Wie staat er dan ?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:31 schreef Djaser het volgende:
[miereneuk modus en tvp]Het voorprogramma had wel iets beter gemogen[miereneuk modus en tvp]
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:20 schreef zjroentje het volgende:
Hoop dat Mein Teil de nieuwe single wordt. Niet alleen omdat ik het het gaafste nummer op de cd vind, maar vooral omdat ik benieuwd ben naar een eventuele clip bij dit nummer.
Dat heb ik dan compleet gemist.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
![]()
Mein Teil is al single geweest, voor Amerika. Ik zet m'n geld op Reise Reise als opvolger.
Klaarblijkelijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat heb ik dan compleet gemist.
Nou, verrek.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
KlaarblijkelijkEn de bijbehorende clip ook, das wel jammer, want die was weer heerlijk bizar. Heb m nog wel ergens op mn HD staan, mocht je interesse hebben
Als je 'm niet kan vinden moet je maar een gil geven, ik heb 'm nogquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou, verrek.![]()
Die clip maar eens gaan opsporen dan.
Die clip is meesterlijk idd!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je 'm niet kan vinden moet je maar een gil geven, ik heb 'm nog![]()
quote:"OHNE DICH" - NÄCHSTE SINGLE
Wie uns soeben bestätigt wurde, wird das Lied "Ohne Dich" die dritte Single-Auskopplung aus dem neuen Rammstein -Album "Reise, Reise" werden. Die Veröffentlichung wird noch vor Weihnachten stattfinden, das genaue Datum sowie weitere Informationen zu Single und Video in Kürze hier.
extra kaartje bij het boekje in het cd doosje...quote:Op maandag 18 oktober 2004 14:37 schreef Bayswater het volgende:
Iemand enig idee waar die insert code van de cd staat als je reise reise hebt gekocht bij Free Record Shop. Ik heb namelijk vreselijk veel zin in die VIP-kaartjes,die je daarmee kan winnen
Daar mag je dan Radio 3FM hartelijk voor bedanken. Die zag namelijk geen enkele reden om Mein Teil te draaien, terwijl die plaat op nummer 15 in de verkooplijsten stond. Gek genoeg doen ze nu met Amerika ineens het omgekeerde: die wordt grijsgedraaid, terwijl die minder minder hoog in de verkooplijsten staat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:42 schreef zjroentje het volgende:
Dat heb ik dan compleet gemist.
Maar als je regelmatig (of zelfs langszappend) MTV kijkt had je hem eigenlijk wel moeten zien voorbijkomen...quote:Op maandag 18 oktober 2004 15:42 schreef dVTB het volgende:
[..]
Daar mag je dan Radio 3FM hartelijk voor bedanken. Die zag namelijk geen enkele reden om Mein Teil te draaien, terwijl die plaat op nummer 15 in de verkooplijsten stond.
Klopt. *Ik* heb 'm ook niet gemist, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die Mein Teil wel hebben gemist, want als Radio 3FM 'm al niet draait, wie dan WEL? - Overigens was de clip toch alleen na tienen te zien op MTV?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:38 schreef kamagurka het volgende:
Maar als je regelmatig (of zelfs langszappend) MTV kijkt had je hem eigenlijk wel moeten zien voorbijkomen...
daar ben ik 2november dus ook te vinden indien iemand mij zoektquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:11 schreef Morrigun99 het volgende:
Supervet album.
Ik ben 2 november in het Sportpaleis te Antwerpen te vinden (leuker dan 'Ahoy imo)
klopt, voor de video zie een van mijn eerdere posts...quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:44 schreef dVTB het volgende:
[..]
Klopt. *Ik* heb 'm ook niet gemist, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die Mein Teil wel hebben gemist, want als Radio 3FM 'm al niet draait, wie dan WEL? - Overigens was de clip toch alleen na tienen te zien op MTV?
Was al iets langer bekend in dit topic.quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:59 schreef omnius het volgende:
De volgende single word "ohne dich"....
ba...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:40 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die clip is meesterlijk idd!!
Die clip heb ik nog ergens gedownload in matige kwaliteit omdat ik die simpelweg nooit op MTV of TMF ben tegengekomen.....quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:01 schreef keitel het volgende:
[..]
ba...
Mutter, dié clip was sterk, emotioneel (/symbolisch) erg sterk...
Seemann vind ik dan ook oneindig veel beter dan ohne dich...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef Stpan het volgende:
Overigens vind ik Ohne Dich een matige keuze als single. Hoewel, heeft Seeman het ook niet aardig gedaan in Duitsland? Die clip is wel gaar BTW!
Seemann was geweldig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:21 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Seemann vind ik dan ook oneindig veel beter dan ohne dich...
Die clip was vet!!![]()
Ik vind het een goede keuze. Begin het nummer steeds beter te vinden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:26 schreef Stpan het volgende:
Overigens vind ik Ohne Dich een matige keuze als single.
Slecht vind ik hem ook niet maar ik had persoonlijk liever een zieke clip gehad van een nummer als Keine lust, Moskau, of Stein um stein.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het een goede keuze. Begin het nummer steeds beter te vinden.
Vinnem ook weinig coherent, eerst 2 behoorlijke goede nummers, dan 3 pure vullers (los en keine lust vind ik voor rammsteinbegrippen een dieptepunt!), vervolgens het beste en een-na-beste nummer van de plaat en afsluiten met niet minder dan drie(!!) balads....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:48 schreef pieter_pontiac het volgende:
goed, mijn (eerste) reaktie.
ik vind hem nogal tegenvallen, beetje sloom, zwaarmoedig en weinig afwisselend, ik mis het snelle en agessieve wat ze vroeger hadden, dat vond ik echt geweldig.
Deze is mij te 'lief'.
Amerika hoor ik anders vrijwel niet op 3fm, ze hebben het wel steeds over die kaarten, maar muziekquote:Op maandag 18 oktober 2004 15:42 schreef dVTB het volgende:
[..]
Daar mag je dan Radio 3FM hartelijk voor bedanken. Die zag namelijk geen enkele reden om Mein Teil te draaien, terwijl die plaat op nummer 15 in de verkooplijsten stond. Gek genoeg doen ze nu met Amerika ineens het omgekeerde: die wordt grijsgedraaid, terwijl die minder minder hoog in de verkooplijsten staat.
Dan luister je echt op de verkeerde momenten. Bij ons op het werk staat de hele dag 3FM aan en Amerika hoor ik toch regelmatig voorbijkomen. Het nummer staat ook op de playlist. Dat Amerika regelmatig wordt gedraaid, is ook te zien aan de positie in de Mega Top 50 (mede gebaseerd op 3FM-airplay), namelijk nummer 13 (terwijl de plaat in de echte verkooplijsten tot nummer 16 kwam). Mein Teil kwam qua verkoop tot nummer 15, maar kwam in de Mega Top 50 niet hoger dan nummer 31. Daaraan zie je dus duidelijk dat die plaat amper werd gedraaid op 3FM. Kennelijk durfden ze dat niet aan bij 3FM, jammer.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 00:38 schreef niksan het volgende:
Amerika hoor ik anders vrijwel niet op 3fm, ze hebben het wel steeds over die kaarten, maar muziek![]()
niet MMquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Omdat ik absoluut niet thuis ben ik het hele rock wereldje zou ik graag wat namen krijgen van bands die nog meer zulke melodieuze nummers hebben (Marilyn Manson heeft ook erge lekkere harde maar melodieuze nummers) zodat ik deze bands ook es kan gaan verkennen.
Misschien moet je Oomph!, In Extremo, en Tanzwut eens proberen. Ze zitten niet allemaal in precies in het zelfde genre maar het is nog steeds metal en Duits talig.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:01 schreef Doopy-X- het volgende:
Omdat ik absoluut niet thuis ben ik het hele rock wereldje zou ik graag wat namen krijgen van bands die nog meer zulke melodieuze nummers hebben (Marilyn Manson heeft ook erge lekkere harde maar melodieuze nummers) zodat ik deze bands ook es kan gaan verkennen.
idd dom dom dom, daar kwam ik ook net achter en de website exilia.de bleek dan ook te passen. klinkt wel een beetje zoals Guano Apes...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 19:52 schreef Djaser het volgende:
Probeer Exillia eens met een L minder, ik denk dat dat meer resultaten oplevert
dat nou weer niet echt, hoorde geen "skratchen"... maar hoe dan ook klinkt wel goedquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 20:07 schreef Djaser het volgende:
Daar doet het me ook wel aan denken maar dan als mengeling met Linkin Park en dat verpest het dan weer helemaal.
Probeer Unheilig maar ns, die zijn in Duitsland net zo populair als rammsteinquote:Op woensdag 27 oktober 2004 10:01 schreef Doopy-X- het volgende:
misschien voor iemand die russich kan maar ik maak er geen bal van. Ik lees nog net dat ze idd de video hebben, maar ik zie geen link staan, of een andere pagina waar ik hem kan vinden..quote:Op zondag 14 november 2004 15:20 schreef Twinkeltwin het volgende:
Hier een site waar je m kan ophalen...
-edit-
Wel russisch maar t is vrij duidelijk.
-bliep-quote:Op zondag 14 november 2004 15:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
misschien voor iemand die russich kan maar ik maak er geen bal van. Ik lees nog net dat ze idd de video hebben, maar ik zie geen link staan, of een andere pagina waar ik hem kan vinden..
post ff een directe link
Onder die foto van till kan je kiezen welke versie je wil hebben qua mb's, gewoon op 1 van die 2 klikken dus....quote:Op zondag 14 november 2004 15:45 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
misschien voor iemand die russich kan maar ik maak er geen bal van. Ik lees nog net dat ze idd de video hebben, maar ik zie geen link staan, of een andere pagina waar ik hem kan vinden..
post ff een directe link
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |