Dat laatstequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:02 schreef CrackerJack het volgende:
heb jij satteliet tv toevallig of gekazaaed?
Of andersomquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:34 schreef livEliveD het volgende:
Waar heb je het over?
Als je nooit geesten hebt gezien zoals ik dan zijn de afleveringen mogelijk een stuk minder scary dan wanneer je ze wel hebt gezien. Ik kan me in ieder geval voorstellen dat je ze liever niet kijkt. Wees gewaarschuwd![]()
Ja, ik heb het gezien. Brannigans Nightclub is heel apart. Op de begane grond is een nachtclub en dan heb je daarboven een kerk met een enorm orgel. Heeeel apart. En Derek die bezeten wordt is ook een memorabel moment. Daar heeft ie het ook nog over in z'n 2e boek.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:19 schreef XrAiDeN het volgende:
Erg interessant lijkt me de aflevering over Brannigans club. Een discotheek in een voormalige kerk.
Geest van Rev Samuel Collier schijnt daar rond te dwalen. Hij is kwaad dat zijn kerk nu word gebruikt voor het nuttigen van alcohol.
Acorah word ook bezeten door deze man in de aflevering en vond het wel heftig wat ik zag in een voorproefje.
The Station Hotel lijkt me ook heel erg vet. Is te zien op camera hoe een bed en stoel verplaatst worden!
Sam is z'n spirit guide, oftewel gids. Het schijnt dat iedereen gidsen heeft die je begeleiden. Daar zit 1 vaste hoofdgids bij. Normaal gesproken nemen die geen contact op, bij Derek dus wel omdat het mediumschap zijn doel was in dit leven.quote:Derrick Acora, geweldige kerel ik vraag me alleen af wat of wie die Sam nou is?
Hij zegt dat het zijn Guirdian is maar wat is dat? Ho ekom je aan een guardian? Hoe weet je wanner die contact opneemt etc?
Sorry, kan ik me even niet herinneren.quote:Aflevering van Doorwerth zie je op het einde een schaduw van wat lijkt een man, maar ze zeggen er niks over en daarna is de aflevering afgelopen. Was dat egt opgenomen?
Ja, er zijn wel dingen te faken want als er iets gebeurd lijkt het meestal buiten het shot van de camera te zijn of als er daadwerkelijk iets beweegt of zo, dan is het object helaas niet helemaal in beeld. Dus het zou kunnen, maar ik denk dat er geen bedrog in het spel is. Er zijn namelijk ook afleveringen waarin niets gebeurd. En soms ook een paar tamme achter elkaar.quote:Ik denk eerlijk gezegd dat het echt is, ondaks wat je zei over kijkcijfers waar ik ook al aan had gedacht. Want opzich is het heel simpel om alles te faken.
Maar goed ik heb altijd al in geesten geloofd, en deze serie is de beste die weergeeft wat dit precies zijn enzo.
Winchester idd. Ik heb er ooit wat over gelezen. Het boek en de film van Rose Red (redactie: Stephen King boek over eenzelfde soort huis waar paranormale dingen gebeuren en een team op onderzoek uitgaat).quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:16 schreef dapluiz het volgende:
Van mij mogen ze dan ook wel eens naar dat huis gaan van de vrouw van Winchester, das echt een te bizar huis speciaal gebouwd voor de geesten van slachtoffers die door wincherster geweren zijn vermoord, lijkt em dat ze als er iets is ze daar wel iets moeten kunnen vinden
Voor degene die het niet kennen :
Dank jequote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:30 schreef machiavezistme het volgende:
toffffffffff
Das inderdaad indrukwekkend. Of het echt is durf ik niet te zeggen maar wonderbaarlijk is het zeker. Wat het ook is hij kan het beter dan Char iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:13 schreef XrAiDeN het volgende:
Erg indrukwekkende man, geloof zeker dat hij in contact staat met het paranormale in tegenstelling tot Char Margolis.
Wie weet hebben mensen dat jaren gedacht en pikt ie die gedachten op, misschien zou dat ook kunnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:48 schreef livEliveD het volgende:
Een argument tegen was dat je met een keukenmes veel handiger iemand kan vermoorden. Haalt Derek echte geschiedenis op of voelt ie aan wat de omgeving geloofd? Of is het nep?
Is ook nog een programma op discovery, komt wel eens 's nachts. Mystery kids of iets. Komen ook wel eens leuke onderwerpen in voor, maar het programma is me iets te simpel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Ja met kinderen; Scary But True heette dat. Leuk voor de kids enzo.
Kan wel ja, hou wel van dat soort programma;squote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:13 schreef De_Schaduw het volgende:
Dat programma op Discovery Civilization heet volgens mij GhostHunters. Daarvan hebben ze ook in de Jaimaica Inn en in de omgeving gefilmd. Er werden ook Nederlanders geinterviewd in dat programma die iets hadden meegemaakt.
Alleen vertelt dat programma alleen de verhalen en dan zijn er weer voor en tegenstanders die aan het woord komen. Ze gaan alleen niet op onderzoek uit en zelf overnachten op die plaatsen.
Maar een goed programma is het wel!
Daarin komen ze ook wel met bespookte lokaties die soms niet op het Internet te vinden zijn.
Mag ik ook mail van je ontvangen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:17 schreef De_Schaduw het volgende:
je hebt mail
Nou neem ik MTV helemaal niet serieus hoor en is het nog makkelijker achteraf te zeggen dat het nep is, maar stel als ze nu wel gelijk hebben dat alles een hoax is dan zal Derrick Acorah ook wel een faker zijn, anders is het een beetje tegenstrijdend.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:46 schreef lplover het volgende:
Heeft één van jullie misschien net MTV Blaggers gezien? Daarin proberen een aantal mensen zich voor te doen als andere mensen en kijken ze of anderen dat geloven. Vandaag gingen twee mannen doen alsof ze "ghosthunters" waren en gingen ze naar ksteel Doorwerth. Ze deden daar maar wat en er waren journalisten op af gekomen en mensen filmden het. Je zag wat de camera filmde en het was precies zoals dat ene vrijgegeven plaatje, alleen op de plaats van het licht zag je gewoon een lampje dat de hele tijd scheen. 1 van de mannen noemde zich "Lomax" en ik heb eens gekeken wat er vorige maand op ghoststudy.com staat over Doorwerth en daar hadden ze het ook over ene Lomax. Nu vraag ik me af, was dit allemaal een grap van die "blaggers" of is er echt onderzoek naar gedaan en hebben ze dat nagedaan ofzo? Het lijkt me toch niet dat ze kort voor of kort na de "echte"onderzoekers zijn gegaan, anders hadden we er dan wel wat over gehoord. En hoe kan het dat het licht op precies dezefde plaats stond en de zefde schaduwen gaf? Misschien was dit een wel erg goed gelukte grap van die mannen![]()
Ja idd, wat betekent dit nu voor Most Haunted? is et nou egt allemaal nep ? hoax?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:39 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n hoax-verhaal geeft onderzoeken naar het paranormale een slechte naam...
Maar volgens mij waren er al verhalen over vreemde gebeurtenissen op Doorwerth voor MTV daar langs kwam. Maar nu is het net alsof dat hele programma nep is en die mensen een stelletje malloten zijn. Maar het spookt er iig wel.
Volgens mij ging Blaggers alleen over Doorwerth; ze deden alsof het er spookte, deden er nep onderzoekjes waarna het team van Most Haunted erop inspeelde en er ook naartoe ging.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd, wat betekent dit nu voor Most Haunted? is et nou egt allemaal nep ? hoax?
Of ging dat stukje van blaggers alleen over doorwerth?
ik snap er niks meer van
wel jammer......![]()
ammersooyen of hoe het gespeld moet worden, daar gebeurde niet zoveel. En die aflevering in een Londonse underground, ben de naam even kwijt, die was van het eerste seizoen. Maar het blijft hoe dan ook ontzettend interessant.quote:Op maandag 18 oktober 2004 10:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb nu ook 2 afleveringen gezien, namelijk Doorwerth en Chatham Dockyard, maar wat ik mij nu afvraag is, gebeurt er ook weleens NIETS waar ze komen?
Lichtpuntjes? Orbs? Of lens-flare?quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Je ziet soms vaak van die soort nachtvlinders zeg maar, eenmaal filmend met nachtcamera... zo'n lichtpuntje zeg maar. Wat kan dat zijn?
Een aflevering in the Manor House geloof ik "Show yourself to three big fearless men!" (of zoiets van die strekking dan). Heel dapper etc, opeens BANG (ik zal geen spoilers plaatsenquote:Op maandag 18 oktober 2004 17:02 schreef Rietvaerder het volgende:
"We do not fear you, bang on the ceiling if you are here"
*bang*
"WAAAAAAAAHHHHHHHHHHHhhhHhhhhhhhhhhhhhhhh"![]()
Geen idee, ze replayen het daarna altijd nog met een cirkel er omheen..... t lijkt op een vlinder die licht geeft.quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lichtpuntjes? Orbs? Of lens-flare?
Dat zijn orbs, volgens ghoststudy.com:quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Geen idee, ze replayen het daarna altijd nog met een cirkel er omheen..... t lijkt op een vlinder die licht geeft.
quote:Believed by many to be the soul or spirit (human & animal) of those that have passed on from this life. The orb shape is obviously the most convenient way for them to travel around in their present state.
Ik vond hem ook niet echt overtuigend overkomen in Most Haunted... Ik had het gevoel dat hij 9 van de 10 keer Derek napraatte maar dan in andere woorden, en achteraf zei van; 'ohja dat bedoelde ik!' De rest was gokwerk leek het.quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu zeggen ze in "The girl with X-Ray eyes'' op Discovery dat die Uri Geller al is ontmaskerd door CSICOP (Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal http://www.csicop.org/ )
[afbeelding]
Nee, Blaggers ging niet alleen over Doorwerth, alleen het laatste stukje. Volgens mij proberen ze meestal alleen op feestjes met VIPs binnen te komen terwijl ze niet uitgenodigd zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ging Blaggers alleen over Doorwerth; ze deden alsof het er spookte, deden er nep onderzoekjes waarna het team van Most Haunted erop inspeelde en er ook naartoe ging.
Maar die gast van Blaggers doet alsof het er nooit gespookt heeft en de mensen van Most Haunted in een kasteel spookjes hebben zitten onderzoeken die er helemaal niet waren, en alleen door insinuatie van Blaggers vanalles hebben waargenomen.
Grrr, daar wilde ik naar kijken maar ik ben het natuurlijk weer vergetenquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu zeggen ze in "The girl with X-Ray eyes'' op Discovery dat die Uri Geller al is ontmaskerd door CSICOP (Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal http://www.csicop.org/ )
[afbeelding]
Ik haal geloof ik 2 topics door elkaarquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:06 schreef lplover het volgende:
[..]
Nee, Blaggers ging niet alleen over Doorwerth, alleen het laatste stukje. Volgens mij proberen ze meestal alleen op feestjes met VIPs binnen te komen terwijl ze niet uitgenodigd zijn.
Als ik het me goed herinner zei één van hun aan het begin van het stukje dat ze op internet op zoek waren gegaan naar Nederlandse kastelen waar het spookt. Dus er werd al eerder gezegd dat het er spookt. Alleen omdat zij een grap hebben gemaakt wil voor mij nog niet zeggen dat het er echt niet spookt. Most Haunted is er later heen gegaan en zij hadden toch wel wat gevonden? Dit blijkt later een grap te zijn maar het zou mij niet verbazen als het daar echt spookt.
Ik heb hem pas 1x gezien en ik vond ook dat ie niet echt overtuigend overkwam inderdaad........ hopen dat het bij de ene keer blijft danquote:Op maandag 18 oktober 2004 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem ook niet echt overtuigend overkomen in Most Haunted... Ik had het gevoel dat hij 9 van de 10 keer Derek napraatte maar dan in andere woorden, en achteraf zei van; 'ohja dat bedoelde ik!' De rest was gokwerk leek het.
Nee maar me mailadres mag je gebruikenquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:55 schreef GF het volgende:
Mag je links plaatsen naar torrents hier? Ik heb nog wel wat linkjes voor een paar afleveringen. Zit ze zelf nu ook te downenIk heb nog geen enkele aflevering gezien, maar ben ik dus wel van plan
Je hebt mailquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee maar me mailadres mag je gebruiken![]()
Zie profiel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:04 schreef GF het volgende:
[..]
Je hebt mail
Als anderen de mail ook willen, dump je adres maar![]()
Ik geloof niet dat je een geest op band vast kan leggen. Alleen zijn manifestatie zoals warmte, geluid, dingen laten bewegen. Die laatste twee gebeuren vaak. Vooral Table tipping ziet er wel ok uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 12:39 schreef Rietvaerder het volgende:
maar wat ik mij nu afvraag, is er weleens een gedaante of een schim vast gelegd op film?
quote:Season1:
1-1 Athelhampton Hall
1-9 Culzean Castle
1-10 The Mermaid Inn
1-11 Blackpool Pleasure Beach
1-13 Derby Gaol
1-14 Aldwych Underground
1-15 Charleville Forest Castle
Season2:
2-8 Pengersick Castle
Season4:
4-2 Greengate Brewery
4-4 Jamaica Inn
4-7 Chatham Dockyard
4-12 Owlpen Manor
Season5:
5-1 Kinnitty Castle
5-3 Kasteel Doorwerth
5-5 Black Swan Hotel
Extra:
Croxteth Hall
Most Haunted Live Access All Areas
Mary Kings Close
RAF East Kirkby
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Zie profiel
Jullie hebben mailquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:16 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Zie profiel!![]()
Maar in het titelfilmpje zie je wel een keer iets van een schim voorbij lopen, en dat lijkt uit een aflevering te komen, maar welke?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, als je ze me het blote oog kan zien moeten we ook op film te zien zijn. Je hoort vaak zat dat mensen bijv een dame in een witte jurk zien...
Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar het zou ook een acteur kunnen zijn. Zoals ze die gebruiken voor de reconstructie filmpjes (filmpjes met voorbeelden van de activiteiten van geesten).quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar in het titelfilmpje zie je wel een keer iets van een schim voorbij lopen, en dat lijkt uit een aflevering te komen, maar welke?
Het zou helpen als het ook es op de Nederlandse tv werd uitgezonden. Ik weet tot nu toe alleen dat het in de UK en Canada te zien is op de tv.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op mensen, dit topic moet echt wat actiever worden, het is toch een veel te boeiend onderwerp om er zo weinig te posten
die bedoelde ik! ik wist even niet hoe ik dat uit moest leggen, aangezien het 1 seconde te zien is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:21 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
En in het filmpje zit ook een fragment van licht dat geen orb is. Het is alsof het een persoon van water is die voorbij gaat, maar waar dan maar 1 klein klein stukje van te zien is. Bedoel je dat?
En dat is weer een andere Ghost Hunters. De formule komt me enigszins bekend voor... Het fragmentje op de website van aflevering 1x02 doet me sterk denken aan Most Haunted 1x04, in Drury Lane Theatre...quote:Plot Summary for
"Ghost Hunters" (2004)
This one-hour weekly docu-soap from the creator/executive producer of "American Chopper" follows a group of real-life paranormal researchers as they investigate haunted houses throughout the country, encountering every type of imaginable haunting. Jason Hawes and Grant Wilson, plumbers by trade, head up TAPS -- The Atlantic Paranormal Society -- a group of ordinary, everyday people with an interest in getting to the bottom of your otherworldly disturbances.
Summary written by -- SCI FI Channel, submitted by Senior Editor, SCIFI.COM
Ja idd....... daarom noemde ik het eerder ook al ''nachtvlindertjes''quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:02 schreef livEliveD het volgende:
Ze zijn alleen op camera te zien en op mij komen ze over als voorbij vliegende insecten en stof.
Ik ben vaak 22:45 terug uit me werk en na het checken van mail/fok enzo kijk ik vaak een aflevering of 2 voor het slapen gaan (soms om 03:00 als ik nog geen zin heb om te gaan slapen)quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Trouwens, ik kijk ze alleen als het licht is buiten, ik ga ze echt NIET voor het slapen kijken![]()
Ik vind het altijd knap dat ze die dingen meteen zien op hun camera schermpje. Ik moet altijd de replay zien om het op te vangenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar wel toevallig dat ze dan altijd op de plekken te zien zijn waar Derek zegt dat de energie zich bevindt....... met die spiegel bijv in Owlpen Manor
Sommige zijn heel duidelijk, maar vaak moet ik 'm op pauze zetten en dan het het beeld van m'n monitor even veranderen voor ik ze zie.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat ze die dingen meteen zien op hun camera schermpje. Ik moet altijd de replay zien om het op te vangen
Ik zie ze vaak ook vrijwel gelijk.... maar soms verwar ik ze met het lichtje van de handcamquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:10 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap dat ze die dingen meteen zien op hun camera schermpje. Ik moet altijd de replay zien om het op te vangen
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ehm ik kijk ze meestal 's avonds omdat ik dan gewoon rustig kan zitten zonder steeds afgeleid te worden... Heb vannacht om 2 uur die van Brannigans Night Club gekeken.
Een paar dagen terug was ik alleen thuis en heb ik ook een aflevering gekeken, ik weet niet meer welke, maar ik heb een zolderkamer en loop 's avonds altijd in het donker naar beneden omdat de lichtschakelaar op een domme plek zit. Dus ik rond een uur of 1 even naar de wc, hing er dus was te drogen in het trapgat![]()
Met hartkloppingen naar de wc, van de wc af, loopt net de hond door de gang (donkerbruin beessie)
Maar ik heb wel heerlijk geslapenAlleen die was die hing te drogen
![]()
![]()
Ik schrik niet snel...
Slijmbalquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]![]()
Zo'n leuk meisje als jij hoort ook niet alleen thuis te zijn![]()
Ik twijfel soms nog weleens hoe echt het geweest is/ kan zijn. Het is zo'n 10 jaar geleden, kinderen beelden zich soms nogal wat inquote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is wel mooi...
Moest ik toevallig ook aan denkenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:07 schreef livEliveD het volgende:
Hej waarom stellen we zelf geen team samen en gaan dan zoiets in Kasteel Doorwerth doen. Vinden die mensen daar vast niet erg. Ik wil best contact opnemen met die mensen daar . We hebben wel ervaren lui nodig denk ik. Dus iteejer/muus als je dit leest :')
Eerlijk gezegd zou ik hem graag een keer spreken om te kijken of ie echt dingen over mij kan vertellen die hij niet kan weten. Maar ja dat wil iedereen denk ik wel. Je kan niet alles hebbenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Of nodig Derek uit
Zal ff kijken of het haalbaar is. Hopelijk is er iets op poten te zettenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:09 schreef GF het volgende:
Lijkt me wel een hele ervaring om te doen
Ik hoop hetquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zal ff kijken of het haalbaar is. Hopelijk is er iets op poten te zetten
Niet voor de grap nee. Maar misschien wel als we iets kunnen regelenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Alleen dan moeten we dat wel s nachts doen he herenEn ik denk niet dat je s nachts mag blijven van het personeel van Doorwerth....
Idd moet zeker serieus zijn. Ik ga niet voor de lol maar uit interesse.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:20 schreef GF het volgende:
Niet voor de grap nee. Maar misschien wel als we iets kunnen regelen![]()
*idee krijgtquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, ik denk niet dat dat lukt. Stel je voor dat een stelletje dieven dat zouden zeggen..... halen ze s nachts alles weg
Deskundigen, geen idee. Apparatuur is niet het grootste punt denk ik. Kunnen we vast wel huren ofzo ergens.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt mij ook wel erg interessant om eens te doen; heb ik altijd al eens gewild. Alleen hoe kom je dus aan deskundigen die met een stel fok!kers de hort op wil, en hoe kom je aan de apparatuur?
quote:Season1:
1-1 Athelhampton Hall
1-6 Craig y Nos Castle
1-9 Culzean Castle
1-10 The Mermaid Inn
1-11 Blackpool Pleasure Beach
1-13 Derby Gaol
1-14 Aldwych Underground
1-15 Charleville Forest Castle
Season2:
2-4 Souter Lighthouse
2-8 Pengersick Castle
Season4:
4-1 Owlpen Manor
4-3 Jamaica Inn
4-5 Hellfire Caves
4-7 Chatham Dockyard
4-9 The Wellington Hotel
4-10 Guild Hall
4-11 Greengate Brewery
Season5:
5-1 Kinnitty Castle
5-3 Kasteel Doorwerth
5-5 Black Swan Hotel
Extra:
Croxteth Hall
Most Haunted Live Access All Areas
Mary Kings Close
RAF East Kirkby
Bonus! Extra
Ik heb geen idee hoeveel hij vraagt. Volgens mij heeft ie het momenteel zelfs te druk voor readings.quote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Plus ik denk dat ie een aardige prijs rekent voor een reading....
Bij Char is dat 500 dollarMaar haar vertrouw ik niet echt... dat is puur cold reading als ik de deskundige mag geloven
En er staat ergens dat je vóór zo'n reading een lijst moet maken met mensen die je kent die nog leven of overleden zijn incl. nicknames zodat je makkelijker een bevestiging kan geven als ze letters noemtquote:Q. Why does Char charge $500.00 a reading.
It may seem like much, but in comparison with the hundreds and thousands of dollars some people have spent on the 900 psychic lines. I believe it is fair and justified. I’ve spent over twenty-five years developing and refining my techniques for communicating with the spirits, and as with anything genuinely good, there is a price to pay. I've consistently turned down the 900 lines with a ‘stable’ of psychics that charge $4.95 a minute or more to simply keep you on hold as long as possible, only to receive mediocre, canned advice. I could have made millions, and in so doing, sacrificed my true reason for sharing my advice. My fee allows me to continue my life’s work.
25 jaar ontwikkelen om te komen tot matige resultaten. En dan nog zoveel geld vragen daarvoor.quote:Char usually begins the reading by giving out initials of people. Often people are nervous or anxious and do not respond. With your list in front of you it will help you to respond yes or no.
Misschien wel. Lijkt me niet dat ze veel moeite gaan doen voor ons. Maar als we er een ervaren medium o.i.d. bij zouden hebben laat wel zien dat we het serieus menenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 17:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is dan het grootste punt? Dat we s nachts mogen blijven?
Die vind ik juist het spannendstquote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef De_Schaduw het volgende:
Uhm, laat ik dan zeggen: Derek heeft last van een kwaadaardige geest. Afleveringen met kwaadaardige geesten laten me me meestal iets ongemakkelijker voelen
0 seeds 0 peers 0b/s :'(quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:23 schreef De_Schaduw het volgende:
Uhm, laat ik dan zeggen: Derek heeft last van een kwaadaardige geest. Afleveringen met kwaadaardige geesten laten me me meestal iets ongemakkelijker voelen
Is er een aflevering of website waar ik meer kan horen/zien over deze Sam?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:48 schreef livEliveD het volgende:
Sam is zijn gids
Ik ook niet. Maar ik moest er wel aan denkenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:23 schreef livEliveD het volgende:
Daarmee verklaar je alles idd. Simpelweg omdat je elke mogelijk vorm van ervaren insluit in de regels van ONS universum. Maar ik geloof er niet echt in
Zal ik de upload dan maar ff wat omhoog gooien?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:33 schreef GF het volgende:
Ik ben bezig met het binnenhalen van de aflevering met kasteel Doorwerth. Maar gaat traag![]()
Zie Derek's website http://www.derekacorah.org/AboutMe/aboutsam.shtml Ook heeft de video 'Derek Acorah Story' een duidelijke uitleg.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:07 schreef GF het volgende:
Is er een aflevering of website waar ik meer kan horen/zien over deze Sam?
2 seeds en 1 peer nuquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:42 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Zal ik de upload dan maar ff wat omhoog gooien?
[..]
Bedanktquote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:42 schreef De_Schaduw het volgende:
Zie Derek's website http://www.derekacorah.org/AboutMe/aboutsam.shtml Ook heeft de video 'Derek Acorah Story' een duidelijke uitleg.
Ziet er vrij nep uitquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:01 schreef De_Schaduw het volgende:
Heeft iemand de frontpage gezien? Staat een stukje over een hoofd in een spiegel van de Red Lion Pub, Daar waar Most Haunted is geweest in seizoen 1
Bloederig gezicht van geest verschijnt in spiegel
Dat heb ik ook. Vaak denk ik van 'dat had ik ook wel kunnen verzinnen' of hij noemt wat dingen die iedereen kan weten als je een beetje de historie van zo'n plaats kent.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:02 schreef livEliveD het volgende:
Ik moet zeggen dat ik na tig afleveringen Derek Acorah steeds ongeloofwaardiger ga vinden
Vaak noemt ie maar een paar dingen en de rest is een verhaal dat iedereen kan verzinnen. Vaak heb je een aflevering dat ie alleen de voornaam weet waardoor het nooit te traceren is. De echte waarde in het verhaal is vaak nihil
Als iemand het aanvoelt hoe kan ie het dan mis hebben? Hoe kan het zijn dat sommige histrorische dingen die hij noemt niet nergens in de historie van zo'n gebouw staan?
Klopt, vind ik ook een beetje. Maar dan nog.... Ik denk niet dat honderden jaren geleden alles zo goed werdt gedocumenteerd dan tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:02 schreef livEliveD het volgende:
Ik moet zeggen dat ik na tig afleveringen Derek Acorah steeds ongeloofwaardiger ga vinden
Vaak noemt ie maar een paar dingen en de rest is een verhaal dat iedereen kan verzinnen. Vaak heb je een aflevering dat ie alleen de voornaam weet waardoor het nooit te traceren is. De echte waarde in het verhaal is vaak nihil
Als iemand het aanvoelt hoe kan ie het dan mis hebben? Hoe kan het zijn dat sommige histrorische dingen die hij noemt niet nergens in de historie van zo'n gebouw staan?
Ik heb 'm gezien net. Best wel boeiend met o.a. de bewegende tafel, horen van paarden en 1 van de gidsen die vaag doet. Ik ben nu ook zeker benieuwd naar het kasteel in het echtquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:11 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering met kasteel Doorwerth bijna binnenBen benieuwd.
Waar haal jij ze vandaan dan? Ik heb er nu in totaal 30, maar ik heb nog maar 1 aflevering van seizoen 3 ofzo en die live uitzendingen doen er ook 3 weken over...quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb alle episodes, alleen laatste 2 niet en 1 of 2 van season 3 nie
hdd is bijna vol
Ik wil het iig zeker eens proberenquote:Op maandag 25 oktober 2004 18:33 schreef Elin het volgende:
Lijkt me toch wel gaaf om zelf haunted plekken te "onderzoeken"..
Vooral aantoonbare dingen zoals objecten die je zelf hebt neergelegd die verschuiven lijken me wel interessant.. En table-tipping.. zou dat gevaarlijk zijn?
als je er in geloofd bedoel ik.
Mocht er nog iemand binnenkort zoiets gaan doen, ik ben wel geinteresseerd
Jammer dat op most haunted de meeste dingen die volgens hen "echt" zijn, niet goed op camera staan zoals een bewegende tafel en een bewegend kruis of uit de kast vliegende boeken.. ik blijf sceptisch..
Je kan beter bittorrent gebruikenquote:Op maandag 25 oktober 2004 19:20 schreef BBQ-kip het volgende:
TVP.
Kazaa werkt niet met me mee, er wordt niets gevonden![]()
Morgen maar weer proberen...
Azureus...quote:Op maandag 25 oktober 2004 19:21 schreef GF het volgende:
[..]
Je kan beter bittorrent gebruiken
Das hetzelfdequote:Op maandag 25 oktober 2004 20:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Azureus...
Naar mijn idee is het ook precies dat.. ik ben zelf heel nuchter, heb totaal geen angst van dat soort dingen ook al zou het echt zijn. Mensen die bijvoorbeeld al een beetje op het randje balanceren van mentale stabiliteit zou ik het denk ik ook afraden...quote:Op maandag 25 oktober 2004 20:38 schreef livEliveD het volgende:
Geen idee of table tipping gevaarlijk is. Ik denk dat het scheelt als je iets steviger in je schoenen staat omdat het dan minder angst opwekt. Iemand er ervaring mee?
No shit.... zeg het toch alleenquote:Op maandag 25 oktober 2004 20:58 schreef GF het volgende:
[..]
Das hetzelfdeBittorrent is enkel het protocol. Azureus de client. Die gebruik ik ook overigens
Zo heb ik vandaag een aflevering gekeken (S5 E6, Old Hall Hotel) waar 1 van de crewmembers erg begon te zweten, en het zeer koud had. Opeens zie je een orb uit hem komen en weg zwevenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:04 schreef 2NutZ het volgende:
tip: kijk ff op suprnova voor een bestand van 6gig van most haunted .. kuch
PS: iemand Charnock Hall gezien? ik ben altijd erg skeptisch als het om de zogenaamde 'Orbs' gaat, maar ik moest toch wel ff lachen toen ik in deze aflevering een orb uit een prullenbak zag vliegen en voor de camera stil ging staan en toen verder vloog
Volges mij doen stofjes dat niet ehehe
Verdorie, kan ik niet ontvangenquote:Op donderdag 28 oktober 2004 03:34 schreef Dennis121 het volgende:
Haunted Week op Discovery Civilistation![]()
Net de Sinatra aflevering gezien. Is ook met vigils (nachtwakes met nachtvisie camera) en de "sensitive" die 'overgenomen' lijkt te worden net als Derek. Maar voor de rest word je niet veel wijzer van 'm. Tenminste, niet deze aflevering. Ach, Derek heeft ook zo af en toe z'n mindere momenten, dus wie weetquote:See all the spooky stars on Dead Famous, exclusively on LIVINGtv!
She is a self-confessed sceptic, he is a “sensitive” able to detect paranormal events beyond the range of the five senses. Together their mission is to investigate the “Dead Famous”!
Join us on this compelling and groundbreaking ride across the US as Gail Porter and Chris Fleming try to track down some of America’s most famous spirits.
Hot on the trail of Al Capone and the Mob, Marilyn Monroe, Jim Morrison of the Doors, Lucille Ball, James Dean and Frank Sinatra, what will Gail and Chris uncover? And will Gail lose her scepticism during some of the show’s most intriguing paranormal experiences?
Haunted Week is echt relaxedquote:Op donderdag 28 oktober 2004 04:08 schreef De_Schaduw het volgende:
Verdorie, kan ik niet ontvangen
Nou ja... kan wel, maar dan moet ik digital nemen. En ik heb hier al zoveel dat ik nog moet kijken.
Waaronder nu ook het LivingTV programma 'Dead Famous.
Kijk dan ook vanaf 't begin, dan zie je dat ze steeds minder bang wordt. Én dat maakt dat je langzaam kan wennen aan het veranderen van haar kapselquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:49 schreef dapluiz het volgende:
Ben ik nou de enige die die presentatrice te bangerig vind ?
Als ze iets hoort dan begint ze zo irri te gillen dat je niet eens kan horen wat zij nou hoort
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Tvp
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:07 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Kijk dan ook vanaf 't begin, dan zie je dat ze steeds minder bang wordt. Én dat maakt dat je langzaam kan wennen aan het veranderen van haar kapsel
[..]
*MEP*
Zet het pijltje/handje eens op 't map icoontje achter de topictitel en lees de popup eensquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
![]()
Tvp tikken ging snellerquote:Op donderdag 28 oktober 2004 21:27 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Zet het pijltje/handje eens op 't map icoontje achter de topictitel en lees de popup eens![]()
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op donderdag 14 oktober 2004 04:53 schreef XrAiDeN het volgende:
Schijnt nog 1 of ander programma op Bravo te zijn geweest genaamd "The World's Scariest Ghosts" Heb hier ook een torrent linkje van en ga deze zo meteen downloaden.
Heb gelezen dat er nog overtuigender bewijsmateriaal is gefilmd als in Most Haunted. Ben benieuwd!
Het is niet zo dat ze zich ook allemaal realiseren dat ze naar het licht moeten volgens mij. Bij een plotselinge dood (ongelukken, onthoofdingen enz.) schijnen ze niet helemaal te beseffen wat er aan de hand is en hangen ze een beetje tussen 'hemel en aarde'. En hoe het hen dan vergaat weet ik niet zo. Ik hoor af en toe dat ze eenzaam ergens blijven hangen zonder geliefden om hen heen (niet opgehaald door ze?), of ze blijven steeds hun laatste momenten herhalen en blijven daar in hangen (wat dezelfde dingen die ze doen kan verklaren). En ik heb gehoord dat ze ook bang kunnen zijn van het licht en dat een medium dan in zo'n geval duidelijk kan maken dat ie daar naartoe moet.quote:Iemand die de gangbare theorie weet over geesten? Ik bedoel, ze hangen op een plek en doen vaak dezelfde dingen. Sommige zeggen dat ze niet naar het licht willen gaan maar dat lijkt me nogal raar omdat ze zich toch moeten realiseren dat ze niet eeuwig kunnen rondlopen hier.
Ja, is lastig voor te stellen als ze geen fysieke hersens hebben. Ze schijnen echt geen spat anders te zijn dan hoe ze waren toen ze nog leefden. Dus ze functioneren zoals in leven, op lichamelijke gebreken na. Hoe het geestelijk zit weet ik niet, volgens mij heb ik Derek eens horen vertellen over een ziel die nog steeds 'ziek' was.quote:Daarnaast vind ik het apart dat geesten intelligentie lijken te hebben als we ervan uitgaan dat The most Haunted echt is.
Ja, snap ik ook niet zo. Ik weet even niet hoe het heet, maar er komen wel manifestaties voor van mensen die net overleden zijn en zich een eind verderop helder laten zien aan iemand waar ze een goede band mee hadden. Dus hoe krijgen ze dat voor elkaar als het nieuw voor ze is? Of iig wennen na zo lang te hebben doorgebracht in het aardse lichaam.quote:En waarom is het zo selectief. Als je vermoord wordt wil je toch 99 van de 100 keer je familie proberen te waarschuwen of een teken geven?
http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/quote:Deep in the heart of historic Lancashire, at the northern most tip of the Pennines, lies Pendle Hill. Rising to over 500 metres its looming glowering peak dominates the landscape for miles around.
The Hill’s brooding influence has been felt in the region since before Roman times. It is a focus for unusual ruins, ghostly presences, stone circles, witch hunts and much more.
Most Haunted Live investigates around Pendle Hill during this Halloween period. Don’t miss it October 30th, 31st and November 1st from 9pm!
http://www.livingtv.co.uk/mosthauntedlive/ is volgens mij de site die in elke live uitzending wordt genoemdquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me alleen af waar je die webcams dan kan zien.
http://www.blueyonder.co.(...)5&group=dir_overviewquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me alleen af waar je die webcams dan kan zien.
Edit: Wauw, ik kan niet wachten op de online aanbieding van de uitzending van vandaag.quote:LivingTV forum:
Becky
Senior Member
Registered: 16-Jun-02
Soooo
Derek took his hands off the table and it stopped moving ...coincidence??
Ja, er waren al wat mensen die zich afvroegen of het bewegen van de tafel in Doorwerth door Derek kwam. En dan om precies te zijn z'n duimen onder de tafel.quote:Op zondag 31 oktober 2004 01:46 schreef livEliveD het volgende:
Het valt me idd op dat Derek vaak de oorzaak lijkt van Table Tipping
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2004 11:08 schreef CherryLips het volgende:
French & Saunders!! Ik hou van die mensen. Bittorrent?
Normaal bestel ik UK DVD's bij play.com of cd-wow.co.uk, maar ik ben terughoudend met de Most Haunted DVD's.quote:Op zondag 31 oktober 2004 16:52 schreef ruby het volgende:
Heeft iemand een idee waar je deze dvd's kunt verkrijgen? Althans, in Nederland dan. Want ik heb wel gezien dat je ze bijv. via Amazon.co.uk kunt bestellen maar dan kom je denk ik wel aardig duur uit.
Of ik moet m'n schoonmoeder ff charteren of ze alle dvd's even voor me wil kopen in Engeland.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: 1:05: Volgens mij is het uit de hand gelopen... camera's gingen op testbeeld over
Edit: 1:13: De website van LivingTv is onbereikbaar
[ Bericht 21% gewijzigd door De_Schaduw op 01-11-2004 01:14:56 ]
Ehm, ik kan geen e-mailadres zien in je profiel. Maar die torrents zijn wel op de gebruikelijke plaatsen te vinden, al heb ik dus wel een andere plaats gevonden waar ik makkelijker afleveringen vandaag kan halen. Zo had ik de afleveringen van dag 1 al compleet toen de torrents nog maar 1seeder hadden. Dus ik heb even meegeholpen met seedenquote:Op maandag 1 november 2004 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Kun je me misschien mailen waar jij die uitzendingen vandaan haalt (ook de French & Saunders?) want ik kan echt niets vinden...
Je kan met een rechtmuisklik 'volledig scherm' selecterenquote:Op maandag 1 november 2004 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
Die live webcams kan je egt niks op zien.... verrekte klein en tis ook nie egt goeie kwaliteit.
Beetje jammer
ik vind de live leuker dan de gewone afleveringen eigenlijk
spam kwam er toch al daarom heb ik dat adres er ook neergeknaldquote:Op maandag 1 november 2004 19:13 schreef De_Schaduw het volgende:
Het is verzonden, dus je kan je mailadres wel weer wissen. Als een botje/robot/mailaddress harvester langskomt kan je misshcien (meer spam) verwachten
Ja dat had ik gezien van full scherm maar dat ziet er dik blokkerig uit bij mij, dus met die kwaliteit kan je niet echt verschil op maken tussen een orb en een pixel die beweegt.quote:Je kan met een rechtmuisklik 'volledig scherm' selecteren
En ik heb dus echt wel wat gezien. Ik heb toch gemeld dat ik orbs bij een touw zag? Nou, ik zit nu Most Haunted te kijken en om dezelfde tijd zie ik door het beeld scrollen "Many reports of orb activities by the ropes on webcam 2"
En nu Derek en Yvette in de kelderquote:Op maandag 1 november 2004 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Nu live met geluid!
Ja.quote:Op maandag 1 november 2004 22:57 schreef De_Schaduw het volgende:
Argh, geen geluid op cam 3heeft alleen die cellar cam geluid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we toch nog live meegenieten
[ Bericht 67% gewijzigd door De_Schaduw op 01-11-2004 23:40:48 ]
partypooperquote:Op maandag 1 november 2004 23:55 schreef De_Schaduw het volgende:
Ja, zie ik ook, maar ik denk dat dat een autoweg is. Nu zie ik iig zaklampen van links komen
Sorryquote:Op dinsdag 2 november 2004 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Hè ik ben helemaal gedesillusioneerd.
een aantal eps uit seizoen 1,4 5 en 2 live uitzendingen, een celebrity special en nog wat extra'squote:Op dinsdag 2 november 2004 12:23 schreef GF het volgende:
Ik heb het bestand van 6GB van suprnova bijna binnen. Benieuwd wat er in zit
Nu snap ik hoe het werktquote:E.V.P stands for Electronic Voice Phenomena. This Phenomena occurs when the voices of a Spirit interrupt an Electro Magnetic Field,"E.M.F's", so inturn using audio tape i.e. from a micro cassette recorder reveals these voices where as before they could not be heard by a human ear. It is the same way with a dog-whistle, the dog in this case being the audio recorder. We as humans cannot pick up the sound of this dog-whistle because the frequency is to high. The dog, on the other hand can, because its ear drum is designed for hearing higher frequencies. The audio recorder uses magnets to record onto tape when an Electro Magnetic field is interrupted such as when paranormal activity occurs. This inturn effects the tape i.e."E.V.P"
Althans dat is wat die kerel tegen me zei toen ik aandelen kocht in de seriequote:Elke keer leggen die mensen hun leven in de waagschaal om aan te tonen dat er entiteiten zijn met machten die wij ons niet kunnen voorstellen. Ontberingen op tijdstippen waarop een normaal mens hoort te slapen. Onderzoekers die bekogeld worden met objecten Geesten die terugslaan en mensen gewond achterlaten, bekrassen of verbranden. Emoties voorbij het standaard “All you need is love” level van pure angst, pijn etc.
Het team begeeft zich tussen overleden moordenaars die bekend staan om het proberen op te sluiten van mensen door geestelijk deuren dicht te houden. Het is pure anarchie, pure beelden van de line of fire. Communicatie van de wereld waar je geen geld nodig hebt. Bewapend met laserdetectie, EMF meters, infarood visie en gedrevenheid roepen ze de entiteiten op om zich kenbaar te maken. Goedschiks of kwaadschiks
Bekijk de Halloween afleveringen van afgelopen dagen, die zijn behoorlijk actiefquote:Op donderdag 4 november 2004 09:11 schreef dapluiz het volgende:
Gebeurt er trouwens nog wat in die MH afleveringen ?
Aangezien dit topic rustiger lijkt te worden
Oh wacht was dat een paar weken terug? Waren drie afleveringen ofzo van geloof ik.quote:Op donderdag 4 november 2004 23:04 schreef GotC het volgende:
Ah, het kan idd ook zijn dat ik het op een ander tv kanaal in Scotland heb gezien, lijkt me ook wat logischer.
Maar er is/was sowiezo een HEEL leuk programma op bbc, dat precies over hetzelfde gaat. Een uur lang (of anderhalf uur) alleen maar over entiteiten enzo, er werden mediums opgeleid om hun..senses te versterken enzo.
Ben ook een ERG trouwe BBC kijker. We kijken bijna niks anders thuis
Ik vind het juist fantastischquote:Op vrijdag 5 november 2004 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
dat french en saunders vind ik wel dikke onzin, en ook nie echt grappig ofso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |