Inmiddels uiteten geweest in Utrecht bij een restaurant wat absoluut niet mijn keuze zou zijn:
Zijn namelijk wezen eten bij Gauchos!
Dit restaurant kenmerkte zich door een veels te hoog prijs/kwaliteitniveau en onkundig personeel. Bij aankomst bleek er niks geen tafel klaar te staan ondanks reservering. Zaten een meter van de bar af, maar moesten toch steeds 2x keer vragen om onze bestelde drankjes.Voorgerecht had ik een carpachio, opzich was het vlees erg lekker,maar de garnituur dramatisch, beetje sla met een paar kleine augurkjes. Hoofdgerecht de zwaardvis, klein, ietwat verbrand, maar op zich goed te doen. Hierbij een koude gepofte aardappel, natuurlijk om een nieuwe gevraagd en gekregen, ook deze was niet echt lekker. Kreeg bij de aardappel roomboter, heb er dan echt een hekel aan als je gewoon een kupje er naast krijgt, doe het even in een bakje, dat staat professioneler. Bij mijn tafelgenoten had het eten ook iets te lang op de grill gelegen. Dessert de broodpudding, op zich lekker, maar klein en het irriteert me dan als ze nog steeds de sausjes van het hoofdgerecht niet hebben afgeruimd. Op een gegeven moment zelf maar iemand geroepen
![]()
. Al met al door de veels te hoge prijzen van dit restaurant kom ik er neit meer terug, daarvoor is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon te ver zoek.