Idd klote, maar ik merk zelf ook dat dat zwemmen erg goed helpt.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:29 schreef thaleia het volgende:
RSI? Mooi klote. Bij een vriend van me hielp zwemmen wel heel goed.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:25 schreef Jane het volgende:
Oh, en er is vandaag op mijn werk ook een speciale stoel voor me aangemeten. Harstikke mooi en het wordt ook echt een hele goede stoel, maar ik ben er door dat aanmeten vandaag dus wel achter gekomen dat ik kennelijk extreem korte armpjes heb.Nou ja, korte bovenarmen. Ook een schok hoor, om er na al deze jaren ineens achter te komen dat je kennelijk mismaakt bent.
Ja, ik zag net ineens Zanderrr weer posten. Hoe zit dat, Zanderrr?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:27 schreef Seborik het volgende:
Ga je nu weer verder onder Zanderrr, Zander?
Britney's tour is over.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, ik zag net ineens Zanderrr weer posten. Hoe zit dat, Zanderrr?
De contractueel nog verplichte Greatest Hits is uit en Britney is vanwege musical differences uit elkaar gegaan?quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:15 schreef Seborik het volgende:
Britney's tour is over.
Ja, die gewoonte hebben ze hier ook.quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:15 schreef Jane het volgende:
Ik heb me voorgenomen om elke dag (doordeweeks) een uur te gaan zwemmen bij wijze van revalidatie en ik wilde even melden dat ik me er vandaag toch aan gehouden heb, ondanks het feit dat er ongeveer 50 kinderen met allerlei speeltoestellen in het water lagen. Kennelijk mag dat tijdens de schoolvakanties wel tijdens de uren dat er normaal banenzwemmen is.![]()
die backing tapes waren bij haar niet heel erg "backing".quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:25 schreef Litpho het volgende:
Ze is bezwangerd door de man die de backing-tapes aan zet.
Toch wel een dekking over het volledige spectrum.quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:26 schreef Tokus het volgende:
die backing tapes waren bij haar niet heel erg "backing".
Er is ook nog een of andere B-horror The Dentist. Die is ook erg leuk.quote:Op maandag 18 oktober 2004 00:41 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
"Is it safe... *kgggggggrrr* ... Is it safe... *brrrrrrgggh*"
Ja, leuke tandartsfilm, ja.
Da's mooi kut danquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:46 schreef Grobbel een lang verhaal over studie-gerelateerde zaken:
Wad is daar mismee? Hij heefd tog geleik?quote:Op maandag 18 oktober 2004 22:14 schreef Zanderrr het volgende:
"ik vint wel dat eidereen moet stemen op wilder want hij hij zegt net als pim fortuyn waneer hij denkt"
Dat is wel een reden voor regen en tranen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 01:13 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Mensen, ik zit met een probleem. Ik heb iets met Aphrodite's Child. Sorry.
Maar volgens mij zijn hier mensen die het stiekem ook wel erg goed vinden. Ik wist helemaal niet dat ze zulke psychedelische nummers hebben gemaakt!!! Ik leende vandaag van iemand een greatest hits plaat met stukk van het album 666. Ik ben toch aan het overwegen om dat album te bestellen..its weird as hell!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |