Jouw nieuwe icon is de broer van mijn oude iconquote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:02 schreef Zanderrr het volgende:
Heheh, ik vind het ook wel humor tot nu toe.
dat was het ja. op Studio Brussel draaien ze die al een tijdje.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Pulp.
Barry rockt! "I write the songs that make the young girls cry.."quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:16 schreef Jane het volgende:
Ik heb net een topic gevonden dat eigenlijk in Muziek thuis hoort:
Barry Manilow
Oh gelukkig, ik was al bang dat er een of andere niet-originele punk rip-off bestond.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:51 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Die ja.
Done.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:16 schreef Jane het volgende:
Ik heb net een topic gevonden dat eigenlijk in Muziek thuis hoort:
Barry Manilow
Sebbo? Summo?
Leuk bandje ja. Geen Engelsen, ze komen uit Wales.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 07:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat was het ja. op Studio Brussel draaien ze die al een tijdje.
net als Goldie Lookin' Chain. lekker grappige engelse rap. Binnenkort zal een of andere Nederlandse zender dat ook wel "ontdekken" (but kids, remember where you read it first).
Haha, het geen vragen verhaal waarbij iedereen je schaapachtig en vragend aankijkt... "Kunnen we naar huis...?"quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:50 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, zo doe ik het meestal ook, maar ik kom altijd in tijdnood met die presentaties omdat ik altijd veel meer tijd nodig heb voor mijn verhaal dan ik dacht. Als 'ie tien minuten moet duren, dan zit ik na 10 minuten meestal pas op de helft van mijn verhaal.
Aan de andere kant sta je toch ook altijd voor een ongeinteresseerd publiek te vertellen, dus dan maakt 't verder ook niet uit of er af en toe iets ontbreekt ("Geen vragen??")
Ik weet toch altijd waar het over gaat dus ik gooi een uur van te voren een paar punten op papier, maak ff een powerpoint en het ging tot op heden altijd uitstekend.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:30 schreef dwerg het volgende:
Uit ervaring kan ik zeggen dat improvisaties altijd hogere cijfers opleveren. Zo heb ik ooit een 8,5 gekregen voor het lezen van een paar samenvattingen van Multatuli's Max Havelaar.
Ha, je hebt 'm weer teruggezet.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 22:54 schreef OProg het volgende:
Jouw nieuwe icon is de broer van mijn oude icon
Matching Mole is een ragequote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:29 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ha, je hebt 'm weer teruggezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |