De amerikaanse embassades in Japen en Korea hebben alle amerikanen in de regio opgeroepen uiterst alert te zijn. Er zou sprake zijn van een terroristische aanslag op korte termijn in die regio tegen Amerikanen of Amerikaanse faciliteiten/gebouwen.
De Waarschuwing kwam van het Amerikaanse State Department en is ook geldig voor al het militair Personeel gelegerd in Zuid Oost Azie, inclusief de 26.000 manschappen op Okinawa, waar ruim de helft van alle amerikaanse troepen zijn gelegerd.
-----------------------
Meer info nog onbekend.
Zal wel loos alarm zijn...of niet?
quote:wat?
Op vrijdag 07 september 2001 14:06 schreef D-RiSe het volgende:
Laten we het hopen
quote:ach... tis natuurlijk lullig voor die amerikanen maar dan hebben we tnminste weer wat nieuws hiero
Op vrijdag 07 september 2001 14:10 schreef Frutsel het volgende:[..]
wat?
dat het loos alarm is? of dat ze een aanslag plegen?
quote:Ziek figuur
Op vrijdag 07 september 2001 14:18 schreef D-RiSe het volgende:[..]
ach... tis natuurlijk lullig voor die amerikanen maar dan hebben we tnminste weer wat nieuws hiero
quote:Ga jij even normaal posten of anders even je kopje kruidenthee nemen?
Op vrijdag 07 september 2001 14:40 schreef nostradam het volgende:
Osama Bin Laden is cool. NUKE ,M ALL (incl silk-tie)
quote:
Osma is helemaal niet cool! Hoort in het rijtje Sharon, Saddam en nog meer zieke figuren
quote:het is 'ophanden'
Op vrijdag 07 september 2001 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Topic: Terroristische aanslag op Amerikanen voorhanden?
V.
quote:Valt me een beetje tegen van amerika dat ze maar een stuk of 50.000 manschappen hebben (26.000 ruim de helft).
Op vrijdag 07 september 2001 13:48 schreef Frutsel het volgende:
De Waarschuwing kwam van het Amerikaanse State Department en is ook geldig voor al het militair Personeel gelegerd in Zuid Oost Azie, inclusief de 26.000 manschappen op Okinawa, waar ruim de helft van alle amerikaanse troepen zijn gelegerd.
Volgens mij worden dit soort aanslagen continu voorspelt. Amerika ziet de terroristen dan ook als zijn grootste bedreiging.
[Dit bericht is gewijzigd door Mza op 07-09-2001 18:12]
quote:Nee man, paus Urbanus II was pas een coole gast!
Osama Bin Laden is cool.
quote:sorry, maar.. "bedreiging"
Op vrijdag 07 september 2001 15:55 schreef Mza het volgende:[..]
Valt me een beetje tegen van amerika dat ze maar een stuk of 50.000 manschappen hebben (26.000 ruim de helft).
Volgens mij worden dit soort aanslagen continu voorspelt. Amerika ziet de terroristen dan ook als zijn grootste bedrijging.
quote:Dat is nou precies wat Bush graag zou willen doen
NUKE ,M ALL (incl silk-tie)
quote:Vergeet Bush niet en Ghadaffi.
Op vrijdag 07 september 2001 15:45 schreef F1-2001 het volgende:[..]
Osma is helemaal niet cool! Hoort in het rijtje Sharon, Saddam en nog meer zieke figuren
quote:*schaamt zich*
Op vrijdag 07 september 2001 17:59 schreef Witchfynder het volgende:[..]
sorry, maar.. "bedreiging"
quote:Die ook ja
Op vrijdag 07 september 2001 18:03 schreef Juup© het volgende:[..]
Vergeet Bush niet en Ghadaffi.
quote:En Arafat/Saddam Hoessein natuurlijk
Op vrijdag 07 september 2001 18:03 schreef Juup© het volgende:[..]
Vergeet Bush niet en Ghadaffi.
quote:Em Shamir en Hitler,
Op vrijdag 07 september 2001 20:31 schreef BAZZA het volgende:[..]
En Arafat/Saddam Hoessein natuurlijk
zo kunnen we uren doorgaan
quote:En Sadat en Assad,
Op zaterdag 08 september 2001 00:50 schreef F1-2001 het volgende:[..]
Em Shamir en Hitler,
zo kunnen we uren doorgaan
ik heb de tijd
quote:Laten we het er op houden dat je deze enge fout maakte doordat je emoties hoog opliepen door dit onderwerp?
Op vrijdag 07 september 2001 18:12 schreef Mza het volgende:[..]
*schaamt zich*
quote:Ik niet, heb nog een prive leven
Op zaterdag 08 september 2001 01:09 schreef BAZZA het volgende:[..]
En Sadat en Assad,
ik heb de tijd
quote:Ik ook, maar hier maak ik tijd voor (
Op zaterdag 08 september 2001 10:43 schreef F1-2001 het volgende:[..]
Ik niet, heb nog een prive leven
quote:en inmiddels weten we hoe cool Terrorist meneer Laden en z`n maatjes zijn.
Ik hoop dat meneer Bin Laden en al z`n terroristische maatjes morgen de eeuwigheid in gebombardeerd zijn.
quote:wie is dat?? hij heeft toch niet een snor he?? net zoals hitler saddam en stalin??
Op Friday 07 September 2001 14:40 schreef nostradam het volgende:
hier staan wat filmpjes ook van dat vliegtuig wat de wc invliegt
damn eerste dodenbericht : 25000
what's next
meer zeg ik neit
quote:das wel heel eng...
Op Tuesday 11 September 2001 18:41 schreef _Osiris_ het volgende:
In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654
meer zeg ik neit
quote:Zei jij dit dan ? Of neit ?
Op Tuesday 11 September 2001 18:41 schreef _Osiris_ het volgende:
In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654
meer zeg ik neit
slechte zaak Fok!
[Dit bericht is gewijzigd door Ludo op 12-09-2001 08:12]
quote:Kan hij gebanned worden voor zo´n treurige uitspraak? Er lopen hier wat kleine hitlerfiguurtjes rond
Check the sig van dat achterlijke varken. Hij heeft waarschijnlijk vannacht op straat staan dansen
quote:waarom reageert HeindeKort wel op mijn stukjes waarin ik David Icke aanhaal, met de opmerking "leuke SF-verhaaltjes" en "Goebbels-retorieken", en niet op het bovenstaande van Osiris waarin Nostradamus wordt aangehaald?????
Op dinsdag 11 september 2001 18:41 schreef _Osiris_ het volgende:
meer zeg ik neit
hebben de terroristen niet gewoon "het scenario" van Nostradamus gebruikt?
quote:En dan zeggen dat Allah het zo gewild zou hebben.
Op woensdag 12 september 2001 08:34 schreef Ludo het volgende:
Die "voorspelling" van Nostradamus kun je eng noemen, echter is hier duidelijk sprake van "de kip en het ei principe"hebben de terroristen niet gewoon "het scenario" van Nostradamus gebruikt?
quote:Vind ik ook... het is een zooitje
Op woensdag 12 september 2001 07:47 schreef Ludo het volgende:
ik heb toch wel mensen voor minder geband zien worden.slechte zaak Fok!
ik las het zelfde stukje net in een ander topic wat dicht is gegooid, maar daar stond ook in dat nostradamous het einde van de wereld voorspelde in 2000...
Hoe kun je nou eerst het einde van de wereld voorspellen en vervolgens vrolijk doorgaan met voorspellen tot na het einde van de wereld?
Ik sta er wat scepticsh tegenover. De originele teksten van Nostradamous zijn veel en veel vager en zijn zo makkelijk te verdraaien...
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 18:41 schreef _Osiris_ het volgende:
meer zeg ik neit
quote:Even m'n excuses aanbieden; zie nu pas dat die post van voor de aanslagen was.
Op woensdag 12 september 2001 07:47 schreef Ludo het volgende:
ik heb toch wel mensen voor minder geband zien worden.slechte zaak Fok!
En ben ik ook nog is een achterlijk varken? Omdat ik voor dat iemand ook maar kon vermoeden wat er zou gebeuren heb geschreven (nuke em all) ? En ik zal je is dit zeggen Pocketrocket ik ben zelfstandig-ondernemer met een bedrijfje dat kunst verhandelt in Nederland en in Zwitserland en ik kan je verzekeren dat ik op mijn jonge leeftijd van 23 financieel zo goed zit dat ik kan gaan rentenieren, dus ik lach je uit. (niet slecht he voor een achterlijk varken)
P.s PocketRocket, ik zou het zeer op prijs stellen als jij mij persoonlijk wil vertellen, wat je van me vindt, of vindt je dat niet leuk meer, liever anoniem achter je computer mensen voor Hitler en achterlijk varken uitmaken.
reactie pocketrocket op PBURGERS@NETMAIL.NL OF VIRTUALART@BLUEWIN.CH (Ik ben geen Arabier, ben een Amsterdamse Nederlander.
quote:Zo zie je maar weer eens hoe dom dergelijke uitspraken zijn, of er nou wel of niet zoiets was gebeurd in de VS.
Op donderdag 13 september 2001 00:53 schreef nostradam het volgende:
Reactie op Pocketrukker.....hoop dom gelul achteraf...
quote:
Op donderdag 13 september 2001 00:53 schreef nostradam het volgende:
Reactie op Pocketrukker.
Nee, ik heb gisteren niet op de straat gedanst van blijdschap, ik heb van 16.00 uur 03.00 uur in een soort van schock naar Cnn gekeken. Ik kan en zal ook niet proberen te omschrijven hoe erg ik het vindt, (ik ben ex-werknemer van Getronics Computer uitwijk centrum Lelystad.)ex collega,s en vrienden van mij waren godverdomme voor een speciale klus in het Pentagon bezig, waren er vrienden/ex-collegas van jou op de plek des onheils. (en ik ben dansend de straat opgegaan) Intotaal waren er 100 werknemers op het moment van de crash aanwezig. En dansen, acht wat zal ik zeggen, je bent dom.En ben ik ook nog is een achterlijk varken? Omdat ik voor dat iemand ook maar kon vermoeden wat er zou gebeuren heb geschreven (nuke em all) ? En ik zal je is dit zeggen Pocketrocket ik ben zelfstandig-ondernemer met een bedrijfje dat kunst verhandelt in Nederland en in Zwitserland en ik kan je verzekeren dat ik op mijn jonge leeftijd van 23 financieel zo goed zit dat ik kan gaan rentenieren, dus ik lach je uit. (niet slecht he voor een achterlijk varken)
P.s PocketRocket, ik zou het zeer op prijs stellen als jij mij persoonlijk wil vertellen, wat je van me vindt, of vindt je dat niet leuk meer, liever anoniem achter je computer mensen voor Hitler en achterlijk varken uitmaken.
reactie pocketrocket op PBURGERS@NETMAIL.NL OF VIRTUALART@BLUEWIN.CH (Ik ben geen Arabier, ben een Amsterdamse Nederlander.
quote:
Op donderdag 13 september 2001 00:58 schreef nostradam het volgende:
Voor alle fok-spellingcontroleurs> (ik weet het spelfouten)
Wiet is sinds kort legaal in Zwitserland waar ik momenteel verblijf, en af en toe rook ik er wel is 1, vandaar wat domme spelfoutjes.)
Misschien had je je bezopen opmerking even weg kunnen halen? Zeker nu heel je vriendenkring vol getroffen is door de bom van je held ()? Die je nota bene zelf hebt aangeroepen (Nuke'm all). Wie kaatst kan de bal verwachten. En wie wilde je nou eigenlijk kwetsen met die opmerking?
Voor mensen die niet weten waar het over gaat:
quote:En waar dat verhaal van je over gaat? Allemaal overbodige informatie, duidelijk probeer je iets voor jezelf goed te praten. Jij bent echt geweldig
"In the year of the new century and nine months. From the sky will come a great King of Terror... The sky will burn at forty-five degrees. Fire approaches the great new city... "In the city of york there will be a great collapse, 2 twin brothers torn apart by chaos while the fortress falls the great leader will succumb third big war will begin when the big city is burning"
Blijft leuk zoiets...
New York ligt op de 41e graad...
1e jaar van nieuwe century = 2001
maand 9 = september
quote:signature van Nostradam: Sharon is the reincarnation of Hitler.
En wie maakt er nu iemand uit voor Hitler??
quote:In vorige posts is al aangegeven dat deze quote niet van NOstradamus is, maar van een man die 5 jaar geleden een analyse heeft gemaakt van het fenomeen Nostradamus. Daarbij gaf hij deze quote als willekeurig voorbeeld van een voorspelling die, als er maar genoeg gemaakt worden, vast wel een keer uit zou komen.
Op donderdag 13 september 2001 12:44 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij schreeft Nostradamus dit..."In the city of york there will be a great collapse, 2 twin brothers torn apart by chaos while the fortress falls the great leader will succumb
third big war will begin when the big city is burning"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |