abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37767238
Bij 't Wed heb je ook "de 3 vrienden", kan je voor ¤8,- per gerecht eten, ideaal dus om meerdere gangen uit te proberen.
Zitten trouwens ook in meerdere plaatsen, in Zeist zit er bijvoorbeeld ook een.
pi_37770297
Ik ga mee met wie Restaurant Kaatje noemde (adriaan v ostadelaan), erg goed, maar iets meer aan de prijs.
de Garde, meer in het centrum, is een heel geschikt restaurant dat misschien nog wel binnen het budget past.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:21:19 #203
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_37770554
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:47:50 #204
82136 Xennia
gekroond
pi_37771167
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Die bij de Rembrandt bioscoop?
Ja, bij de gracht de hoek om naar rechts
quote:
Daar ben ik in m'n eerste jaar wel eens geweest, dat was inderdaad lekker. Ze hadden alleen wat weinig keuze in vleesgerechten. Is de menukaart inmiddels nog veranderd?
Weet ik niet, kijk anders even
www.ristorantelafontana.nl
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:41:07 #205
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_37774089
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 20:21 schreef Vivi het volgende:
Soit-l'y-laisse http://www.resto.nl/detail.cfm?restoid=1252 is top
Die is alweer een jaartje dicht.
It's not a lie, if you believe
pi_38049599
Selina in de Mariastraat! Erg leker eten.
pi_38090306
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 17:48 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Broadway "a place for ribs"

Gauchos is ook een aanrader.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_38091451
quote:
Op maandag 22 mei 2006 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Gauchos is ook een aanrader.
Vind ik ook, maar elders las ik dat bepaalde 'fijnproevers' op dit forum dat weer niet vonden. Ik houd nu eenmaal van steak
pi_38095564
kreeg van iemand een tip over brasserie Reube. iemand er mee bekend?
Too much is never enough!
pi_38120495
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:04 schreef Isegrim het volgende:
Dat Thaise restaurantje aan de gracht vlakbij het station... Ik weet alleen niet hoe het heet...
Er zitten 2 op de Oudegracht. Mahanakorn zit bij het winkelgedeelte, en River Kwai wat verderop, vlakbij cafe Belgie.

River Kwai vind ik persoonlijk een stuk beter, hoewel ze de laatste tijd wat experimenteren met de pittigheid. De laatste keer moest ik om extra pepers vragen, een paar maanden daarvoor kreeg ik een maaltijd niet weg omdat het simpelweg te pittig was. Afgezien daarvan is het een goed restaurant.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 17:14:32 #211
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_38128982
Inmiddels uiteten geweest in Utrecht bij een restaurant wat absoluut niet mijn keuze zou zijn:
Zijn namelijk wezen eten bij Gauchos!

Dit restaurant kenmerkte zich door een veels te hoog prijs/kwaliteitniveau en onkundig personeel. Bij aankomst bleek er niks geen tafel klaar te staan ondanks reservering. Zaten een meter van de bar af, maar moesten toch steeds 2x keer vragen om onze bestelde drankjes.Voorgerecht had ik een carpachio, opzich was het vlees erg lekker,maar de garnituur dramatisch, beetje sla met een paar kleine augurkjes. Hoofdgerecht de zwaardvis, klein, ietwat verbrand, maar op zich goed te doen. Hierbij een koude gepofte aardappel, natuurlijk om een nieuwe gevraagd en gekregen, ook deze was niet echt lekker. Kreeg bij de aardappel roomboter, heb er dan echt een hekel aan als je gewoon een kupje er naast krijgt, doe het even in een bakje, dat staat professioneler. Bij mijn tafelgenoten had het eten ook iets te lang op de grill gelegen. Dessert de broodpudding, op zich lekker, maar klein en het irriteert me dan als ze nog steeds de sausjes van het hoofdgerecht niet hebben afgeruimd. Op een gegeven moment zelf maar iemand geroepen . Al met al door de veels te hoge prijzen van dit restaurant kom ik er neit meer terug, daarvoor is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon te ver zoek.
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')