die golfer toch, nooit verwacht dat hij die nodig zou hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik ook zo'n lekker blauw dropje?
Hey vakantieganger!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo Hooltjes!
eeeeeeeeej DDquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo Hooltjes!
Mooi hè ? Voor mij heeft het nummer nog een betekenis omdat het gedraaid werd bij de crematie van m'n vader. Iedere keer als ik het hoor heb ik een dubbele brok in m'n keel.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:26 schreef just me het volgende:
Ik heb je lief, zo lief
Ik heb je lief, zo lief
Ik heb je lief, zo lief
Ik heb je lief, zo lief
Ik heb je lief, zo lief
Moest om 10 uur bij een controle arts zijn in den Bosch.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Tong wrom was je zo vroeg op?
Dan is het goedquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:35 schreef tong80 het volgende:
Moest om 10 uur bij een controle arts zijn in den Bosch.
ik krijg nu ook een brok in mijn keel tongquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi hè ? Voor mij heeft het nummer nog een betekenis omdat het gedraaid werd bij de crematie van m'n vader. Iedere keer als ik het hoor heb ik een dubbele brok in m'n keel.
gisternacht zeker naar sex in the city zitten kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Hoi DD WB
Tong wrom was je zo vroeg op?
Golfer heeft die blauwe dropjes niet nodig, maar ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |