Nou, ik zou wel flink doordraaien als dat ooit met m'n eigen platen of andere spullen zou gebeuren, denk ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:05 schreef julekes het volgende:
Moest je erg huilen toen je dit zag?
Leuk, maar je gaat vast geen cd's shoppen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:08 schreef julekes het volgende:
Oh, had ik trouwens al vermeld dat ik morgen naar Berlijn ga?
*patspats*![]()
CD's zijn toch iets typisch Nederlands?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:11 schreef Wodan het volgende:
[..]
Leuk, maar je gaat vast geen cd's shoppen.
Idd, en ik begrijp eigenlijk ook niet goed wat er precies mee uitgedrukt dient te worden.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:16 schreef Zander het volgende:
Deze smilie is lelijk: [afbeelding]
De Vara tv-gids plaatst meestal alleen brieven van mensen die zichzelf belachelijk maken in hun ingezonden brief. Zoals een vrouw die een brief wijdde aan Gerrit Komrij's 'racistische' opmerking over Sylvana Simons: 'het is een lief chocolade-konijn, maar wel een dom konijn'.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:21 schreef Zander het volgende:
Haha, heb je die brief ook verzonden naar de TV-Gids? Misschien plaatsen ze hem wel.
Doet me denken aan een anekdote over Jan-Hein Donner, de schaakgrootmeester. Hij beweerde in een artikel dat vrouwen niet kunnen schaken, waarop de kritiek kwam uit feministische hoek, dat dat net zo discriminerend was als "negers kunnen niet schaken".quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:39 schreef dwerg het volgende:
De Vara tv-gids plaatst meestal alleen brieven van mensen die zichzelf belachelijk maken in hun ingezonden brief. Zoals een vrouw die een brief wijdde aan Gerrit Komrij's 'racistische' opmerking over Sylvana Simons: 'het is een lief chocolade-konijn, maar wel een dom konijn'.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:54 schreef Mark het volgende:
: "Negers kunnen wel schaken, negerinnen niet"
Wat uiteraard weer feilloos past naast de column van Jan Douwe Kroeskequote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:39 schreef dwerg het volgende:
De Vara tv-gids plaatst meestal alleen brieven van mensen die zichzelf belachelijk maken in hun ingezonden brief.
Tuurlijk wel. Alleen, je begrijpt dat het feit dat hij nu juist vrouwen en de Beatles noemde in zijn voorbeeld iets in mij losmaakte.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:46 schreef Zander het volgende:
Nou ja, die Leo Blokhuis stelt het wel erg bot, maar als je kijkt naar de 'doorsnee' bezoeker van bijv. een platenbeurs of de meeste concerten die ik bezocht heb, dan zit er ook wel weer een kern van waarheid in wat hij zegt.
Ik heb dat artikeltje ook gelezen en ik moest meteen aan jou denken. Nu moet ik wel vaker aan je denken maar nooit in combinatie met Leo Blokhuisquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:06 schreef Jane het volgende:
In VARA TV-Magazine van volgende week een interview met Leo Blokhuis (die radiotechnicus die ook in Popquiz A Go Go zat en zogenaamd alles weet).
Ik weet wel wat, maar ik pretendeer absoluut niet alles te weten hoor!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:55 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Jane, met jou durf ik wel eens een Beatle quiz aan. Ik weet er veel van en jij ook....
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:15 schreef MuadDib het volgende:
Nu moet ik wel vaker aan je denken
Inderdaad Sebbo, vooral als ze geniale projecten dwarsbomenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:45 schreef Seborik het volgende:
Ik haat ethische commissies.
Of mogen we al Dr. Mengele zeggen?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:24 schreef Zander het volgende:
Was je onderzoeksopzet niet ethisch verantwoord of zo, Seb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |