te vormen (heaas) van wat het is.
Gut, je leert nog eens wat he hier op Fok.
quote:
je weet het weer heerlijk te brengenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:50 schreef erodome het volgende:
Omdat dat persoon dat lekker vind, een kick vind?????
Lijkt me logisch....
Maar zo moeilijk is het niet, het zal je verbazen hoeveel er in een kont kan...
Je begint met 1 vingertje en dan steeds er 1 bij, andere hand presies hetzelfde, 1 voor 1....
Als het persoon waarbij dat gebeurt goed ontspannen is kan er mega veel in...
Gevaarlijk is het wel tot in zoverre, want als je die ontspanning kwijt zou raken heb je een heel erg groot probleem, dan scheur je uit totaan je middenrif ofzo
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:55 schreef Darkster het volgende:
[..]
je weet het weer heerlijk te brengen![]()
Mooier kan ik dit echt niet maken, ik kan er een hoop mooie woorden aan verspillen, maar het is en blijft een gapend gatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:55 schreef Darkster het volgende:
[..]
je weet het weer heerlijk te brengen![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:14 schreef Skv het volgende:
Er zijn ook mensen die stekkertjes van hun koptelefoon in hun pisgat drukken
Eén aanrader, niet doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is 'tubgirl' dan...? Ik durf het niet te googlen...
Tubgirl is erg vet!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat is 'tubgirl' dan...? Ik durf het niet te googlen...
Een voorloper van Patty zeg maar...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:13 schreef erodome het volgende:
Dat is een dame die in een badkuip op haar kop ligt, die dame is zwaar aan de spetterpoep en blaast dat omhoog en terug haar eigen gezicht in(naar alle waarschijnlijkheid geen diarree maar klysma)....
Heel, maar dan ook heel erg vies....
Zo klikt eik eens heel nieuwsgierig op een link in een note van een user.....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:13 schreef erodome het volgende:
[...]
Heel, maar dan ook heel erg vies....
:'''''''D ik zit echt werkelijk een lachbui te onderdrukken hier omfgquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:49 schreef sizzler het volgende:
Oh, en wat je niet weet kan je altijd opzoeken: http://en.wikipedia.org/wiki/Goatse.cx
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:59 schreef coz het volgende:
daar moet op gefotosoept worden![]()
paar kleine wijzigingen ..even gedraaid
hello (.jpg)
do not butt
shit this end up
[afbeelding]
Uhm. Is dit vies?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:50 schreef Darkster het volgende:
edit: link verwijderd
volgens mij is dit photoshop en smink en dergelijk.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:21 schreef sizzler het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:17 schreef Geqxon het volgende:
Ik klik maar niet, zit nog op school
het is als je straks thuis bent ook nog smerig hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:17 schreef Geqxon het volgende:
Ik klik maar niet, zit nog op school
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:30 schreef Aventura het volgende:
Mensen doe nou maar niet posten die gore plaatjes. Als je op Google het woord goatse intikt krijg je genoeg resultaat.
Zo, en dan ga ik nu even overgeven.
Ik had het dan ook niet over jouw plaatjesquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:36 schreef coz het volgende:
[..]
de photosoep die ik had gemaakt bedoelde ik met posten
niet goatse zelf![]()
Funny links, pics & clips
oh .. allemaal bedankt voor de quotes![]()
wist ikquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:40 schreef Aventura het volgende:
Ik had het dan ook niet over jouw plaatjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |