't Is net of die voorste 4 poten heeftquote:Op zondag 20 maart 2005 20:27 schreef Schanulleke het volgende:
Hier nog een puzzelfoto:
Welke poot hoort bij wie?
[afbeelding]
Ganzen? Hee... ze hebben niet zon typische ganzensnavel vind ik. Zijn trouwens wel een eind van huis danquote:
Hij bedoelde dat je foto te groot is, max 550 pixels breed. Dat scheelt upload tijd voor de meesten.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:37 schreef RiddlerMark het volgende:
fat is raam is 2 x 1 meter. ofzo
nee nooit, maar we hebben daar vogelvoer hangen ergens(niet op de foto te zien) en die vogel zat daar toevallig.
Je eerste gans vind'k wel leuk, de 2de had ik van een iets lager standpunt genomen. Als je vanop ooghoogte van je onderwerp werkt, zoals bij de eerste gans vind ik het meestal mooier. De Zwaan op de 3de foto mist voor mij een beetje contrast met de achtergrond.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef sjak het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat je foto te groot is, max 550 pixels breed. Dat scheelt upload tijd voor de meesten.
Vindt niemand mijn foto's leuk?
Was het onderwerp voor de fotowedstrijd nu maar : Lente . geweest , danhad je een hele goede inzendingquote:
Bij gebrek aan creativiteit voor drank en voer foto's was een Lente onderwerp makkelijker geweest jaquote:Op zondag 27 maart 2005 21:57 schreef Ymke het volgende:
[..]
Was het onderwerp voor de fotowedstrijd nu maar : Lente . geweest , danhad je een hele goede inzending
Leuk gedaan met die pinda's onscherp op de voorgrondquote:Op dinsdag 29 maart 2005 23:03 schreef Schanulleke het volgende:
Hier een meesje dat denkt dat hij de pinda's zo naar hem toe kan laten vliegen.
[afbeelding]
Knappe scherptediepte, met welke lens heb je deze geschoten?quote:
De 2de en 3de vind'k het knapst. Bij de laatste was het mooier geweest mocht ie iets verder van die haag(?) hebben afgestaan zodat je die onscherp kon krijgen en je meer contrast met het onderwerp kon krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:29 schreef PieterPost het volgende:
Op de deze mooie lentedag in Ouwehands dierenpark
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank je!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Leuk gedaan met die pinda's onscherp op de voorgrond![]()
tnxquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:36 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Knappe scherptediepte, met welke lens heb je deze geschoten?
Erg leuke foto's! Waar maak je zoiets? Natuur (en vooral dieren) vind ik helemaal geweldig om op foto te zetten, helaas is er niet zoveel te vinden hier in de buurt.. En vogels in het wild zijn altijd bang voor mijquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Jut en Jul (hij's scheef, ik weet hetkan hem hier niet rechtzetten)
Arie Kanarie
Piet Parkiet
Kusje?
In de Stadskweektuin in Haarlemquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:07 schreef Elefes het volgende:
Erg leuke foto's! Waar maak je zoiets? Natuur (en vooral dieren) vind ik helemaal geweldig om op foto te zetten, helaas is er niet zoveel te vinden hier in de buurt.. En vogels in het wild zijn altijd bang voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |