kaartje vergeten te kopen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:04 schreef ThunderChild het volgende:
Mensen, ik baal en ik baal verschrikkelijk !!!![]()
Op dit moment staan ergens in Amsterdam Ramses Shaffy en Liesbeth List op de planken. TC'tje had daar heel graag bij willen zijn . . .![]()
![]()
![]()
Uitverkocht . . .quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:18 schreef snoopy het volgende:
kaartje vergeten te kopen?
Goed zo! Een beetje rustiger aan kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:24 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb me deze week vrij laten plannen en laten weten dat ik de rest van de week nee zeg...en heb gister ook gelijk gezegd dat ze vanaf het nieuwe jaar een ander moeten zoeken...ik kap er dan mee..ik heb nog een blok achterstand en moet vanaf februari afstuderen.
Precies!quote:Weet je wat het ook is. Ik vind het op zich ook erg leuk. Maar niet ten koste van alles...toch?
3 doors down, here without youquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:26 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP...
GTST staat aan, welk nummer draaien ze nu?
Is goed en ik heb het nog niet...
Here without you babe... en zo verder...
Wat een helden!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:35 schreef moussy het volgende:
Peet heeft samen met een collega hals brkenden toeren gehaald om een nijlpaardenhoofd voor in de vijver te reddenze dacht dat het een kinderhoofdje was dat onder het kroos lag
Huis staat al een paar weken via een makelaar te koop, maar is op geen enkele site terug te vinden, dus daar is ook iets vreemds mee aan de hand.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
én de inboedel, én het huis? Wow
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:41 schreef Kleintje het volgende:
Moussy... wat hoor ik nou? Heb jij iets engs gedaan vandaag????
Het moet nog even in mn hoofd blijven spoken, tot ik alles achter de rug hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:43 schreef Kleintje het volgende:
Kan je nou vannacht nog wel slapen of blijft het in je hoofd spoken?
Wil je erover praten?
Misschien is het goed om het morgen nog een keer te doen, als het een gewoonte wordt dan is het minder eng. Ik weet nog wel een plek waar het kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |