Ik zie er altijd maar 2 als ik rij...quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:11 schreef mistermaniac het volgende:
wat voor een waarschuwingslampjes ?
Iemand is je al voorgeweest heb ik vernomenquote:wie weet volgend jaar de 1e in nederland
Zit het stuur dan niet een beetje aan de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:57 schreef Furb het volgende:
[..]
ik heb op dit moment een prijsopgave lopen bij Dreamcar-company voor het importeren van deze wagenwie weet volgend jaar de 1e in nederland
![]()
als je een skyline koopt ga je toch ook nie lopen zeuren dat het stuur verkeerd zit??quote:Op maandag 3 januari 2005 13:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zit het stuur dan niet een beetje aan de verkeerde kant?
Wat zeg je, 10 tot 15 K totaal of komt dan nog de prijs van de auto er bovenop?quote:Op maandag 3 januari 2005 17:18 schreef Furb het volgende:
[..]
als je een skyline koopt ga je toch ook nie lopen zeuren dat het stuur verkeerd zit??![]()
ik heb trouwens net de prijsopgaaf gekregen en het viel me eerlijk gezegd reuze mee!! als ik een auto uit japan moet laten komen en dan straatlegaal maken en alle belastingen en alles erbij komt het op een bedrag van zo'n 10-15000 euro.
alleen het enige probleem is dat het vrij lastig is om er 1 te vinden!
wie weet.....
als je een rotte motor hebt klopt dat wel ja! maar als je een goede hebt dan lekt er helemaal niets!quote:Op maandag 10 januari 2005 20:26 schreef Blackheart het volgende:
De afdichtingen aan de zijkanten/koppen van de roto sluiten minder goed af dan de zuigerveren bij een conventionele motor.Waardoor een beetje compressie en vers mengsel verloren gaat.
Daar staat 8-turbo, ik neem aan dat dat ene opgevoerde rx-8 is? Ik vind de originele mooier (deze zal vast sneller zijn, maar tochquote:Op dinsdag 25 januari 2005 22:44 schreef mistermaniac het volgende:
Mooi gejat uit een ander topic![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
toch niet doorgegaan omdat er teveel risico's aan vast hangen...quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:57 schreef Furb het volgende:
[..]
ik heb op dit moment een prijsopgave lopen bij Dreamcar-company voor het importeren van deze wagenwie weet volgend jaar de 1e in nederland
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |