uit het goatse topic
zoek zelf maar waar die staat .. en waar het over gaat ...
* * NSFW (!!!!!!!)*ok .. uuhm ..dan maar een paar cryptische omschrijvingen
quote:
Onzin, de beste man kan een fortuin verdienen als bolletjesslikker. Hij gaat op z'n handen staan en er schuift zo 5 kilo coke in.
de 8 fasen van het kijken naar goatse
http://www.the-elite.net/ClarkPage/Phases/ quote:
Aventura (Moderator)
[[quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:16 schreef Sjaakman het volgende:
Het is pas erg als je bij het lezen van de topictitel al een "mental image" hebt. Brrr...
Ik had het liever ook niet geweten, maar het komt vaak genoeg langs op de verschilllende weblogs, en AL-TIJD datzelfde plaatje...
![]()
]]
Ach ja die plaatjes ken ik wel maar ik kende die term alleen niet
wikipedia heeft er ook een artikel aan gewaagd
![]()
Goatse.cx is one of the most widely known Internet shock sites. Its front page contains an explicit picture, hello.jpg, featuring a man wearing a gold ring on his left hand (and nothing else) manually stretching his anus and rectum to a diameter roughly equal to the width of his hand. Below the anus, the man's dangling penis and testicles are visible. The site is commonly linked to by Internet trolls in order to shock unsuspecting users with the image. Hello.jpg has the caption "stinger".
[[]]
An entry on Urbandictionary.com proposes the acronym "Guy Opens Ass To Show Everyone"; this may be a
backronym.
ik heb me daarover ook in een deuk gelegen
maar ik ga zelfs daar niet naar linken
iig dit plaatje kwam langs
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:25 schreef Daviddude het volgende:
en toen kreeg ik de ingeving
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 11:59 schreef coz het volgende:daar moet op gefotosoept worden
paar kleine wijzigingen ..even gedraaid
hello (.jpg
![]()
)
do not butt
shit this end up
![]()