Ja, is overal anders. Liam heeft m ook nog niet gehad. Heeft met gemeentebeleid te maken o.i.d.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:50 schreef snoopy het volgende:
Wat gek, Morris kreeg na 1 week al een gehoortest geloof ik. Is dat overal anders?
Bij ons wordt tegenwoordig ook zo vroeg getest, maar nog niet toen Judith net geboren was, vandaar dat dat nu nog moest.quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:50 schreef snoopy het volgende:
Wat gek, Morris kreeg na 1 week al een gehoortest geloof ik. Is dat overal anders?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:37 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie houdt wel van bij je zitten hoor, maar wel als ze klaar is met d'r eigen dingen
Ja wat nouquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
dat was/is bij Piet ook het geval. die vindt 't soms heerlijk om even met rust gelaten te worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:44 schreef Luchtbel het volgende:
Mwah, Jolietje is sowieso niet zo. Ze zit graag bij je en bij de visite maar soms gaat ze huilen en als je d'r dan in de box legt is alles weer goed. Ze wil graag los liggen en spelen en kijken. Die hoeft niet de hele tijd veel aandacht.
Djulian doet net of hij je niet hoort en slaapt gewoon verderquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:35 schreef pluisje het volgende:
Djulian ik heb nieuws voor je: er liggen kleertjes op je te wachten die je moet passen, en waar tante Pluisje uiteraard een foto van wil
Ik zal straks ook Djulian zijn tanden laten zien en mocht hij een poepbroek maken en andere mama's gniffelen dan zeg ik gewoon: pas op mijn zoon bijtquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:48 schreef pluisje het volgende:
Hm, Tobias zijn "tandjes" hebben losgelaten
De witte stip onder zijn bovenkaakje is weg, nadat ik er even goed aangevoeld had (wou bij het CB niet voor lul staan met een spikkeltje melk wat ik voor tandje aanzag). Het leek wel een soort korstje, het was hard, en nu het weg is zit er een druppeltje bloed (
) op die plek. Zijn kaak is nog steeds helemaal gebobbeld, dus er zal wel iets aan de gang zijn, misschien is dat korstje ook wel gekomen door een tandje wat er op duwt ofzo. Benieuwd wat de dokter er van zegt
Nou, een laatste fles, en over een uurtje gaan we op stap. Gelukkig heeft Tobias net nog een enorme poepbroek gemaakt, dat bespaart me weer wat gegniffel van andere moeders op het CB
Het klinkt gewoon al zo 'groot'quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja wat nouknisperboekjes zijn mooi hoor, het blijft boeien
Ik ben dus niet de enige met zo'n rarequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:44 schreef bixister het volgende:
[..]
dat was/is bij Piet ook het geval. die vindt 't soms heerlijk om even met rust gelaten te worden.
Niet over pratenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon al zo 'groot'![]()
Ik ben onder de indruk Pluis...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:24 schreef pluisje het volgende:
Hij is nu 65 cm (4,5 cm gegroeid in 6 weken) en 7980 gram (1255 aangekomen in 6 weken).
Hij heeft zware botten, weetjewelquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:32 schreef dutchie het volgende:
Wat geef je hem in godsnaam?![]()
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:34 schreef pluisje het volgende:
En die zware botten he
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:24 schreef pluisje het volgende:
Ohja, ik vroeg aan die arts/muts hoeveel paracetamol Tobias mocht, of ie nu wel een hele pil mocht.
Dat had iets met gewicht te maken, maar hoe het precies zat wist ze niet meer
Gelukkig wist de bijsluiter het wel, en die praatte tenminste ook niet terug
Oh dat is balen Pluisquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:48 schreef pluisje het volgende:
Lijkt me wel, is toch informatief?
Hij is nu stil, Rick geeft hem zijn flesje, en zo zullen we eens zien of ie wil slapen. Vanwege de koorts mag ie niet ingebakerd worden, dus dat is nog een extra hindernis.
Dat was Sugar volgens mij Loenaquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:53 schreef Loena-tik- het volgende:
WOW Anitra, wat fijn dat ie gelijk goed reageerde op die nieuwe melk, scheelt een hoop zorgen, gezeur en gezeik maar vooral veel baby-gehuil. Connor heeft als baby ook allergie/intolerantie gehad, dit uitte zich bij hem in groene poep en uitslag. We hebben van alles geprobeerd, voedingsdagboekjes bijhouden, elimineren van bepaald voedsel, dermatoloog, bloedtesten, maar goed om een lang verhaal kort te maken we weten dus nog steeds niet waar hij allergisch voor is. Gelukkig is hij er nu bijna overheen gegroeid, hij heeft alleen nog af en toe wat uitslag op zijn benen.
Oh ja dat wilde ik ook nog vragen, cb-verpleegkundige is vandaag geweest, zij had info bij zich over een onderzoek waar ik Kian aan mee kan laten doen. Het komt er in het kort op neer dat hij dan zou worden ingeent met het nieuwe DKTP vaccin, ik moet dan temperaturen na enting en een dagboekje bijhouden en er zal wat bloed afgenomen worden(3x). Er was volgens mij hier nog iemand die zijn kind liet meedoen, maar wie was dat ook weer?! Ik heb er namelijk nog wat vraagjes over...
Goh jij ook al?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:04 schreef snoopy het volgende:
Wel mooi spul hè? Maar ja, eigenlijk heb ik al dekentjes. En lakentjes
Ewen, niet vallen joh, is zonde van je mooie hoofdjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:09 schreef Loena-tik- het volgende:
Zielig hè Pluis als ze ziekjes zijn. Over dat meehuilen, dat heb ik dit weekend dus echt gedaanEwen was voor de derde achtereenvolgende dag op zijn hoofd gestuiterd, dag 1 op zijn achterhoofd gevallen, dag twee gestruikeld over een snoertje resultaat tand door zijn lip, dag drie gestruikeld over speelgoed met zijn koppie tegen de muur(lekker tegen zo`n hoekje) resultaat: schaafwond en bult precies tussen zijn ogen. Is toch ook om te huilen
![]()
Dat klooien doe ik ook hoor, vooral in dat kleine wiegje( of is mijn kind soms zo grootquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:24 schreef snoopy het volgende:
Jij denkt er over na Loena! Ik wordt meestal verblind door iets dat er mooi uitziet en handig voorgespiegeld wordt
Maar goed, je weet maar nooit of iemand het toch handig vindt. Ik moet zeggen dat ik wel loop te klooien met lakentje en dekentje af en toe. En als je nog geen dekentje in je bezit hebt is dit misschien een optie.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:33 schreef Loena-tik- het volgende:
Dat klooien doe ik ook hoor, vooral in dat kleine wiegje( of is mijn kind soms zo groot![]()
) ik gooi vanavond gewoon het lakentje eruit
Scheelt iig weer 50 euri uit!!!
Edit: Mag eik nooit euri zeggen van Five, dus Five voor als je mijn postjes weer zit te lezen: euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, sow daar!!!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:46 schreef snoopy het volgende:
[..]
euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri, euri
* Loena-tik- ook meedoet
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:01 schreef Knorretje het volgende:
en de jongste slaapt zelden dus die lakentjes en dekentjes worden hier ook niet echt gebruikt (en heb er dus ook geen geknooi mee)
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:02 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
![]()
beiden niet/nauwelijks zo nu en dan eens een hazeslaapje, de rest van de tijd huilt ie, gilt ie, krijst ie of eet ie (met zo nu en dan een glimlach tussen doorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:12 schreef snoopy het volgende:
Oei, dat kan ik me voorstellen KnorretjeDaar wordt je zelf ook doodmoe van.
Slaapt ie helemaal niet of 's nachts wel en overdag niet?
tuurlijk. Ik post er ook nooit over, dus is het logisch dat jullie niet weten wat er hier speelt en dat evt regelmaat best een goeie tip kan zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:28 schreef snoopy het volgende:
ik hoop dat je mijn gezeur wel als goedbedoelde tip beschouwd en niet als een 'ik weet precies hoe alles werkt' verhaal![]()
ja we hebben het er wel over gehad, maar heb alleen geen idee waar hij dan allergies voor zou moeten zijn. Dat wordt dan echt een enorme puzzel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:42 schreef snoopy het volgende:
Mogelijke allergie staat zeker ook op jullie lijstje?
hmm onze favo-arts waar we een consult mee aangevraagd hebben is er een van de oude stempel. Dus ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:44 schreef poemojn het volgende:
Knorretje, KISS komt niet uit de reguliere maar uit de alternatieve hoek, dus het kan zijn dat je cb-arts niet gelooft dat het bestaat. Dat verschilt erg van persoon tot persoon.
Hier is het koemelkeiwit waarschijnlijk en die eiwitten komen ook in de borstvoeding voor, anders moet je maar eens hier kijken : http://www.babyallergie.nlquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:48 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ja we hebben het er wel over gehad, maar heb alleen geen idee waar hij dan allergies voor zou moeten zijn. Dat wordt dan echt een enorme puzzel.
maar ja ik geef dus bv en ben niet van plan dat eigenlijk te stoppen. Dus even overschakelen zit er hier niet in. Daarnaast las ik dat er bij jullie al allergieen bekend waren in de fam. Hier dus niet zover we weten. We mogen trouwens de rest op zijn navel na op zijn buik wel aanraken, babymassage vind ie nml best lekker en dan wil ie zelfs wel ontspannen en lachenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:49 schreef Anitra het volgende:
Ik zit ook aan allergie te denken, Djulian deed ook overstrekken, wou niet aan geraakt worden op zijn buik, broeken die iets strak zaten heb ik niet aan gedaan bij hem, want dat leverde krijs partijen op. De vele voedingen had hij ook. En nu is meneer bezig met zijn 2e fles nieuwe voeding en hij drinkt zijn fles in ene leeg, hij krijst niet tussen door, zijn buik mag ik aan raken eindelijk, en hij ligt ontspannen.
ga ff lezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:50 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hier is het koemelkeiwit waarschijnlijk en die eiwitten komen ook in de borstvoeding voor, anders moet je maar eens hier kijken : http://www.babyallergie.nl
ik geloof best dat een bevalling een behoorlijke impact kan hebben op het kind zelf en dat dat voor de nodige onrust kan zorgen en evt problemen. Maar niet eens kijken en die diagnose stellen of maar aan een half woord denken dat je al weet wat de moeder bedoeld gaat me te ver.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:03 schreef Luchtbel het volgende:
Knorretje ik heb geen advies verder behalve dan dat ik het onzin vind dat ze het op de bevalling gooien, dat is bij Jolietjes problemen ook gebeurd en daar ben ik het nog steeds niet mee eens. Niet over je heen laten lopen hoor! Succes
Bij mij was het geen probleem als ik nog bv gegeven had, maar ik geef nu de flesquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:25 schreef Tan het volgende:
Een koemelkvrijdieet met BV is inderdaad niet eenvoudig, ik heb het zelf heel lang bij twee van de vier moeten doen. Ik zou zo'n eliminatietest ook pas als laatst doen, als alles is uitgesloten.
Ambertje lekker gegroeidJunah ook, maandag geweest! 70 cm en 7680 schoon aan de haak
Tobias is zwaarder dan Junahquote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:25 schreef Tan het volgende:
Ambertje lekker gegroeidJunah ook, maandag geweest! 70 cm en 7680 schoon aan de haak
Junah heeft vast heeeeeeeele lichte bottenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:59 schreef pluisje het volgende:
[..]
Tobias is zwaarder dan Junah
Dat vond ik ook toen wij laatst een rondleiding kregen bij het kdv. Het voelde heel relaxed en gezellig. Ik dacht er bijna over om mijn baan op te zeggen en daar te gaan werkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:01 schreef Sjeen het volgende:
We zijn vanmorgen gaan kijken bij het kinderdagverblijf waar Isa vanaf januari 1 dag per week naar toe zal gaan. Als we niet moesten werken, zouden vriendjelief en ik graag zelf gaanHet was er zo gezellig!!!
Zelfde als vorige keer denk ikquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:32 schreef Luchtbel het volgende:
Pluisje, tis weer zover hoor; mag ik weten hoeveel Tobias nu eet?
Ja, lief hè?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:09 schreef Luchtbel het volgende:
De Rupsjes
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:20 schreef Luchtbel het volgende:
Oke, ik ben namelijk ook nog niks veranderd met het eten, vroeg het me gewoon ff af, je weet wel.
het is toch 1 schepje per 30cc waterquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:15 schreef pluisje het volgende:
[..]
5 flessen van 180 water/5 schepjes voeding.
Nee, demente muts hierquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:08 schreef LadyS het volgende:
[..]
het is toch 1 schepje per 30cc water
tenmisnte hier met de Nutrilon wel.. Verschilt dat per merk ofzo?
Dan gaat het gewoon goed. Als ze te weinig krijgen laten ze het echt horen. Heel hardquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:10 schreef Luchtbel het volgende:
Ja met Nutrillon wel LadyS.
Jolie krijgt ook iets minder namelijk 150 water en 5 schepjes, maakt 165. Ik weet nooit zo goed of ze soms nog honger heeft, omdat ze eigenlijk nooit huilt
Ja weet ik wel, maar soms huilt ze na het eten en dan denk ik dat ze te weinig gehad heeft, maar volgens mij huilt ze dan gewoon omdat het lekker samen zitten enzo voorbij is. Want ze is altijd binnen een minuut getroost. Dus honger zal het wel niet zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:27 schreef pluisje het volgende:
[..]
Dan gaat het gewoon goed. Als ze te weinig krijgen laten ze het echt horen. Heel hard
Soms probeer ik voor de grap Tobias zijn flesje wel eens weg te halen na 180 ml, maar dat namen de buren (van 3 straten verder) me niet in dank af
![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:03 schreef Luchtbel het volgende:
Dat bloed en snot niet erg is weet ik, maar tis wel zielig, ze had van de week al een paar keer een bloedneus en die klont was echt groot voor dat neusje![]()
Djulian heeft zijn rechterhand ondekt vandaag. Hij houd hem voor zijn gezicht en gaat er heel verbaasd naar kijken, doet hem weer naar beneden en dan gaat hij lachen en als de hand weer tevoorschijn komt gaat hij weer heel verbaasd kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 15:32 schreef snoopy het volgende:
We waren aan het wandelen en inene zag ik dat Morris aan 't duimen wasZag er zo schattig uit en ik baalde een beetje dat ik mijn fototoestel niet bij me had. Hij heeft sinds vannacht ook erg veel lol met zijn handjes
![]()
the best way to go, is with a positive flowquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:27 schreef ThunderChild het volgende:
Zou ik niet te hard zeggen, in het ergste geval zou het kunnen leiden dat ze niet meer zou kunnen ruiken . . .
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:23 schreef Luchtbel het volgende:
Je suis très Jolie!
En toen had je natuurlijk een doos tissues nodigquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:32 schreef LadyS het volgende:
ff tussendoor
amber lachte net hardop
Lag je zelf niet gelijk dubbel?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 17:32 schreef LadyS het volgende:
ff tussendoor
amber lachte net hardop
*weer verdergaat met opruimen*
Maar het is je (& Chiara) wel goed bevallen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:32 schreef melonovy het volgende:
Ik heb Chiara 5 maanden ingebakerd gehad... Voor zo ver ik weet was ik hier de enige die het deed...
Essie, wat een geweldige foto, dat moet je niet doen, dan komen hierquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:33 schreef phluphy het volgende:
* titsch slaat zichzelf voor de kop
* ahum * dat knuffeltje op die ene foto is geen olifantje.... heeft helemaal geen slurf en wel een erg lange staart... het is dus een muis![]()
![]()
Huh, nee, wist niet eens dat er daar 1 zat. Nee ik ga in de Akkers, daar ging ik al heen voor de jongens toen ik daar in de buurt woonde en heb daar een verpleegkundige die niet tegen je praat alsof je een randdebiel ben, dus ik denk dat ik daar maar blijfquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:41 schreef pluisje het volgende:
Gewoon even om te voorkomen dat ik je weer tegenkom en niet herken: zit jij ook bij het cb in Groenewoud?
Ach geeft niets hoor Dutch, altijd beter dan je anderhalf jaar oude zoontje in een tummytub proppen...toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:33 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nog even over dat douchen. Het lijkt nu alsof we elke dag met hem gedwongen onder de douche staan dat is niet zo hoor.![]()
en ik maar denken dat ik de enige ben die tegen een knuffel aap zegt en dat het een beer isquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:33 schreef phluphy het volgende:
* Anitra slaat zichzelf voor de kop
* ahum * dat knuffeltje op die ene foto is geen olifantje.... heeft helemaal geen slurf en wel een erg lange staart... het is dus een muis![]()
![]()
Is net nieuw, en op loopafstand voor mijquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 22:37 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Huh, nee, wist niet eens dat er daar 1 zat. Nee ik ga in de Akkers, daar ging ik al heen voor de jongens toen ik daar in de buurt woonde en heb daar een verpleegkundige die niet tegen je praat alsof je een randdebiel ben, dus ik denk dat ik daar maar blijf![]()
Beef, ken je die badsteuntjes? worden o.a. verkocht bij de hemaquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:57 schreef beefcake het volgende:
Hoi DanyelDylan geeft geen kusjes, dus dan krijg je maar een kus van mij
![]()
En niet meer je sonde eruit trekken hoor!!! Wat een lieve foto trouwens met dat olifantje
![]()
Dylan vindt douchen heerlijk! Hij gaat vaak met papa onder de douche en dan hoor ik hem heel hard kreunen van genotIn bad vindt ie ook heerlijk, alleen vind ik dat de laatste tijd behoorlijk eng. Hij doet namelijk de hele tijd zijn kin op zijn borst en dan glijdt hij weg en krijgt een hoop water binnen. Het helpt als ik mijn vrije hand onder zijn kont hou, maar dan kan ik hem niet wassen. Gelukkig kan hij zitten, maar dan kan ik hem ook niet zo goed wassen en ik moet hem toch ook vasthouden. Iemand nog tips daarvoor?
Ja, eigenlijk wel. In de brief aan de arts wordt gesproken over een infectie aan de luchtwegen. Meer weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:15 schreef snoopy het volgende:
Wat mankeerde hij nou? Of is dat onduidelijk gebleven?
In het ziekenhuis deden ze het alleen als Danyel onrustig was. Wij doen het inmiddels standaard, voornamelijk omdat hij dan de sonde er niet kan uittrekken. Maar ook omdat hij het prettig lijkt te vinden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:41 schreef melonovy het volgende:-knipje-
Baker jij in op advies van het ziekenhuis, of op eigen initiatief?
Dankzij de medicijnen is het weer minder nu, ik ga zo heel braaf mijn medicijnen weer nemen en dan lekker mijn bedje in.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:44 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Thijs lijkt verkouden te worden althans dat denk ik, overdag lijkt hij er wel minder "last"van te hebben als s'avonds, waar het op neer komt thijs maakt aldoor de geluidjes alsof zijn neus dicht zit en zijn neus ophaalt,of alsof hij zijn keel schraapt.(dat is de beste beschrijving) ik zie geen snot zitten voor de rest, en hij lijkt er ook niet echt last van te hebben want hij slaapt nog steeds met zijn mondje dicht en met het drinken ook geen problemen.
ik hoop iig dat het meevalt.
iemand die dit ook herkent?
Leuk dat je een leuke dag gehad hebt Antira en dat je LadyS en amber bent tegengekomen
hoe is het nu met de pijn? hopelijk alweer wat gezakt
Ehhhrrrr.. nou niet snel genoeg voor deze moeder. Maar ik merkte wel dat ze boos huilde en dat voelde toch anders. Ook zaten er van die pauzes in en dan ging ze weer. Al met al voelde het wel heel goed om er niet heen te gaan.quote:Op maandag 18 oktober 2004 09:05 schreef bixister het volgende:
en, ging het huilen snel over?
quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:36 schreef Belana het volgende:
ja hoor, ik zal morgen ff wat plaatsen, hij wordt groot! Hij begint nu te zwaaien, zo lieff... hij vind het in ieder geval heel geestig als wij naar hem zwaaien en dan kijkt ie naar zijn hand en begint daarmee te bewegen en soms gaat zijn armpje er ook bij omhoog nu
En kruipen! De hele kamer door! De box is niet leuk meer!! Daar gaat ie alleen maar in staan en rondjes lopen tot ie moe is en dan gaat ie mekkeren
En hij eet als de beste! pap, 2 boterhammen, yoghurt, rijstwafels tussendoor, hij drinkt eindelijk diksap en kwa avondeten eet ie alles, als het ff kan eet ie met de pot mee. Het is en blijft een heerlijk mannetje!! Ik zal ook weer ff een filmpje neerzetten
Toevallig zitten we net te praten over mijn bevalling...alweer bijna 9 maanden geleden...alles gaat zo verschrikkelijk snel! Ik ben er helemaal mooshy van lately...
Ow ja, en hij heeft nu dus al 6 tanden: 4 boven, 2 beneden!
wie weet Loena, wie weet.... wij nog niet in ieder geval...quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:43 schreef Loena-tik- het volgende:
Liam alweer 9 maandenVoor mijn gevoel is het nog maar zo kort geleden dat hij geboren werd.
Over dat mooshy zijn, ga je toch gewoon op herhaling?!
Ik zat toevallig van de week te denken aan Liam. Ik weet nog hoe je een half jaartje (ofzo) geleden er naar uit keek dat hij dingen zou doen die Sven toen deed (kan je het nog volgen).quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:36 schreef Belana het volgende:
Liam update
Dit klopt helemaal. Mijn collega die eind mei bevallen is had een erg huilerig dochtertje, niks hielp, geen truuk werkte tot ze via internet iets over Kiss lazen en inderdaad naar een osteopaat zijn gegaan. Bij dit kind heeft het ontzettend geholpen, er bleken inderdaad wervels vast, klem en scheef te zitten en na ongeveer drie behandelingen veranderde ze in een vrolijke normale baby.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:44 schreef poemojn het volgende:
Knorretje, KISS komt niet uit de reguliere maar uit de alternatieve hoek, dus het kan zijn dat je cb-arts niet gelooft dat het bestaat. Dat verschilt erg van persoon tot persoon.
Mijn zus haar dochtertje (van 25-1-2004) heeft de eerste maanden van haar leven alleen maar gekrijst. Zo erg dat ze op een gegeven moment ter observatie opgenomen werd in het ziekenhuis. Mijn zus heeft toen van een fysiotherapeut gehoord dat ze gezien haar scheve houding wel eens KISS syndroom zou kunnen hebben. In het ziekenhuis wilden ze daar niks van weten, ze erkennen het bestaan van KISS namelijk niet. Mijn zus heeft haar dochter weggehaald uit het ziekenhuis (!) en thuis door een manueel therapeut laten behandelen. Mijn nichtje was na slechts een paar behandelingen veranderd in een makkelijk en lief kind.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:03 schreef moralia het volgende:
Moraal van het verhaal is dus dat je misschien niet moet wachten tot de CB arts Kiss constateert, je kunt beter meteen naar een osteopaat gaan als je dat vermoeden hebt. Al is het alleen maar om het uit te sluiten.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:01 schreef phluphy het volgende:
Zodra hij wakker wordt (en dus honger heeft) zet hij het op een krijsen. En omdat hij niet zelfstandig drinkt heeft hij zijn mondje vrij om door te blijven krijsen, totdat hij het gevoel krijgt dat zijn maagje voller wordt. Meestal is dat pas na een half uur.
Ik zag de foto, ze is echt groot geworden joh, en die wangetjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:16 schreef poemojn het volgende:
Hoe is het met Jolie's verkoudheid Luchtbel?
Ik heb trouwens een foto van Myrthe in het fototopic geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |