Ja op maandag yoganettics hier, dan nog een keer in de week thuis wat oefeningen, en ik squash ook nog 1 of 2 keer..goed bezig hè? Je voelt je erna ook altijd veel beter, ook al had ik vantevoren geen zin!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goed zoIk zie er ook altijd tegenop om te sporten (en dan doe ik het ook nog es thuis, dus makkelijker om te quitten), maar ben altijd reuze blij als ik het eenmaal gedaan heb
Ja, en maar hopen dat er weer wat schot in zit. Heb het er de laatste paar week weer iets moeilijker mee..het duurt gewoon allemaal zo lang...en er is nog zoveel boosheid en verdriet...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:59 schreef pluisje het volgende:
Ik las het in het AD clauwhee, da's toch wel weer een stapje verder he, mits ze meewerken natuurlijk.
Hopelijk levert het wat op, Clauwheee. Het duurt allemaal zo langquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:57 schreef clauwheee het volgende:
Voor de geïnteresseerden: wij wisten het al maar ik was jullie het door drukte en de "rel" het vergeten te melden:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zoektocht_Isra.html
Nou het klinkt leuk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Yoganettics is een samensmelting van yoga en callanetics. We doen eerst allemaal inspannende (spier)oefeningen en daarna ontspannende oefeningen. Ik vin het heerlijk!
Clauwhee, ken je deze site? Stichting Kinderontvoeringquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:57 schreef clauwheee het volgende:
Voor de geïnteresseerden: wij wisten het al maar ik was jullie het door drukte en de "rel" het vergeten te melden:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_zoektocht_Isra.html
Nou zeg,ik moet er bijna van huilen...niet doen hoor gekkie...hele dikkequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:33 schreef Luchtbel het volgende:
Clauwheee
Ik heb de laatste tijd van die dagen dat ik denk dat ik de rest van m'n leven alleen blijf en vannacht heb ik gedroomd dat ik begraven werd. En dat alleen m'n ex erbij was en die liep weg toen de kist in het gat ging en toen zag ik het geheel ineens van de andere kant. Waar mijn lieve kleine Jolietje helemaal alleen in d'r maxicosi stond en niemand kwam d'r halen
Ja ik doe het ook niet met opzet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou zeg,ik moet er bijna van huilen...niet doen hoor gekkie...hele dikke![]()
![]()
!!
Maar ik weet denk ik een beetje hoe je je voelt. Ik droom ook erg veel over Isra en dr mama, en zoveel te meer je weet..soms denk ik wel eens had ik maar gewoon niet geweten hoe het allemaal gebeurd was...
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook niet met opzet.
Het zou eens afgelopen moeten zijn met dromen
Ok! Mijn ouders, en ik eerst ook dus, wonen vlakbij Oldenzaal! Ik vind het wel een beetje jammer dat ik nu verder van hen woon, ik moet ongeveer een uur en een kwartier rijden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:52 schreef Neva het volgende:
nee moest gewoon dat tel nummer maar is al enigzins geregeld
Wist je dat dromen over dood en begraven eigenlijk hartstikke positief is? Het staat symbool voor het afsluiten van iets. Voor jou is het letterlijk dood en begraven en ben je er klaar mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:33 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb de laatste tijd van die dagen dat ik denk dat ik de rest van m'n leven alleen blijf en vannacht heb ik gedroomd dat ik begraven werd. En dat alleen m'n ex erbij was en die liep weg toen de kist in het gat ging en toen zag ik het geheel ineens van de andere kant. Waar mijn lieve kleine Jolietje helemaal alleen in d'r maxicosi stond en niemand kwam d'r halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |