quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:08 schreef Furb het volgende:
[..]
toch niet doorgegaan omdat er teveel risico's aan vast hangen...
maar rijd nu sinds 3 maanden wel een neefje van de cosmo!!
mazda RX7 FC3S turbo II uit 1991
13b wankel turbo met 200pk en 265NM
complete rebuild gehad en nu slechts 13500km gelopen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als ik een keer in de buurt ben misschienquote:Op zondag 15 mei 2005 12:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]geweldig
kan je niet een keer langskomen??
Als je dan toch een keer in tubbergen langs komtquote:Op zondag 15 mei 2005 13:10 schreef Furb het volgende:
[..]
als ik een keer in de buurt ben misschienligt er aan waar je woont haha
maar misschien kom je me nog wle op een meeting tegen... ik sta zowiezo op automaxx summer en japans autofestival..
misschien tegen die tijd met 18 inch wielen eronder (hoop ik) maar das maar net of ik iets naar mn zin heb gevonden
Megacoole wagen...quote:Op zaterdag 14 mei 2005 20:08 schreef Furb het volgende:
[..]
toch niet doorgegaan omdat er teveel risico's aan vast hangen...
maar rijd nu sinds 3 maanden wel een neefje van de cosmo!!
mazda RX7 FC3S turbo II uit 1991
13b wankel turbo met 200pk en 265NM
complete rebuild gehad en nu slechts 13500km gelopen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Topic met foto's van RX-7 FDquote:Op zondag 15 mei 2005 16:35 schreef yup het volgende:
[..]
Megacoole wagen...
Maar uhh, hoe heet die "ronde" RX-7 dan ?
Jij hebt FC, er is ook FD, en wat is er nog meer ?
de reeks RX-7 modellen begon in 1979 met de SA die ook wel 12A wordt genoemd omdat deze rx nog met een 1200cc motor is uitgevoerd... (na:105pk turbo: 160pkquote:Op zondag 15 mei 2005 16:35 schreef yup het volgende:
[..]
Megacoole wagen...
Maar uhh, hoe heet die "ronde" RX-7 dan ?
Jij hebt FC, er is ook FD, en wat is er nog meer ?
aan de ene kant vind ik een FD mooier, maar ook omdat hij sneller is, maar het grote nadeel is dat het extreem duur is...quote:Op maandag 16 mei 2005 17:13 schreef yup het volgende:
Ik vind jou wagen cooler dan een FD serieus... FD ziet er al bruut uit, maar dat vierkante hok is gewoon cooler
over een paar jaar is de mijne sneller als een stock FDquote:Op maandag 16 mei 2005 17:24 schreef yup het volgende:
Waarom moet je dat nou weer vertellen
Ik wilde ook zo een hebbe over paar jaar
Ik koop FD ruil ik hem om voor jou FC, deal ?![]()
in principe wel... alleen de uitvoering klopt niet, maar het model is wel hetzelfdequote:
ook ngo vergeten te vertellen.... de turbo versie van voor 1990 heeft 185 pk en die van na 1990 heeft 200pk en heeft Turbo II in de type staanquote:Op maandag 16 mei 2005 22:51 schreef Furb het volgende:
[..]
in principe wel... alleen de uitvoering klopt niet, maar het model is wel hetzelfde
je hebt van de FC ook nog 2 types, die van voor 90 en na 90, verschil is e herkennen aan oa de achterlichten, die van een FC 90+ zijn rond ipv vierkant (alleen te zien als ze branden)
en verder nog wat kleine kenmerken, vooral ook interieur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |