heb ik je toch wakker gemaaktquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:27 schreef cerror het volgende:
Ook nog pissen in de wasbak verdomme?
sorry papsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:27 schreef cerror het volgende:
Ook nog pissen in de wasbak verdomme?
op de buurvrouwquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:26 schreef King_Nothing het volgende:
op de cavia van de buurvrouw
ha buurman!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:30 schreef gfree het volgende:
In de winter op de konijntjes van de buren, waardoor ze doodvriezen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:32 schreef boebiedoe het volgende:
Dat doe ik met regelmaat. Ik vind dat veel relaxer pissen..
Wat een rare naam voor een cavia, saai.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:26 schreef Markster het volgende:
Ik pis saai [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:31 schreef Adelante het volgende:
da's beter dan het bidet van je ouders onderschijten
stond er zo'n laagvoltig schrikdraadje achter?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:36 schreef Blueman het volgende:
Door een Heras hekwerk heen!
Eerst de stroom eraf gehaald, toen gezeken, en toen de koeien op me af kwamen gestormt dat ze dat niet accepteerde door hun hek heen, heb ik snel de stroom er terug opgedaan!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
stond er zo'n laagvoltig schrikdraadje achter?
Fatsoensrakker, nooit op het idee gekomen eens op een wilde manier te leven?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
Ik heb dan wel een wasbak op mijn kamer, maar nooit heb ik er maar aan gedacht om erin te pissen.
Tsss..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
Ik heb dan wel een wasbak op mijn kamer, maar nooit heb ik er maar aan gedacht om erin te pissen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
De baas zijn kantoor zit recht tegenover de plee. Dan durf ik het niet zo goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:44 schreef KonnieKipke het volgende:
ik pis wel eens in de wasbak op mn werk.. gewoon ff de kraan goed open en niemand die het ruikt en er last van heeft.
jij bent ook zo'n pussy dan die uit de douche stapt om te pissenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
nou WILD hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Fatsoensrakker, nooit op het idee gekomen eens op een wilde manier te leven?
iedereen pist toch onder de douche?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:46 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n pussy dan die uit de douche stapt om te pissen
tssss
Dude. Probeer het eens, je leven zal er compleet door veranderen. Geheel nieuwe sensationele ervaringen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
Heb je er in zitten schijtenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dude. Probeer het eens, je leven zal er compleet door veranderen. Geheel nieuwe sensationele ervaringen.. Pissen in de wasbak.
.
Altijd heh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:47 schreef KonnieKipke het volgende:
ohja, en een collega van mij piste altijd over slapende zwervers heen
mensen die niet in een wasbak pissen doen dat ook niet in de douchequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
iedereen pist toch onder de douche?
Waarom moet ik altijd alles visualiseren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:48 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Heb je er in zitten schijten![]()
uit je pussy in het doucheputje neem ik aan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik pis altijd uit mijn pussy![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:49 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik pis altijd uit mijn pussy![]()
doe maar je moederquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:49 schreef RealKnuckles het volgende:
WIE MAG IK IN DE MOND PISSEN:').
kut ik dacht ff snel wijzigen want ik had de verkeerde quote moest die daarvoor hebben snappie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:49 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
uit je pussy in het doucheputje neem ik aan?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:50 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
doe maar je moeder
Erin hangen en rechtstreeks de slokdarm in pissen die hap.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:50 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]die slaapt.
jij bent echt goor!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Eendebek in 'r mon stoppen en zeiken maarrrrr.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:52 schreef punkgirl het volgende:
maar ik moes zoo nodig naar de plee, dat ik toen in t gangetje ben gaan zitte...
dit is onzin, snel wijzigen is geen optiequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:50 schreef mother-mother het volgende:
[..]
kut ik dacht ff snel wijzigen want ik had de verkeerde quote moest die daarvoor hebben snappie?
Ehm en je had over die sneeuwballen gepist of wat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:52 schreef Roellio het volgende:
Ook een keer een vuilniszak vol met sneeuwballen gemaakt en vanaf 2 hoog mensen bekogelen.
nee geloof het ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
dit is onzin, snel wijzigen is geen optie
ze had dus ook in jouw mond mogen pissen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:55 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
![]()
Dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:46 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n pussy dan die uit de douche stapt om te pissen
tssss
Ja vreemd. Bij ons pissen we met regelmatig in elkaars wasbak.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:56 schreef de_grote_oebiedoebie het volgende:
Ik pis altijd bij m'n kameraden in de wasbak, worden ze boos....![]()
Nee, RealKnuckles's moeder is goor, met al die zeik in 'r bakkes.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
jij bent echt goor!
okquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee, RealKnuckles's moeder is goor, met al die zeik in 'r bakkes.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:38 schreef Renmaestro het volgende:
In een fles. Voor latere generaties. Ik heb al een flink volle kelder.
Och, alleen de 'baas des huizes' was boos toenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:56 schreef de_grote_oebiedoebie het volgende:
Ik pis altijd bij m'n kameraden in de wasbak, worden ze boos....![]()
Ook. En een innerlijk rust creëren tijdens het legen van je blaas, in de wasbak.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:03 schreef GlobalUnderground het volgende:
[..]
In wasbakken pissen is stoerrr.
![]()
Lekker wijf?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:20 schreef KonnieKipke het volgende:
ik heb wel eens in een dronken bui over een vrouw heen gepist..
En je kan kijken of haar goed zit, mits spiegel.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:05 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ook. En een innerlijk rust creëren tijdens het legen van je blaas, in de wasbak..
nee, een zeikwijfquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Lekker wijf?
Is dat als je de grote pot wint, of bij 2,5 ¤ om een nieuw lotje te kopen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..], het geeft hetzelfde gevoel als dat je de lotto wint
.
in het begin lekker warm, maar na een tijdje zo koud...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:28 schreef daniman het volgende:
waarom niet gewoon eenvoudig in je broek?
ik doe het altijd onder de douche, kan ik het gelijk wegspoelenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik schijt altijd in de wasbak, gewoon even door het putje prakken...
goed ideequote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:57 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
ik doe het altijd onder de douche, kan ik het gelijk wegspoelen![]()
inderdaad, waar denk je dat hedendaagse riolering op gebaseerd is? Daarnaast heb je ook poepvermalers als je geen grote afvoer hebt en zeg maar alleen formaat wastafelafvoer.. Ranzig idee vind ik die apparaten altijdquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:25 schreef chiren het volgende:
ik heb 1 keer in een emmer in de douche gescheten, en dat toen heel langzaam door het putje gespoeld. Dat werkt! Want ik ben erachter gekomen dat stront 1 wordt met het water na een minuut of 5, dan begint het af te breken/brokkelen
ja man! dude! try the new wave!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dude. Probeer het eens, je leven zal er compleet door veranderen. Geheel nieuwe sensationele ervaringen.. Pissen in de wasbak.
.
een keer tegen de deur van iemands huis aan. het was oudejaarsnacht en die mensen hadden geen kerst/oudejaarsfooi gegeven toen een vriend en ik langskwamen voor onze krantenwijk. sterker nog, ze zagen hem (hij ging daar fooi vragen) aankomen en ze deden dus gewoon niet eens openquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:25 schreef RealKnuckles het volgende:
Wat zijn jullie originele pisplekken:W.
wat een klootzak.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef Mieks het volgende:
vriend van mij die piste na het uitgaan altijd door een brievenbus..was zon brievenbus die in de deur zelf zit..
elke week hetzelfde huis trouwens
Had je moeten doen, een TV heeft een paar kilovolt op zakquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:16 schreef MrGP het volgende:
Ik heb ooit eens in een dronken bui bijna over een tv heen gepist
Kon men niet echt waarderen...![]()
Waar bewaar je je cola danquote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:09 schreef Rest het volgende:
Ik bewaar mijn pis in colaflessen onder mijn bed.![]()
Als dat week aan week bij mij zou gebeuren zou ik toch wel zorgen dat ik een keer achter de deur zat met een muizenval bij me.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:55 schreef Mieks het volgende:
vriend van mij die piste na het uitgaan altijd door een brievenbus..was zon brievenbus die in de deur zelf zit..
elke week hetzelfde huis trouwens
Even met een schaar achter de brievenbus wachtenquote:Op maandag 27 februari 2006 02:58 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Als dat week aan week bij mij zou gebeuren zou ik toch wel zorgen dat ik een keer achter de deur zat met een muizenval bij me.
Wat een raseikel ben je dan zeg.![]()
Ik moest nog lachen ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:28 schreef SwOoSh het volgende:
gewoon in bed lekker warm met dit koude weer
Vermoedelijk in de pleequote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 10:04 schreef Sloavink het volgende:
In de fietstas van een bejaarde vrouw.
Open Wide and swallow you b*tchquote:
Dus je hebt met beiden ervaring?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:37 schreef GSi het volgende:
Ik zeg altijd maar zo,
"Liever zelf in de wasbak pissen, dan mijzelf in de pisbak wassen."
En dat is gewoon waarheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |