En die puntjes betekenen dat diegene overleden is?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:24 schreef RijstNatie het volgende:
er is je al iemand voor geweest op fok die hetzelfde deed....
Pillen. doh.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:28 schreef Jordy-B het volgende:
Waar haalt je lichaam de energie vandaan, denk je?
Ik zou het absoluut niet doen! Je geeft op dat je meer spieren wil kweken; dat gaat zo niet lukken. Vet zul je misschien wel wat kwijtraken, maar las je toch wil testen of je discipline hebt, maak dan een goed sportschoolschema en ga je daaraan houden.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:18 schreef pakketopmaandag het volgende:
Ik heb gelezen dat dit mogelijk is.
Ik ga het in eerste instantie 2 weken proberen.
Mijn body info:
-75 kg
-180cm
-redelijk gespierd
Mijn doelen:
-kijken of ik de discipline heb
-meer spieren
-minder vet
Mijn vragen:
-hoeveel val ik af als ik 2 weken niet eet?
-hoeveel val ik af als ik 2 weken niet eet en elke dag in de sportschool een uur train en is dit wel goed voor de spieren?
-en bij 3 weken?
-is een maand verantwoord of alleen weggelegd voor bepaalde mensen?
-wel cup-a-soup drinken?
Dat was het! Ik hoop op serieuze en nuttige reacties, bedankt!
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 02:28 schreef Markster het volgende:
2 weken, mij lukt het nog geen eens 2 uur !
Klopt. Je plan is ook nog eens ontzettend ongezond!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:36 schreef bankrupcy het volgende:
Wil je een DarwinAward?
Jezelf uithongeren is dus echt geen prestatie. Als jij wilt tonen dat je discipline hebt, dan ga je trainen voor een marathon. Of je gaat eens een goed cijfer halen voor je vak waar je slecht in bent. Of leer een instrument spelen. DAT is discipline.
fout, daarvoor heeft je lichaam de gluconeogenese aan boord; je lever maakt uit aminozuren (eiwitten) glucose.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:13 schreef frenkck het volgende:
Je hersenen kunnen alleen glucose verbranden. Normaal haalt je lichaam dit uit koolhydraten die je binnen krijgt, maar als je in hongerstaking gaat moet je lichaam hiervoor spierweefsel afbreken. Je KAN dus niet zonder koolhydraten leven, omdat je hersenen niet zonder glucose kunnen.
Fout. Lees een ff. Ik reageer erop dat hij zegt dat je niet kunt werken als je geen koolhydraten inneemt. Ik reageer helemaal niet op zn spierenverhaal, dat wist ik ook wel. Bovendien zei ik eerder al:quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:57 schreef Morkje het volgende:
Jah, en waar zitten de meeste eiwitten (en waar worden ze vandaan gehaalf waar je het ziet) juist jah, je spieren. Dus allebei gelijk (op dat "fout" van Fixxxer na dan).
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 03:24 schreef Fixxxer het volgende:
Ik begrijp alleen niet hoe je denkt meer spieren te krijgen. Je spieren worden naast het vet namelijk als 1e afgebroken zodra je geen energie via je voedsel krijgt. Aangezien je geen nieuwe bouwstoffen eet zul je dus echt nooit meer spieren krijgen. Fitnessen leidt in dit geval alleen maar tot minder spieren.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 03:51 schreef pakketopmaandag het volgende:
is een week wel verantwoord?
Zelfs een dag is onverantwoord.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 03:51 schreef pakketopmaandag het volgende:
is een week wel verantwoord?
Die afrikaantjes zien er ook zo lekker gezond uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:59 schreef Fixxxer het volgende:
Nou;
Mijn doelen:
-kijken of ik de discipline heb, go ahead
-meer spieren; als dat je primaire doel is is het dus zinloos.
-minder vet; zal wel lukken
Bovendien huilen al die mensen hier zo enorm, er zijn er hier 2 in dit topic die al 1 week of langer niet gegeten hebben en ook niks hebben. Bovendien kan een lichaam wel tegen een stootje, kijk bv naar afrikaantjes.
Dus probeer het 1 week zou ik zeggen, das niet te lang en geeft je toch een beetje wat je wilt.
Are you kidding me?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:59 schreef Fixxxer het volgende:
Bovendien kan een lichaam wel tegen een stootje, kijk bv naar afrikaantjes.
Al die dingen die je vraagt/suggereert beweer ik toch helemaal niet johquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:37 schreef Brennie het volgende:
Bliep
Whehequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Die afrikaantjes zien er ook zo lekker gezond uit
Je bracht het naar mijn idee alsof het totaal geen kwaad kan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:45 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Al die dingen die je vraagt/suggereert beweer ik toch helemaal niet johTuurlijk is er een risico en is het niet gezond, duh. Maar 15 jaar roken en 3x per week naar mcdonals ook niet. En het risico is voor hem.
K bedoel alleen dat de helft van de mensen hier doet alsof je dood zal gaan, de reelste kans daarop is als ie met een vermoeide kop onder een auto loopt.
Als 'ie serieus een maand niet gaat eten is 'ie hartstikke dood, ja!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:45 schreef Fixxxer het volgende:
K bedoel alleen dat de helft van de mensen hier doet alsof je dood zal gaan.
verrek, de maanden worden steeds korter. Jippie, bijna sinterklaas dus!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als 'ie serieus een maand niet gaat eten is 'ie hartstikke dood, ja!
Ja, dan wel idd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:48 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als 'ie serieus een maand niet gaat eten is 'ie hartstikke dood, ja!
Waarom?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:52 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik zou bv serieus na 2 dagen al in coma liggen.
Heb inmiddels kunnen trainen dat ik zo'n 4 uur zonder eten kan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:55 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Waarom?
Het is wel eens zover gekomen dat ik niet meer normaal kon functioneren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 02:03 schreef Fixxxer het volgende:
hehe, zegt mijn moeder ook over e.r. en ik wil dat best geloven, niet elk lichaam kan even goed tegen vanalles, maar heb je het ooit tijd gegeven te reageren?
trusten
(beetje offtopic)quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:52 schreef Brennie het volgende:
Ben bekend met hypo's van 1.3 en 3 bij een normaal eetpatroon ( en ben geen diabeet)
Ik ga al door de medische mangel inmiddels.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 00:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
(beetje offtopic)
1.3 is wel héél erg extreem!Heb jij een overmatige insulineproductie ofzo?
Dit houd je nooit vol. Je spieren hebben namelijk voedingsstoffen nodig, en die zitten in je voedselquote:hoeveel val ik af als ik 2 weken niet eet en elke dag in de sportschool een uur train en is dit wel goed voor de spieren?
Mischien komt dat omdat hun lichaam niet anders weet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:59 schreef Fixxxer het volgende:
Nou;
Mijn doelen:
-kijken of ik de discipline heb, go ahead
-meer spieren; als dat je primaire doel is is het dus zinloos.
-minder vet; zal wel lukken
Bovendien huilen al die mensen hier zo enorm, er zijn er hier 2 in dit topic die al 1 week of langer niet gegeten hebben en ook niks hebben. Bovendien kan een lichaam wel tegen een stootje, kijk bv naar afrikaantjes.
Dus probeer het 1 week zou ik zeggen, das niet te lang en geeft je toch een beetje wat je wilt.
Zo dat schijn jij wel heel zeker te weten, hoe?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 16:15 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Maar als jij nu ineens 2 weken niks gaat eten overleef je dat niet.![]()
Hij weet het nie zeker.. Je lichaam kan er wel tegen, maar tis geen leuk grapje voor je lichaam.. Je kan best flauwvallen .. Zoals ik al eerder zei ; XX jaren eten en dan ineens niks is je lichaam tegen gemaakt, maar dat hoeft niet expres, kut geintjesquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:58 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
Zo dat schijn jij wel heel zeker te weten, hoe?
Je hebt een suikervoorraad van een dag of 3. Als die op is kun je af en toe flauwvallen.quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:55 schreef Fixxxer het volgende:
k vind het er net zo zeker uit komen als 'een volvo is een auto'.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je hebt een suikervoorraad van een dag of 3. Als die op is kun je af en toe flauwvallen.
Je "spijsvertering dinges", hahahaha, als je zulke woorden gebruikt (en dat zijn we wel van je gewendquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:43 schreef Inevitable16 het volgende:
Van niet eten kom je juist aan hoorOmdat je spijsvertering dinges op hol slaat bla bla kom je juist meer van aan. Enne.. je bent toch geen 14-jarig suicidel Bre3ZaHsLuTj3 met een eet stoornis?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:25 schreef LaTeX het volgende:
Leeft de TS nog ?
Goed punt!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:37 schreef pimpin het volgende:
ga dan een maand niet rukken of sexen dat is pas discipline testen!
Nee, ik heb gewoon hersenen, dat kun je van jou niet zeggen. Jij loopt mijn berichten nou al precies 1 jaar aftezeiken, noem je dát intelligent? Je bent gewoon een wit kneuzig jochie van 17 dat vastgekleeft zit aan zijn computer, veilig op zijn zolderkamertje. Maar ga zo door.. nog ff..quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:08 schreef The_Viper het volgende:
[..]
Je "spijsvertering dinges", hahahaha, als je zulke woorden gebruikt (en dat zijn we wel van je gewend) dan ben je zeker een expert op dat gebied, hahaha
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |