vrijwilligers kunnen zich aan de bar meldenquote:Nederlanders hebben minder seks
Uitgegeven: 12 oktober 2004 00:13
DEN BOSCH - Nederlanders hebben minder seks dan vorig jaar. Dat blijkt uit het Global Sex Survey 2004 van Durex, waarvan de resultaten dinsdag bekend zijn gemaakt. De Nederlander doet het gemiddeld 103 keer per jaar, tegenover 120 keer in 2003.
Met 103 keer per jaar zitten de Nederlanders precies op het gemiddelde, blijkt uit het onderzoek waarvoor wereldwijd 350.000 mensen zijn ondervraagd. De Fransen scoren met 137 keer het hoogst, op de voet gevolgd door de Grieken (133) en de Hongaren (131).
Bluezzz wel he?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:40 schreef golfer het volgende:
Ik voldoe niet aan het gemiddelde.![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bluezzz wel he?
Dat is minder. En je zal net zien dat er nou net op die PC belangrijke bestanden stonden waar geen backup van is....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:22 schreef just me het volgende:
net wakker gebeld door de bewakingsdienst van school.
Er is vannacht ingebroken op school, raam geforceerd maar er is waarschijnlijk maar één pc gestolen..
Er is toch nog wel iemand anders die hiervoor kan komen???quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:40 schreef just me het volgende:
ik ga maar eens naar school toe; ik was eigenlijk van plan om vandaag nog even goed uit te zieken maar ja..
plicht roept
Pim zorgt ervoor overal ongewenst op te duiken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Willem van Oranje
Michiel de Ruyter
Pim Fortuyn
Hmm, klopt wel, alleen wtf doet Fortuyn daar?Ik had van Leeuwenhoek op 3.
(En Van Oranje op 2 en de Ruyter op 1.
)
Ik snap d'r ook weinig van. Goed, hij was best leuk voor de verandering, maar die soap om hem heen (en z'n partij) heeft z'n imago bij mij niet opgevijzeld. Doe dan Thorbecke.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pim zorgt ervoor overal ongewenst op te duiken.
Hij is niets veranderd
hoofd v/d school is druk druk, concierge is er te st*m voor, ik moet zo aangifte gaan doen en ga dan weer vroeg naar huis toe.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is toch nog wel iemand anders die hiervoor kan komen???
Hoofd v/d school, concierge b.v.?
Ziek is ziek
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:03 schreef just me het volgende:
hoofd v/d school is druk druk, concierge is er te st*m voor, ik moet zo aangifte gaan doen en ga dan weer vroeg naar huis toe.
er zijn 2 pc's weg maar gelukkig staan alle gegevens op de server !
En die ene gast die de hart/long machine had uitgevonden + de nierdialyse ofzo iets + joden hielp onderduiken. In zijn eentje verantwoordelijk voor het redden van miljoenen levens. Mijn persoonlijke nummer 1.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Willem van Oranje
Michiel de Ruyter
Pim Fortuyn
Hmm, klopt wel, alleen wtf doet Fortuyn daar?Ik had van Leeuwenhoek op 3.
(En Van Oranje op 2 en de Ruyter op 1.
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |