Ik zou niet weten wat ik aan het afsluiten ben op het moment :Squote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:06 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wist je dat dromen over dood en begraven eigenlijk hartstikke positief is? Het staat symbool voor het afsluiten van iets. Voor jou is het letterlijk dood en begraven en ben je er klaar mee.
Alleen jammer dat je van deze dromen erg verdrietig en bang wordt.
Leuk! Woon je daar nu nog in de buurt of verder weg? Ik zou best weer terug willen die kant op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:32 schreef bixister het volgende:
zabb, grappig ik heb vrij lang in Oldenzaal gewoond.
De afwasbak krimpt mee. Warm water, voor het uitzetten leek me logischer, omdat de afwasbak dunner is dan het plateau.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:46 schreef Rewimo het volgende:
O eh trouwens, je moet juist koud water proberen (als het nog niet gelukt is). Kou veroorzaakt krimp, van warmte zet het juist uit.
tnx, ik kijk zelf bijna nooit op dat ding!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:55 schreef Luchtbel het volgende:
Hey Bix wat schattig, nog precies 100 dagen volgens je teller
duur hehquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Vlak voor we op vakantie gingen was iemand zo aardig om mijn autospiegel te slopen. Bel ik daarstraks de garage, vragen ze wat er precies stuk is. Het glas plus het zwarte ding waar het glas op vast zit, het omhulsel is nog heel. Okee, hebben ze op voorraad, dus ik kan zo langskomen om het te laten maken. Wel effe 64 euro meenemen
Is er op de sloop niks voor je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:06 schreef Rewimo het volgende:
Vlak voor we op vakantie gingen was iemand zo aardig om mijn autospiegel te slopen. Bel ik daarstraks de garage, vragen ze wat er precies stuk is. Het glas plus het zwarte ding waar het glas op vast zit, het omhulsel is nog heel. Okee, hebben ze op voorraad, dus ik kan zo langskomen om het te laten maken. Wel effe 64 euro meenemen
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje gedesillusioneerd was toen ik zag wat er achter die link zatquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:07 schreef bixister het volgende:
[..]
tnx, ik kijk zelf bijna nooit op dat ding!
Ik heb geen idee of er al Agila's op de sloop liggen, ze bestaan nog maar vrij kort.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Is er op de sloop niks voor je?
Er heeft een taxi bussie tegen onze auto gezeten, een deukje en de lak van de spiegel af, schade; 750 euro ex btw
Wij waren laatst voor een antenne op een grote sloop in Hoorn en ik keek mn ogen uit wat voor een nieuwe prakkies er stondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of er al Agila's op de sloop liggen, ze bestaan nog maar vrij kort.
Daar zijn de verzekeringen nu over aan het touwtrekken, dus voorlopig rijden wij nog met een deukje en een stel krassen op de spiegel. Het spuitwerk is datgene wat het zo duur maakt.quote:Die schade krijg je neem ik aan wel vergoed? Die prijzen zijn echt [afbeelding]
ach ja ik wilde ook zo nodig zo'n teller en wist niet waar 'm te laten... maar misschien moet ik toch maar iets anders verzinnen. 100 dagen klinkt best veel maar ruim 3 maanden juist weer weinig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik een beetje gedesillusioneerd was toen ik zag wat er achter die link zatmaar 100 dagen is wel liev
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |