Ehm ja... leg dat eens even uit... ehm... laat ik het zo zeggen, ik ken Shark en het laatste wat ik van hem zou verwachten is dat hij topics opent in OUD.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:03 schreef lady-wrb het volgende:
wat is daar zo lollig aan dan
Met elke seconde die passeert word je ouder. Ik vraag mij eigenlijk af of je van kinderen krijgen , of dat proces je beinvloed, of je dan terugdenkt aan je eigen jeugd, dat de dingen die je kiddo doet de herrineringen op doet leven... we worden allemaal ouder...alleen sommige vaker dan anderenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm ja... leg dat eens even uit... ehm... laat ik het zo zeggen, ik ken Shark en het laatste wat ik van hem zou verwachten is dat hij topics opent in OUD.
das een hele kunstquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
on-topic blijven in een off-topic topic![]()
know what you meanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm ja... leg dat eens even uit... ehm... laat ik het zo zeggen, ik ken Shark en het laatste wat ik van hem zou verwachten is dat hij topics opent in OUD.
Alles kits, ook met snorremans? Hoe ondervind hij het eigenlijk? Heb je het plan opgevat om alles goed te doen waar jij denkt dat jou ouders het niet goed gedaan hebben? (hoe durf ik het te vragenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:24 schreef Belana het volgende:
know what you mean
Maar leuk om je hier te zien hoor Shark!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Christan vroeg trouwens, toen ik hem uitlegde dat ik een trui voor hem ging maken: Mag ik hem dan morgen aan? Weinig kans, kind
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Foeifoei, topickillertjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Please enlight me . . .
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:00 schreef Luchtbel het volgende:
BE zei je nou Luchtbelletje op de radio
Hier is OUD...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:04 schreef Luchtbel het volgende:
Waar is hier???
Ik ben toch geen troetelkind ik ben de mooooeeeehooooeeeduuur van Jolietje!
Ga dan ook naar bedquote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:17 schreef Brighteyes het volgende:
Pfff, het is al laat.
jaaaaaaaaaaaaaaaajaaa!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 07:15 schreef Rewimo het volgende:
Goedemorgen allemaalHeb net Christan in een sjieke outfit gehesen voor de foto straks
En z'n haar gekamd met haarlotion, zodat ie ook lekker ruikt op de foto
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 07:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb haarlotion van Etos, ook erg lekkerMisschien gaat dat beter?
Ik heb uitgezocht hoeveel babies er sinds de invoering van OUD zijn geweest, dat was deze post: Moderatie Ouder(s) deel 3.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:15 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Op de een of andere manier heb ik in mijn hoofd dat het Daniman was.
Sorry Miss_D!
dan duik je er toch zo ff inquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:36 schreef Luchtbel het volgende:
Spuuglokje, dat is Jolies fashion statement geloof ik, altijd 1 sokjeen alsof het niet erger kon heb ik vanmorgen het bed afgehaald en alles in de was gegooid en momenteel ben ik te lui om het op te maken
dood laten bloeden? Niet de meest nette manier, maar wel de makkelijkstequote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:02 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel, wat een ochtend! Potverdikkie zeg!![]()
Wat doe je met een vriendschap die je niet meer ziet zitten? Ik heb haar niks meer te vertellen en merk dat we al een héle tijd steeds weer opnieuw "praten over de vriendschap" als we eigenlijk "gezellig afspreken". Dat haalt niets uit en ik wil het eigenlijk laten gaan.
Maar zij wil dat ik me uitspreek...![]()
Iemand tips hoe ik dat doe?
Ja, die bedoelde ik! Jij was het dus toch!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb uitgezocht hoeveel babies er sinds de invoering van OUD zijn geweest, dat was deze post: Moderatie Ouder(s) deel 3.
Weet niet of je dat bedoelde??
Is dat dezelfde vriendin waarmee je eerder dit jaar 'problemen' had? Ik heb het met die vriendin gewoon laten doodbloeden en we mailen elkaar nog weleens. Als je niet wil afspreken en je niet wil uiten, zou ik het gewoon gooien op drukte met Maria. Na drie of vier keer moet ze dan de hint wel begrijpen. Als je je wel uit wil spreken, gewoon eerlijk zijn en zeggen dat jullie het ooit leuk hebben gehad, maar nu niet meer en je niet wanhopig wil vasthouden aan het verleden met eventueel ruzies tot gevolg, maar liever de vriendschap beeindigd en een prettige herinnering overhoudt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:02 schreef Sugar het volgende:
Wat doe je met een vriendschap die je niet meer ziet zitten? Ik heb haar niks meer te vertellen en merk dat we al een héle tijd steeds weer opnieuw "praten over de vriendschap" als we eigenlijk "gezellig afspreken". Dat haalt niets uit en ik wil het eigenlijk laten gaan.
Maar zij wil dat ik me uitspreek...![]()
Iemand tips hoe ik dat doe?
Dan geef je die toch... Gewoon eerlijk zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:06 schreef Sugar het volgende:
Ja, maar ze is de hele ochtend aan het smsen en vragen om "een verklaring van mijn gevoel"...Ze belde net, heb niet opgenomen.
![]()
Het ligt eraan of je haar een k#tgevoel wil bezorgen of nietquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:06 schreef Sugar het volgende:
Ja, maar ze is de hele ochtend aan het smsen en vragen om "een verklaring van mijn gevoel"...Ze belde net, heb niet opgenomen.
![]()
Fuck tact! Altijd dat omheengedraai. Zeg gewoon wat je denkt en wat je voelt. Ben jij het kwijt en heeft zij er misschien ook nog wat aan. Is ff heel kut en heel hard maar beter dan de wond nog maanden, jaren door laten etteren.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is de tactische weg, imho
Brrr.. Engerdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:13 schreef Luchtbel het volgende:
Spindizzysoms ben ik het best met je eens
Neuh, hij moppert op degene die het hier heeft aangelegd: verkeerde kranen en aansluitingen en weet ik veel. Hij moet de installatie nl goedkeuren en dat kan nu niet. Dus hij is gelijk bezig alles te herstellen. Zal wel een lekkere rekening wordenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:03 schreef moussy het volgende:
Klinkt niet best Snoopy, of zou ie de boel alleen maar aan het ontluchten zijn?
Onze garantie van de cv-ketel loopt af in november, ik ga eens kijken of ik ergens een service-abbo online kan bekijken.
Mannen zeggen gewoon , ik heb er gien zin meer an!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:07 schreef Sugar het volgende:
Dus eerlijk smsen? Eerlijk bellen? Eerlijk een mail sturen?
Hoe doen mannen dit? Ik wil al dit gezemel niet!
Je hoeft er toch niet omheen te draaien? Je kunt haar best duidelijk maken dat je niks meer met haar te maken wilt hebben zonder haar hart te breken (en van je voormalig beste vriendin kan het heeeel hard aankomen). Snapt ze het niet op de aardige manier, dan maar op de minder aardige manier. Maar je hebt ooit om iemand gegeven, je hoeft diegene toch niet gelijk heel hard te kwetsen?? Mijn vroegere vriendin had het meteen door.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:12 schreef Spindizzy het volgende:
Tact is voor watjes.
Ik ben manquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Mannen zeggen gewoon , ik heb er gien zin meer an!
Snoopy in principe doet hij iets waar jij niet om gevraagd hebt. Het enige wat jij wilde is de reparatie aan je radiatoren die keuring naar ik aanneem.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Neuh, hij moppert op degene die het hier heeft aangelegd: verkeerde kranen en aansluitingen en weet ik veel. Hij moet de installatie nl goedkeuren en dat kan nu niet. Dus hij is gelijk bezig alles te herstellen. Zal wel een lekkere rekening worden![]()
Natte kranten met een beetje spiritus inderdaad en dat een nachtje laten staan. Dat zou moeten helpen (bij echt leren schoenen).quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... Lois, jij had ooit een tip over het oprekken/wijder maken van schoenen? Was dat nou met een prop spiritus?
Dat kan idd helpen om ze op te rekken.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
Oh... Lois, jij had ooit een tip over het oprekken/wijder maken van schoenen? Was dat nou met een prop spiritus?
Dat heb ik ooit eens met een ander paar schoenen geprobeerd maar dat hielp geen zier.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:43 schreef Rewimo het volgende:
Als het echt niet lukt kun je het door een schoenmaker laten doen, die hebben daar een machine voor. Gelukkig was oprekken bij mijn schoenen bij de prijs inbegrepenMag ook wel voor dat geld
Nee helaas...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:48 schreef Lois het volgende:
Spindizzy, weet jij toevallig een site of forum van boskatbezitters waar ik mijn vraag over de vacht van mijn bospoes kan stellen?
Ik ook :') Nou ja, ik heb vrij genomen eigenlijk....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, morgen dus evt downtime... Ik heb vrij vanwege de staking...
Moesten wij niet on topic blijven van iemand? hmmmm???? *tap* *tap* *tap*quote:Nou ja goed, kan ik verder met het verven van mijn slaapkamer.
<knip>
Dus ik heb nog wel wat te doen morgen!
Ik heb dit eigenlijk nooit gehad. Want ik verloor vrienden doordat ik verhuisde. Vaak naar een ander land. Ik moet er aan wennen dat ik mensen tegen kom waar ik het ooit goed mee kon vinden en we alleen maar 'hoi' zeggen en uit gezichtsuitdrukking en body-language blijkt dat de ander niet wil kletsen.. en misschien ben ik daar toch stiekem blij om. Dat heb ik wel gemerkt bij het ouder worden, dat ik nieuwe dingen meemaak en ontdek die jullie als vanzelfsprekend vinden, omdat ik in mijn leven alles in een andere volgorde doequote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:07 schreef Sugar het volgende:
Dus eerlijk smsen? Eerlijk bellen? Eerlijk een mail sturen?
Hoe doen mannen dit? Ik wil al dit gezemel niet!
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:11 schreef Luchtbel het volgende:
Nu zit ik hier met een rot humeur en zonder m'n meisje![]()
Ik ook van jou hoor Shark!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Moesten wij niet on topic blijven van iemand? hmmmm???? *tap* *tap* *tap*
Ziet er goed uit (die doekjesquote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:06 schreef Lois het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
- Kozijnen verhaal -
Wat voor studie doe je ??quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:48 schreef Lois het volgende:
Ik moet eigenlijk druk aan de studie maar er komt weer eens weinig van.
Ik zou deze tijd daarvoor gebruiken maar ik loop steeds te kijken naar de kozijnenmannen en als ik dan weer denk "nu ga ik beginnen" doe ik eerst weer een rondje Fok en zo ben je zo weer een half uur verder.
Naja, ik hoef pas 16 november examen te doen.
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, morgen dus evt downtime... Ik heb vrij vanwege de staking...
Nou ja goed, kan ik verder met het verven van mijn slaapkamer.
Ik ben afgelopen weekend begonnen en moet dus nog 2 muren.
Zo was het:
[afbeelding]
en zo is het dus geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan wil ik dus nog de muur bij het raam in hetzelfde 'bruin' als van de bloem en de wand daar weer naast, dus recht tegenover de blauw muur, daar komt ook weer zo'n hele grote bloem op met de blaadjes om en om blauw en paars en een bruin hart. De rest van de muur blijft wit.
Dus ik heb nog wel wat te doen morgen!![]()
Vriendin zegt dat ze het niet weet want die van haar klitten niet zo.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:09 schreef Lois het volgende:
Ik wil graag weten wat ik aan de terugkerende klitten kan doen in de vacht van Lois (de kat dus).
Nee, klopt, moet ik nog doenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:07 schreef Spindizzy het volgende:
Rewimo... Beauty zit nog niet in je userpic
Door het huidsmeer dat wat mee in de klit komt draai je de klit zo uit elkaarquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
Lois: vriendin zegt dat haar ex op een gegeven moment is gestopt met het kammen en borstelen van hun kat die altijd erg veel klitten had en toen was het ook gelijk afgelopen met de klitten.
Hij kwam idd alleen voor de radiator en toen hebben wij zelf gevraagd naar een onderhoudscontract voor de cv. De CV moet elk jaar nagekeken worden en goedgekeurd anders krijg je ellende met je verzekering als er wat gebeurd. En willen natuurlijk sowieso veilig zittenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:36 schreef gnoompje het volgende:
Snoopy in principe doet hij iets waar jij niet om gevraagd hebt. Het enige wat jij wilde is de reparatie aan je radiatoren die keuring naar ik aanneem.
Is hij er zelf over begonnen dat alles geherinstalleerd moest worden vanwege foute kranen of is hij er zomaar mee begonnen. Ik zou als ik jou was even vragen wat hij denkt dat dat geintje je dan gaat kosten en anders even contact opnemen met zijn baas voor een prijsafspraak omdat dit eigenlijk niet de bedoeling was als je begrijpt wat ik bedoel
Toch wel met de goede ventilatiedingus hè?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:16 schreef Lois het volgende:
De kozijnen bij Eva zitten er ook inDat scheelt een hoop kou want het is hier behoorlijk mistig (van zee) en koud aan het worden.
Toinkquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:16 schreef Lois het volgende:
Ik lees 4 tot 5 boeken per week, en dat loopt dan aardig in de papieren.
Ja natuurlijk gaat veiligheid voor alles daar heb je helemaal gelijk in. Wel raar dat die niet goed geinstalleerd is de eerste keer. Gelukkig dat er in al die tijd nog niets gebeurd is.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
radiatorverhaal
Ja je weet wel, is gedaan door een 'mannetje'quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:54 schreef gnoompje het volgende:
is er geen mogelijkheid dat je de kosten (gedeeltijk)kan verhalen op die eerste monteur/insallateur??
Wij hebben ook een nieuwe laten plaatsen, maar die word en werd keurig netjes ieder jaar gecontroleerd.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:54 schreef gnoompje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat veiligheid voor alles daar heb je helemaal gelijk in. Wel raar dat die niet goed geinstalleerd is de eerste keer. Gelukkig dat er in al die tijd nog niets gebeurd is.
is er geen mogelijkheid dat je de kosten (gedeeltijk)kan verhalen op die eerste monteur/insallateur??
En elk jaar een keuring. Wij hebben een vrij nieuwe maar die hoeft als het goed gedaan wordt maar 1 keer in de twee jaar gekeurd te worden. Hij is nu bijna 3 jaar oud maar sinds installatie nog maar 1 keer gekeurd dus.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:44 schreef babyfeet het volgende:
Straks lekker feesten
vriendje is jarig hij word 30 dus word lekker flink in de maling genomen
ik heb al weken mijn mond moeten houden en dat vind ik heel erg moeilijk
en vanavond is het eindelijk zo ver
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:11 schreef Rewimo het volgende:
30 is zooooooooooo 1993
Broekiequote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
30 is zooooo 2009
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:20 schreef gnoompje het volgende:
Ben net 26 geworden 3 oktobervoor de niewsgierigen onder ons
Dus 30 is zooooooooo 2008
2006 ben ik aan de beurt . . .quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:23 schreef Anitra het volgende:
30 is zoooooooooooo vorig jaar![]()
*proest*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:24 schreef gnoompje het volgende:
lekker ga ik mezelf zitten quoten terwijl ik alleen wat wilde wijzigen
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:56 schreef Anitra het volgende:
Ach ik voel me vandaag 80 dus die bijna 32 valt reuze mee dan toch?
Hey, da's een goed ideequote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:18 schreef snoopy het volgende:
Wij zijn al jaren lid van de club van 29![]()
Jemig wat een doos zeg. Ik ben wel happy hoor met de kledingquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:13 schreef pluisje het volgende:
Rick zegt dat ik bijna 30 ben
Ik ben 26
Rick is stom
Oh, en nog zoiets moois: er had iemand via marktplaats 4 kleertjes van Tobias gekocht. Allemaal netjes ingepakt en opgestuurd (ze had van tevoren de foto's gezien), mailt ze vandaag dat ze er 2 toch niet zo leuk vond, en of ze die terug kon sturen
Nee, doei
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:10 schreef Spindizzy het volgende:
Eind van de maand krijgen we ook een De Slegte
Ow jammer! Een jas hoef ik niet te hebben, die heb ik nog van vorig jaar.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:36 schreef clauwheee het volgende:
Leuk Zabbie! Ik heb nog steeds geen leuke jas kunnen vinden.
Mijn nichtje van 2 begint er nu leuk mee te spelen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:37 schreef danosa het volgende:
Je ziet in enkele drogisterijen aanbiedingen van Little People, vanaf welke leeftijd is dat nou echt leuk voor kinderen? Is het wat voor Jadey voor Sinterklaas ofzo?
Ik zie het al helemaal voor me. Komt ze morgen het grut ophalen, kijken ze van "huh, je bent net weg" . . .quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:35 schreef Lois het volgende:
Ik ben nog nooit zo lang zonder ze geweest![]()
Sven heeft ook al wat speelgoed van Little People. Voor zijn verjaardag had hij een soort spoorbaan, maar daar is hij eigenlijk nog te klein voor en die halen we dus af en toe uit de doos. Verder heeft hij wat losse autootjes met poppetjes en een trein met dieren, daar is hij wel helemaal gek van en speelt hij heel veel mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:37 schreef danosa het volgende:
Je ziet in enkele drogisterijen aanbiedingen van Little People, vanaf welke leeftijd is dat nou echt leuk voor kinderen? Is het wat voor Jadey voor Sinterklaas ofzo?
Zou je kunnen verbazen hoor, kinderen kunnen je heel erg missen soms.... ik kon niet slapen zonder mijn papa. Nooit. Gelukkig was oma (die oppaste de enkele keren dat mijn ouders wegwaren) ook een nachtbraker, want anders had ze het niet volgehouden. Ik ging niet slapen tot hij thuis was. En toen vatte mijn moeder het idee op om een paar weken eerder op vakantie te gaan. Ik ging pas na een paar nachten slapen, toen mijn moeder me had buiten gezet en ik was niet zo heeeel dol op het donker. Er werd mij beloofd dat papa zou komen wanneer de bloemetjes op zouden komen. En wat denk je? De dag voordat mijn vader kwam, was er een enorme hagelbui en bleef er niks levends over in de tuin. De hele dag gejanktquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Komt ze morgen het grut ophalen, kijken ze van "huh, je bent net weg" . . .![]()
Je hebt dozen erbij zitten vanaf een jaar en dozen die vanaf 1.5 jaar zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:37 schreef danosa het volgende:
Ja, mijn zus is echt altijd en overal op jacht naar Little People spul. Ze zit nu in Amerika, en mailde al heel opgetogen dat ze daar weer allerlei uitbreidingen hebben die in Nederland niet te krijgen zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:55 schreef nikky het volgende:
het leukste van FP little people is dat je het kan uitbouwen tot een stad
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:55 schreef nikky het volgende:
[..]
En de spoorbaan waar easy-going het over heeft is denk ik de geotraxx en die is vanaf twee jaar... en uitbreidingen die vanaf 2.5 jaar zijn, onwijs leuk ding btw
heeft Sven ook alquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:49 schreef snoopy het volgende:
Ik vind aquaplay zo leuk. http://www.aquaplay.nu
Heeft iemand dat thuis? Het is volgens mij best wel duur.
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
is echt little people
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er hetzelfde uit! Leuk hoor. Krijg zelf ook helemaal zin om er mee te spelen. Moet Morris later aan mij vragen: mam, mag ik nu alsjeblieft met de waterplay spelen. Jij bent nu al heel lang geweestquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:24 schreef moussy het volgende:
Cas heeft waterplay, dat is van Jumbo, wat nu weer van een ander is of zo. Het schijnt al tig jaar op de markt te zijn en nog tig jaar te blijven.
[afbeelding]
Het wordt hier dus zomer en nu nog opgezet, omdat Cas er ook mee in de woonkamer mag spelen.
Het schijnt alleen niet op elkaar te passen, waterplay en aquaplay, maar dat gaan we nog eens uittesten met een stukkie van de buurjongen, het is nml psies hetzelfdequote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:35 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ziet er hetzelfde uit! Leuk hoor. Krijg zelf ook helemaal zin om er mee te spelen. Moet Morris later aan mij vragen: mam, mag ik nu alsjeblieft met de waterplay spelen. Jij bent nu al heel lang geweest![]()
Leo en ik vinden het altijd vervelend dat Sven die Little Peoplebaan hierboven uitelkaar haalt steeds. Hebben wij hem net zo mooi inelkaar gezet, haalt hij alles er weer afquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:35 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ziet er hetzelfde uit! Leuk hoor. Krijg zelf ook helemaal zin om er mee te spelen. Moet Morris later aan mij vragen: mam, mag ik nu alsjeblieft met de waterplay spelen. Jij bent nu al heel lang geweest![]()
Dat heb ik met het poppenhuis van Renéquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:38 schreef easy-going het volgende:
[..]
Leo en ik vinden het altijd vervelend dat Sven die Little Peoplebaan hierboven uitelkaar haalt steeds. Hebben wij hem net zo mooi inelkaar gezet, haalt hij alles er weer af
Dan koop je het toch voor jezelf! En dan mag Morris er mee spelen als ie oud genoeg isquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:44 schreef snoopy het volgende:
Flauw hoor van Sven![]()
Ik kan ook niet wachten tot Morris een racebaan of een electrische trein wil. Of een radiografisch bestuurbare auto![]()
Allemaal dingen die ik vroeger zelf wilde hebben maar niet kreeg![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:44 schreef snoopy het volgende:
Flauw hoor van Sven![]()
Ik kan ook niet wachten tot Morris een racebaan of een electrische trein wil. Of een radiografisch bestuurbare auto![]()
Allemaal dingen die ik vroeger zelf wilde hebben maar niet kreeg![]()
Oh ja, dan kan ik nu vast gaan kijken. En binnenkort komen de speelgoedgidsen natuurlijk ivm met sinterklaas.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Dan koop je het toch voor jezelf! En dan mag Morris er mee spelen als ie oud genoeg is![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:07 schreef Spindizzy het volgende:
Rewimo... Beauty zit nog niet in je userpic
Dat heb ik met Djen heb al vele blaadjes door gespit en zelf heeft ze ook geen ideetjes voor een verlanglijstjequote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:06 schreef moussy het volgende:
Ik weet niks voor Cas te bedenken voor 5 dec
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:28 schreef Bar_en_Mar het volgende:nog gezelliger zit je net gezellig met je mannetje te kletsen over Thijs, ineens krijg ik geen antwoord meer is mannetje in slaap gevallen op de bank...
je kan hem ophalen in de winkelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hier is de Bart Smitgids al verscheurd door Sterre en Wouter omdat ze erom vochten![]()
Beautyquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
nee hoor valt wel meequote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:50 schreef lady-wrb het volgende:
wat zullen je buren blij zijn daniman
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:38 schreef bixister het volgende:
en moussy ik ben ook snotverkouden, yuk. heb trouwens vannacht nog gedroomd over je naam: ik bleef maar moessie zeggen en daar werd jij heel boos over.
HIj is leuheuk!! Welke maat is het?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 10:41 schreef lady-wrb het volgende:
als ik dit truitje tegenkom moet ik altijd aan jou denken moussy
[afbeelding]
hij s trouwens niet zo rozig, gewoon rood dus.
Ik zal het nooooooooit meer doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:18 schreef moussy het volgende:
[..]
Rewimo noemde me ook moessie op een meeting, ik ben niet boos geworden hoor
Ik dacht bij jou altijd dat het iets van biks-ister was, tot de euro viel
92quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:18 schreef moussy het volgende:
HIj is leuheuk!! Welke maat is het?
|
Ik vind hetgeen wat Nickelodeon (of Fox of wat dan ook) uitzend tegenwoordig niet echt leuk te noemen. Als het niet Japans is, dan is het wel dat zogenaamde "gemaakt leuk"quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:22 schreef Syrena het volgende:
Is er eindelijk eens een zender die een beetje fatsoenlijke cartoons uitzendt, krijg je dit weer.
Zal je net zien, is er in de tent een blikje virussen open getrokken, is ze alsnog ziekquote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Maarre, als jullie het niet erg vinden ga ik wel een paar bankjes verderop in mijn Michael Jackson Zuurstoftentje zitten en Vitamine C pillen naar binnen werken in de hoop dat ik deze keer overgeslagen word![]()
Klinkt als een leuke verjaardag . . .quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:16 schreef babyfeet het volgende:
Hoi allemaal.
...
hij is er echt heel blij mee want dit wilde hij al heel lang hebben
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
hoe kom je aan die naam rewimo?
En ik andersom. Van nipo kregen we afgelopen keer een enquete voor twintig punten (je hebt er 66 nodig voor een bon)quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:29 schreef jessie het volgende:
Van nipo hoor ik nooit wat. Van intromart weer wel. Gek he.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:24 schreef lady-wrb het volgende:
huh heb jij dan ergens geschreven hoe jij aan de naam dotje dons komt????
ik heb gekeken op die link van je maar daar stond het toch ook niet,
dus waarom nou die deegroller
Het stond er nota bene vóórquote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:11 schreef Rewimo het volgende:
Mijn bijnaam was Dotje Dons. Drie keer raden hoe ik aan de naam van mijn animatiesite kom
Heb je wel een deelnemernummer? Dan kun je op de site inloggen, en daar het programma downloaden. Dan heb je die diskette helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:34 schreef jessie het volgende:
O hahahaha. Nu weet ik t weer. Het was die diskette. Die deed het hier niet. Dat was het! Vandaar dat ik niks meer hoorde. Dat diong bleef ergens hangen ofzo heel raar. Wij kregen iets anders want ik heb geen discette. Maar die cd deed het dus ook niet. Nooit meer verder naar gevraagd toen.
Welcome to my world...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:36 schreef Zabb het volgende:
He ik word hier echt helemaal gek! Ik ben met een opdracht bezig maar het lukt maar niet, en ik wil hem zó graag afmaken! Ik kan gewoon niet de goede informatie vinden!
ah lady-wrb niet huilenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:18 schreef lady-wrb het volgende:
jamaar jamaar, ik wil helemaal niet weten hoe jouw animatiesite aan die naam komt.
ik wilde alleen maar weten hoe JIJ aan die bijnaam komt
Toch best lief van hem!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Nu heeft ie me geprobeerd te paaien met een WNF knuffel en ik trapte er nog in ook![]()
jeetje wat een domperquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Toch best lief van hem!
Ik zou vroeger ooit een met mijn vader naar de Efteling.
Dus wij heel lang in de auto (als kind lijkt dat heeeeeeel lang) waren we eindelijk daar,
vond ie het te druk, gingen we niet naar binnen
Gingen we in plaats daarvan naar het AutotronVond ik echt zo stom.
Ik had me ook zo ontzettend verheugd op de Efteling![]()
Maar ja, zo ging dat bijna altijd bij mijn vader.
Uhhhh... ja. Maar zijn werk is zijn hobby en andersom, hij lijdt er verder ook niet onder, we huren ook wel regelmatig een filmpje en zo, dus aan zijn ontspanning komt hij wel, maar een he-le dag weg, das wel veelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:25 schreef clauwheee het volgende:
Balen miss_d. Werkt mister_d niet een beetje veel? Komt wel vaker voor toch dat ie in het weekend nog moet werken? Hij moet wel af en toe ff ontspannen hoor!
Maar hij is ook heeeeeeeeel liefquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:56 schreef snoopy het volgende:
Toch best lief van hem!
quote:Ik zou vroeger ooit een met mijn vader naar de Efteling.
Dus wij heel lang in de auto (als kind lijkt dat heeeeeeel lang) waren we eindelijk daar,
vond ie het te druk, gingen we niet naar binnen
Gingen we in plaats daarvan naar het AutotronVond ik echt zo stom.
Ik had me ook zo ontzettend verheugd op de Efteling![]()
Maar ja, zo ging dat bijna altijd bij mijn vader.
Kolere zeg . . .quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:04 schreef Luchtbel het volgende:
Jezus nu moet ik nog gaan verhuizen ook geloof ik, boodschappen gedaan en ik zet een pak luiers in de deuropening neer, ik haal Jolie uit de wagen, breng d'r naar boven, loop weer beneden, LUIERS WEG en niemand te zien![]()
Uh oh . . . . Duikt angstvallig wegquote:En ik had al een steengoed humeurde eerst volgende sla ik in elkaar
![]()
Ehh, Rewimo. Hoeveel schuift het dat ik m'n waffel hou ??quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:13 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is rewimo aan haar bijnaam dotje dons gekomen
*doet gok*quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:13 schreef lady-wrb het volgende:
en nou wil ik het weten ook![]()
hoe is rewimo aan haar bijnaam dotje dons gekomen
Nou, bij mijn vader niet. Bij mij was het: veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:59 schreef daniman het volgende:
gelukkig was het bij mijn ouders wel zo een man een man een woord een woord
Lekker belachelijk!! Wij moeten voor Ethics een opdracht maken over de import regelingen voor een bepaald product in de Europese Unie, en dan in het engels!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:16 schreef clauwheee het volgende:
Ik begin ook gepikeerd te worden, ik moet voor morgen een esaay schrijven en kwam er al zo slecht uit, ik snap er helemaal geen hout van en nu dacht ik al ben ik dan zo dom of heb ik niet goed genoeg opgelet...maar nu krijgen we dit onderwerp pas na de vakantie..terwijl we het morgen moeten inleveren...Schiet mij ook maar lek..HBO *zucht*
Ooooooooooooooooo zeg dat danquote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:18 schreef lady-wrb het volgende:
jamaar jamaar, ik wil helemaal niet weten hoe jouw animatiesite aan die naam komt.
ik wilde alleen maar weten hoe JIJ aan die bijnaam komt
Stuur me maar een mailtjequote:Op donderdag 14 oktober 2004 16:58 schreef ikikke het volgende:
Voor Nipo moest je toch uitgenodigd worden of niet?
Wil daar ook wel graag aan meedoen...
Wie weet is moeder Tokkie incontinent.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:20 schreef daniman het volgende:
hmm hoe ver ligt Zeewolde van Almere af? Je weet het maar nooit met die tokkies
PROESTquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:20 schreef daniman het volgende:
hmm hoe ver ligt Zeewolde van Almere af? Je weet het maar nooit met die tokkies
Dat schuift een deegroller op een donker plekjequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehh, Rewimo. Hoeveel schuift het dat ik m'n waffel hou ??![]()
![]()
Ze zijn oranjequote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:25 schreef daniman het volgende:
wat een bruine ogen heeft Beauty op je UI Rewimo![]()
Snoop waarom zeg je dit soort dingenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:24 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wie weet is moeder Tokkie incontinent.
OWquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze zijn oranje
getsie wat ranzig zegquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:34 schreef Luchtbel het volgende:
In een cafe waar ik vroeger werkte kwam standaard iedere zaterdag een familie en 1 van die vrouwen was incontinent of iets in die richting, ze plaste gewoon, het liep gewoon langs d'r stoel
ik heb al de hele dag last van spraakverwarringen, net nog met luchtbelquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooo zeg dat danDotje Dons schijnt een of ander eendje te zijn.
Nee maar die opmerking van Snoop deed me ineens weer aan d'r denkenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:36 schreef daniman het volgende:
[..]
getsie wat ranzig zegdat heeft niets meer met incontinentie te maken, das gewoon aso
maak het nou niet nog ranziger als het al is he...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:43 schreef lady-wrb het volgende:
misschien nam dat mens de naam 'bruin cafe' wat te letterlijk
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:43 schreef lady-wrb het volgende:
misschien nam dat mens de naam 'bruin cafe' wat te letterlijk
Auw . . .quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:26 schreef Rewimo het volgende:
Dat schuift een deegroller op een donker plekje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |