Neem daar geen pizza want die is zo droog als een 90-jarige hoer..quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:28 schreef The_Duce het volgende:
Mr. Jacks aan de Voorstraat. Niet duur en gaat wel, verwacht er niet te veel van
Viel wel mee toen ik er ging etenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:54 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Neem daar geen pizza want die is zo droog als een 90-jarige hoer..
Dat taaie had ik toen echt niet, was wel wat droogjes maar dat was niet erg voor de pizza die ik had, eerder lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:57 schreef T3rr0r het volgende:
Ik kreeg die pizza die ik had echt niet weg, superdroog en supertaai. Je had er bijna een kettingzaag voor nodig om er doorheen te komen
En als je zegt dat je gekomen bent n.a.v. een tip van dokter Kasper, krijg je na 't eten gratis koffie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:52 schreef kasper het volgende:
Taj Mahal, Zadelstraat 32, Utrecht telefoon: 030 - 2314530
Zoooooo lekker!
Alleen wel even afwachten of je de volgende ochtend haaltquote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:28 schreef ssebass het volgende:
[..]
Alleen wel even afwachten of je de volgende ochtend haalt
niet zeuren bij meneer sjaak kan alles!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Die pizza is ranzig van Mr. Jack
Tapas bij El Mundo, ze hebben ook een heerlijk terras!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:03 schreef SHARKYKING het volgende:
Even dit topic omhoog kicken:
wat is heden ten dage een leuke en goed restaurant om met een groep van 7 personen uiteten te gaan. Budget is ruim 300 euro dus kom niet aanzetten met mr jacks of la connaisseur![]()
Ik vond juist de Italiaanse maaltijden bij Mr Jacks nog wel meevallen, maar de Griekse niet te eten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:54 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Neem daar geen pizza want die is zo droog als een 90-jarige hoer..
Precies, dat is 'n leuke tent.quote:Op donderdag 11 mei 2006 02:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
Tapas bij El Mundo, ze hebben ook een heerlijk terras!
Aan de Jan van Scorelstraat?quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:37 schreef Taurus het volgende:
[..]
Verder zijn Junii en Vroom goeie restaurants, maar dat is wel wat duurder.
Nou, vooral mooiigheid. Het zijn van die kleine gekunstelde kleurige gerechtjes, voornamelijk vis. Laat je niet van de wijs brengen door de goedkope prijzen, onder de voorgerechtjes staat namelijk in kleine lettertjes dat het wordt aangeraden meerderen te nemen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aan de Jan van Scorelstraat?
Daar woon ik vlakbij, maar ik ben bij allebei nog nooit geweest (nouja, bij Vroom voor een kop koffie). Julii is nog vrij nieuw, ik vond het er altijd wel leuk uit zien. Als die echt zo goed zijn, moeten we er toch eens heen. Wat voor gerechten hebben ze?
Hm nee, er zitten inderdaad wel dingen bij waarvan ik me niet echt een voorstelling kan maken. Maar bedankt voor de tips, ik ga er zeker een keertje heen als ik in een avontuurlijke bui ben.quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zowieso zijn 't niet de meest gangbare gerechten voor 'n niet-zo'n-waaghals als ik.
Trouwens, kijk gewoon even op de site. Kun je meteen in 't menu neuzen:
http://www.julii.nl/julii
Je moet toch toegeven dat dit niet de meest alledaagse combinaties zijn. Niet dat het er niet lekker uitziet, maar bij sommige dingen zou de smaak echt een verrassing voor me zijn (omdat ik die combinaties dus nog nooit zo gehad heb) en soms wil je gewoon van tevoren weten wat je kunt verwachten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:13 schreef Isegrim het volgende:
Dat zijn toch geen 'vreemde' gerechten?Klinkt heerlijk allemaal.
Ik vind het juist leuk om verrast te worden op het gebied van eten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat dit niet de meest alledaagse combinaties zijn. Niet dat het er niet lekker uitziet, maar bij sommige dingen zou de smaak echt een verrassing voor me zijn (omdat ik die combinaties dus nog nooit zo gehad heb) en soms wil je gewoon van tevoren weten wat je kunt verwachten.
Sorry, maar dit valt echt niet onder de noemer "eten" hoorquote:
Voor 7 mensen 300 euro? En dat vind je veel?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:03 schreef SHARKYKING het volgende:
Even dit topic omhoog kicken:
wat is heden ten dage een leuke en goed restaurant om met een groep van 7 personen uiteten te gaan. Budget is ruim 300 euro dus kom niet aanzetten met mr jacks of la connaisseur![]()
Ik ken genoeg restaurants waar je voor 42 euro per persoon echt prima kunt eten.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voor 7 mensen 300 euro? En dat vind je veel?
Sorry, maar kalfstong? Tong van 'n kalfje? Das nou niet echt wat je noemt alledaags voedsel.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:13 schreef Isegrim het volgende:
Dat zijn toch geen 'vreemde' gerechten?Klinkt heerlijk allemaal.
Wat 'n opmerking zeg.quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voor 7 mensen 300 euro? En dat vind je veel?
Ik zie zeker een andere site dan jullie, want ik zie nergens iets over kalfstong.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Sorry, maar kalfstong? Tong van 'n kalfje? Das nou niet echt wat je noemt alledaags voedsel.
Nee klopt sorry, ik ben 'n beetje in de war. Ik weet niet naar welke site je keek, maar bij julii zijn geen gewaagde gerechten. Ik bedoelde Vroomquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zie zeker een andere site dan jullie, want ik zie nergens iets over kalfstong.
Ah, I see.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:51 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nee klopt sorry, ik ben 'n beetje in de war. Ik weet niet naar welke site je keek, maar bij julii zijn geen gewaagde gerechten. Ik bedoelde VroomDaar was de amuse kalfstong, en over dát restaurant beweer ik dat 't voor mensen zoals ik ietwat te gewaagd is, sommige gerechten. Dat zei ik niet over julii.
http://www.vroomutrecht.nl/
7 personen 300 euro...quote:
Inderdaad een prima Griek, ook lekkere tapasquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Of die Griek in de Servetstraat, vlak onder de Dom. Ik geloof dat het Sirtaki heet.
De beste pizzeria vind ik toch wel Fontana, naast Randstad aan de Lange Viestraatquote:Laatst was ik bij de Italiaan Il Pozzo, ook op de Oude Gracht. De keuze is vrij klein (de standaard Italiaanse gerechten) maar wat ze hebben is wel lekker.
Die bij de Rembrandt bioscoop? Daar ben ik in m'n eerste jaar wel eens geweest, dat was inderdaad lekker. Ze hadden alleen wat weinig keuze in vleesgerechten. Is de menukaart inmiddels nog veranderd?quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:07 schreef Xennia het volgende:
De beste pizzeria vind ik toch wel Fontana, naast Randstad aan de Lange Viestraat
Als je italiaanse vleesgerechten wil moet je naar Sardegna aan de oude gracht gaan (ingang zit in een zijstraat bij de "de Block" in de buurt (t.o. de Camera/Studio bioscoop)quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die bij de Rembrandt bioscoop? Daar ben ik in m'n eerste jaar wel eens geweest, dat was inderdaad lekker. Ze hadden alleen wat weinig keuze in vleesgerechten. Is de menukaart inmiddels nog veranderd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |