abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1577372
Bron: CNN

De amerikaanse embassades in Japen en Korea hebben alle amerikanen in de regio opgeroepen uiterst alert te zijn. Er zou sprake zijn van een terroristische aanslag op korte termijn in die regio tegen Amerikanen of Amerikaanse faciliteiten/gebouwen.

De Waarschuwing kwam van het Amerikaanse State Department en is ook geldig voor al het militair Personeel gelegerd in Zuid Oost Azie, inclusief de 26.000 manschappen op Okinawa, waar ruim de helft van alle amerikaanse troepen zijn gelegerd.

-----------------------
Meer info nog onbekend.
Zal wel loos alarm zijn...of niet?

pi_1577532
Laten we het hopen
I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
pi_1577563
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 14:06 schreef D-RiSe het volgende:
Laten we het hopen
wat?
dat het loos alarm is? of dat ze een aanslag plegen?
pi_1577624
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 14:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]

wat?
dat het loos alarm is? of dat ze een aanslag plegen?

ach... tis natuurlijk lullig voor die amerikanen maar dan hebben we tnminste weer wat nieuws hiero
I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  vrijdag 7 september 2001 @ 14:36:55 #5
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1577798
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 14:18 schreef D-RiSe het volgende:

[..]

ach... tis natuurlijk lullig voor die amerikanen maar dan hebben we tnminste weer wat nieuws hiero

Ziek figuur
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_1577833
Osama Bin Laden is cool. NUKE ,M ALL (incl silk-tie)
*verwijderd door forum-admin*
pi_1578439
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 14:40 schreef nostradam het volgende:
Ga jij even normaal posten of anders even je kopje kruidenthee nemen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 september 2001 @ 15:45:08 #8
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1578470
quote:

Osma is helemaal niet cool! Hoort in het rijtje Sharon, Saddam en nog meer zieke figuren

Sharon is ook een oorlogsmisdadiger die voor het gerecht moet
  vrijdag 7 september 2001 @ 15:51:05 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_1578511
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Topic: Terroristische aanslag op Amerikanen voorhanden?
het is 'ophanden'

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_1578560
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 13:48 schreef Frutsel het volgende:
De Waarschuwing kwam van het Amerikaanse State Department en is ook geldig voor al het militair Personeel gelegerd in Zuid Oost Azie, inclusief de 26.000 manschappen op Okinawa, waar ruim de helft van alle amerikaanse troepen zijn gelegerd.
Valt me een beetje tegen van amerika dat ze maar een stuk of 50.000 manschappen hebben (26.000 ruim de helft).

Volgens mij worden dit soort aanslagen continu voorspelt. Amerika ziet de terroristen dan ook als zijn grootste bedreiging.

[Dit bericht is gewijzigd door Mza op 07-09-2001 18:12]

This is this. This ain't something else, this is this!
  vrijdag 7 september 2001 @ 17:57:38 #11
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1579555
quote:
Osama Bin Laden is cool.
Nee man, paus Urbanus II was pas een coole gast!
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  vrijdag 7 september 2001 @ 17:59:19 #12
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_1579566
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 15:55 schreef Mza het volgende:

[..]

Valt me een beetje tegen van amerika dat ze maar een stuk of 50.000 manschappen hebben (26.000 ruim de helft).

Volgens mij worden dit soort aanslagen continu voorspelt. Amerika ziet de terroristen dan ook als zijn grootste bedrijging.

sorry, maar.. "bedreiging"
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_1579594
quote:
NUKE ,M ALL (incl silk-tie)
Dat is nou precies wat Bush graag zou willen doen
pi_1579601
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 15:45 schreef F1-2001 het volgende:

[..]

Osma is helemaal niet cool! Hoort in het rijtje Sharon, Saddam en nog meer zieke figuren

Vergeet Bush niet en Ghadaffi.
pi_1579648
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 17:59 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

sorry, maar.. "bedreiging"

*schaamt zich*
This is this. This ain't something else, this is this!
  vrijdag 7 september 2001 @ 19:15:41 #16
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1580095
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 18:03 schreef Juup© het volgende:

[..]

Die ook ja
  vrijdag 7 september 2001 @ 20:31:37 #17
8502 BAZZA
pi_1580686
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 18:03 schreef Juup© het volgende:

[..]

En Arafat/Saddam Hoessein natuurlijk
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_1581957
Ik kan er de humor wel van inzien: Eerst werkt Osama Bin Laden voor Amerika, wat moet Osama doen van Amerika: Russen opblazen in Afghanistan. Osama wordt financiel ondersteunt en
wordt geholpen aan wapentuig door Amerika. Volgens Amerika was Osama toen terrorist. Na het vertrek van de russische bezetter, blijkt er een noch grotere agressor te zijn, Israel ondersteunt door Amerika. Osama gaat door met het verzet maar nu tegen de (nieuwe) bezetter.
Wie een kuil graaft voor een ander.............
  vrijdag 7 september 2001 @ 23:47:18 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_1582007
De agressor Israël was er voor de Afghaanse oorlog. Tegenwoordig vervullen ze een andere rol.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 8 september 2001 @ 00:50:09 #20
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1582560
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 20:31 schreef BAZZA het volgende:

[..]

En Arafat/Saddam Hoessein natuurlijk

Em Shamir en Hitler,

zo kunnen we uren doorgaan

zaterdag 8 september 2001 @ 01:09:40 #21
8502 BAZZA
pi_1582739
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 00:50 schreef F1-2001 het volgende:

[..]

Em Shamir en Hitler,

zo kunnen we uren doorgaan

En Sadat en Assad,

ik heb de tijd

pi_1582805
quote:
Op vrijdag 07 september 2001 18:12 schreef Mza het volgende:

[..]

*schaamt zich*

Laten we het er op houden dat je deze enge fout maakte doordat je emoties hoog opliepen door dit onderwerp?
  zaterdag 8 september 2001 @ 10:43:10 #23
15025 F1-2001
SCHUMACHER RULES F1
pi_1583876
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 01:09 schreef BAZZA het volgende:

[..]

En Sadat en Assad,

ik heb de tijd

Ik niet, heb nog een prive leven
  zaterdag 8 september 2001 @ 16:08:43 #24
8502 BAZZA
pi_1586071
quote:
Op zaterdag 08 september 2001 10:43 schreef F1-2001 het volgende:

[..]

Ik niet, heb nog een prive leven

Ik ook, maar hier maak ik tijd voor ( )
  dinsdag 11 september 2001 @ 16:21:07 #25
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_1612196
Vooruitziende blik?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_1612341
quote:
en inmiddels weten we hoe cool Terrorist meneer Laden en z`n maatjes zijn.

Ik hoop dat meneer Bin Laden en al z`n terroristische maatjes morgen de eeuwigheid in gebombardeerd zijn.

pi_1612370

dinsdag 11 september 2001 @ 17:15:23 #28
15295 -PYRO-
Koud buiten he?
pi_1612387
quote:
Op Friday 07 September 2001 14:40 schreef nostradam het volgende:
wie is dat?? hij heeft toch niet een snor he?? net zoals hitler saddam en stalin??
  dinsdag 11 september 2001 @ 17:38:09 #30
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_1612553
http://cameel.dpc-de.com/usa.htm

hier staan wat filmpjes ook van dat vliegtuig wat de wc invliegt

damn eerste dodenbericht : 25000

what's next

World domination is my middle name.
  dinsdag 11 september 2001 @ 18:41:03 #31
12217 _Osiris_
live by the board die with it
pi_1613037
In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654

meer zeg ik neit

wat is image als jij jezelf voor doet als een ander
pi_1613205
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 18:41 schreef _Osiris_ het volgende:
In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654

meer zeg ik neit

das wel heel eng...
  dinsdag 11 september 2001 @ 19:18:23 #33
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1613336
quote:
Op Tuesday 11 September 2001 18:41 schreef _Osiris_ het volgende:

meer zeg ik neit

Zei jij dit dan ? Of neit ?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_1616236
ik heb toch wel mensen voor minder geband zien worden.

slechte zaak Fok!

[Dit bericht is gewijzigd door Ludo op 12-09-2001 08:12]

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_1616241
quote:
Kan hij gebanned worden voor zo´n treurige uitspraak? Er lopen hier wat kleine hitlerfiguurtjes rond

Check the sig van dat achterlijke varken. Hij heeft waarschijnlijk vannacht op straat staan dansen

[b]Ik duw liever een Renault, dan dat ik in een Golf stap![/b]
pi_1616261
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 18:41 schreef _Osiris_ het volgende:

meer zeg ik neit

waarom reageert HeindeKort wel op mijn stukjes waarin ik David Icke aanhaal, met de opmerking "leuke SF-verhaaltjes" en "Goebbels-retorieken", en niet op het bovenstaande van Osiris waarin Nostradamus wordt aangehaald?????
pi_1616302
Die "voorspelling" van Nostradamus kun je eng noemen, echter is hier duidelijk sprake van "de kip en het ei principe"

hebben de terroristen niet gewoon "het scenario" van Nostradamus gebruikt?

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_1616308
quote:
Op woensdag 12 september 2001 08:34 schreef Ludo het volgende:
Die "voorspelling" van Nostradamus kun je eng noemen, echter is hier duidelijk sprake van "de kip en het ei principe"

hebben de terroristen niet gewoon "het scenario" van Nostradamus gebruikt?

En dan zeggen dat Allah het zo gewild zou hebben.
  woensdag 12 september 2001 @ 08:43:28 #39
13453 6000068
T0 B3 0R N0T T0 B3
pi_1616313
quote:
Op woensdag 12 september 2001 07:47 schreef Ludo het volgende:

slechte zaak Fok!

Vind ik ook... het is een zooitje
T0 B3 0R N0T T0 B3
  woensdag 12 september 2001 @ 10:27:54 #40
10559 Edge
E l e v a t i o n
pi_1616818
... over nostradamous:

ik las het zelfde stukje net in een ander topic wat dicht is gegooid, maar daar stond ook in dat nostradamous het einde van de wereld voorspelde in 2000...

Hoe kun je nou eerst het einde van de wereld voorspellen en vervolgens vrolijk doorgaan met voorspellen tot na het einde van de wereld?

Ik sta er wat scepticsh tegenover. De originele teksten van Nostradamous zijn veel en veel vager en zijn zo makkelijk te verdraaien...

pi_1617283
en nostradamus ging dood in 1500 toch?
pi_1617499
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 18:41 schreef _Osiris_ het volgende:

meer zeg ik neit

pi_1618200
quote:
Op woensdag 12 september 2001 07:47 schreef Ludo het volgende:

slechte zaak Fok!

Even m'n excuses aanbieden; zie nu pas dat die post van voor de aanslagen was.
pi_1624178
test
pi_1624493
Reactie op Pocketrukker.
Nee, ik heb gisteren niet op de straat gedanst van blijdschap, ik heb van 16.00 uur 03.00 uur in een soort van schock naar Cnn gekeken. Ik kan en zal ook niet proberen te omschrijven hoe erg ik het vindt, (ik ben ex-werknemer van Getronics Computer uitwijk centrum Lelystad.)ex collega,s en vrienden van mij waren godverdomme voor een speciale klus in het Pentagon bezig, waren er vrienden/ex-collegas van jou op de plek des onheils. (en ik ben dansend de straat opgegaan) Intotaal waren er 100 werknemers op het moment van de crash aanwezig. En dansen, acht wat zal ik zeggen, je bent dom.

En ben ik ook nog is een achterlijk varken? Omdat ik voor dat iemand ook maar kon vermoeden wat er zou gebeuren heb geschreven (nuke em all) ? En ik zal je is dit zeggen Pocketrocket ik ben zelfstandig-ondernemer met een bedrijfje dat kunst verhandelt in Nederland en in Zwitserland en ik kan je verzekeren dat ik op mijn jonge leeftijd van 23 financieel zo goed zit dat ik kan gaan rentenieren, dus ik lach je uit. (niet slecht he voor een achterlijk varken)

P.s PocketRocket, ik zou het zeer op prijs stellen als jij mij persoonlijk wil vertellen, wat je van me vindt, of vindt je dat niet leuk meer, liever anoniem achter je computer mensen voor Hitler en achterlijk varken uitmaken.
reactie pocketrocket op PBURGERS@NETMAIL.NL OF VIRTUALART@BLUEWIN.CH (Ik ben geen Arabier, ben een Amsterdamse Nederlander.

pi_1624534
Voor alle fok-spellingcontroleurs> (ik weet het spelfouten)
Wiet is sinds kort legaal in Zwitserland waar ik momenteel verblijf, en af en toe rook ik er wel is 1, vandaar wat domme spelfoutjes.)
pi_1624782
quote:
Op donderdag 13 september 2001 00:53 schreef nostradam het volgende:
Reactie op Pocketrukker.

....hoop dom gelul achteraf...

Zo zie je maar weer eens hoe dom dergelijke uitspraken zijn, of er nou wel of niet zoiets was gebeurd in de VS.
Na jouw uitspraak vind ik het inderdaad niet vreemd dat iemand je een dom varken noemt.
En dat je op je 23e al lekker veel centjes hebt is fijn voor jou, maar heeft hier natuurlijk niks mee te maken, dus kun je rustig achterwege laten dan.
De hoeveelheid geld die iemand verdient, staat nl. vaak echt niet in verhouding tot zijn slimheid...
pi_1625198
quote:
Op donderdag 13 september 2001 00:53 schreef nostradam het volgende:
Reactie op Pocketrukker.
Nee, ik heb gisteren niet op de straat gedanst van blijdschap, ik heb van 16.00 uur 03.00 uur in een soort van schock naar Cnn gekeken. Ik kan en zal ook niet proberen te omschrijven hoe erg ik het vindt, (ik ben ex-werknemer van Getronics Computer uitwijk centrum Lelystad.)ex collega,s en vrienden van mij waren godverdomme voor een speciale klus in het Pentagon bezig, waren er vrienden/ex-collegas van jou op de plek des onheils. (en ik ben dansend de straat opgegaan) Intotaal waren er 100 werknemers op het moment van de crash aanwezig. En dansen, acht wat zal ik zeggen, je bent dom.

En ben ik ook nog is een achterlijk varken? Omdat ik voor dat iemand ook maar kon vermoeden wat er zou gebeuren heb geschreven (nuke em all) ? En ik zal je is dit zeggen Pocketrocket ik ben zelfstandig-ondernemer met een bedrijfje dat kunst verhandelt in Nederland en in Zwitserland en ik kan je verzekeren dat ik op mijn jonge leeftijd van 23 financieel zo goed zit dat ik kan gaan rentenieren, dus ik lach je uit. (niet slecht he voor een achterlijk varken)

P.s PocketRocket, ik zou het zeer op prijs stellen als jij mij persoonlijk wil vertellen, wat je van me vindt, of vindt je dat niet leuk meer, liever anoniem achter je computer mensen voor Hitler en achterlijk varken uitmaken.
reactie pocketrocket op PBURGERS@NETMAIL.NL OF VIRTUALART@BLUEWIN.CH (Ik ben geen Arabier, ben een Amsterdamse Nederlander.

quote:
Op donderdag 13 september 2001 00:58 schreef nostradam het volgende:
Voor alle fok-spellingcontroleurs> (ik weet het spelfouten)
Wiet is sinds kort legaal in Zwitserland waar ik momenteel verblijf, en af en toe rook ik er wel is 1, vandaar wat domme spelfoutjes.)

Misschien had je je bezopen opmerking even weg kunnen halen? Zeker nu heel je vriendenkring vol getroffen is door de bom van je held ()? Die je nota bene zelf hebt aangeroepen (Nuke'm all). Wie kaatst kan de bal verwachten. En wie wilde je nou eigenlijk kwetsen met die opmerking?

Voor mensen die niet weten waar het over gaat:

quote:
En waar dat verhaal van je over gaat? Allemaal overbodige informatie, duidelijk probeer je iets voor jezelf goed te praten. Jij bent echt geweldig
Behoefte om jou iets persoonlijk te vertellen heb ik niet, want mensen die dit soort opmerkingen maken ga ik niet mee om (ja, zeg het maar: "jij ben laf" , gelukkig ben jij een held)
Een normale nederlander zonder enige binding met het middenoosten zou een dergelijke opmerking zeker NIET maken, of het moet zijn dat ie het prettig vindt "liever anoniem achter je computer" opmerkingen te maken over Bin Laden. Ik denk dat ik jou maar beter uit kan lachen. oa vanwege je domme excuus voor je spelfouten
pi_1626338
Volgens mij schreeft Nostradamus dit...

"In the year of the new century and nine months. From the sky will come a great King of Terror... The sky will burn at forty-five degrees. Fire approaches the great new city... "In the city of york there will be a great collapse, 2 twin brothers torn apart by chaos while the fortress falls the great leader will succumb third big war will begin when the big city is burning"

Blijft leuk zoiets...
New York ligt op de 41e graad...
1e jaar van nieuwe century = 2001
maand 9 = september

donderdag 13 september 2001 @ 13:00:33 #50
15647 neuromancer
Omnipotent in cyberspace
pi_1626461
quote:
signature van Nostradam: Sharon is the reincarnation of Hitler.

En wie maakt er nu iemand uit voor Hitler??

Neuro from the nerves, the silver paths.
Romancer. Necromancer.
I call up the dead.
But no, my friend, I am the dead, and their land
pi_1626493
quote:
Op donderdag 13 september 2001 12:44 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij schreeft Nostradamus dit...

"In the city of york there will be a great collapse, 2 twin brothers torn apart by chaos while the fortress falls the great leader will succumb

third big war will begin when the big city is burning"

In vorige posts is al aangegeven dat deze quote niet van NOstradamus is, maar van een man die 5 jaar geleden een analyse heeft gemaakt van het fenomeen Nostradamus. Daarbij gaf hij deze quote als willekeurig voorbeeld van een voorspelling die, als er maar genoeg gemaakt worden, vast wel een keer uit zou komen.
De zinsnede "third big war will come when big city is burning", maakt zelfs niet eens onderdeel uit van die "voorspelling", maar wordt er nu maar al te graag bijgehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')