heb ik je toch wakker gemaaktquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:27 schreef cerror het volgende:
Ook nog pissen in de wasbak verdomme?
sorry papsquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:27 schreef cerror het volgende:
Ook nog pissen in de wasbak verdomme?
op de buurvrouwquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:26 schreef King_Nothing het volgende:
op de cavia van de buurvrouw
ha buurman!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:30 schreef gfree het volgende:
In de winter op de konijntjes van de buren, waardoor ze doodvriezen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:32 schreef boebiedoe het volgende:
Dat doe ik met regelmaat. Ik vind dat veel relaxer pissen..
Wat een rare naam voor een cavia, saai.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:26 schreef Markster het volgende:
Ik pis saai [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:31 schreef Adelante het volgende:
da's beter dan het bidet van je ouders onderschijten
stond er zo'n laagvoltig schrikdraadje achter?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:36 schreef Blueman het volgende:
Door een Heras hekwerk heen!
Eerst de stroom eraf gehaald, toen gezeken, en toen de koeien op me af kwamen gestormt dat ze dat niet accepteerde door hun hek heen, heb ik snel de stroom er terug opgedaan!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
stond er zo'n laagvoltig schrikdraadje achter?
Fatsoensrakker, nooit op het idee gekomen eens op een wilde manier te leven?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
Ik heb dan wel een wasbak op mijn kamer, maar nooit heb ik er maar aan gedacht om erin te pissen.
Tsss..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
Ik heb dan wel een wasbak op mijn kamer, maar nooit heb ik er maar aan gedacht om erin te pissen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
De baas zijn kantoor zit recht tegenover de plee. Dan durf ik het niet zo goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:44 schreef KonnieKipke het volgende:
ik pis wel eens in de wasbak op mn werk.. gewoon ff de kraan goed open en niemand die het ruikt en er last van heeft.
jij bent ook zo'n pussy dan die uit de douche stapt om te pissenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
nou WILD hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Fatsoensrakker, nooit op het idee gekomen eens op een wilde manier te leven?
iedereen pist toch onder de douche?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:46 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
jij bent ook zo'n pussy dan die uit de douche stapt om te pissen
tssss
Dude. Probeer het eens, je leven zal er compleet door veranderen. Geheel nieuwe sensationele ervaringen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
Heb je er in zitten schijtenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:41 schreef Renmaestro het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:47 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Dude. Probeer het eens, je leven zal er compleet door veranderen. Geheel nieuwe sensationele ervaringen.. Pissen in de wasbak.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |